Verbazing om reserverol bij Vitesse: 'Ik ben hier niet blij mee, ik speel goed'

    Verbazing om reserverol bij Vitesse: 'Ik ben hier niet blij mee, ik speel goed'

    Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 08:30ma 03-12-2018 om 08:30

    Navarone Foor is ontstemd door het besluit van trainer Leonid Slutsky om hem te 'degraderen' naar de Vitesse-bank. Het moet 'een incident' zijn, zegt hij.

    Foor zat zaterdagavond tegen FC Emmen (1-1) de eerste zeventig minuten op de bank. Zijn reserverol kwam uit de lucht vallen, vertelt de 26-jarige middenvelder aan de Gelderlander. "Het is een tactische keuze. Dat kan, maar daarmee hoef ik het dan nog niet eens te zijn."

    "Ik ben hier niet blij mee", aldus Foor. "Ik ben topsporter. Ik wil het hoogste. De bank is dat niet. De bank is vooral koud. Zelfs met een dekentje erbij. De bank is helemaal niets. Zeker niet als je je in mijn positie verplaatst. Ik beleef een goed seizoen. Ik speelde alles. Dan doet dit pijn."

    De relatie met Slutsky is prima, benadrukt Foor. "De trainer maakt een andere overweging. Dat is zijn goed recht. Ik accepteer dit ook. Ik ga echt niet muiten. De trainer heeft me dit allemaal heel netjes verteld. Maar ik neem wel aan dat dit een eenmalige vergissing is, haha. Ik ga ervan uit nu weer in de basis terug te keren."

    Plaats een reactie

    Eddy T67 +1847
    maandag 3 december 2018 om 08:52
    Goede instelling van Foor. Ik snapte de wissel evenmin.
    Vind ik leuk
    Leozao +5470
    maandag 3 december 2018 om 09:01
    Leuk spelertje, misschien iets voor AZ?
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 09:15
    Waarom az? Dat is nou niet echt een stap vooruit voor Foor.
    Als hij vertrekt zie ik hem eerder naar het buitenland vertrekken.
    Vind ik leuk
    Leozao +5470
    maandag 3 december 2018 om 09:16
    AZ speelt toch altijd wel leuk voetbal. Bij Vitesse voeren de vreemdelingen de boventoon.
    Vind ik leuk
    Kiwi +220
    maandag 3 december 2018 om 10:00
    Och, bij AZ staan er ook een keer twee jeugdspelers in het eerste elftal hoor... Hou je lekker met AZ bezig, en kraam niet van die onzin uit over clubs waar je klaarblijkelijk al jaren niet naar kijkt.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:52
    Wat is volgens jouw een vreemdeling dan?
    Vind ik leuk
    NvC +5096
    maandag 3 december 2018 om 11:46
    Weer zo’n huilebalk. Een keer op de bank en meteen er wat van zeggen. Zelfs klagen dat het koud is met een dekentje en het dak dicht. Verwend kind. Gewoon Fooruit kijken en jezelf weer in de basis knokken, ratje.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 12:49
    Het dak was open 😆
    Vind ik leuk
    NvC +5096
    maandag 3 december 2018 om 13:51
    Haha zeker frisse lucht nodig na Qlimax. 😉
    Vind ik leuk
    HansVites +5226
    maandag 3 december 2018 om 13:59
    Nog steeds pissig dat hij Nek voor Vitesse verruild heeft?
    Vind ik leuk
    NvC +5096
    maandag 3 december 2018 om 14:26
    Nu niet meer. Maar het blijft een ratje. Zou me niet verbazen als hij straks een transfer probeert te forceren omdat hij op de bank moet zitten.
    Vind ik leuk
    Joost69 +24
    maandag 3 december 2018 om 18:05
    Daar zit inderdaad een hoop onverwerkte frustratie in die reactie. Hij is voor een keer gepasseerd en wil natuurlijk gewoon spelen. Als hij nou zo zou reageren als NvC dan oké, maar Foor reageert hier gewoon sportief en gedreven.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 19:17
    Ook al speel je goed. Een trainer kan altijd anders beslissen Overigens de gewijzigde opstelling met Beerens pakte niét goed uit .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws