'Ronaldo en Griezmann voelen bui al hangen en laten Ballon d'Or-gala lopen'

'Ronaldo en Griezmann voelen bui al hangen en laten Ballon d'Or-gala lopen'

Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 21:16za 01-12-2018 om 21:16

De winnaar van de Ballon d'Or van 2018 lijkt al bekend. Luka Modric werd eerder dit seizoen door de FIFA uitgeroepen tot beste voetballer van de wereld en lijkt ook de prijs van France Football in de wacht te slepen.

Cristiano Ronaldo en Lionel Messi vochten tussen 2008 en 2017 een tweestrijd uit, maar volgens Sky Sports Italia en AS staat het al vast dat hun tweestrijd dit jaar doorbroken wordt. De Franse wereldkampioenen Kylian Mbappé (Paris Saint-Germain) en Raphaël Varane (Real Madrid) lijken maandag het podium te gaan completeren.

Dit gegeven zorgt naar verluidt voor veel frustratie bij Antoine Griezmann en Ronaldo. De Portugees ontbrak in september al bij het FIFA-gala waar zijn oud-collega Modric in de prijzen viel: volgens de bovengenoemde media zal hij ook geen acte de présence geven bij de Ballon d'Or-uitreiking. Griezmann zou zo gefrustreerd zijn dat hij het podium niet heeft gehaald dat hij ook ontbreekt tijdens het gala in Parijs.

Poll

Verdient Modric de Ballon d'Or?

(12044 stemmen)

Plaats een reactie

Arvin +7469
zaterdag 1 december 2018 om 21:19
Onsportief.
Vind ik leuk
G.Kopf +4995
zaterdag 1 december 2018 om 21:19
Losers.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:19
Wat een fake zeg die Ballon d'Or, als er eentje is die het verdient is het weer Messi.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24721
zaterdag 1 december 2018 om 21:36
Of frenkie
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 22:44
Vergeten dat Viergever bestaat? Of Sainsbury?
Vind ik leuk
Brijk +953
zaterdag 1 december 2018 om 22:52
Vergeet Sanogo niet...
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 23:56
Vergeet Robben niet 😊
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 00:33
Want Nelom speelt tennis? Nee, Nelom hoort zeker top 3.
Vind ik leuk
Gearry +1443
zondag 2 december 2018 om 01:56
Nelom is by far de beste idd! :')
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 09:53
Ga poepen a gozers jullie praten allemaal teveel onzin je kan geen Nederlandse voetballers met een messi vergelijken ga jullie konten vegen e mongolen
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 11:13
Aan je naam te zien ben je zo’n 12-13, maar je mag je wel gedragen hoor? Dit was sarcasme, als je weet wat zo’n moeilijk woord betekent.
Vind ik leuk
Gearry +1443
zondag 2 december 2018 om 12:00
Leek me er toch wel heel dik bovenop te liggen ja. :'-)
Vind ik leuk
pietprecies +11729
zondag 2 december 2018 om 09:10
Ohja, de man met Twitternaam: Sanogoal, met name die laatste 6 letters 😂
Vind ik leuk
Brijk +953
zondag 2 december 2018 om 11:58
Dit is toch goud he!
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 05:28
Volgend jaar mogen jullie veltman erbij hebben.

Geen dank.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 06:55
Mogen we dan ook kristenssen? Blind? En Cassiera?
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 09:53
Jij droomt zeker teveel
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 09:54
Onzin
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:49
Mijn glazenbol zegt nu dat Van Persie na morgen ook wordt genomineerd voor de gouden bal.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6421
zaterdag 1 december 2018 om 22:03
Dan heb je toch de verkeerde bol. V Persie komt erin als het al 0-3 is
Vind ik leuk
Guust +6391
zaterdag 1 december 2018 om 23:38
Je wint niet vanwege je naam, maar vanwege prestatie, en daar hoort Messi gewoon niet bij dit jaar. Modric zou de terecht winnaar zijn.
Vind ik leuk
Olfie +5623
zondag 2 december 2018 om 04:09
Inderdaad, dragende speler bij RM en beslissende speler Kroatie. Die ploegen hebben het jaar 'gemaakt'
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 13:10
hoe is hij de dragende spelers als ze tt slecht zijn, hij doet echt geen flikker voor real, en Kroatië is ook niet door alleen hem in de finale gekomen... messi doet letterlijk alles voor barca en hij doet het goed, en hij was op het wk ook vrijwel de enige goede speler voor argentinië
Vind ik leuk
Guust +6391
maandag 3 december 2018 om 23:37
Lekker realistisch ben jij.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:46
Hij is kk slecht
Vind ik leuk
Dordtenees +1185
zondag 2 december 2018 om 12:36
deze verkiezing is sowieso een lachertje, Wesley Sneijder zat in 2010 niet eens bij de eerste 3
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:20
Messi moet winnen!
Vind ik leuk
Madrileen +431
zaterdag 1 december 2018 om 21:24
Er zijn hier meer messifans dan ik dacht...

Zelfs Mbappe gunnen ze het meer ahahahaha.

Messifans zijn zo voorspelbaar he altijd messi, maar wat heeft hij het afgelopen seizoen eigenlijk gepresteerd?
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:29
Zie mijn reactie.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:38
Wat heeft die man bereikt? Die laat toch gvd zien wat de mooiste sport ter wereld is? Wat hij kan met een bal is toch buitenaards. Er is nog nooit iemand geweest die zo goed was als Messi en die gaat er ook nooit komen 100%. Is gewoon niet menselijk die man hoe hij meerdere malen per wedstrijd ballen blindelings mensen vrij voor de goal zet en 6 man om hem heen dolspelen....
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zaterdag 1 december 2018 om 23:13
Geweldig he, maar kan hij dat ook in de Engelse competitie bij een ploeg als Liverpool bijvoorbeeld?
Messi is een fenomeen, maar zonder Barca is Messi niet meer zo speciaal. Bij Argentinië zie ik bijvoorbeeld nooit die geweldige Messi zoals ik die bij Barca wel zie.
Ik zou zo graag Messi eens bij een andere club uit een andere competitie willen zien, het liefst Engeland of Duitsland. Daar wordt een heel ander soort voetbal gespeeld en is het ook een stuk fysieker, ben zo benieuwd of hij daar hetzelfde kan laten zien als in Spanje. Zolang hij bij Barca zit is het één van de beste, zo niet dé beste speler die er momenteel is, maar voordat ik hem de beste speler ooit kan noemen moet hij zichzelf eerst bewijzen bij een andere club, uit een ander land, in een andere competitie.
Vind ik leuk
Ale +5824
zaterdag 1 december 2018 om 23:23
Ja klopt die Messi kan er niks van...
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 23:25
Zonder Messi haalde Argentinie de kwalificatie niet eens ;). Reken daarbij op dat Argentinie door Messi vier toernooien tot aan de finale haalde. vier toernooien! En o ja, als je champions league volgt, dan heb je kunnen zien dat Chelsea, Man u, City, Arsenal, Tottenham, beste clubs van Engeland geen schijn van kans maken tegen Messi. 22 goals en 6 assists in 29 wedstrijden tegen Engelse clubs.

Geef het nou maar gewoon toe ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 23:26]
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zondag 2 december 2018 om 00:42
En ze verloren 3 finales op rij WK 2014, Copa America 2015 en de Copa America Centenario 2016, bij die laatste finale moesten er strafschoppen genomen worden en miste notabene Messi zijn penalty. 3 finales achter elkaar niet bepalend geweest en zelfs een beetje onzichtbaar.
En het gaat er niet om hoe Messi TEGEN Engelse clubs speelt, maar hoe hij MET een typisch Engelse club speelt. Bij Barca is het tika taka en lopen er alleen maar technische spelers rond waarmee Messi optimaal zijn eigen spel kan spelen, dat hele elftal is om hem heen gebouwd. Messi heeft een team nodig en een bepaalde speelstijl om het beste van zichzelf naar boven te kunnen halen, bij Barca speelt hij al van kleins af aan in hetzelfde systeem en met de beste spelers ter wereld die op hem zijn ingespeeld.
Bij Argentinië is Messi ook gewoon goed natuurlijk, maar niet zo goed als bij Barca en dat komt puur door zijn medespelers en de manier van spelen.

Dus of hij de beste aller tijden is dat weet ik niet, maar hij is sowieso samen met Ronaldo de beste van de afgelopen 10 jaar.
Ik vind ook niet dat we Messi en Ronaldo met elkaar moeten vergelijken, het zijn 2 totaal verschillende voetballers die allebei uniek zijn op hun eigen manier.
Misschien dat Messi over het algemeen de betere voetballer is, maar aan de andere kant heeft Ronaldo het al bij verschillende clubs laten zien en zijn niveau gehaald, Messi deed dat tot nu toe alleen nog maar bij Barca.

Nu wordt er gelijk weer gedaan alsof ik Messi niet goed vind ofzo, maar dat is onzin. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe hij het bij een totaal andere club in een ander land zou doen.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 03:22
Heb je zelf ook door hoeveel onzin je uitkraamt? Vind je het gek dat Messi beter presteert bij zijn club dan bij zijn land? Presteert Ronaldo bij zijn land even goed als bij zijn club? Nee totaal niet. Ronaldo had dit wk evenveel gemaakt als de afgelopen 3 eindtoernooien bij elkaar opgetelt en dat terwijl die 'maar' 3 doelpunten. Het is logisch dat een speler bij zijn club beter presteert, aangezien een club spelers in kan kopen en de mindere posities kan versterken. Heb je gezien wat een ongelofelijk slechte middenveld Argentinie had op het wk? De enige die licht bracht was Banega, de rest stelde helemaal niks voor. Ook was de verdediging zo onwijs slecht samen met de keeper, maar op een of andere manier moet Messi alsnog volgens jou in zijn eentje de tegenstander kapot maken? Hij heeft genoeg laten zien en ze letterlijk naar de wk geschoten. Maar als de trainer niet zijn team juist laat spelen en de verdediging en middenveld niks voorstelt, ben je kansloos.

Dat over Engeland slaat helemaaaaaaal nergens op, maar laten we even op jouw theorie verder gaan. Wat in godsnaam heeft engeland met Messi te maken? De ballon dor gaat om de beste speler van het afgelopen seizoen en niet om jouw bullshit van wie kan het beste presteren in Engeland. Messi heeft Barca niet normaal gedragen afgelopen jaar en dat zie je terug. Hij heeft de meeste goals, assists en kansen gecreëerd in Europa. Hij maakt letterlijk jet spel. Dus doe eens even normaal en oordeel gewoon als hoe er geoordeeld moet worden. Hij presteerde afgelopen jaar op het hoogste niveau perfect. Jij denkt dat de engelse competitie er met koppen boven la liga uitsteekt, maar dat komt dan doordat je totaal geen la liga volgt. De spaanse clubs hebben enorm gedomineerd in zowel de cl als de el. Sevilla won de europa league 3 keer op rij, ongelofelijk. Het is duidelijk, de ballon dor moet gaan naar de best PRESTEERDE speler afgelopen seizoen. Moeilijk is het niet. Als je wilt speculeren, ga je gang. Maar dat moet helemaal NIKS te maken hebben met de ballon dor.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zondag 2 december 2018 om 14:20
Het gaat mij om het totale plaatje, de beste speler van de wereld zou in elke competitie zijn niveau moeten kunnen halen, Messi zou dit hoogstwaarschijnlijk ook gewoon kunnen maar zolang hij bij Barca zit zullen we dat nooit weten.
Overigens zeg ik ook helemaal niet dat Messi niet de beste is momenteel, want dat is hij wel wat mij betreft. Ik zeg alleen maar dat ik benieuwd ben hoe hij het bij een andere club zou doen.
Maar je voelt je gelijk weer zo aangevallen omdat ik het over Messi heb en dan beginnen jullie gelijk met zn allen over Ronaldo, wat heeft die hier mee te maken dan.
Het lijkt voor jullie meer een strijd tussen Ronaldo en Messi, Ronaldo kan er niks van en Messi is een god. Laat mij hier lekker buiten want ik ben fan van beide spelers, ze zijn allebei uniek op hun eigen manier en ik kan zowel van Messi als van Ronaldo enorm genieten.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 15:50
Wederom, speculaties dat niks met de ballon dor te maken hebben. Ik noem Ronaldo op omdat jij steeds met je engeland begint, lijkt me niet raar. Waarvoor zou je anders steeds met je engeland beginnen? Mbappe en varane hebben daar ook totaal niet gespeeld en Mbappe speelt zelfs in een van de makkelijkste competities ter wereld. Waarom zeg je zulke dingen niet over Mbappe? Precies, omdat jij onbewust toch de vergelijking maakt tussen Ronaldo die wel in de pl heeft gemaakt en Messi niet. Ik voel me totaal niet aangevallen, of mag je tegenwoordig niks meer zeggen als je het met iemand oneens bent?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zondag 2 december 2018 om 16:06
Ik heb t toch ook nooit over de ballon dor gehad jo.
Ik reageer op iemand die zegt dat Messi de beste aller tijden is en dat er ook nooit iemand komt die beter is dan Messi. Dus eerst even lezen voortaan.
Ik begin over Engeland omdat dat een compleet andere competitie is waar heel anders wordt gespeeld, in Spanje bij Barca is Messi gewoon briljant dat weten we, dus vandaar dat ik nieuwsgierig ben hoe hij het bij een club uit Engeland zou doen en het hoeft ook niet per se Engeland te zijn het kan ook Duitsland zijn ofzo, daar is het ook compleet anders.
Ik ben gewoon heel erg benieuwd, niets meer en niets minder. Ik zou het sensationeel vinden als Messi ooit nog zo’n overstap zal maken.
Elke competitie is weer anders, en ik noem Ronaldo alleen maar op omdat die in verschillende competities zijn klasse heeft laten zien. Maar neem bijvoorbeeld een Bergkamp, die ging naar Inter en dat was helemaal niets, maar toen kwam hij bij Arsenal en daar was het één van de beste spelers ooit voor Arsenal.
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 16:09]
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 20:26
Jij reageert op iemand die reageert op iemand die zegt dat messi niks heeft gepresteerd afgelopen jaar, dus ermee doelt dat messi de ballon dor niet verdient. Ook is dit artikel over de ballon dor en dan vind je het gek dat ik dat nu opnoem?

Je mag natuurlijk vinden wat je wilt, maar Messi zou overal slagen. We moeten ook niet doen alsof Ronaldo in engeland bij huddersfield town speelde. Hij speelde bij de grootste United ooit met toen onder Ferguson. Als Messi nu naar city zou gaan, zou die het gegarandeerd laten zien. Bergkamp zit ook totaal niet op het niveau die messi zit, dus ook niet echt te vergelijken
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 08:27
Tuurlijk blijft hij dan de beste ter wereld. Ik heb persoonlijk het idee dat Messi zich niet zo thuis voelt in Argentinië. Maar ook bij Argentinië zie ik hem geweldige dingen doen, want heeft in zijn eentje er voor gezorgd dat ze überhaupt naar het WK gingen, maar op het WK zat iedereen maar te kijken wat Messi van eigen helft met 10 man om hem heen ging doen. Je kan natuurlijk niet in je eentje wereldkampioen worden. Ronaldo hoefde op het WK alleen maar in de 16 van de tegenstander te staan de rest werd voor hem gedaan.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15306
zondag 2 december 2018 om 13:13
Jij hebt de hele kwalificatie gezien dan?
En die laatste zin slaat natuurlijk nergens op. Bij Ronaldo zitten ze er ook bovenop, maar die is veel fysieker en individueel beter. Argentinië heeft qua spelers toch ook een beter elftal dan Portugal.
Messi is combinerend geweldig in de kleine ruimtes, maar fysiek wordt hij makkelijk aan de kant gezet.
Nogmaals, je kunt Messi en Ronaldo niet met elkaar vergelijken. De één is Messi fan, de ander Ronaldo fan, maar al met al zijn het allebei legendarische voetballers.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
zaterdag 1 december 2018 om 23:20
Voor een Madrista zal Messi nooit goed zijn , dat weten we nu al wel stilaan hoor!
Wat heeft hij afgelopen seizoen gepresteerd durf jij te vragen , sukkel!
Vind ik leuk
power +7710
zondag 2 december 2018 om 01:07
L.liga 36 goals

CL 10 goals

Copa del rey 6 goals

2 goals supercup

12 assist 54 goals

Er is niemand anders dan Messi die terecht verdient Ballon d Or.

Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 01:50
Volgende keer beter kijken op wikipedia, messi heeft 54 wedstrijden en 45 goals. Ronaldo heeft 44 wedstrijden 44 goals. dus wie heeft het dan beter gedaan
Vind ik leuk
power +7710
zondag 2 december 2018 om 01:58
DUS!!!!!!!!!!!!!!!! Messi is en blijft beste voetballer ooit.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 02:06
Ik zeg niet dat messi slecht is. maar jij baseert op de hoeveelheid goals die gescoord zijn wie moet winnen. Ik laat alleen maar zien dat ronaldo het vorig seizoen beter deed. Neemt niet weg dat messi een geweldige speler is. Maar gebaseert op goals is ronaldo net zo goed en sommige seizoenen zelfs beter.
Vind ik leuk
power +7710
zondag 2 december 2018 om 02:28
Madrilaans vroeg hier boven!! wat heeft Messi het afgelopen seizoen eigenlijk gepresteerd? daarom heb ik de goals en assists van Messi voor hem getypt.
Vind ik leuk
Simon +7
maandag 3 december 2018 om 15:39
Wedstrijd tegen PSV vergeten?
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
zaterdag 1 december 2018 om 21:25
Gun het modric ook wel
Vind ik leuk
stollie38 +17299
zaterdag 1 december 2018 om 21:26
Frenkie de Jong gaat de volgende worden die de Ballon d'Or wint. 😉
Vind ik leuk
River ice +1818
zaterdag 1 december 2018 om 21:26
Ze moeten instellen dat je maar 1 keer kan winnen. De beste van de wereld. Er zijn de afgelopen 10 jaar zoveel goede spelers geweest. Maar ze durven niet iemand anders te kiezen als de keuze ook gemaakt kan worden op messi of ronaldo. Keuze met de minste weerstand
Vind ik leuk
Te ligt +288
zondag 2 december 2018 om 06:23
Als je 10 jaar op rij de beste speler ben dan verdien je hem 10 jaar lang.. de prijs is toch niet voor de beste goede spelers maar voor de beste, basta. Wat een kolder .
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 1 december 2018 om 21:27
Vanaf volgend jaar gaat het een paar jaar op rij Mbapke worden
Vind ik leuk
badeend. +1569
zaterdag 1 december 2018 om 21:27
Griezmann zou als enige Fransman kans moeten maken... Modric is als individuele prestatie verreweg slechter dan Salah, Messi, Mbappe en Ronaldo. De prijs is een INDIVIDUELE prijs en Modric verdient deze simpelweg niet ten koste van een van eerder genoemde spelers.
Vind ik leuk
Te ligt +288
zondag 2 december 2018 om 06:26
Want griezman heeft zoveel gewonnen dit jaar. Gouden schoenen en al.. varane zou als enige Fransman aanspraak kunnen maken...
Vind ik leuk
badeend. +1569
zondag 2 december 2018 om 19:37
Dat is nou net mijn hele punt... Het gaat om de individuele prestaties, niet om de gewonnen prijzen. Daarnaast heeft Griezmann ook gewoon de Europa League en het wereldkampioenschap gewonnen dus ga nu alsjeblieft niet slim lopen doen als je de feiten niet kent...
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 19:38]
Vind ik leuk
Te ligt +288
zondag 30 december 2018 om 12:18
Als het om individuele prestaties gaat dan gaat het toch ook om de prijzen slimmerik! Euro League VS Champions league? En de cijfers van griezman over het hele seizoen zijn prima maar niet meer dan dat! Zeker geen gouden schoen winnaar. Kom op zeg, dan heeft mbappe toch veel meer laten zien? En dan kom je met je geneuzel over feiten niet kennen? Ga je moeder pesten...
[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 om 12:18]
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:28
Onder de Nederlanders is Messi veruit favoriet maar een landstitel, de Spaanse cup én topscorer van Spanje is schijnbaar niet (meer) genoeg!
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:45
Die prijzen zeggen eigenlijk niks vind ik... Als ik Messi zie voetballen denk ik dat dat onmogelijk is.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
zaterdag 1 december 2018 om 23:22
Je vergeet de supercub nog.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:29
Er is natuurlijk maar 1 man die hem hoort te winnen en hem ook de afgelopen 10 jaar had moeten winnen. Echt onbegrijpelijk dat Messi hem weer niet wint. Kijk hem voetballen dat zegt toch wel genoeg... Hoe makkelijk hij mensen voorbij dribbelt en passes geeft is echt nog nooit voorgekomen. Is natuurlijk ook by far de beste speler ooit en daar mag ook geen twijfel over bestaan.

Die Modric is allemaal wel leuk en aardig, maar kom op zeg je ziet toch dat Messi 10 klasses beter is kom op zeg!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:40
Als je ziet dat Messi in 49 wedstrijden in 2018, 45 goals scoort en 22 asists geeft weet je wel wie eigenlijk zou moeten winnen...
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:47
Messi moet hem natuurlijk winnen, maar niet om die reden. Messi moet hem winnen, omdat hij kwaliteiten heeft die buitenaards zijn. Ik betwijfel ook nogsteeds eigenlijk wel of Messi een mens is, want ik weet niet of het mogelijk is met een mensen lichaam dat je 10 keer per wedstrijd een pass geeft die perfect op maat en precies in de loop is en dat je 6 mensen uit dribbelt in 1 simpele beweging.... ;)
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 22:00
Ik snap wat je bedoelt maar het is natuurlijker makkelijker om spelers te vergelijken aan de hand van statistieken. Ookal kan je Messi eigenlijk met niemand vergelijken.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 22:03
Dat zijn idd wel altijd feiten waarmee je je mening wel 100% klopt. Ik kan nu natuurlijk ook zeggen dat Van Peppen een buitenaardse techniek heeft, maar ja dat klinkt niet echt geloofwaardig.

Toch probeer ik liever mijn mening duidelijk te maken met kwaliteiten van de spelers inplaats van zijn kwantiteit.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 00:00
Buitenaards? Klikt ook niet echt overtuigend,of heb jij bewijs dat er buitenaards leven is?
Vind ik leuk
power +7710
zondag 2 december 2018 om 01:17
Ben helemaal met je eens, ik snap niet waarom Messi zou niet winnen dit seizoen weer,, afgelopen jaren oneerlijk geweest dat iemand anders die prijs gekregen. ONBEGRIJPELIJK ALLEMAAL
UEFA MAFFIA.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 02:01
Persoonlijk kijk ik toch liever naar de kwantiteit dan de kwaliteit van een speler. Ik heb liever een speler die niemand voorbij loopt en alleen maar slechte passes geeft maar wel 3 keer scoort. Dan iemand die iedereen voorbij loopt en geweldige passes geeft en maar 1 keer scoort.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 08:28
Toch doet Messi dat laatste, maar toch ook vaak 3 keer scoren. Zelfs het meest scoren van iedereen.
Vind ik leuk
jari11 +3329
zaterdag 1 december 2018 om 22:35
Modric is een geweldenaar, misschien wel de beste van de wereld? Nee zeker niet. Messi of Ronaldo nog steeds. Messi met de cijfers en acties Ronaldo met de prijzen.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 23:27
Messi heeft niets laten zien op de Wk.
Vind ik leuk
jari11 +3329
zaterdag 1 december 2018 om 23:31
Mee eens, maar voetballen doe je met 11 man..
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 23:35
Ja klopt maar Robben tilde Nederland in 2014 ook bijna richting de finale in zijn eentje. Messi heeft afgelopen seizoen er weinig tot niets van gebakken
Vind ik leuk
jari11 +3329
zaterdag 1 december 2018 om 23:36
Haha check zijn cijfers voor barca nog even. Kan menig spits een nat droompje van krijgen!
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 00:06
Ik had her over afgelopen seizoen. Niet over zijn gehele barca carrière
Vind ik leuk
jari11 +3329
zondag 2 december 2018 om 11:23
Ja check maar ff hoeveel hij erin heeft gelegd
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 12:26
Dan nog op beslissende momenten in de Cl en op de Wk droevig en in Spanje goed maar daar zijn meer dan helft van de clubs niet serieus te nemen.
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
zaterdag 1 december 2018 om 22:45
Dan had Xavi hem toch net zo mogen winnen.
Vind ik leuk
Verratti +2298
zaterdag 1 december 2018 om 22:57
Xavi en Iniesta hadden die prijs ook kunnen en misschien wel moeten winnen. Dit is gewoon een onvervangbaar koningskoppel uit de stallen van Barcelona. Geen opvolger kan hieraan tippen.
En over het algemeen gaan deze prijzen naar scorende spelers.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 22:57]
Vind ik leuk
jari11 +3329
zaterdag 1 december 2018 om 23:18
Klopt maar Modric scoort zelden voor RM
Vind ik leuk
Verratti +2298
zaterdag 1 december 2018 om 23:21
Daar heb je gelijk in. Maar zo uitzonderlijk vind ik Modric niet (natuurlijk een hele goede speler), Xavi of Iniesta vond ik beter.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 23:26
Onsportief want onze blaag Ronaldo vergeet mede door Modric dat Real zo goed presteerde. Wel vraag ik mij af wat Varane daar doet als nummer 3. Maar ook hier Griezmann de blaag realiseert zich niet dat door een uitmuntende Mbappe hij mede wereld kampioen geworden is. Eigenijk zou je zulke blagen moeten straffen als club zijnde. Nee nummer 3 zou voor mij toch echt Salah zijn.
Vind ik leuk
Murphy +2
zondag 2 december 2018 om 03:38
Het is gewoon één grote grap. Zelf houd ik van Real Madrid en zie in Ronaldo een grote baas. Maar Messi is gewoon onnavolgbaar en zou in de huidige tijd alle prijzen moeten winnen. De rest is enkel marketing om het niet te eenzijdog te laten zijn, zodat ze er meer geld aan kunnen verdienen. Bullshit!
Vind ik leuk
Emnu +7057
zondag 2 december 2018 om 07:33
Paaltje hier, rechterpinknagel net te kort geknipt daar, t is allemaal water door je vingers.

Een ding onderscheiden ze zich wel van elkaar: er is er maar een die zich verkrachter mag noemen.

Voorlopig dan.
Vind ik leuk
berwi +508
zondag 2 december 2018 om 10:23
2 zielige mannetjes ze krijgen de zin niet walgelijk
Vind ik leuk
kloakatv +171