Swart: 'Ik denk dat Robben beter naar Ajax kan gaan dan naar PSV'

Swart: 'Ik denk dat Robben beter naar Ajax kan gaan dan naar PSV'

Gepubliceerd: maandag 3 december 2018 om 16:33ma 03-12-2018 om 16:33

Laatste update: maandag 3 december 2018 om 16:38ma 03-12-2018 om 16:38

Sjaak Swart vreest een Arjen Robben in bloedvorm wanneer Ajax het later deze maand opneemt tegen Bayern München. Mister Ajax laat in Alles op Swart weten dat hij Robben graag naar Amsterdam ziet komen, nu hij heeft aangekondigd dat het zijn laatste seizoen bij Bayern is. Verder gaat Swart in op de nederlaag van PSV bij Feyenoord en heeft hij het over de zware uitwedstrijd bij FC Utrecht die Ajax voor de winterstop nog wacht. 

Poll

Waar past Robben qua spel beter?

(7892 stemmen)

Plaats een reactie

Hans Worst +1570
maandag 3 december 2018 om 16:37
Ik denk dat Robben beter naar Groningen kan gaan.
Vind ik leuk
Farmer +13406
maandag 3 december 2018 om 16:55
Robben zou voor FC Groningen iig al 100x meer waard zijn als voor PSV. de aantrekkingskracht en 'het exploitatievermogen' voor Groningen zijn zo veel groter als wat bij PSV met hem kan.

In Groningen zal hij bv als een héld ontvangen worden, waar in Eindhoven ze het 'wel leuk vinden om..".
Voor het geld zou Robben het iig niet doen, als ik het goed heug, is hij al goed voor een ruige 60 tot 80mil op zijn bankrekening, en daar kan hij het rustig mee uitzingen tot ver na zijn officiele pensioengerechtigde leeftijd van 68 bv.

Hij heeft ook al een huis in Haren laten bouwen, en ik vind het een tikje raar om te geloven dat hij die puur voor zn vrouw en kids heeft neergezet om zelf nog een paar jaar in hotels te bivakkeren voor nog 1 of 2 jaar als 'geldharkende voetbalnomade'.

Of hij hangt zn kicksen aan de wilgen, óf hij wil nog 1 jaartje fit blijven om nog mee te kunnen naar het EK misschien(stille hoop? :P zou wel mooi zijn! Hij zou het ook nog prima aankunnen bv!)
Vind ik leuk
Johnny Cash +8855
maandag 3 december 2018 om 17:01
Stel dat hij in eindhoven gaat voetballen dan huurt hij heus wel een villatje of zo voor 3 rooie in de maand denk ik dat hij ik een hotel gaat. Je zegt het zelf met zijn 60 tot 80 miljoen
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 17:06
Ik denk niet dat Robben bij Groningen wil voetballen.
Dat lijkt me nogal frustrerend als je Europese top gewend bent.
Ajax of PSV is ook al een stap terug, maar dat is nog te overzien denk ik.
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 17:12
Ajax wordt hem niet want hij heeft helemaal niets met die club.
Mocht het geen FCG worden dan verwacht ik dat de familieman Arjen Robben nog een of twee jaar richting Amerika gaat.
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 17:14
Heeft hij dan wel wat met Amerikaanse clubs? :p
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 17:22
Nee, maar wel met dat land zelf. Daarom schat ik die kans hoog in.
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1070
maandag 3 december 2018 om 17:50
Hij heeft meer met Amerika dan met Nederland?

Lul niet zo slap uit je nek, als je bang bent dat hij een evt stap naar Ajax wel zou zien zitten zeg dat dan gewoon.
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 17:54
Ach weer zo’n betweterige Westerling. Figuren zoals jij zijn er juist de reden van dat Arjan Robben helemaal niets met Ajax heeft. Ik begrijp direct dat jij dat niet aan wilt nemen dus moet je maar even wachten totdat het in de media officieel wordt. Jij zult dat vast alleen willen aannemen van de Telegraaf.
Bovendien doe ik nergens de uitspraak dat hij meer met Amerika dan met Nederland heeft. Maar ja, ook weer typisch een ziekte in het Westen, niet lezen of luisteren maar vooral hard roepen.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1070
maandag 3 december 2018 om 17:59
Fijn dat jij allemaal beslissingen neemt voor Arjen (heeft niks met Ajax, heeft meer met Amerika dan Nederland) heb je hier ook bronnen bij of komt het allemaal uit je grote duim.

Blijf vooral in die Calimero rol hangen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 18:03
Blijf vooral blèren met je grote bek. Veel verder kom je duidelijk niet. Veel schreeuwen en weinig wol. En als je op inhoud aangesproken wordt kom je niet verder dan loze Calimero opmerkingen.
Geniet jij maar lekker van een andere voormalig FCG speler die de kar bij jullie moet trekken want Robben gaat het niet worden.
Vind ik leuk
Aihlre +364
maandag 3 december 2018 om 18:10
Hopp dat je gelijk krijgt. Likkt me wel mooi dat hij nog 1 of 2 jaren bij Groningen gaat voetballen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 18:11
Dan vragen we speciaal voor jou of hij tegen PEC even een wedstrijdje rust neemt 😉
Vind ik leuk
Aihlre +364
maandag 3 december 2018 om 18:53
Ha ha ja lijkt me wel verstandig, maarre onderschat onze verdediging niet hè....
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 19:41
Ik zou niet durven 😄👍
Vind ik leuk
BoRiNo13 +350
dinsdag 4 december 2018 om 00:15
Schrijf dan op zn minst zn voornaam goed! En dat voor een Groninger..
Vind ik leuk
Werner1913 +10270
maandag 3 december 2018 om 17:59
Hij heeft meer met Amerika dan met Amsterdam. Dat is wat anders...
Vind ik leuk
FCG1971 +4484
maandag 3 december 2018 om 18:10
Ach je spreekt iemand aan die niet leest of luisterd naar een ander maar vastgeroest in zij eigen waarheden alleen maar roept. Je hebt ze erbij...
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
maandag 3 december 2018 om 17:28
Hannes worst laat het denken maar aan een ander over.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:37
Helemaal mee eens Sjaak. Geld overigens ook voor Messi, Neymar en Hazard.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:39
Robben heeft helemaal niks met Ajax. Van Persie is toch ook niet naar Ajax gegaan? Die past daar beter, maar heeft toch voor Feyenoord gekozen
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 16:42
Ajax had ook geen interesse in Van Persie. Dus dan is het niet echt kiezen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:51
Totaal ander voorbeeld. Van persie komt uit de jeugd van Feyenoord. Robben heeft destijds een stap naar psv gemaakt om vervolgens de stap naar Europa te maken en speelde slechts een paar jaar voor psv. Robben is nou niet per direct “echte psv’r”. Dan heb je het meer over van Bommel of van Nistelrooy.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:56
Dat is inderdaad waar
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 17:07
Je bedoelt Van Bommel uit de jeugd van Fortuna en Van Nistelrooy uit de jeugd van Den Bosch? :p
Overigens ben ik het wel helemaal met je eens hoor.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8855
maandag 3 december 2018 om 16:55
Patrick kluivert was een echt ajax speler. Ging eind van zijn carierre ook naar psv. Wil allemaal niets zeggen
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:28
Hij bood zich aan bij Ajax, Ajax wilde niet...
Vind ik leuk
Johnny Cash +8855
maandag 3 december 2018 om 17:32
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niets uitmaakt waar een speler eerst voetbalde. Stam ging naar ajax kluivert naar psv johan cruijff naar feyenoord. Wat de redes ook zijn. Dus als robben voor ajax kiest is het zijn goed recht
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:12
Tuurlijk, Johnny Cash stapte ook over naar covers van Depeche Mode.
(Wat heeft dit nu in hemelsnaam met voetbal te maken..?)
Vind ik leuk
Johnny Cash +8855
maandag 3 december 2018 om 18:16
Goeie vraag georgie 😂
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:39
Sjakie Swart wie kent hem niet, Sjakie Swart Sjakie Swart is een echte Ajacied!
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
maandag 3 december 2018 om 17:20
Edit VP : hou het netjes.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:48]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:36
Ah je bent aangepakt , je zal dus wel weer een tokkie opmerking hebben gemaakt, keesje!
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:42
De ene moderator is strenger dan de ander, Forza.
Da's wel het voordeel van Ajaxshowtime, daar wordt véél meer toegelaten...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 20:24
Deze site behoort bij Ajaxshowtime...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 23:39
Vandaar het waardeloze niveau.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 3 december 2018 om 23:53
Moet je in Amsterdam blij zijn als Swart het prototype echte ajaxied is?
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 23:56]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:40
Sjaak. Ribery en Robben staan op scherp. Kans is dus aanwezig dat ze niet eens spelen
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
maandag 3 december 2018 om 17:22
Edit VP : Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:48]
Vind ik leuk
Post Malone +1999
maandag 3 december 2018 om 16:40
Robben heeft geen zin om af te gaan in Europa.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:41
Sjakie zal ongetwijfeld lekker hebben geslapen in zijn Feyenoord pyama :)
Vind ik leuk
Roeptoeter +12418
maandag 3 december 2018 om 16:41
Goed zo Sjaak, zeg het ze.
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 16:42
Laat maar komen. Dat is meteen een dubbele nederlaag voor PSV.
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
maandag 3 december 2018 om 17:36
Jullie hebben Blind en Huntelaar en Schone die niks kunnen ,willen jullie vers bloed in Robben.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:49]
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 17:37
Jaloers omdat we een speler zouden halen?
Of ben jij jaloers terwijl we nog niemand hebben gehaald?
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
maandag 3 december 2018 om 17:47
Ik niet maar ik heb ook nergens gezegd dat Robben naar PSV moet gaan. Maar jullie wel want stel voor dat hij naar PSV gaat.
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 18:17
Dat laatste heeft ook niemand gezegd. Alleen om PSV voor het seizoen al een nederlaag toe te brengen vind ik wel geinig :p
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
maandag 3 december 2018 om 16:44
Ik hoop dat Arjen nog 1 of 2 jaartjes PSV meepakt (mits hij nog de drive heeft om door te gaan) En zijn lichaam het aankan.

Dan een mooi afscheid geven.
En that's it.

Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:44
Ook willie en rene vinden robben beter bij ajax passen
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
maandag 3 december 2018 om 16:44
Nog een keertje “Hand in hand kameraden” Sjaak!
Vind ik leuk
El Cazador +8657
maandag 3 december 2018 om 16:45
Aardige vent die Arjan, maar wanneer de man glas een tikkie krijgt zie je hem niet meer, dus welkom in de Johan Cruijff Arena voor 1 x tje
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 16:46
De wedstrijden waarin hij wel meedoet tilt hij het niveau direct omhoog.
En een veel professioneler voorbeeld voor de jonge spelers krijg je niet.
Vind ik leuk
El Cazador +8657
maandag 3 december 2018 om 16:50
Elk voordeel hebt z'n nadeel.
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 16:52
En denk aan alle ervaring die onze fysio's op kunnen doen.
Vind ik leuk
basl +47
maandag 3 december 2018 om 16:46
Maar dan wel betaald per wedstrijd. 1 spelen en 5 bijkomen/herstellen is wel een gok hoor.
Vind ik leuk
repeP +2088
maandag 3 december 2018 om 16:46
Robben kiest natuurlijk voor het beste gras voor zijn acties.

Dat ligt niet in Amsterdam, Eindhoven of Groningen maar in Rotterdam, bij Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:46
Wie zegt dat Ajax geen interesse had in Van Persie? Elke Nederlandse topclub heeft interesse in zoveel kwaliteit. Verder heeft Ajax ook geen interesse in Robben getoond. En Robben heeft weldegelijk binding met PSV en Groningen. Verder is hij erg goed met Bommeltje. Maar we zullen het zien, hij is al een huis aan het bouwen in Groningen en Groningen Eindhoven is 3u rojden. Dus wat dat betreft denk ik dat hij stopt met ballen en een bestuurlijke functie bij Groningen gaat uitoefenen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 16:48
Niemand heeft ooit iets gezegd over die interesse. Dus waarom zou je aannemen dat Ajax interesse had in Van Persie.
Daarnaast is Van Persie een jeugdspeler van Feyenoord, dan heb je toch een andere band.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:58
Waarom zou je aannemen dat Ajax interesse heeft in Robben, niemand bij Ajax heeft daar ooit iets over gezegd.
Vind ik leuk
#Keizerout +42214
maandag 3 december 2018 om 17:02
Leuk geprobeerd, maar dat neem ik niet aan en dat maakt in deze redenering ook niet uit.
Ik zou het alleen toejuichen.
Vind ik leuk
Axim +897
maandag 3 december 2018 om 16:46
hahahahahah , die komt echt niet naar Amsterdam !!!
Vind ik leuk
HansVites +6066
maandag 3 december 2018 om 16:49
Robben gaat never nooit naar Ajax dat word Groningen of PSV
Er gaan ook al geruchten dat hij de opvolger van Hans Nijland wordt.
Vind ik leuk
Farmer +13406
maandag 3 december 2018 om 16:57
"Chronologisch" gezien was het eerst Erwin Koeman die zat te wachten op bevestiging van Fener's intenties, met de mededeling dat hij zich niet te groot voelde om een functie bij FC Groningen te bekleden.... nog geen week later meld Nijland dat hij met zijn laatste seizoen bezig is als Algemeen Directeur....

Nog een week later meldt Robben dat hij met zijn laatste jaar in Munchen bezig is..



"A man can only hope" :P
(Maar hier in t noorden zegen ze: "Koei'n hopen ook! en die schieten dikke bult'n !")
Vind ik leuk
Bizzy +23310
maandag 3 december 2018 om 16:50
Bizarre comment van Sjaak. Robben heeft niks met Ajax. Suarez gaat toch ook niet zijn carriere afsloten bij PSV.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:59
Dát zou de dag zijn dat Suarez bij PSV tekent, dan komt er daar opstand. Ik denk ook niet dat Arjen naar Ajax gaat, al zou het voetbaltechnisch nog kloppen ook
Vind ik leuk
De Leek +6
maandag 3 december 2018 om 20:11
Ho SUAREZ is niet blond dus die gaat gewoon naar Ajax
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
maandag 3 december 2018 om 16:51
Ik bedank vriendelijk Sjakie.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
maandag 3 december 2018 om 16:54
Geef Arjen 4 miljoen per jaar en hij komt gewoon naar Amsterdam... volgend jaar CL en geen EL bij PSV... en voor dat geld kan PSV gewoon niet mee...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:55
..
Vind ik leuk
Het Brein +4699
maandag 3 december 2018 om 16:56
Ik hoop dat Robben degradeert...
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 16:57
Ba wat een vent is het ook he .... PSV alleen maar afkraken... weet niet wat die vent nog bij Ajax doet.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8855
maandag 3 december 2018 om 17:03
Die man heeft meer verstand dan jou profielnaam
Vind ik leuk
wattenstaafje +23631
maandag 3 december 2018 om 17:10
Sjakie, mr Ajax, hoort bij de club, wat jij hier doet???
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:11]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:03
Het zou wel een stunt zijn....
Vind ik leuk
De Leek +6
maandag 3 december 2018 om 20:09
Kan ie ook zeggen , Ik heb ook in Nederland bij een GROTE CLUB mogen voetballen
Vind ik leuk
Come on Utreg +29098
maandag 3 december 2018 om 17:04
Robben heeft niets met Ajax..

Wel met Groningen en PSV. Dus 1 van die 2 zal het worden en geen Ajax
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:15
Jij kan in de toekomst kijken? Waarom niet naar Ajax? er gaan heel veel spelers weg, hij kan nog van grote waarde zijn. Hij heeft trouwens ook geen hekel aan Ajax, hij heeft zelfs bijna bij Ajax gespeeld (Had gesprek met Ajax voordat hij naar PSV ging). Ik verwacht het niet maar vind het ook geen gek idee.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:19]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29098
maandag 3 december 2018 om 17:27
Omdat Robben nooit bij Ajax heeft gespeeld zou het apart zijn als hij nu op zijn 34e ineens naar Amsterdam gaat. Groningen en PSV liggen meer voor de hand.
Vind ik leuk
Smithsonian +41381
maandag 3 december 2018 om 17:04
Vast 😂
Vind ik leuk
hantayo +1223
maandag 3 december 2018 om 17:12
pipo de clown en mammaloe, tralala.....etc
Vind ik leuk
Fc hamkel +1499
maandag 3 december 2018 om 17:13
Voor t eerst een normale realistische reactie waarbij die ook gewoon met respect over de andere clubs praat.
Vind ik leuk
Hertogtwan +462
maandag 3 december 2018 om 17:13
Robben kan het niet maken om naar Ajax te gaan. Aan de andere kant zal rechtstreekse plaatsing door kampioen te worden nog wel eens Robben zn keuze kunnen beinvloeden, net als de ervaren jongens als Tadic en Blind.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9896
maandag 3 december 2018 om 17:15
Sjaak Swart, met zijn ajax hart,
oogt meer en meer verward.
Waar hij steeds gekke dingen roept,
Riekt de arrogantie alsof hij heeft gepoept.
Maar het is hem straks vergeven
als hij hand in hand zingt met het legioen.
We zullen je laten beven,
Feyenoord kampioen.
Vind ik leuk
Hast57 +577
maandag 3 december 2018 om 17:20
Sjaak wees nou eens wijzer en verlaag je niet tot dwaze uitspraken. Laat dat aan de gebroeders over aub.
Vind ik leuk
Arvin +6715
maandag 3 december 2018 om 17:26
Robben een beetje een ajacied, nou dat denk ik toch echt niet 😂.
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 3 december 2018 om 17:32
PSV heeft geen rechtsbuiten, Ajax wel 3.
Dus Robben naar PSV maar Groningen mag ook van mij, zou leuk zijn.
Ik vond Jaap Stam bij Ajax ook geen gezicht 1957.
Virgil van Dijk bij Ajax dat kan toch ook niet?
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:33]
Vind ik leuk
Voetbal@com +2493
maandag 3 december 2018 om 17:32
Robben, veruit de beste Nederlandse voetballer van mijn tijd, yep ben 40+.

Ik denk dat Robben stopt en niet de weg van frikandellen en zandbakken volgt.

Messi stopt na dit jaar ook, Barca wordt wederom kampioen en wint de CL League.

Zowel Messi en Robben zijn familie mensen en gaan tijd maken voor het gezin.
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 3 december 2018 om 17:35
Nee, joh Robben zat elke keer op de tribune bij Groningen, die is liefhebber, alleen denk ik dat PSV beter voor hem is, die spelen vaak aanvallend dus dan hoef je niet ver te lopen naar de goal... bij Grun moet je wel ver.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1905
maandag 3 december 2018 om 17:39
Ajax gaat geen heel seizoen betalen voor een kwart wedstrijden.
Vind ik leuk
De Leek +6
maandag 3 december 2018 om 20:06
Hebben ze toch ook met viergever gedaan en kijk waar hij nu speelt
Vind ik leuk
MOKUM*** +1905
maandag 3 december 2018 om 20:42
Die stond al onder contract, en mocht weg. Het gelijk van Ajax wordt in het geval van Viergever bewezen.
Vind ik leuk
De Gekste +718
maandag 3 december 2018 om 17:42
Ja en Messi beter naar SC Cambuur..
Vind ik leuk
Blueman +997
maandag 3 december 2018 om 17:45
Robben is wel zo verstandig dat hij niet naar Ajax gaat! Helaas Sjakie.
Vind ik leuk
Radaje +1208
maandag 3 december 2018 om 17:46
Als hij bij Ajax 3 miljoen per jaar krijgt wil ik het nog wel eens zien. Je zal dan wel wat met tekengeld moeten werken. Maar zeg nooit nooit. Maar aan de andere kant is het wel een grote gok. Hij blijft blesure gevoelig.
Vind ik leuk
torinofc +612
maandag 3 december 2018 om 17:48
Roben moet lekker een mooie club buiten nl vinden wil hij nog een beetje op nivo spelen
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:49
Ik zie Arjen nog voorbij komen op z'n fiets over de Noorderhogebrug. Altijd vooraan in het "treintje" van mede scholieren vanaf Bedum naar Groningen. Nee mensen maak jullie maar niet ongerust. Die gaat volgend seizoen gewoon nog een jaartje bij FC-Groningen ballen en dan in de staf iets doen wat hij leuk vind.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:50
Tsja, dromer. Als het een Nederlandse club wordt dan toch echt Groningen of PSV.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:51
Nee Sjaak.

Robben is van Groningen, bij Ajax mee draaien een seizoen lang is gewoon niet meer op te brengen voor Robben.

Misschien bij psv nog?😜, nee zelfde verhaal. Groningen of stoppen. Dat is In elk geval waar ik van uit ga.
Vind ik leuk
Futjebal +2619
maandag 3 december 2018 om 17:53
Robben is goed bevriend met van Bommel..dus als hij moet kiezen is het niet zo moeilijk
Vind ik leuk
windforce11 +3446
maandag 3 december 2018 om 17:53
Robben komt ook naar Ajax....met Bayern. Verder gaat hij je neus voorbij Sjakie
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 17:56
Nou Marc Overmars, laat zien dat je slimmer bent dan John de Jong van PSV. Rammel maar even flink met de geldbuidel, dan is Robben vast nog wel over te halen. Het lukte in het verleden ook met Jaap Stam, daarvan dacht ook iedereen dat ie naar PSV zou gaan om z'n carriere of te bouwen. Nee zonder gekheid, Robben is erg blessuregevoelig geen idee of ie dan nog wel van waarde kan zijn voor Ajax. Ik zie 'm terug gaan naar Groningen en op termijn zal hij Hans Nijland opvolgen als directeur.
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 3 december 2018 om 18:02
Sjaak kerel, alsjeblieft vent.
Vind ik leuk
klick +1178
maandag 3 december 2018 om 18:07
Sjaakies mop van de dag. altijd lachen met sjaak!
Vind ik leuk
Tsja +287
maandag 3 december 2018 om 18:23
Zo zie je maar weer eens, als een ajacied gaat nadenken komt er alleen maar onzin uit
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:41
Begint hij te zeiken over de datum en tijdstip van Utrecht uit om Vervolgens te vernemen dat er midweeks nog beker voetbal is. Het moet echt niet gekker worden met deze godenzoon
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 18:52
Robben naar Ajax? Praat geen poep man sjaak
Vind ik leuk
Wilveld +106
maandag 3 december 2018 om 19:23
Robben stopt gewoon
Vind ik leuk
AlbS +301
maandag 3 december 2018 om 19:28
Ik zeg naar Feyenoord en Swart meenemen als materiaal man. Die Swart is net als Derksen. Als er maar wat te lullen valt.
Vind ik leuk
Gerro +8471
maandag 3 december 2018 om 22:00
Dat zou wel een enorme stunt zijn als Feyenoord met hem.aan de haal gaat.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 19:45
Edit VP : onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 20:07]
Vind ik leuk
Gerro +8471
maandag 3 december 2018 om 21:58
Onnodige reactie dus verkeerd gegokt door deze Chinees.
Vind ik leuk
De Leek +6
maandag 3 december 2018 om 20:01
Wil je je carriere leuk en met prijzen afsluiten ga je naar AJAX.Wil je doen uit dankbaarheid naar je oude club ga je naar FC GRONINGEN.Verveel je je en wil je gewoon wat aanklooien ga je naar de Lichtstad
Vind ik leuk
maddog66 +48
maandag 3 december 2018 om 20:21
Robben hoeft niet meer voor het geld te voetballen. Als ik hem was zou ik lekker teruggaan naar FC Groningen.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 20:28
Wat denkt die Swart nou. Dat Robben naar Ajax gaat??? Dream on.
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 21:12
Sjaak kan beter, net als Harrie en Willie en gij bent René een beetje minder in de media komen. Het is vermoeiend, doet afbreuk aan herinnering en slaat echt nergens meer op
Vind ik leuk
maandag 3 december 2018 om 21:19
arjan robben moet lekker naar ajax gaan
Vind ik leuk
Gerro +8471
maandag 3 december 2018 om 21:57
Gaat dit bericht nu over Blind of over Robben gezien de vele reacties over Blind zal het wel over Blind gaan. Mischien kan vp de koptekst nog even aanpassen.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +350
maandag 3 december 2018 om 22:11
Is t nog geen tijd voor sjakie...? Hij loopt steeds meer onzin te verkondigen die man... Totaal niet realistisch
Vind ik leuk
nironi +55
maandag 3 december 2018 om 22:34
daar hebben we sjakie weer met zijn PSV-complex
Vind ik leuk
Nummer8 +6
dinsdag 4 december 2018 om 08:18
"Geweldig"!!! Nog een speler die naar binnen trekt en daarmee the Hunter of Kasper buitenspel zet qua doelpunten maken... #alsermaargescoordwordt.nl?
Vind ik leuk
ritje +537
dinsdag 4 december 2018 om 08:53
hallo Ik zou willen? Dat Robben meegaat met het NED elftal, naar portugal Als afsluiting van zijn carriere! dat zou een stunt zijn! Geen Ajax geen PSV geen Groningen! maar het NED elftal! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws