LIVE-discussie: Slutsky passeert Foor op jacht naar vierde plek in Eredivisie

    LIVE-discussie: Slutsky passeert Foor op jacht naar vierde plek in Eredivisie

    Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 17:59za 01-12-2018 om 17:59

    Laatste update: zaterdag 1 december 2018 om 18:10za 01-12-2018 om 18:10

    Vitesse en FC Emmen trappen om 18.30 uur de Eredivisie-zaterdag af in de Gelredome. Bij winst nestelt Vitesse zich stevig in de subtop van de Eredivisie. 

    Na zeges op Willem II en FC Utrecht hoopt Leonid Slutsky de stijgende lijn van de afgelopen weken door te trekken met Vitesse. De Arnhemmers staan vijfde en gaan bij winst over nummer vier FC Utrecht heen. Zaterdag krijgt Roy Beerens de kans van Slutsky: hij begint in de basis tegen FC Emmen. Navarone Foor begint op de bank.

    Emmen wil zich revancheren voor een vervelende thuisnederlaag tegen Excelsior. De nummer veertien van de Eredivisie kan zichzelf een groot plezier doen door te winnen. Een zege in Arnhem zou betekenen dat Dick Lukkien en co. voorlopig de degradatiezone ontvluchten.

    De opstellingen
    Vitesse: Eduardo, Karavaev, Doekhi, Thelander, Büttner, Serero, Ödegaard, Bero, Beerens, Darfalou, Linssen.

    FC Emmen: Scherpen, Klok, Veendorp, Bakker, Siekman, Cavlan, Bannink, Bijl, Chacón, Jansen, Niemeijer.

    Poll

    Wie wint?

    (115 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 1 december 2018 om 18:07
    Slutsky blijf wel van de vierde plek af .
    Anders ben ik van de klutsie .
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 18:09
    Emmen gaat stuntennn... Welkom in de eredivisie 😜
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zaterdag 1 december 2018 om 18:19
    Geloof je het zelf?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 18:21
    Jazeker... Jij nog niet? ... Over 90 minuten zul je het zien 😉
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zaterdag 1 december 2018 om 20:33
    Helaas heb je toch gelijk gekregen.. Gaat me te ver om je ermee te feliciteren maar wou je toch ff gelijk geven, goed voorspeld 👍
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 20:35
    Tis de eredivisie he daarin kan iedereen bij iedereen punten pakken.. Al zijn ajax en psv wel verhaal apart
    Vind ik leuk
    Toets +390
    zaterdag 1 december 2018 om 18:50
    ben benieuwd wat je dan met stunten bedoelt....
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 18:51
    3 puntjes meenemen naar emmen 😜
    Vind ik leuk
    Toets +390
    zaterdag 1 december 2018 om 18:53
    ik denk eerder dat FC Emmen een circus act opvoert dan scoren tegen Vitesse.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 18:57
    Vitesse kakt anders nu al aardig in en hebben nog niet eens gescoord
    Vind ik leuk
    Toets +390
    zaterdag 1 december 2018 om 18:59
    daar heb je gelijk in maar het doet pijn aan je ogen,...
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 19:04
    Klopt en een mooie goal van vitesse nu
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22648
    zaterdag 1 december 2018 om 19:44
    Emmen maakt wel de gelijkmaker-:)
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 19:45
    Jazekers 💪
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22648
    zaterdag 1 december 2018 om 19:48
    Ben je voor Emmen dan? Aan je reactie natuurlijk wel te zien-:)
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 20:23
    Rij er vaak langs en als je zag hoe weinig animo er voor was toen ze in de jupiler league speelden en hoe het nu leeft gun ik ze dat wel.. Ben niet speciaal voir ze
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 20:24
    Zie emmen ging toch stunten... Al waren het dan geen 3 punten maar toch 1
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22648
    zaterdag 1 december 2018 om 20:26
    Ieder punt is er 1 voor Emmen.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 20:32
    Zeker dit is een bonuspunt voor ze denk ik
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22648
    zaterdag 1 december 2018 om 20:34
    Alle punten die ze uit halen zijn zowat bonuspunten voor Emmen-:)
    Vind ik leuk
    pico323 +6498
    zaterdag 1 december 2018 om 18:20
    Foor ernaast?
    Vind ik leuk
    FISH +248
    zaterdag 1 december 2018 om 18:52
    die kerel heeft te diep in het glaassie gekeken, als er iemand is die meters maakt, en prachtige doelpunten is het Foor wel.
    Beerens wel, akkoord hij is een vleugelaanvaller, maar brengt qua arbeid niks t.o.v Foor.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1163
    zaterdag 1 december 2018 om 18:25
    Hij kan/wil Beerens nog nog een keer passeren, maar op deze manier kan hij Odegaard weer opstellen. Jammer, want ik heb echt niks met Beerens.
    Vind ik leuk
    Toets +390
    zaterdag 1 december 2018 om 18:44
    allemachtig dit is echt ongelooflijk slecht
    Vind ik leuk
    pico323 +6498
    zaterdag 1 december 2018 om 19:19
    Emmen moet maar degraderen, wat een slechteploeg is dat. Liggen met 10 man voor de pot. Voetbal een beetje in ieder geval.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22648
    zaterdag 1 december 2018 om 20:18
    Wat een boutwedstrijd is dit zeg. Had toch wat meer verwacht van Vitesse thuis.
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zaterdag 1 december 2018 om 20:35
    Sjongejonge.. Wat was Vitesse slecht vanavond.. Slechtste wedstrijd van Ødegaard gezien, Linssen maakt een mooie goal maar mist ook een pingel.. Wedstrijd maar snel vergeten..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws