Lukkien gefascineerd door collega: Die man heeft zeker vier kilometer gelopen

    Lukkien gefascineerd door collega: "Die man heeft zeker vier kilometer gelopen"

    Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 09:41ma 03-12-2018 om 09:41

    Dick Lukkien heeft zaterdagavond zijn ogen uitgekeken in de Gelredome. Niet het gelijkspel tegen Vitesse (1-1) fascineerde de trainer van FC Emmen, maar het gedrag van Leonid Slutsky.

    Slutsky liep - zoals elke wedstrijd - negentig minuten lang ijsberend in zijn coachvak. "Die man heeft zeker vier kilometer gelopen tijdens de wedstrijd", reageert Lukkien in gesprek met de Volkskrant. Slutsky: "Nee, ik kijk nooit naar de stappenteller op mijn telefoon. Dit is mijn natuurlijke manier van coachen. Ik kan mijn gedrag niet veranderen."

    Na afloop stapte Lukkien op Bryan Linssen af voor diens shirt. De twee kennen elkaar van FC Groningen. "Ik spaar die tricots. Dat vind ik mooi", legt de Emmen-trainer uit. "Ik heb zo shirts van Mitch Apau, Jeroen Zoet en Tom Overtoom. Allemaal jongens die ik uit het voetbal ken. Linssen is een goede gast. Een goede prof. En die goal staat model voor zijn kwaliteiten. Geweldige timing, hard en strak ingekopt."

    Plaats een reactie

    maandag 3 december 2018 om 09:47
    Die Slutsky mag nog wel een paar meter lopen..
    Vind ik leuk
    Leozao +5467
    maandag 3 december 2018 om 09:47
    Lukkien is een echte Calimero. Waarschjinlijk een aimabel persoon. Maar hij geeft geen goed signaal af aan zijn spelers
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    maandag 3 december 2018 om 10:08
    Piep piep hallo, piep piep hallo... Dat is wat ik lees.
    Vind ik leuk
    VA1 +2003
    maandag 3 december 2018 om 13:27
    Een aandachtgeile clown die bezig is met randzaken.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 10:45
    Lukkien is een keurig nette man en trainer. Eerlijk en rechtvaardig. Toekomstig hoofdtrainer in Groningen. (Misschien met nog een andere tussenstap)
    Vind ik leuk
    Emmenaar +676
    maandag 3 december 2018 om 10:55
    Tussenstap? Waar dan? Bij Kozakken Boys? Lukkien staat gewoon boven Groningen, hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 11:55
    Volgende week niet meer
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    maandag 3 december 2018 om 12:41
    Ja dat is een moment opname, FC Grun is natuurlijk vele malen groter dan FC Emmen. Volgens jouw beredenering is Deportivo Alaves ook een mooiere club voor een coach dan Real Madrid.
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 15:43
    Haha nog wel ja maar maak je geen illusies jullie komen gewoon op de laatste drie plekken. Groningen weer kleurloos op 8 tm 12. Tussenstap hoeft trouwens ook niet altijd omhoog he...
    Vind ik leuk
    Emmenaar +676
    maandag 3 december 2018 om 18:44
    We zullen zien. Jullie waren vorig seizoen twee speelrondes voor het einde pas veilig en hebben nu een nog mindere selectie. Hoogmoed...
    Vind ik leuk
    NvC +5095
    maandag 3 december 2018 om 11:51
    Die moet zn 10,000 stappen per dag gewoon halen.
    Vind ik leuk
    VA1 +2003
    maandag 3 december 2018 om 13:26
    Wat een clown die trainer van Emmen, hoe die ook mag heten.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +169
    maandag 3 december 2018 om 14:15
    Clown ??? Ja er viel wel veel om te lachen dat wij Emmen met 1-1 gelijk gespeeld hebben tegen jullie ploeg, ook nog thuis. ja was voor ons heel lachwekkend met ons behaalde resultaat.
    Vind ik leuk
    VA1 +2003
    maandag 3 december 2018 om 18:41
    Kan ik me voorstellen ja. Schandalige vertoning. Wat mij betreft straftraining de hele week voor dat onprofessionele zooitje want ze hebben er duidelijk veel te makkelijk over gedacht. Vorig seizoen tegen Swift ook al zo'n wanvertoning en nou weer tegen een nietszeggende club. Maar geniet er nog maar even van want het seizoen is zo voorbij. En je mag trouwens van geluk spreken dat die scheids 'm niet nog een keer op de stip durfde te leggen want dat was een overduidelijke handsbal.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11573
    maandag 3 december 2018 om 13:53
    Wie is lukkien ?
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +169
    maandag 3 december 2018 om 14:08
    Dat is de trainer van de ploeg, waar jullie zelfs thuis nog geen 3 punten van hebben gepakt. Haha
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11573
    maandag 3 december 2018 om 16:12
    Nou geweldige trainer dan als je niet van voetballen houd.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +169
    maandag 3 december 2018 om 23:13
    Dus jij houdt niet van voetbal, jammer dan.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11573
    dinsdag 4 december 2018 om 12:09
    Noem jij dat voetbal dan wat emmen heeft laten zien afgelopen zaterdag ? En is die trainer nou zo geweldig dan ? Nou veel plezier ermee dan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws