Pusic en Twente-tweetal aangeboden op Marktplaats: Heb ik nog niet meegemaakt

Pusic en Twente-tweetal aangeboden op Marktplaats: "Heb ik nog niet meegemaakt"

Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 16:19za 01-12-2018 om 16:19

De 2-5 nederlaag van FC Twente tegen Jong Ajax komt hard aan in Enschede, zo ook bij Twente-fan Tom. Hij besloot om trainer Marino Pusic aan te bieden op Marktplaats.

'Pusic is gratis op te halen, je krijgt er twintig euro, Tom Boere en Tim Hölscher bij', zo luidt de advertentie van de supporter. "Ik ben heel erg teleurgesteld", zegt Tom, verkoper, tegen RTV Oost. Hij zag samen met zijn vrienden hoe een zwak FC Twente met ruime cijfers verloor. "Een van ons kwam op het idee om de advertentie te plaatsen. Ik heb wel vaker zoiets op Marktplaats gezien en ik dacht 'laat ik het maar doen'."

"Ik denk dat de meeste mensen wel snappen dat het een grapje is", aldus Tom, die diep van binnen ook een klein beetje serieus is. "We waren echt heel erg teleurgesteld na de wedstrijd. Zo'n nederlaag heb ik nog niet meegemaakt. Dit moet echt beter."

Plaats een reactie

Head-Butt +274
zaterdag 1 december 2018 om 16:25
Als hij er nog 100 euries bij doet neem ik het stadion er ook bij.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 16:42
Prima, als je dan maar wel meteen het supportershome van Vak-P weer opent. Dan hebben we een deal :)
Vind ik leuk
Hall +101
zaterdag 1 december 2018 om 16:57
Het is ook waardeloze trainer straalt helemaal niks uit komt zwaar tekort.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 17:07
Ongelooflijk dat niemand door dat overloze gezwam van hem heen prikt Vorig tijdens het WK was hij in de studio van de NOS toen viel mij al op hij snapt helemaal niets van voetbal en zeker niet van aanvallend voetbal
PUSIC OUT !
Vind ik leuk
mazu +3453
zaterdag 1 december 2018 om 18:07
Er komt nog een goede voor Twente beschikbaar na vanavond : Vh Schip
Vind ik leuk
Tim +4918
zaterdag 1 december 2018 om 18:09
#nojoke
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 00:24
Hebben ze al gehad ! Ze wachten daar op een trein niet op een schip
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 00:24]
Vind ik leuk
Janalb +12
zondag 2 december 2018 om 23:10
Samen met Willeke, super duo.
Vind ik leuk
Janalb +12
zondag 2 december 2018 om 23:09
Typisch, het ligt aan de trainer, denk je niet dat de spelers er niets van bakken, wat wil je ook als je als 4 e club van Nederland niet eens Keuken Kampioen kunt worden.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 07:15
Ja dat denk ik ja !
Hoop dat een ontslag volgt, zullen we zien wie er gelijk heeft 🤗
En anders zullen we het nooit weten !
Vind ik leuk
Quareck +7461
zaterdag 1 december 2018 om 18:39
Als je dan een provisie rekent van 2 euro per gram heeft hij zijn investering er binnen 4 minuten uit 😉
Vind ik leuk
Luiehond +2274
zaterdag 1 december 2018 om 16:45
Hoe gaat twente dat betalen?!
Vind ik leuk
SirUltionem +3205
zaterdag 1 december 2018 om 16:25
waar kan ik een bod doen, voor een 10'tje doorverkopen en dan kan ik weer naar de shop...
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 16:30
https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/voetbal/m1349927537-marino-pusic-fc-twente-trainer-boere-holscher.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 16:53
Ik heb ook nog serieus reactie van die Tom gekregen.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 17:30
Die tom vind het heel leuk. Stuur nog maar een berichtje 👍
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zaterdag 1 december 2018 om 16:26
Zn advertentie is zo 1999
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 16:30
Als ze zindelijk zijn kan het wat mij betreft wel wezen.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6726
zaterdag 1 december 2018 om 16:44
Nieuwe trainer, nieuwe (ervaren)keeper en nieuwe spits is een must.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 17:06
Hou op J.Staatsen,eerst de schulden afbetalen,dan pas spelers halen 👍
Vind ik leuk
J. Staatsen +6726
zaterdag 1 december 2018 om 18:04
En alle mensen met een hypotheek maar geen boodschappen meer doen.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 18:18
Mooie vergelijking 👏👏👏
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
zaterdag 1 december 2018 om 19:11
Zit je weer aan de Shandy, Staatsen?
Vind ik leuk
FARMER1963 +181
zaterdag 1 december 2018 om 16:55
Zwaar genieten dit, de teloorgang van de Tukkers....
Vind ik leuk
J. Staatsen +6726
zaterdag 1 december 2018 om 17:03
Nee Groningen gaat lekker....
Vind ik leuk
FARMER1963 +181
zaterdag 1 december 2018 om 18:19
Maak je daar maar niet druk om.....
Vind ik leuk
J. Staatsen +6726
zaterdag 1 december 2018 om 18:38
0 - 2
Vind ik leuk
Janalb +12
zondag 2 december 2018 om 23:53
Pleur op BOER 1963 Tukkers gaan nooit teloor, de FCT fans zijn uniek in NL, en ik mag dat zeggen als Almelose Heracles Tukker.
Vind ik leuk
JanTa48 +7291
zaterdag 1 december 2018 om 17:14
En Groningen speelt eredivisie en zullen daar ook in blijven maar voor Twente is die uitzicht hopeloos.
Vind ik leuk
Edenees80 +503
zaterdag 1 december 2018 om 17:50
Die uitzicht of dat uitzicht ?
Vind ik leuk
Janalb +12
maandag 3 december 2018 om 00:00
Optimist 😊
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 17:19
Heel fc twente op marktplaats zetten is beter
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 17:53
Heeft geen zin, levert te weinig op
Vind ik leuk
JanTa48 +7291
maandag 3 december 2018 om 11:26
En mensen voelen zich dan bekocht.
Vind ik leuk
HanV +5130
zaterdag 1 december 2018 om 18:14
Slavernij, zet die Tom maar even vast.
Vind ik leuk
Hammers96 +2792
zaterdag 1 december 2018 om 18:15
Ik heb de afgelopen week 2 spelers gezien die twente absoluut beter maken : Ferdi Druyf en Ryan Gravenberch. Als je die 2 spelers voor een half jaar kunt huren wordt je gewoon eerste in de juup
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 18:19
🤣🤣
Vind ik leuk
HaagieHaag +1083
zaterdag 1 december 2018 om 19:56
Goh..... Origineel zeg 😑
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:35
Het verbaasd mij dat de naam Van Ted van Leeuwen er niet bij staat. Hij is toch wel één van de grote oorzaak van dit probleem. Met het aantrekken van matige spelers heeft tot nu toe niets goeds opgeleverd!
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 07:18
Laat t vrouwen elftal spelen😀
Vind ik leuk
El Lobo +2155