LIVE-discussie: Slutsky passeert Foor op jacht naar vierde plek in Eredivisie

LIVE-discussie: Slutsky passeert Foor op jacht naar vierde plek in Eredivisie

Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 17:59za 01-12-2018 om 17:59

Laatste update: zaterdag 1 december 2018 om 18:10za 01-12-2018 om 18:10

Vitesse en FC Emmen trappen om 18.30 uur de Eredivisie-zaterdag af in de Gelredome. Bij winst nestelt Vitesse zich stevig in de subtop van de Eredivisie. 

Na zeges op Willem II en FC Utrecht hoopt Leonid Slutsky de stijgende lijn van de afgelopen weken door te trekken met Vitesse. De Arnhemmers staan vijfde en gaan bij winst over nummer vier FC Utrecht heen. Zaterdag krijgt Roy Beerens de kans van Slutsky: hij begint in de basis tegen FC Emmen. Navarone Foor begint op de bank.

Emmen wil zich revancheren voor een vervelende thuisnederlaag tegen Excelsior. De nummer veertien van de Eredivisie kan zichzelf een groot plezier doen door te winnen. Een zege in Arnhem zou betekenen dat Dick Lukkien en co. voorlopig de degradatiezone ontvluchten.

De opstellingen
Vitesse: Eduardo, Karavaev, Doekhi, Thelander, Büttner, Serero, Ödegaard, Bero, Beerens, Darfalou, Linssen.

FC Emmen: Scherpen, Klok, Veendorp, Bakker, Siekman, Cavlan, Bannink, Bijl, Chacón, Jansen, Niemeijer.

Poll

Wie wint?

(116 stemmen)

Plaats een reactie

Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 18:09
Emmen gaat stuntennn... Welkom in de eredivisie 😜
Vind ik leuk
Edenees80 +503
zaterdag 1 december 2018 om 18:19
Geloof je het zelf?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 18:21
Jazeker... Jij nog niet? ... Over 90 minuten zul je het zien 😉
Vind ik leuk
Edenees80 +503
zaterdag 1 december 2018 om 20:33
Helaas heb je toch gelijk gekregen.. Gaat me te ver om je ermee te feliciteren maar wou je toch ff gelijk geven, goed voorspeld 👍
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 20:35
Tis de eredivisie he daarin kan iedereen bij iedereen punten pakken.. Al zijn ajax en psv wel verhaal apart
Vind ik leuk
Toets +418
zaterdag 1 december 2018 om 18:50
ben benieuwd wat je dan met stunten bedoelt....
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 18:51
3 puntjes meenemen naar emmen 😜
Vind ik leuk
Toets +418
zaterdag 1 december 2018 om 18:53
ik denk eerder dat FC Emmen een circus act opvoert dan scoren tegen Vitesse.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 18:57
Vitesse kakt anders nu al aardig in en hebben nog niet eens gescoord
Vind ik leuk
Toets +418
zaterdag 1 december 2018 om 18:59
daar heb je gelijk in maar het doet pijn aan je ogen,...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 19:04
Klopt en een mooie goal van vitesse nu
Vind ik leuk
elmagico070 +23775
zaterdag 1 december 2018 om 19:44
Emmen maakt wel de gelijkmaker-:)
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 19:45
Jazekers 💪
Vind ik leuk
elmagico070 +23775
zaterdag 1 december 2018 om 19:48
Ben je voor Emmen dan? Aan je reactie natuurlijk wel te zien-:)
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 20:23
Rij er vaak langs en als je zag hoe weinig animo er voor was toen ze in de jupiler league speelden en hoe het nu leeft gun ik ze dat wel.. Ben niet speciaal voir ze
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 20:24
Zie emmen ging toch stunten... Al waren het dan geen 3 punten maar toch 1
Vind ik leuk
elmagico070 +23775
zaterdag 1 december 2018 om 20:26
Ieder punt is er 1 voor Emmen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3320
zaterdag 1 december 2018 om 20:32
Zeker dit is een bonuspunt voor ze denk ik
Vind ik leuk
elmagico070 +23775
zaterdag 1 december 2018 om 20:34
Alle punten die ze uit halen zijn zowat bonuspunten voor Emmen-:)
Vind ik leuk
pico323 +7312
zaterdag 1 december 2018 om 18:20
Foor ernaast?
Vind ik leuk
LIO7 +1738
zaterdag 1 december 2018 om 18:25
Hij kan/wil Beerens nog nog een keer passeren, maar op deze manier kan hij Odegaard weer opstellen. Jammer, want ik heb echt niks met Beerens.
Vind ik leuk
Toets +418
zaterdag 1 december 2018 om 18:44
allemachtig dit is echt ongelooflijk slecht
Vind ik leuk
pico323 +7312
zaterdag 1 december 2018 om 19:19
Emmen moet maar degraderen, wat een slechteploeg is dat. Liggen met 10 man voor de pot. Voetbal een beetje in ieder geval.
Vind ik leuk
elmagico070 +23775
zaterdag 1 december 2018 om 20:18
Wat een boutwedstrijd is dit zeg. Had toch wat meer verwacht van Vitesse thuis.
Vind ik leuk
Edenees80 +503
zaterdag 1 december 2018 om 20:35
Sjongejonge.. Wat was Vitesse slecht vanavond.. Slechtste wedstrijd van Ødegaard gezien, Linssen maakt een mooie goal maar mist ook een pingel.. Wedstrijd maar snel vergeten..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws