Hopen op revanche tegen Ajax: 'Historisch een leuke wedstrijd voor ons met punten'

Hopen op revanche tegen Ajax: 'Historisch een leuke wedstrijd voor ons met punten'

Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 15:48zo 02-12-2018 om 15:48

Laatste update: zondag 2 december 2018 om 15:51zo 02-12-2018 om 15:51

Matthijs de Ligt verschalkte Robbert Zwinkels zondagmiddag met een hard afstandsschot. De doelman van ADO Den Haag vindt dat hij de bal had moeten hebben, vertelt hij aan VoetbalPrimeur.

Emile van de Sande
AMSTERDAM

ADO kwam net terug in de wedstrijd, maar kort daarna verdubbelde De Ligt de marge weer. De Ajax-captain haalde van ver hard uit. "Ik had bij het indribbelen het gevoel dat hij ging schieten", vertelt Zwinkels aan VoetbalPrimeur.

"Twee man stapte uit, waardoor ik een beetje slecht zicht had. Voor m'n gevoel had ik meer kunnen doen bij de goal. Dan had ik een extra stapje kunnen zetten, waardoor ik wel goed in de hoek lig en dan had ik hem kunnen pakken. Hij had een curfje, het was geen strakke wreeftrap."

Zwinkels hoopt in Den Haag op revanche. "Historisch gezien is dat een leuke wedstrijd voor ons, ook met punten. Daar gaan we sowieso voor."

Bekijk hieronder het hele interview met Zwinkels!

Plaats een reactie

zondag 2 december 2018 om 15:50
Deed me denken aan Vertonghen van Spurs hoe hij vandaag speelde. Klasse wedstrijd
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 15:51]
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 2 december 2018 om 15:51
Zoals bekend, voor vele clubs de wedstrijd van het jaar!
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
zondag 2 december 2018 om 16:31
🤣
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 15:58
Echt knap. Hij is pas 17 en nu al zo goed.
Vind ik leuk
HanV +5445
zondag 2 december 2018 om 16:03
Wie er 17? De Ligt is 19 en Zwinkels 35.
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 16:03]
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 16:09
Oh ok dan is ie 19. Op een mensenleven maakt dat niet zoveel uit.
Vind ik leuk
HanV +5445
zondag 2 december 2018 om 16:41
Zeker, wordt de transfersom alleen maar hoger van, want iemand van 17 laat je natuurlijk niet in de hoogste divisie van Spanje of Engeland spelen.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 16:43
Huh? Ik begrijp je punt niet Sorry he.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 16:01
Hopelijk komt die wedstrijd dan ook. Even de loting afwachten.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1074
zondag 2 december 2018 om 17:16
Droom lekker verder, je mag blij zijn dat de dubbele cijfers niet gehaald zijn want het is dat het vizier van Ajax niet op scherp stond en de trekker maar 5 x overgehaald werd ADO was de gehele wedstrijd de mindere !
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 3 december 2018 om 09:02
Den Haag ook vaker kunnen scoren, niet dat het veel had uitgemaakt hoor-:)
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 19:29
Dromen mag altijd Robbert
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 3 december 2018 om 09:03
Sommige dromen komen vaker uit dan je zou denken-;)
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:29
Historie, dat was vroegâh!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
maandag 3 december 2018 om 09:04
Vorig seizoen nog 2x gelijkgespeeld.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 09:04]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws