Hopen op revanche tegen Ajax: 'Historisch een leuke wedstrijd voor ons met punten'

    Hopen op revanche tegen Ajax: 'Historisch een leuke wedstrijd voor ons met punten'

    Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 15:48zo 02-12-2018 om 15:48

    Laatste update: zondag 2 december 2018 om 15:51zo 02-12-2018 om 15:51

    Matthijs de Ligt verschalkte Robbert Zwinkels zondagmiddag met een hard afstandsschot. De doelman van ADO Den Haag vindt dat hij de bal had moeten hebben, vertelt hij aan VoetbalPrimeur.

    Emile van de Sande
    AMSTERDAM

    ADO kwam net terug in de wedstrijd, maar kort daarna verdubbelde De Ligt de marge weer. De Ajax-captain haalde van ver hard uit. "Ik had bij het indribbelen het gevoel dat hij ging schieten", vertelt Zwinkels aan VoetbalPrimeur.

    "Twee man stapte uit, waardoor ik een beetje slecht zicht had. Voor m'n gevoel had ik meer kunnen doen bij de goal. Dan had ik een extra stapje kunnen zetten, waardoor ik wel goed in de hoek lig en dan had ik hem kunnen pakken. Hij had een curfje, het was geen strakke wreeftrap."

    Zwinkels hoopt in Den Haag op revanche. "Historisch gezien is dat een leuke wedstrijd voor ons, ook met punten. Daar gaan we sowieso voor."

    Bekijk hieronder het hele interview met Zwinkels!

    Plaats een reactie

    zondag 2 december 2018 om 15:50
    Deed me denken aan Vertonghen van Spurs hoe hij vandaag speelde. Klasse wedstrijd
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    Sil95 +11337
    zondag 2 december 2018 om 15:51
    Zoals bekend, voor vele clubs de wedstrijd van het jaar!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3348
    zondag 2 december 2018 om 16:31
    🤣
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9424
    zondag 2 december 2018 om 15:52
    Als Ado revanche wilt moeten ze stukken beter spelen. Ajax speelde niet eens zo denderend en het ging erg makkelijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    StoneyTony +396
    zondag 2 december 2018 om 16:15
    Zeker weten.........
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9424
    zondag 2 december 2018 om 16:16
    Ik had wel meer verwacht van Ado Tony. Echt een verschil met vorig seizoen bij jullie he?
    Vind ik leuk
    StoneyTony +396
    zondag 2 december 2018 om 16:22
    Ja man,ach ja wij zijn stuk minder als vorig jaar en jullie een stuk beter...thats football...wij moeten helaas vaak knokken om er in te blijven,vorig seizoen ging het wat beter ja,maar wat niet is kan nog komen seizoen nog niet afgelopen.👊
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9424
    zondag 2 december 2018 om 16:24
    Suc6 ermee!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22763
    maandag 3 december 2018 om 09:01
    Wij spelen altijd een betere tweede seizoenshelft en straks is iedereen weer fit en knallen maar. Komt goed met ons aller Den Haag FC!;-)
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 15:58
    Echt knap. Hij is pas 17 en nu al zo goed.
    Vind ik leuk
    HanV +4640
    zondag 2 december 2018 om 16:03
    Wie er 17? De Ligt is 19 en Zwinkels 35.
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 16:09
    Oh ok dan is ie 19. Op een mensenleven maakt dat niet zoveel uit.
    Vind ik leuk
    HanV +4640
    zondag 2 december 2018 om 16:41
    Zeker, wordt de transfersom alleen maar hoger van, want iemand van 17 laat je natuurlijk niet in de hoogste divisie van Spanje of Engeland spelen.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 16:43
    Huh? Ik begrijp je punt niet Sorry he.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 16:01
    Hopelijk komt die wedstrijd dan ook. Even de loting afwachten.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 17:16
    Droom lekker verder, je mag blij zijn dat de dubbele cijfers niet gehaald zijn want het is dat het vizier van Ajax niet op scherp stond en de trekker maar 5 x overgehaald werd ADO was de gehele wedstrijd de mindere !
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22763
    maandag 3 december 2018 om 09:02
    Den Haag ook vaker kunnen scoren, niet dat het veel had uitgemaakt hoor-:)
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 19:29
    Dromen mag altijd Robbert
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22763
    maandag 3 december 2018 om 09:03
    Sommige dromen komen vaker uit dan je zou denken-;)
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 21:29
    Historie, dat was vroegâh!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22763
    maandag 3 december 2018 om 09:04
    Vorig seizoen nog 2x gelijkgespeeld.
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws