Ophef in Engeland: boze Alli en Barkley 'maken ruzie' in luxe hotel

    Ophef in Engeland: boze Alli en Barkley 'maken ruzie' in luxe hotel

    Gepubliceerd: woensdag 21 november 2018 om 17:35wo 21-11-2018 om 17:35

    Ophef in Engeland rond Dele Alli en Ross Barkley. Na afloop van de 2-1 zege op Kroatië kregen de middenvelders van respectievelijk Tottenham Hotspur en Chelsea ruzie met hotelpersoneel.

    De twee Engelse internationals duiken op in een filmpje waarin ze aan de receptie van The May Fair, een vijfsterrenhotel in hartje Londen, het aanwezige personeel zouden uitkafferen. Alli en Barkley zouden met enkele vrienden naar het penthouse willen gaan, maar daar gaat men aan de balie niet mee akkoord. Er onstaat een woordenwisseling, waarin vooral Alli zich niet onbetuigd zou laten. "Denk je dat ik deze sh*t ga aanvaarden? Wat gaan jullie voor mij doen?", roept hij.

    Saillant detail: het incident vond zondagochtend rond 5.00 uur plaats. De middenvelders besloten na de interlandzege op de Kroaten dus de bloemetjes buiten te zetten. De Engelse pers plaatst vraagtekens bij het incident. Voetballers als Alli en Barkley, die miljoenen euro's per jaar verdienen, hebben een voorbeeldfunctie, maar tegelijkertijd is de vraag of ze wel echt hun boekje te buiten gaan. Ook veel fans nemen het op Twitter op voor de twee.

    Plaats een reactie

    woensdag 21 november 2018 om 17:42
    Doodstraf
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 21 november 2018 om 17:45
    Minimaal
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:43
    Draagt die ene nou een jurk?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:44
    Je 2 reactie,s had je ook in 1 reactie kunnen plaatsen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:47
    Jij had ook een cursus typen kunnen volgen.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +358
    woensdag 21 november 2018 om 19:57
    In een ander topic moest ik feyenoord correct spellen van meneer voor hij zou reageren. Lachwekkend...
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:54
    Doet hij voor de likes
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:57
    Dan is het goed, ik had zijn schrijven dus helemaal verkeerd begrepen........;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 21:35
    nee ik denk jas om middel geknoopt, lijkt dan vbanachteren door de foto net jurk/rok
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:43
    Ophangen die handel daar.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:44
    Hoezo wordt homoseksualiteit niet geaccepteerd in de voetbalwereld terwijl een sterspeler van Engeland in jurkje loopt?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173728
    woensdag 21 november 2018 om 17:44
    Het schandalige is nog dat er fans....? zijn die het voor die 2 overbetaalde mafklappers opneemt
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 18:07
    want jij hebt nooit een discussie toch behalve op dit forum dan?...lichaamstaal is aggressief, maar voor de rest doen ze niks....stemmingmakerij
    Vind ik leuk
    stratumseind +173728
    woensdag 21 november 2018 om 18:12
    aggressief of niet daar gaat het mij niet om , het gaat mij erom dat fans dit gedrag goedkeuren
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 19:00
    welk gedrag? ze hebben een discussie, wat zie jij dat ik niet zie?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173728
    woensdag 21 november 2018 om 19:47
    Discussie?“ op twotter nemen veel fans het op voor die 2“ das toch geen discussie
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 20:13
    logischerwijs, ze doen niks verkeerds! Je snapt het niet, denk ik....
    Vind ik leuk
    Obl93 +2515
    woensdag 21 november 2018 om 21:05
    Nou de houding die ze in het filmpje hebben staat mij ook totaal niet aan. Is niet verboden om zo'n houding te hebben trouwens, bescheidenheid is alleen voor de allergrootsten weggelegd.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 november 2018 om 08:14
    en dus mag je het niet verwachten van simpele zielen. Slaan ze de boel kort en klein of raken ze de medewerkers aan, dan zijn ze fout bezig. Aggressieve lichaamstaal in een verhitte discussie, is normaal, want je wilt je punt maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 21:32
    Dus je hebt een bedrag in een hotel gespendeerd, die de kamer misschien 20 keer vergoed..en dan zegt het hotel je mag een paar vrienden niet meenemen..vind het hotel ook aardig schandalig bezig..
    Wanneer die jongen even op de foto voor ze gaat of wat items van handtekening voorziet zijn ze niets dan kontenkussers..
    Wel alle voordelen genieten maar 0,0 risico’s willen nemen..
    Wanneer het Sir Delle alli had geweest had hij met 20 snuivende hoeren aan kunnen komen
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:45
    Over een storm in een glas water gesproken. 😄
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3099
    woensdag 21 november 2018 om 18:47
    Ik dacht dat het aan mij lag.. wtf😂 hier gebeurt helemaal niets.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 18:55
    Meest hilarische is nog het commentaar van de enorme kneus die dit filmt.. Een Arsenal-fan die het waarsch. allemaal veel groter wil maken omdat Dele Alli erbij betrokken is, haha.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3099
    woensdag 21 november 2018 om 20:31
    Jaa dat zou heel goed kunnen indd.. how low can you go!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:46
    Ik vind trouwens ook dat alcohol verboden moet worden
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1147
    woensdag 21 november 2018 om 17:47
    Comment anders nog vaker
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:50
    Oke
    Vind ik leuk
    stratumseind +173728
    woensdag 21 november 2018 om 17:48
    Wil jij niet van zulke schokkende berichten op het internet kwakken?

    Bij voorbaat Dank
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 18:11
    Je had ook al je opmerkingen in 1 comment kunnen plaatsen. Als je eerst iets typt en dan bedenk je dat je nog iets wil zeggen wijzig je je reactie. Dit is gewoon voor de likes.
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    woensdag 21 november 2018 om 17:47
    Blijkt toch dat niet alle profvoetballers topsporters zijn.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1770
    woensdag 21 november 2018 om 17:49
    Fans? Droeftoeters zijn het. Die 2 trouwens 2 jaar schorsen. Het personeel werkt kei hard en dan 2 mafkezen voor je neus.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:54
    Wat een kneuzen
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2067
    woensdag 21 november 2018 om 17:55
    Ja en dan nu weer door....
    Er loopt in Zweden nog steeds een halve Eindhovenaar rond of niet Theo Lucius?
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    woensdag 21 november 2018 om 17:56
    Gewoon opflikkeren, stelletje mietjes.😉
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    woensdag 21 november 2018 om 17:57
    Boeiend man, lekker zuipen
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 17:59
    Drank laat je gekke dingen doen, en Engelse staan niet bekend om het goed om kunnen gaan met drank dus hoezo is dit schokkend ;)

    Zulke mensen zijn een beetje de realiteit kwijt, maar zo erg is dit ook weer niet, ga aan de telefoon zitten bij een Call Center en je hoort een stuk erger.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    woensdag 21 november 2018 om 17:59
    Wat boeit dit nou? Net alsof nog nooit iemand een woordenwisseling heeft gehad met personeel waar dan ook. Dit gebeurt dagelijks duizenden keren met normale mensen en dan boeit het ook niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    woensdag 21 november 2018 om 18:04
    Typische Engelse.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 18:12
    Hotel uit flikkeren voortaan .
    Weg wezen losers .
    Vind ik leuk
    ppdf +1220
    woensdag 21 november 2018 om 18:21
    Leuk dat ds filmer ook gelijk de rol van verslaggever op zich neemt. Haha ach ze mishandelen nog geen hotel personeel, als Padt er had gestaan was het een spectaculairder filmpje geweest. Niet netjes maar ach het zijn net mensen. Zelfse discussie ook wel eens gehad toen ik opgeduikeld vrouwtje mee wilde nemen naar de kamer. Volgende ochtend excuses gemaakt aan het personeel. Niet al te grote zaak van maken zou ik zeggen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    Guust +5791
    woensdag 21 november 2018 om 18:24
    Was leuk geweest als ze gewoon een paar stompen hadden gekregen die jankende mietjes. Mama ik krijg mijn lolly niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    woensdag 21 november 2018 om 18:25
    Meer geld, dan fatsoen en hersens.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27367
    woensdag 21 november 2018 om 18:29
    Dus 2 jonge gasten die de bloemetjes buiten willen zetten?? Hoor je nooit. Gaat erg ver om dit op een voorbeeldfunctie te gooien.. storm in een glas water.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 18:57
    Wauw dikke vechtpartij tering wat een ruzie
    Vind ik leuk
    Blindsy +13487
    woensdag 21 november 2018 om 19:24
    Het is 5 uur 's nachts.. een tijdstip waarop de meeste sportlui op bed liggen.
    Deze 2 voetballers eisen op dit idiote tijdstip het penthouse.. en als dat blijkbaar niet kan (want: misschien al verhuurd?) gaan de heren een beetje stennis lopen maken.
    Ik zou werkelijk niet weten hoe een supporter dit kan rechtpraten...
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 19:29
    Hotel the May Fair? Dat is de wijk... het hotel is de Raddison.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 19:50
    Weet je zeker dat het niet Hotel van der Valk was?
    Vind ik leuk
    bennings +319
    woensdag 21 november 2018 om 19:34
    Denk dat ze een klein slokje op hadden ..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws