Van Egmond over bal-incident bij Feyenoord - PSV: De spelregels voorzien hierin

Van Egmond over bal-incident bij Feyenoord - PSV: "De spelregels voorzien hierin"

Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 21:37zo 02-12-2018 om 21:37

Laatste update: zondag 2 december 2018 om 21:37zo 02-12-2018 om 21:37

Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond heeft zijn licht laten schijnen op het 'ongelukkige' moment in de tweede helft van Feyenoord - PSV. Toen PSV aanviel en op weg was naar 2-2, bederfden Feyenoord-supporters het spel door een tweede bal in het veld te gooien. Daardoor moest scheidsrechter Serdar Gözübüyük het spel onderbreken.

"Hier kun je eigenlijk helemaal niets mee", zegt Van Egmond bij FOX Sports. "De scheidsrechter wacht terecht nog even tot de bal weg is. Hij probeert het ingrijpen zo lang mogelijk uit te stellen om te voorkomen dat PSV benadeeld wordt. Op het moment dat je niet anders kunt, móet je ingrijpen omdat de bal invloed heeft op de spelers. Dan kun je niet anders."

In de spelregels staat iets over voorwerpen die op het veld gegooid worden. "Het is ook buitengewoon onsportief, maar de spelregels voorzien hierin. Als er een voorwerp op het veld gegooid wordt dat geen invloed heeft op het spel, kun je gewoon door laten gaan. Hetzelfde geldt voor een tweede bal."

"Maar zodra het wél invloed heeft op het spel (zoals zondagmiddag, red.), dan moet je ingrijpen. Dan kun je alleen hervatten met een scheidsrechtersbal. Serdar heeft het prima gedaan, maar het is een buitengewone ongelukkige situatie."

Lees meer over:EredivisieFeyenoordPSV

Plaats een reactie

Niels92 +36620
zondag 2 december 2018 om 21:38
Hebben ze twee ballen en weten ze nog niet te scoren die PSV'ers :)
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7102
zondag 2 december 2018 om 21:39
Bergwijn heeft gescoord.
Vind ik leuk
Niels92 +36620
zondag 2 december 2018 om 21:40
Waren er toen ook twee ballen in het veld?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 21:45
De kans was al voorbij trouwens toen die bal er bij kwam.

Gezeik om niks dus.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:49
Die PSV'ers die daar over blijven klagen zijn gewoon op zoek naar een smoes/excuus voor het 2-1 verlies in Rotterdam!
Vind ik leuk
Op afstand +1336
zondag 2 december 2018 om 21:52
Doen ze in de CL aan de lopende band, huilen en janken, bij thuiswedstrijden wordt er in de rust ook gedweild.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:03
Met een Zamboni? 😂
Vind ik leuk
Op afstand +1336
zondag 2 december 2018 om 22:12
Jazeker !
Vind ik leuk
buddha +10909
zondag 2 december 2018 om 21:54
Het zijn net broertjes van dhr Swart =)
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:56
Ik geloof oprecht dat Sjaak Swart vandaag erg vrolijk is, ik kan niet wachten op Sjaak zijn vaste rubriek morgen!
Vind ik leuk
buddha +10909
zondag 2 december 2018 om 22:02
zou hij voor de eerste x in 4 jaar tijd een lach vertonen ? gun het die man wel een x hoor. op die leeftijd moet je toch nog een beetje plezier in het leven houden. anders is het snel over. ik denk dat hij de uitzending begint met het hand in hand lied ;)
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zondag 2 december 2018 om 22:31
Als je op die leeftijd nog zo fit bent en geld hebt en de hoeren om de hoek is er buiten voetbal gewoon veel te lachen. Ook houd Sjaak van een Piketanussie dus komt goed
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:47
Snap ik? maar eigenlijk is het wel een beetje zielig van al die ajacieden hé?! normaal gunnen ze ons het licht in de ogen niet en nu ineens heel nep voor Feyenoord zijn? wat is er trouwens nog over van het Ajax wij zijn de beste als je blijkbaar afhankelijk bent van Feyenoord?
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 2 december 2018 om 22:54
Het is heel logisch om tijdelijk voor een andere club te zijn als dat gunstig is voor jouw club. Dus weinig neps aan, het is eerder nep als je dat niet doet als supporter zijnde. ;-)
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:00
Snap het wel, maar ik vind het op mijn beurt een beetje sneu van de arrogante amsterdammers. Als ze dan al afhankelijk zijn van Feyenoord geeft het wel aan dat de altijd aanwezige arrogantie van het jezelf de beste noemen nogal misplaatst is dus...dus ja logisch maar nogal sneu
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 2 december 2018 om 23:16
Tja, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ze zijn natuurlijk gewoon de beste. Dus misplaatst is het allerminst, irritant is het wel soms.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:26
ik zeg juist dat ik het snap en dus met je eens ben!? en qua de beste zijn, eerst maar eens zorgen einde van het jaar bovenaan te staan. ook al tijdje niet gelukt he?! hoe kan je dan de beste zijn?! volgens mij is dan psv op dit moment gewoon de beste...
Ik vind als je arrogantie niet met prestaties kan backen je lekker je mond moet houden en moet stoppen met jezelf de beste te noemen. Maar ja dat ben ik, hou wel van een beetje bescheidenheid en realisme. Iets wat ze in Amsterdam niet lijken te kennen ....
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 2 december 2018 om 23:33
Voorlopig hebben ze historisch gezien nog steeds recht van spreken. En momenteel backen ze het toch redelijk met prestaties. Hebben het gewoon weer in eigen hand. Dat ze wat bescheidener mogen worden daar is wel duidelijk idd. :-P
Vind ik leuk
base +2338
zondag 2 december 2018 om 23:34
Zo je bent dus echt niet op de hoogte met prestaties die het niet kunnen backen maar je mag wel een keer naar de prijzenkast komen kijken die is toch echt de grootste van Nederland.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:39
Jaja meeste prijzen gewonnen in ja....Het Verleden!!!
neem aan dat als je jezelf de beste noemt dat niet alleen maar gebaseerd is op eerder behaalde resultaten. Maar blijkbaar in jouw geval wel dan, blijf vooral lekker hangen in het verleden als je dat fijn vind dan.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
maandag 3 december 2018 om 01:36
Jullie begrijpen de gedachte blijkbaar niet.
Het is gewoon sport-psychologie.
Van Bronckhorst zei voor de wedstrijd dat hij van PSV wil winnen.
Dat kan je dan ook arrogantie noemen, maar het zou raar zijn, om je nederig en bescheiden op te stellen en te zeggen dat je weinig kans tegen PSV hebt.
Je moet in de sport gewoon het hoogste doel stellen en zeggen dat je de beste ter wereld bent. Daarna ga je gewoon kijken hoe ver je komt.
Vind ik leuk
Gearry +1450
maandag 3 december 2018 om 08:49
Beter lezen aub.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:16
Kijk, we zijn blij dat Feyenoord won van PSV, maar zijn echt nog blijer als Excelsior en Heracles dat doen, geloof me...😁
Vind ik leuk
base +2338
zondag 2 december 2018 om 23:32
Heb jij elke supporter van AJAX dat hier horen roepen of ben je nu iedereen over 1 kam aan het scheren omdat dat je wel lekker uitkomt?
Vind ik leuk
Dutchman +892
maandag 3 december 2018 om 00:15
Sterker nog, Ajax is afhankelijk van 17 clubs. In je eentje kan je geen competitie spelen.
Vind ik leuk
Nova +1962
maandag 3 december 2018 om 07:38
Er zijn nog 20 wedstrijden om te spelen dus volgens mij is Ajax niet afhankelijke van Feyenoord. Een overwinning van Feyenoord is alleen mooi meegenomen.
Vind ik leuk
base +2338
zondag 2 december 2018 om 23:30
Jullie mogen wel juichen voor elke club die van ons wint maar wij mogen niet 1x blij met jullie zijn ?
Beetje hypocriet maar oké, wees maar niet bang we gaan maximaal nog 1 x blij met jullie zijn dit jaar voor de rest mogen jullie alles verliezen.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:36
Jullie? weet niet wie jij over één kam scheert chef maar ik sta niet te juichen als ajax verliest hoor. het boeit me simpelweg niet.
Chapeau, lekker simplistisch gedacht over waar "wij" wel of niet voor juichen.
Helaas blijft het voor jou bij een simpele generaliserende gedachte die niet klopt, maar leuk geprobeerd hoor...
Vind ik leuk
Dutchman +892
maandag 3 december 2018 om 00:22
Leuk verhaal van Gobbel maar je generaliseert eerst zelf om vervolgens een ander erop aan te spreken. Heel bijzonder.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 13:42
daar heb je wel een punt ja
Vind ik leuk
Freddyst +463
maandag 3 december 2018 om 04:11
Misschien iets in de trant van, de vijand van mijn vijand is mijn vriend. En verder over het licht in de ogen niet gunnen, ik denk dat het bij de meesten wel meevalt de haat.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
maandag 3 december 2018 om 06:00
Al die Ajacieden? Mij boeit het niet. Juich alleen voor mijn eigen club.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 06:02]
Vind ik leuk
COYG +8141
zondag 2 december 2018 om 21:58
Zouden andere supporters in die situatie ook gedaan hebben hoor. De meesten kunnen een verlies niet eerlijk toegeven. Tenzij het door bepaalde omstandigheden zo is verlopen, dan mag je wel klagen, maar dit had natuurlijk totaal geen invloed op PSV's score.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:05
Net als de smoesjes die jullie gebruikte tegen PSV dat jullie De Ligt miste anders hadden jullie gewonnen. Tuurlijk jonge. Ben maar blij maar nog steeds 2 punten minder ;)
Vind ik leuk
Bullet +3353
zondag 2 december 2018 om 22:27
Nou is dat weer heel iets anders. De Ligt is Nederlands beste CV. Scheelt een slok op een borrel. Daarmee zeg ik niet dat Ajax gewonnen had, maar ook zeker geen 3 om de oren had gekregen. Verzin de volgende keer een betere vergelijking.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
maandag 3 december 2018 om 06:03
Datzelfde gebruikte te PSV'ers in de ArenA.
Vind ik leuk
isnake +2755
zondag 2 december 2018 om 22:33
Ik zie hier ajacieden er over janken.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:57
Haha, ja hoor.

Moeten we in quarantaine gezet worden in dit item dan?

Het gaat gewoon nergens over en achteraf gezien kun je niet zeggen dat er iemand benadeeld is toch?

Waarom zouden Ajacieden dan janken?

Wij hadden gewoon een hel mooie leuke dag. Geen dag dat je als supporter zou willen janken...
Vind ik leuk
yuuup +10843
zondag 2 december 2018 om 22:52
Morgenochtend staan er weer 10 bij het politiebureau om aangifte te doen.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:56
Onder leiding van de grootste droeftoeter Marcel Blaak!
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 2 december 2018 om 22:52
Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft natuurlijk ontzettend onsportief. Eigenlijk zou daar meer tegenover moeten staan, ipv alleen spel stoppen en hervatten met een scheidsrechtersbal, zo beloon je nl wel degene die het doet. Al zal het lastig zijn om er wat tegenover te stellen.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:19
De scheids deed exact wat ie moest doen. Toen de kans om zeep was geholpen floot hij pas...
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 23:20]
Vind ik leuk
Gearry +1450
zondag 2 december 2018 om 23:31
Uhuh, hij deed wat hij moest doen, toch straf je het onsportieve gedrag niet en daar zou, wat mij betreft, best wat op verzonnen mogen worden. Al gaat dat natuurlijk heel lastig worden.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:51
Hierin voorzien de spelregels en daar handelde hij naar.

Neemt niet weg dat ik de actie afkeur. Die gooier had evengoed zijn club ernstig kunnen benadelen. Er wordt ongeveer vanuit gegaan dat alleen PSV er nadeel van zou kunnen hebben.
Vind ik leuk
Gearry +1450
maandag 3 december 2018 om 00:35
Ik zeg ook niet dat de regels er niet in voorzien of dat hij er niet naar handelde, ik zeg alleen dat er gekeken moet worden of er niet wat aan te passen valt.
Vind ik leuk
yuuup +10843
maandag 3 december 2018 om 05:05
Ik snap je wel. Nu vielen de gevolgen mee, maar vaak zie je zo ook een veelbelovende aanval onderbroken worden en dan krijgt de verdedigende partij vaak het voordeel. In principe zou het heel makkelijk moeten zijn om degene die de bal gooit te herkennen. Hem/haar een wedstrijdje schorsen?
Vind ik leuk
Sucrates +253
maandag 3 december 2018 om 07:51
Wedstrijdje? Gewoon permanent stadionverbod en boete voor de club omdat hun stewards blijkbaar hebben zitten te slapen.

Dit moet geen standaard 'tactiek' worden. Hoe zou jij je voelen als je volgend jaar in de race bent voor het kampioenschap, je net voor tijd DE kans hebt op een 0-1 en de tegenstander gooit snel een extra bal op het veld? Dit moet echt geen standaard worden.

PSV terecht verloren, Feyenoord was veel feller. Maar dit soort gasten moet je hard straffen.
Vind ik leuk
Gearry +1450
maandag 3 december 2018 om 08:51
Dat gaat lastig worden als het iemand uit het publiek is. Maar wat mij betreft mag daar wel een boete en/of een kleine stadionschorsing tegenover staan. :p
Vind ik leuk
Jozef +44381
maandag 3 december 2018 om 20:11
Stadionverbod geven is redelijker.

Iedereen moet zich gewoon gedragen en dat is makkelijker dan iedereen denkt...
Vind ik leuk
EdwinG +295
maandag 3 december 2018 om 07:38
En wat zou het nadeel voor Feijenoord zijn dan?
Dat Lozano en Malen allebei een bal in het doel schieten en PSV daardoor van een 2 - 1 achterstand naar een 3 - 2 voorsprong gaat?
Vind ik leuk
Jozef +44381
maandag 3 december 2018 om 07:48
De verdedigers hadden verward kunnen zijn waardoor de wedstrijdbal erin gerost kon worden.

Dan zou ik het nadelig gevonden hebben voor Feyenoord. Logisch toch? Iedereen gaat er klakkeloos van uit dat alleen PSV benadeeld kon zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 07:49]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4450
maandag 3 december 2018 om 00:01
Feyenoord!
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
zondag 2 december 2018 om 21:52
Helenaal waar
Vind ik leuk
ElNDHOVEN +219
zondag 2 december 2018 om 21:57
De tweede bal was al in het veld toen Bijlow zijn redding nog niet eens had gemaakt. Hoe kan 'de kans' volgens jou dan voorbij zijn?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:00
Omdat “de echte bal” bij een Feyenoorder terechtkwam die hem weg schoot ...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:06
Overigens komt de bal pas in het veld na de redding van Bijlow!

Wel goed kijken svp! Dank u!!
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zondag 2 december 2018 om 22:15
De rebound was ook nog gewoon bezig. Maar hoe in godsnaam kun je hier fluiten voor een vrije trap voor Feyenoord terwijl juist PSV hier enorm wordt benadeeld? Los van dat het onsportief is vind ik het wel grappig en creatief. Maar de regels moeten hier wel even op aangescherpt worden voor in de toekomst. En ik als PSVer zoek geen excuses. Ik jank hier niet over en ook niet over een niet gegeven strafschop die gegeven had ‘kunnen’ worden. We hebben geen smoesjes nodig. Afgebluft door Feyenoord zijn we, heel simpel afgebluft door wilskracht en passie! Daardoor heb je verloren en nergens anders door. Dus zorgen dat je ervan leert zodat het niet nog is gebeurd, klaar!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:25
De rebound kwam terecht bij een Feyenoorder dus gewoon goed opgelost door de scheids.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:13
Door de emotie heb je het niet goed gezien. Het was een scheidsrechtersbal. En vooraf zie je de scheids met de speler overleggen om hem aan PSV te geven. Wat de speler doet, een ram naar voren naar een PSV-speler.
De scheids heeft dus goed gehandeld. Er zal wel een behoorlijke boete komen voor de Rotterdammers. Hopelijk kunnen ze die verhalen op de balgooier.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:23
Hij floot toen de kans met de wedstrijdbal bij betrokken was professioneel om zeep was geholpen door PSV en Feyenoord balbezit kreeg....

Precies zoals het hoort.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 07:31]
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:18
Omdat die bal toen bijlow zijn redding nog niet gad gemaakt, helemaal niet in de buurt was van een psver. Pas bij die halve kopval van st juste kwam die bal in de buurt.
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
zondag 2 december 2018 om 22:31
Wat je hier beweert is geen accurate weergave van de werkelijke situatie.

Dat die tweede bal in het veld gegooid werd is natuurlijk wel zwaar kloten.
Vind ik leuk
volharding +1287
zondag 2 december 2018 om 22:11
Feijenoord verdiend gewonnen, maar dit had wel degelijk invloed op de spelers..waardeloze actie natuurlijk en triest om te zeggen "gezeik om niks "
Was het in het nadeel van jou favoriete clubje geweest , had jij waarschijnlijk hier als eerste zitten janken!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:15
Sorry hoor maar kijk nu eens goed naar de “echte bal”. De enige psv-er in de buurt gaat daar ook op af en loopt er onder door.

Het is triest om te zeggen dat je spelers er door zijn beïnvloed.

Wat een lulkoek, accepteer gewoon je verlies man.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:34
Het gaat dus niet om de echte bal. Het gaat om de verwarr ijng door de tweede bal.
Daarom wordt hij ook gegooid.

Maar dat lijkt me logisch...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:41
Wie is er dan verward van PSV? Die ene die in de buurt is die loopt er onderdoor en verder is er niemand van psv die de echte bal had kunnen raken omdat ie bij een Feyenoorder komt die hem weg schopt.

Is verder niemand toch? Wie dan?
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 22:47]
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:08
Ik zie het moment nu opnieuw terug. Wil jij zelf even kijken en goed op Lozano letten. Die gaat vol voor de tweede bal zoals hier eerder ook aangegeven dus ik denk dat je zelf degene bent die niet goed kijkt.

Wat als Lozano voor de echt bal was gegaan wanneer de tweede bal er niet was geweest.

Juist niet te meten. Maar jouw vraag is dus nu wel duidelijk beantwoord neem ik aan?
Vind ik leuk
volharding +1287
zondag 2 december 2018 om 23:23
Spaar de moeite maar..plank voor de kop, zo als ze dat noemen!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
maandag 3 december 2018 om 09:07
Ik heb het nog een keer bekeken voor je -> Lozano gaat vol voor de echte bal en is gewoon 30cm tekort. Daardoor komt de bal bij een Feyenoorder.

Sorry ... maar ik zie hier niks dat psv benadeeld heeft.

Uiterst onsportief van de supporters, dat wel!
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:26
Jr ziet geen verwarring en als die er was, dan was die bij iedereen even groot...Voor hetzelfde geld was er een doelpunt ontstaan doordat Feyenoorders afgeleid waren door die tweede bal....daarmee zeg ik niks raars volgens mij.
Vind ik leuk
volharding +1287
zondag 2 december 2018 om 23:35
Prima jou reactie, vraag me alleen af of jij en meerdere mensen hier met een Ajax voorliefde , hetzelfde gereageerd hadden als dit aan de andere zijde zo gebeurt was.. of in Eindhoven..Denk dat dit forum dan zou oververhitten
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:48
Je vindt mijn reactie prima en verdenkt me van iets wat ik niet beweer.

Gewoon de feiten op een rijtje en daar mag je me.altijd op
aanspreken.
Vind ik leuk
volharding +1287
zondag 2 december 2018 om 22:40
Dacht toch dat ik als eerste gezegd heb
Feijenoord verdiend gewonnen.. maar juist door die TWEEDE bal ontstond verwarring (zelfs bij de speler van Feijenoord) maar goed als jij dit goedkeurt!
Volgende week maar overal ballen het veld op gooien..prima toch..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
zondag 2 december 2018 om 22:45
Maar geef nu eens antwoord, welke psv-er was er volgens jou verward?
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 22:47]
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:03
Daar gaat het totaal niet om. Want wat jij suggereert is niet te toetsen. De discussie is ook niet dat het anders een goal was geworden want ik denk van niet.

Het meest trieste is dat jij met de vraag die je überhaupt al stelt daarmee het gedrag goed keurt. Want niemand had er last van dus dan mag het?

Beetje apart. Maar je voorkeur zal wel naar een andere club gaan.

Denk dat jij ook de grootste jankers bent wanneer het je eigen club betreft.

Ik geloof ook niet dat er 1 psv'er is die suggereert dat PSV daardoor verliest...Want dat zie ik hier ook al voorbij komen.

PSV heeft terecht verloren. Maar dat niemand er kast van heeft als feit aannemen slaat nergens op.

Het Feyenoord publiek heeft zich weer op zijn aller slechts laten zien en dit moet je kei hard aanpakken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
maandag 3 december 2018 om 09:13
Volgens mij gaat er iets mis in de communicatie ... ik zeg nergens dat ik het gedrag van de supporters goed keur Sterker nog ... belachelijke actie van ze.

Mijn punt is juist dat dit nooit een doelpunt zou zijn geworden omdat die bal bij een Feyenoorder terechtkomt.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:29
Er wordt steeds maar gedaan of het PSV zou benadeeld hebben. Die supporter beseft niet dat juist door deze verwarring een tegendoelpunt had kunnen ontstaan.
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
zondag 2 december 2018 om 22:33
Als ie nou geen gelijk had dan zou je commentaar wel terecht zijn. Nu raakt het kant noch wal.
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
zondag 2 december 2018 om 22:29
Daar sluit ik me bij aan.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:52
Ja maar je zag dat lozano inkwam en eigenlijk last had van die 2 ballenen daardoor eigenlijk compleet de bal mistte. Goed kijken.. Dan zie je dat heel duidelijk. Feyenoord fans laten zich hier echt van hun slechtsteen mees onsportieve kant zien. Ik zou zeggen feyenoord fans hierdoor alleen nog toelaten achter grote hekken.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:58
laten we jou ook opsluiten voor zulke ideeen.
Vind ik leuk
Kaar +3128
zondag 2 december 2018 om 23:27
Zeker te weten. Een paar blijven hierover huilen maar de kans ook na de rebound was al voorbij.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:42
Onzin. Het is buitengewoon onsportief en de KNVB moet hier iets mee doen anders zien we dit straks bij alle wedstrijden.
Vind ik leuk
Entombed +1440
maandag 3 december 2018 om 07:18
Nee, de eerste kans was voorbij. De bal was nog in het spel en in de 16 of daar een kans of doelpunt uit zou komen zullen we nooit weten.

Maar het is uiterst onsportief van de 'supporters'.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
maandag 3 december 2018 om 09:04
Dat het uiterst onsportief is daar zijn we het mee eens.

Mijn punt is dat die bal over Lozano stuitert en gewoon weg geschopt zou worden door een Feyenoorder. Het zou never en nooit een doelpunt zijn geweest.
Vind ik leuk
Entombed +1440
maandag 3 december 2018 om 09:42
Nope, maar je kunt ook niet zeggen dat het gevaar geweken is. Doordat die bal het veld in wordt gegooid was het in elk geval wel klaar.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
maandag 3 december 2018 om 09:46
Die supporters moeten dan natuurlijk niet doen -> straffen en klaar.

De bal werd toch weggeschoten? Kwam geen PSV-er meer aan hé ... onmogelijk dat ze aan de bal waren gekomen. Sorry ...
Vind ik leuk
lenard +44
maandag 3 december 2018 om 08:17
je naam zegt het al jij bent een vieze rat
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
maandag 3 december 2018 om 09:16
Mmm .... zo ... niet lekker geslapen?

Ik wel hoor, prima zelfs! 👍🏻
Vind ik leuk
soksa +1763
maandag 3 december 2018 om 11:55
Klopt idd dat de kans voorbij was. Maar dat maakt de actie zelf niet minder triest en onsportief.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
maandag 3 december 2018 om 13:23
Dan zijn we het toch helemaal eens?
Vind ik leuk
jochempje +4176
zondag 2 december 2018 om 21:46
Wel 12.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7102
zondag 2 december 2018 om 21:48
Bergwijn heeft 2 ballen.
Vind ik leuk
River ice +1817
zondag 2 december 2018 om 21:54
Enige psver gok ik. De rest leken wel wijven blijven maar zeiken. Dat die dumpfries geen kaart heeft gehad ook onbegrijpelijk. (Bijna ) Allemaal pussies heel dat psv. Guti was een van de weinige normale gasten.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zondag 2 december 2018 om 22:27
Ok goed verhaal. Vertel eens waarom het pussies zijn dan?
Vind ik leuk
River ice +1817
maandag 3 december 2018 om 21:38
Als je de hele wedstrijd jankt als een wijf kan ik je geen man noemen. Daarom dus.
Vind ik leuk
Hast57 +566
zondag 2 december 2018 om 22:02
Omdat Bijlow wijdbeens ging staan.
Vind ik leuk
DeanJayden +13361
zondag 2 december 2018 om 22:25
Is dan ook een Ajaxied
Vind ik leuk
PSV mexico +1117
zondag 2 december 2018 om 21:41
Niels hoe zo niet?
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:45
Hoezo is 1 woord net zoals het aantal doelpunten dat PSV vandaag heeft gemaakt.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1464
zondag 2 december 2018 om 21:52
Wij verliezen tenminste ook groots!! Gooien niet vuurwerk in familievakken! #PSV-Ajax 3-0 # slechteverliezers
Vind ik leuk
Gilze +1125
maandag 3 december 2018 om 02:02
Klopt geen vuurwerk maar gigantische rookbommen in familievak
# Feyenoord-PSV 2-1 # slechte verliezers
Vind ik leuk
wattenstaafje +24043
maandag 3 december 2018 om 06:11
Ajax - PSV 3-0
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 08:09
Sukkel
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
zondag 2 december 2018 om 21:38
Serdar deed het héél goed 🤣
Vind ik leuk
Old Star +8231
zondag 2 december 2018 om 21:40
Buitengewoon onsportief van de Feyenoord aanhang. Lastig voor de scheids. De ballen waren zo dicht bij elkaar dat je er wel wat mee moet. Wel vreemd dat Feyenoord daarna de bal kreeg.
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 21:42]
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
zondag 2 december 2018 om 21:41
Die “aanhang” was vast en zeker een doorgesnoven gekkie. Om daar het geweldige legioen onder te scharen lijkt me onnodig! Ze waren luidkeels aanwezig ❌❌❌
Vind ik leuk
Old Star +8231
zondag 2 december 2018 om 21:47
Waar zeg ik legioen? Dit is een actie van een gedeelte van de aanhang die blijkbaar al een tijdje over deze bal beschikt. Met een beetje verstand in je hoofd doe je dit soort dingen niet.
Zoiets gaat de hele wereld over en zet je club in een lekker sportief daglicht.
Als t PSV-Feyenoord was geweest en t was andersom zou de wereld te klein zijn.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:52
Nou ja... “de Feyenoord aanhang” klinkt niet alsof je 1 persoon bedoelde. Dat je het niet “legioen” benoemde maakt niks uit.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
zondag 2 december 2018 om 22:35
Er zit een wezenlijk verschil tussen aanhang en aanhanger... Ze kunnen ook lastig met 100 man 1 bal gooien... Old Star snapt het nog niet helemaal. Denk dat als hij weer nuchter is, hij wel begrijpt wat we bedoelen 😃
Vind ik leuk
Old Star +8231
maandag 3 december 2018 om 10:36
Haha ja er zal maar 1 iemand die bal gegooid hebben, met meerdere word technisch gezien een beetje moeilijk.
Ik bedoel alleen te zeggen dat de bal al enige tijd in het vak moet zijn geweest en dat de groep erom heen dit zeker wist.
Ik kan t ook niet mooier of beter maken dan dat t is, maar de bal komt bij de aanhang van Feyenoord vandaan. En of dat dan 1 iemand is of 10 of 100. T blijft ongelooflijk onsportief en dat vind ik gewoon jammer van zulk mooi en trouw publiek.
Dit zijn (negatieve) dingen die de wereld over gaan en die mensen onthouden. Ik heb een aantal jaar in Australië gewoond. Wanneer je dan voetbal highlights kijk van alle competities of je kijkt de praatprogramma's over buitenlands voetbal krijg je meestal dit soort fratsen te zien. En daar praten ze dan ook niet over 1 persoon maar over de aanhang van een club.

Ps ik drink nagenoeg geen alcohol 😉
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
maandag 3 december 2018 om 13:51
Goed om te horen dat we elkaar begrijpen! Ik ben het met je eens dat dit triest is. Cheers Mate! 🍻
Vind ik leuk
Old Star +8231
maandag 3 december 2018 om 14:42
🍻
Vind ik leuk
Kaar +3128
zondag 2 december 2018 om 23:35
Gaat de hele wereld over, serieus?!
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
zondag 2 december 2018 om 23:52
Het is best wel een dingetje natuurlijk... Aardige kans op 2-2 van het team dat deze week nog tegen Barca speelde in de CL. Je hebt onsportief gedrag en je hebt bizar onsportief gedrag.....
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
zondag 2 december 2018 om 21:55
Een scheidsrechters bal in de 16 is wel lastig. Gelukkig was de bal al weg dus de actie over
Vind ik leuk
Tsja +288
zondag 2 december 2018 om 21:40
Tuurlijk.... theoretisch..... van Egmond..... Ajax supporter.....
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
zondag 2 december 2018 om 21:45
Wat had ie dan moeten doen, een penalty geven?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15979
zondag 2 december 2018 om 21:40
Het is toch niet hervat met een scheidsrechter bal? Ik dacht dat Feyenoord hem gewoon kreeg. Heb ik dat gemist? Ik lag namelijk dubbel om de reactie van Dumfries.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:53
Die wilde er eentje een hersenschudding meppen. Maakt niet uit of het de dader was. Publiek komt goed weg met die gracht ;)
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:05
Het spel is hervat met een scheidsrechtersbal. PSV was alleen zo dom om niet bij de scheidsrechtersbal aanwezig te zijn. Een scheidsrechter mag namelijk niet bepalen wie erbij aanwezig mag zijn.
Vind ik leuk
ElNDHOVEN +219
zondag 2 december 2018 om 21:41
Leuk om te zien dat alle Feyenoorders en Ajacieden hier allemaal grappig om gaan doen. Maar als het bij hun eigen club gebeurd zou zijn breekt de hel los. Lachwekkend
Vind ik leuk
Roeptoeter +15979
zondag 2 december 2018 om 21:48
Dát het gebeurd keurt iedereen af. Waar ik 'grappig' om doe is dat de PSV-ers echt denken dat ze een kans ontnomen is. Dat is gewoon niet het geval.
Vind ik leuk
ElNDHOVEN +219
zondag 2 december 2018 om 21:53
Als je logisch nadenkt is er zeker een kans ontnomen, alleen zullen we helaas nooit weten of die bal uiteindelijk een doelpunt werd. PSV was uit eindelijk wel degene in het voordeel en Feyenoord kreeg uiteindelijk gewoon de bal van de scheids. Totaal onverdiend.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:14
Hij gaf een scheidsrechtersbal. Spelers van PSV hadden gewoon bij de scheidsrechtersbal mogen staan, maar deden ze niet. Eigen schuld dus. Een scheidsrecter mag namelijk niet bepalen wie er bij een scheidsrechtersbal aanwezig mag zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +18856
zondag 2 december 2018 om 23:15
Leuk dat je logisch nadenkt, nu nog goed kijken.
Ga t niet meer uitleggen. Dat is al voldoende gebeurd....
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:37
De kans werd vakkundig om zeep geholpen door PSV. Door de verwarring had het ook zomaar een tegendoelpunt kunnen worden.... beide partijen evenveel nadeel en de kans werd uitgespeeld. Wat een gezeur om niks. Daarmee keur ik het gooien van die 2e bal niet goed trouwens.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5470
zondag 2 december 2018 om 21:53
Niet de eerste keer dat een bal door Feyenoord fans op het veld wordt gegooid.
Vorige keer was alleen niet zo handig omdat dat toen Feyenoord een goal kostte

Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:39
Dat bedoel ik ook hierboven. Het was echt niet zo clever van die gooi er....
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5470
zondag 2 december 2018 om 23:42
Zoiets is alleen knap als hij de bal voor de voeten van Bergwijn had geraakt.
Die had de kans en toen die verprutst was, kwam de 2de bal pas
Vind ik leuk
Blindsy +18856
zondag 2 december 2018 om 21:42
Een kutstreek 1e klas, maar kunnen we het gewoon weer een afgeslagen aanval noemen? V/d Heijde ruimde gewoon op, nadat St. Juste miskopte. Was meteen de enige speler die écht last had van de extra bal.
Ennnn door!
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 2 december 2018 om 21:42
Prima gedaan???
Wanneer heeft hij de scheidsrechters bal gegeven. Hij gaf hem aan Feyenoord, dus ben het niet volledig met je eens.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:10
PSV had gewoon bij de scheidsrechtersbal mogen staan. Deden ze niet. Eigen schuld.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zondag 2 december 2018 om 22:20
Jonge lul toch niet zo slap mee. Hij moet aangeven dat ie een scheidsrechtersbal geeft. Deed ie niet hij gaf hem gewoon aan Feyenoord. Niet meer en niet minder. Wij zeuren er ook helemaal niet om maar je moet niet zo slap lopen lullen met je zelfverzonnen verhaal
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:31
Is niks zelfverzonnen aan. Dit is hoe de regels zijn... Hij gaf een scheidsrechtersbal, dat zagen alle spelers. Een scheidsrechter mag niet bepalen wie er bij een scheidsrechtersbal aanwezig mag zijn. Als PSV slim was, hadden ze gewoon bij de scheidsrechtersbal gestaan. Een beetje spelregelkennis mag je wel verwachten van profvoetballers.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:43
Ik kan me voorstellen dat Feyenoord een volgende topwedstrijd thuis zonder publiek moet spelen. Want dit wangedrag hoort niet beloond te worden. Als dit succes heeft, hou je deze wanstaltige praktijken.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15979
zondag 2 december 2018 om 21:46
Volgende topwedstrijd is thuis tegen Ajax. Wel lekker rustig voor Ajax, net als vandaag in de Arena..
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 21:51]
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:51
Wordt het ook simpel 1-5....

Vind ik leuk
Kaar +3128
zondag 2 december 2018 om 23:38
Zonder publiek?! Je maakt toch wel een grapje mag ik hopen?
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:43
Als op deze manier de wedstrijd beïnvloed wordt door de fans, dan zou een volgende wedstrijd zonder publiek een goede manier zijn om dit wangedrag uit te bannen.
Nu is zo'n man ook nog de held in het eigen vak omdat hij zijn ploeg heeft geholpen. Daar moet je heel snel vanaf.
Vind ik leuk
Corse996 +1660
maandag 3 december 2018 om 08:13
Dan kunnen we alle stadions wel dichtgooien als je zo redeneert. Zit in 1 pipo die dit doet en jij wil 45999 mensen laten opbokken? Je begrijpt er weinig van. En als bij jou club iemand een stukje vuurwerk gooit? Alle vakken dicht? of zet je dan je andere bril weer op?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:33
Als die 45999 anderen hem corrigeren voor zo'n actie en het duidelijk afkeuren is het ook zo over. Maar jouw reactie van wegkijken en handen wassen in onschuld is precies waar je als supporter je aan je verantwoordelijkheden onttrekt. En dat is waar het over gaat.
Vind ik leuk
usr8200 +9
zondag 2 december 2018 om 21:44
Wat een suggestief verhaal weer VP

"PSV was op weg naar de 2-2". Alsof je het over een afgekeurde goal hebt.

Zo vanzelfsprekend was dat niet, want Feyenoord verdedigde de afgeslagen bal (de goede bal) uit middels een kopbal van St Juste en een lange peer van Van Beek. Kortom; PSV had zonder 2e bal in het veld ook niet op 2-2 gekomen.
Vind ik leuk
Deck010 +9832
zondag 2 december 2018 om 21:51
Ben blij dat jij dit ook ziet. De speelbal wordt gewoon weggewerkt. Dat Bergwijn graag die 2e bal erin wil schieten moet ie lekker zelf weten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7063
zondag 2 december 2018 om 21:49
Ik zeg wedstrijd overspelen
;-)
Vind ik leuk
Mama +431
zondag 2 december 2018 om 21:49
Ach, ik weet niet of het onsportief was, kan ook ongelukkig zijn. Toen feyenoord 40 jaar geleden uit voor de beker tegen Volendam moest, gooide een feyenoordfan ook een bal op het veld. Feyenoord scoorde net de 1-2 ... die werd dus afgekeurd . Feyenoord verloor met 1-2 ...
Ja, dat wisten jullie niet,broekies
Vind ik leuk
Roeptoeter +15979
zondag 2 december 2018 om 21:52
Raar verhaal. Begint al met Feyenoord een uitwedstrijd in de beker...dat kan al niet.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5470
zondag 2 december 2018 om 21:56
Het was dan ook ergens in de jaren 80 dat dat gebeurde.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15979
zondag 2 december 2018 om 21:58
Hou nou de mythe mee in stand.. :p
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5470
zondag 2 december 2018 om 22:00
Ben er wel klaar mee met dat bekerverhaal.
Bij iedere club is wel wat te vinden bij de lotingen

Volgens mij zit AZ ook niet ver van haats alles thuis zo langzamerhand bijvoorbeeld.

Maar dat van de bal op het veld bij Volendam destijds is wel gebeurd.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7063
maandag 3 december 2018 om 07:53
Ik geloof niet in een complot.
Je hebt 50% kans op uit of thuis.
Iedere loting weer.
Net als bij dobbelen.
Na iedere worp heb je gewoon net zoveel kans dat je hetzelfde gooit of een ander getal.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5470
maandag 3 december 2018 om 08:43
AZ's lijstje: https://i.gyazo.com/b72aacf1abb99e01a1e5aa9912db3c23.png

Ben maar gestopt toen ik de eerste serieuze uitwedstrijd tegen kwam.

Als ze al eens uit moeten is het geheid tegen 1ste divisie op lager
Feyenoord treft ongeveer per definitie eredivisieploegen.

Feyenoord heeft de laatste jaren gelukkige lotingen maar AZ de gelukkigste.
Vind ik leuk
Jozef +44381
zondag 2 december 2018 om 23:44
😂
Vind ik leuk
Blindsy +18856
zondag 2 december 2018 om 21:54
Volgens mij scoorde Feyenoord met de bal die het veld werd íngegooid. Ik meen dat het Richard Buddingh was?
Vind ik leuk
Mama +431
zondag 2 december 2018 om 22:06
Ik zou t echt niet meer weten, maar volgens mij was t wel de wedstrijdbal Richard budding.... ja heeft ook nog bij ons gespeeld matig matig
Vind ik leuk
Blindsy +18856
zondag 2 december 2018 om 22:40
Behalve die keer in de sneeuw tegen Ajax 👍. Was toen beste man op t veld met 2-3 goals.
Overigens dacht ik echt dat we met de ingeworpen bal verder gingen. Hij kwam naast de wedstrijdbal terecht en de scorende speler koos de verkeerde bal...
Maar wat maakt t nog uit, ruim 35jr later...
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zondag 2 december 2018 om 22:22
Jawel stond hier boven ook al aangegeven, dus goed gegoogled. Maar maakt dat het minder onsportief?
Vind ik leuk
Mama +431
zondag 2 december 2018 om 23:12
Kijk als Feyenoorder ken je je klassiekers. Als jij sportief bent kijk je even wat ik geschreven heb in het eerdere item “ van Bommel beklaagt zich over ‘rare situatie ‘

En, hoor ik nog van je ?
Vind ik leuk
Gilze +1125
maandag 3 december 2018 om 02:09
Ik vond de mooiste actie van de verzorger van de treffers tegen NEC
Briljant
Vind ik leuk
Mama +431
maandag 3 december 2018 om 07:58
Vertel
Vind ik leuk
Gilze +1125
maandag 3 december 2018 om 08:30
Hij kopte de bal uit het doel tijdens de bekerwedstrijd
Nadat hij net iemand had verzorgd naast t doel
De treffers NEC
Kijk maar eens op YouTube
Vind ik leuk
Aart +245
zondag 2 december 2018 om 21:50
Allemaal een bal meenemen volgende keer.
Vind ik leuk
fr1963 +4368
zondag 2 december 2018 om 21:52
Op weg was naar 2-2? Of nadat de kans was verijdeld? De beelden zeggen het laatste....
Hoe dik ik nieuws lekker aan, hoe kleur ik de feiten.....geef ze aan VP.....
Vind ik leuk
Nbl +822
zondag 2 december 2018 om 21:53
O wat hebben de boeren een slecht weekend en maar huilen om de tweede bal 🤣 zo kansloos wiediwiediewie . Ligt altijd wel aan iets .
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 21:58
Wedstrijd niet af kunnen kijken, dus net even moment teruggekeken. Moet zeggen dat ik de woede op de scheids die ik elders las niet begrijp. Deed eigenlijk alles goed, afgewacht en bal werd al weggewerkt. Deel van het publiek heeft zich wel onsterfelijk belachelijk gemaakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 21:58]
Vind ik leuk
Sonneillon +855
zondag 2 december 2018 om 22:09
Vroeger gooide ze hier vuurwerk, aanstekers, bier en een paar keer zelfs messen op het veld, nu was het een bal, het legioen is een stuk netter geworden !!
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:11
Gewoon Guusje meeuwis zingen. Ik denk nog even aan de alweer 2de overwinning op psv dit seizoen
Vind ik leuk
Toes010 +1697
zondag 2 december 2018 om 22:11
Volgens mij waren het gewoon Edwin van der Sar en Marc Overmars met een nepsnor en een fopneus
Vind ik leuk
SvL +412
zondag 2 december 2018 om 22:22
Ik vind dit diep triest en fan onwaardig. Ik walg ervan.
Vind ik leuk
stratumseind +195340
zondag 2 december 2018 om 22:29
Bijzondere scheidsrechtersbal die bojoekje gaf dan......
Vind ik leuk
FCD +90
zondag 2 december 2018 om 23:29
Guzubuyuk had een lichte erectie op dat moment. De aandacht, het middelpunt zijn. Geweldig! Hij heeft het na de wedstrijd ook meteen aan het thuisfront gemeld.
Vind ik leuk
Retweet +748
zondag 2 december 2018 om 22:44
Goed gedaan ? Welke scheidsrechtersbal? Vrije trap Feyenoord die heb ik wel gezien....
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 22:48
Gewoon echt onsportief, reebound was er gewoon in gegaan...
Vind ik leuk
Corse996 +1660
maandag 3 december 2018 om 08:15
Whahaaha
Vind ik leuk
Kockkie +7
zondag 2 december 2018 om 23:01
Ballengooier is bekend: Veltman, Ajax doet er echt alles aan om kampioen te worden.
Vind ik leuk
BassieN +11332
zondag 2 december 2018 om 23:01
Op weg naar de 2-2... doe normaal man, de bal waar al mee gespeeld werd werd al uitverdedigd toen die tweede bal de 16 in stuiterde, gejank om niets dit
Vind ik leuk
FCD +90
zondag 2 december 2018 om 23:26
Nee dat is niet zo.
Vind ik leuk
FCD +90
zondag 2 december 2018 om 23:25
Nou voor PSV is het even kijken wat de knvb doet. Doen ze niks, dan zou ik bij PSV - Feyenoord alle PSV-supporters voorzien van een bal. De opdracht daarbij; zodra Feyenoord de middenlijn maar durft te passeren, gooi maar een paar ballen op veld..
Vind ik leuk
WilcoS64 +3998
zondag 2 december 2018 om 23:35
Mooi, reglementaire 0-3 voor Feyenoord, vooral doen dus! En steek dan ook nog wat rookbommen af.
Vind ik leuk
Gilze +1125
maandag 3 december 2018 om 08:45
Zetten ze ook allemaal een eierdop op ?
Dat zou hilarisch zijn
Vind ik leuk
WilcoS64 +3998
zondag 2 december 2018 om 23:34
Waarom wordt dit gelinkt aan Diego Simeone? Heeft hij zoiets gedaan?
Vind ik leuk
JoeyC +4000
zondag 2 december 2018 om 23:34
Helemaal goed gehandeld door Gozebuyuk. Alleen had hij wel het lef mogen tonen door een echte scheidsrechtersbal te geven. 1 speler van Feyenoord en 1 van PSV, bal laten vallen en zo het spel hervatten. Zo zou hij deze onsportiviteit van het publiek meteen laten afleren. Maar ik kan ook wel begrijpen dat hij dat niet aandurfde in De Kuip.
Feyenoord (supporters) gefeliciteerd met de terechte overwinning. PSV was nergens de eerste helft en kreeg twee prachtige goals tegen. In de tweede helft was PSV wel de betere, maar scoorde maar 1 keer. En als Bergwijn bij de kans hierboven gewoon rustig de bal naast Bijlow had geplaatst, dan had niemand het over die tweede bal gehad. Echter was Bergwijn te onrustig en trok Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind. Enige positieve aan deze wedstrijd is dat PSV niet zo kansloos was in Rotterdam, als Feyenoord in Amsterdam en Ajax in Eindhoven eerder dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:54
De slechste supporters zijn altijd vanf feijenootd geweest.met f
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 23:56
hij heeft alleen geen scheidsrechtersbal gegeven en dat is dan niet volgens de regels /Slechte zaak!!!!
Vind ik leuk
FR_VakW +63
maandag 3 december 2018 om 00:01
Overdreven gedoe allemaal. PSV is gewoon zwaar overklast de eerste helft en verdiende helemaal niets. Ik begrijp de irritatie wel een beetje natuurlijk al kan ik er als Feyenoorder vooral om lachen maar als we eerlijk zijn weten we allemaal dat dit incident geen enkele invloed had op het resultaat. En dat gezeik op die zogenaamde handsbal slaat ook nergens op want hij raakt hem niet eens met zijn arm maar krijgt hem op zijn schouder. Helaas zijn er geen beelden van de andere kant te zien. En zelfs als de bal tegen zijn arm kwam, had het nog nooit een penalty mogen zijn. PSV klaagt nu vooral over de scheids maar ze moeten gewoon naar zichzelf kijken. Ze werden op alle fronten afgetroefd en liepen daardoor vooral gefrustreerd rond. Aan voetballen zijn ze amper toegekomen omdat ze zich uit de tent hebben laten lokken door Feyenoord en het legioen. Al was het natuurlijk ook gewoon de klasse en het fantastische spel van Feyenoord in de eerste helft waar PSV gewoon niet in mee kon. Van Bommel praat wel stoer dat ze niet weggetikt zijn maar gewoon verloren hebben op inzet. Maar in de eerste helft zijn ze weldegelijk helemaal kapot gespeeld. Op inzet maar vooral ook gewoon door heel goed voetbal.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 00:02
De scheids liet het spel eerst doorgaan, Toen de bal weg geschoten was floot die pas. Terechte beslissing dus(: Hier is geen discussie voor nodig.
Vind ik leuk
Jahallo +0
maandag 3 december 2018 om 00:46
Een indirecte vrije trap of penalty zou uitkomst bieden in dergelijke situatie. Is het meteen klaar met ballen gooien in het veld!
Welke *echte* fan wil dan nog zijn clubje benadelen?
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 06:25
Feyenoord had de bal al weg geschopt dus het hebben over de 2-2 is erg naïef.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
maandag 3 december 2018 om 06:26
Een doelpunt werd het toch niet want de keeper keerde het schot al.En daarna kon er geen Psv er bij dus commotie om niets.Blijft het feit dat het zeer onsportief is.
Vind ik leuk
pico323 +7550
maandag 3 december 2018 om 08:24
En van Bommel zat te mekken op de scheids. Dat die het verkeerd deed. Bommeltje heeft gister zelf de verkeerde beslissingen genomen.
Vind ik leuk
ritje +642
maandag 3 december 2018 om 08:50
hallo In Lampegat zijn ze doodziek! De boerehu hebben verloren! Als Jorgensen niet geblesseerd van het veld moest! dan was het 5-0 geworden.?want de lampjes waren kapot! HA Ha. De grootste fout? Was de keuze om De Jong op het middenveld te zetten! Waarom niet die Mexcicaan? Dat is toch zo.n goede aankoop? niet dus. Dat je geen winnend team verandert? Kan ik begrijpen, maar de Luuc op het middenveld? Dat!!! was in mijn ogen de beslissende fout! mvg ritje
Vind ik leuk
Niers +92
maandag 3 december 2018 om 12:53
Feyenoord heeft deze wedstrijd gewoon terecht gewonnen daar is geen discussie over mogelijk. Wel is het ssn schande dat die bal in het veld werd gegooid. Ook al was de grootse kans misschien verkeken!! De knvb moet nu ingrijpen voordat dit nog vaker gebeurt! Een goede straf zou zijn, 1 wedstrijd zonder thuispubliek of meteen een penalty geven. Zo benadeel je als supporter dan je eigen club en dan zijn er genoeg in het stadion die dat nare mannetje dan wel op zijn plek zetten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws