Pusic en Twente-tweetal aangeboden op Marktplaats: Heb ik nog niet meegemaakt

    Pusic en Twente-tweetal aangeboden op Marktplaats: "Heb ik nog niet meegemaakt"

    Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 16:19za 01-12-2018 om 16:19

    De 2-5 nederlaag van FC Twente tegen Jong Ajax komt hard aan in Enschede, zo ook bij Twente-fan Tom. Hij besloot om trainer Marino Pusic aan te bieden op Marktplaats.

    'Pusic is gratis op te halen, je krijgt er twintig euro, Tom Boere en Tim Hölscher bij', zo luidt de advertentie van de supporter. "Ik ben heel erg teleurgesteld", zegt Tom, verkoper, tegen RTV Oost. Hij zag samen met zijn vrienden hoe een zwak FC Twente met ruime cijfers verloor. "Een van ons kwam op het idee om de advertentie te plaatsen. Ik heb wel vaker zoiets op Marktplaats gezien en ik dacht 'laat ik het maar doen'."

    "Ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat het een grapje is", aldus Tom, die diep van binnen ook een klein beetje serieus is. "We waren echt heel erg teleurgesteld na de wedstrijd. Zo'n nederlaag heb ik nog niet meegemaakt. Dit moet echt beter."

    Plaats een reactie

    Head-Butt +303
    zaterdag 1 december 2018 om 16:25
    Als hij er nog 100 euries bij doet neem ik het stadion er ook bij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 16:42
    Prima, als je dan maar wel meteen het supportershome van Vak-P weer opent. Dan hebben we een deal :)
    Vind ik leuk
    Hall +84
    zaterdag 1 december 2018 om 16:57
    Het is ook waardeloze trainer straalt helemaal niks uit komt zwaar tekort.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:07
    Ongelooflijk dat niemand door dat overloze gezwam van hem heen prikt Vorig tijdens het WK was hij in de studio van de NOS toen viel mij al op hij snapt helemaal niets van voetbal en zeker niet van aanvallend voetbal
    PUSIC OUT !
    Vind ik leuk
    mazu +2681
    zaterdag 1 december 2018 om 18:07
    Er komt nog een goede voor Twente beschikbaar na vanavond : Vh Schip
    Vind ik leuk
    Tim +4789
    zaterdag 1 december 2018 om 18:09
    #nojoke
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 20:59
    Die is al bij FCT geweest was geloof ik ook niet zo'n succes.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 00:24
    Hebben ze al gehad ! Ze wachten daar op een trein niet op een schip
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 23:10
    Samen met Willeke, super duo.
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 23:09
    Typisch, het ligt aan de trainer, denk je niet dat de spelers er niets van bakken, wat wil je ook als je als 4 e club van Nederland niet eens Keuken Kampioen kunt worden.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 07:15
    Ja dat denk ik ja !
    Hoop dat een ontslag volgt, zullen we zien wie er gelijk heeft 🤗
    En anders zullen we het nooit weten !
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    zaterdag 1 december 2018 om 18:39
    Als je dan een provisie rekent van 2 euro per gram heeft hij zijn investering er binnen 4 minuten uit 😉
    Vind ik leuk
    Luiehond +2060
    zaterdag 1 december 2018 om 16:45
    Hoe gaat twente dat betalen?!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2584
    zaterdag 1 december 2018 om 16:25
    waar kan ik een bod doen, voor een 10'tje doorverkopen en dan kan ik weer naar de shop...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 16:30
    https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/voetbal/m1349927537-marino-pusic-fc-twente-trainer-boere-holscher.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 16:53
    Ik heb ook nog serieus reactie van die Tom gekregen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:30
    Die tom vind het heel leuk. Stuur nog maar een berichtje 👍
    Vind ik leuk
    Mr bien +3753
    zaterdag 1 december 2018 om 16:26
    Zn advertentie is zo 1999
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 16:30
    Als ze zindelijk zijn kan het wat mij betreft wel wezen.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 16:44
    Nieuwe trainer, nieuwe (ervaren)keeper en nieuwe spits is een must.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 16:53
    De Top 3 van de KKD heeft inderdaad een betere keeper.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 16:55
    De top 2 wel maar Feijenoord niet...
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 16:59
    Top 3 van de KKD
    Maar Feijenoord inderdaad ook niet. Daar zit er één van een miljoen per jaar op de bank die niet bij de lat kan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:06
    Hou op J.Staatsen,eerst de schulden afbetalen,dan pas spelers halen 👍
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 18:04
    En alle mensen met een hypotheek maar geen boodschappen meer doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 18:18
    Mooie vergelijking 👏👏👏
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5561
    zaterdag 1 december 2018 om 19:11
    Zit je weer aan de Shandy, Staatsen?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:03
    Shandy ik dacht meer dat hij de hele fles dure Scots van zijn pa had leeggezopen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:01
    Ja maar die krijgen niet voor de 251e keer geld van de gemeente Enschede. Dat daar de pleuris nog niet is uitgebroken onder de mensen in de bijstand verbaasd me.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 21:07
    In ajax zit veel meer gemeentegeld ...
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:20
    Leg uit.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 22:26
    Dat wist je niet ?

    Jeroen Kapteijns (De Telegraaf, red.) haalde even een onderzoek van De Groene Amsterdammer aan, waaruit blijkt dat FC Twente als het om gemeentesteun gaat gewoon in het rechterrijtje staat. Ajax heeft bijvoorbeeld bij de bouw van de ArenA veel meer gemeentegeld gehad dan FC Twente"
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14605
    zaterdag 1 december 2018 om 22:52
    Arena is daarom ook niet van Ajax. Nu jij weer.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 23:09
    Ook niet van de gemeente...
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +175
    zaterdag 1 december 2018 om 16:55
    Zwaar genieten dit, de teloorgang van de Tukkers....
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 17:01
    Teloorgang? Ze staan vijfde op een paar punten van de nummer 1.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:08
    Ja in de KKD !
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 17:15
    Serieus wat had jij gedacht?
    De spelers zijn minder dan die van enkele andere teams in de KKD, Twente heeft de minste keeper van de Top 5 en de trainer kan er ( zeg jij) niks van en er is geen geld.
    Wat had je dan gedacht? Ik bedoel dat niet vervelend!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:26
    Ik denk dat een betere trainer meer uit dit materiaal kan halen Zeker ook nog een betere keeper halen, of Sander weer op goal zetten 🤣
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 17:34
    Ik bedoel je wist vooraf toch wie de trainer is en dat die keeper zwak is?
    Veel meer zit er niet in.

    Ik vind het wel meevallen. In de play offs kloppen jullie Emmen of De Graafschap en als je de Eagles treft promoveer je. ( Sparta of Den Bosch kampioen en in het andere deel van het play offs schema.)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:52
    Ja zo lust ik er nog wel één 🍻
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 18:03
    Ik denk dat jij tijdens de de eerste wedstrijd dacht dat Sparta en Twente de grootste kanshebbers waren. Den Bosch dat wist ik wel maar dat kon jij niet weten.
    Nou, jullie staan 5e en halen Top Oss zeker nog in dan sta je met Kerstmis vierde.
    Iets onder verwachting maar toch ook niet helemaal dramatisch??
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 18:08
    Mee eens. Sparta en/of den bosch ontlopen in de na -competitie en dan ben misschien wel favoriet.
    Vind ik leuk
    munkikiii +2142
    zaterdag 1 december 2018 om 17:38
    Die bakt er op 45 jarige leeftijd meer van dan dommel
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    zaterdag 1 december 2018 om 18:44
    Hoe weet jij nou wat ik bak?😉
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:08
    hahaha Boschker weer op goal.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 00:22
    De nood is groot !
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 23:58
    Precies, wat een gelul van die boerekarhengst 1963, hij is waarschijnlijk 55 jaar en nog niets wijzer geworden.
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +175
    maandag 3 december 2018 om 11:13
    Janalb kusje erop laiverd???
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 17:03
    Nee Groningen gaat lekker....
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    zaterdag 1 december 2018 om 17:06
    Groningen heeft een betere trainer denk ik....
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +175
    zaterdag 1 december 2018 om 18:19
    Maak je daar maar niet druk om.....
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    zaterdag 1 december 2018 om 18:38
    0 - 2
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    zondag 2 december 2018 om 23:53
    Pleur op BOER 1963 Tukkers gaan nooit teloor, de FCT fans zijn uniek in NL, en ik mag dat zeggen als Almelose Heracles Tukker.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6112
    zaterdag 1 december 2018 om 17:14
    En Groningen speelt eredivisie en zullen daar ook in blijven maar voor Twente is die uitzicht hopeloos.
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zaterdag 1 december 2018 om 17:50
    Die uitzicht of dat uitzicht ?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:08
    Het....
    Vind ik leuk
    Janalb +12
    maandag 3 december 2018 om 00:00
    Optimist 😊
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:19
    Heel fc twente op marktplaats zetten is beter
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 17:53
    Heeft geen zin, levert te weinig op
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6112
    maandag 3 december 2018 om 11:26
    En mensen voelen zich dan bekocht.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:14
    Moet je heel veel geld meebrengen. Iets van een 55 miljoen euro ofzo.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6112
    zondag 2 december 2018 om 11:49
    Dan heb je nog alleen maar die schuld afbetaald en dat is Twente in de huidige staat niet waard.
    Vind ik leuk
    HanV +4591
    zaterdag 1 december 2018 om 18:14
    Slavernij, zet die Tom maar even vast.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2563
    zaterdag 1 december 2018 om 18:15
    Ik heb de afgelopen week 2 spelers gezien die twente absoluut beter maken : Ferdi Druyf en Ryan Gravenberch. Als je die 2 spelers voor een half jaar kunt huren wordt je gewoon eerste in de juup
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 18:19
    🤣🤣
    Vind ik leuk
    FISH +248
    zaterdag 1 december 2018 om 19:16
    Kan er 1 inzetten van NEC, heel elftal met directeuren, maar ze kunnen beter de eer aan zichzelf houden door met een bus (zonder ramen....) gelijk naar de DAR (afvalverwerkingsbedrijf te Nijmegen) te rijden.
    Moet wel DAR pasje meenemen, want boven de 250 kilo (gelukkig geen Zeefuik meer in selectie) moet je betalen.
    Dus aan alle inwoners van Nijmegen e.o, mag NEC uw pasje lenen?
    In januari staat de teller toch weer op 250 kilo....
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    zaterdag 1 december 2018 om 19:56
    Goh..... Origineel zeg 😑
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:35
    Het verbaasd mij dat de naam Van Ted van Leeuwen er niet bij staat. Hij is toch wel één van de grote oorzaak van dit probleem. Met het aantrekken van matige spelers heeft tot nu toe niets goeds opgeleverd!
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 07:18
    Laat t vrouwen elftal spelen😀
    Vind ik leuk
    El Lobo +2103