Zussen Ronaldo halen uit: 'Een verrotte wereld met maffia en dat godvergeten geld'

    Zussen Ronaldo halen uit: 'Een verrotte wereld met maffia en dat godvergeten geld'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 08:12di 04-12-2018 om 08:12

    Cristiano Ronaldo kwam maandagavond niet verder dan de derde plaats in de Gouden Bal-verkiezing. De Portugese ster moest toezien hoe voormalig Real Madrid-ploeggenoot Luka Modric met de prijs aan de haal ging. De uitslag kan op weinig sympathie rekenen bij zijn zussen.

    Elma Aveiro haalt op social media hard uit naar de gang van zaken. 'Helaas is dit de wereld waarin we leven. Een verrotte wereld met maffia en dat godvergeten geld. De kracht van God is vele malen groter dan al deze verrotting. God neemt zijn tijd, maar zal niet falen', schrijft ze. Ze krijgt bijval van zus Katia, die net als haar zus een foto publiceert waarin CR7 te zien is als Gouden Bal-winnaar.

    'De beste speler in de wereld… voor degenen die het voetbal begrijpen natuurlijk', luidt het bijschrift van Katia. De 33-jarige Portugese ster was maandag overigens niet aanwezig bij de uitreiking in Parijs. Net als Lionel Messi won Ronaldo de Gouden Bal al vijf keer.

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Melhor jogador do mundo ..... para quem entende de futebol ,claro ...#tou preocupadacomofututodofutebol #melhordomundocr7 #cr7 #boladeouroédele #museucr7 #futeboléele #deusnocomando🙏

    Een bericht gedeeld door Katia Aveiro (@katiaaveirooficial) op

    Poll

    Verdient Modric de Ballon d'Or?

    (11958 stemmen)

    Plaats een reactie

    wiedewiede +418
    dinsdag 4 december 2018 om 08:20
    Heeft Ronaldo nou zijn zussen ingeschakeld om dit te verwerken ??
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 08:37
    Trieste familie blijkbaar, ook al vond je jezelf stiekem beter kan je het nog steeds als een man nemen. Zeer onsportief ook van hemzelf richting zijn voormalig ploeggenoot, volgens hem is de rest van de wereld slechts waterdrager, jammer dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:58
    Wacht even.. Zijn zussen plaatsen iets en hij moet het als een man nemen? Heeft hij zelf gereageerd of vervelend gedaan?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 09:18
    Hij was er niet, zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 10:49
    Ik begreep dat hij al had aangekondigd niet te komen omdat hij verwachtte niet te winnen.
    Nou kan dit uiteraard een opgeklopt verhaal zijn maar de publieke reacties van zijn zussen geven geen blijk van een volwassen houding en gedrag.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 12:44
    Maak dat iemand maar eens wijs die een CR7 pop bij Ali heeft besteld om de leegte op te vullen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:28
    Ik ben geen fanboy, niet van Messi of Ronaldo.. Ik vind het alleen vreemd dat de rare posts van zijn zussen een aanval op zijn persoon uitlokken hier.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 14:28
    Nee joh geen aanval, ik meen dat serieus. Voor zijn passie, manier van trainen en wat hij heeft gepresteerd heb ik veel respect. Maar zo reageren is gewoon jammer en siert hem niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    HJR +8239
    dinsdag 4 december 2018 om 09:09
    ver-twerken misschien. Dat schijnt nogal wat te zijn ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:21
    Hij is trouwens 2de geworden; Hij had het wel verdiend! Modric is anders ook niet slecht!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:23
    Dan vraag ik me bij me zelf af.... heb je Messi zien voetballen?
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    dinsdag 4 december 2018 om 08:31
    Matig WK gespeeld. WK telt altijd zwaar mee bij Gouden Bal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 19:44
    Het is een individuele prijs, dus moet je kijken naar de kwalitieten van de speler... Kijk gewoon naar hoe Messi speelt dan is gewoon bizar en buitenaards.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9391
    dinsdag 4 december 2018 om 09:43
    Enkel landstitel is niet genoeg
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    dinsdag 4 december 2018 om 12:01
    Landstitel + Coppa del Rey + supercup + meeste doelpunten + meeste assists + gouden schoen …….
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 11:52
    Jij lust de pik van Messi ook halfgaar hè?
    Vind ik leuk
    power +6091
    dinsdag 4 december 2018 om 19:39
    Jij van Ronaldo zeker haahaaa
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:06
    Nee hoor, ben geen fanboy
    Vind ik leuk
    rexxo +2062
    dinsdag 4 december 2018 om 08:21
    Dat godvergeten geld 😁😁 😁 😁 😁 😁 😁
    Dat zeggen de zussen van 1 de grootverdieners in het voetbal.
    Geloof dat 1 van die zussen zijn manager is dus minder wordt ze niet van dat godvergeten geld. Of Modric een terechte winnaar kan je over twisten maar deze dames zijn net zo onsportief als die broer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 08:40]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6654
    dinsdag 4 december 2018 om 08:21
    Met hoeveel geld heeft Ronaldo hun gegeven (omgekocht) deze reacties te plaatsen? Over corruptie gesproken..
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1272
    dinsdag 4 december 2018 om 09:06
    Roeptoeter.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 11:31
    Dat is een trendy woord vooral gebruikt door henzelf.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:22
    Wat een walgelijke arrogante familie zeg! Die denken echt dat ze heel wat zijn. Die Ronaldo mag blij zijn dat hij hem überhaupt ooit gewonnen heeft, want eigenlijk had Messi ze allemaal moeten winnen.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4746
    dinsdag 4 december 2018 om 08:32
    Pak even een doekje zeg....
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 08:39
    Is Ronaldo zijn mascara uitgelopen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:48
    Helemaal eens!! God vergeten geld?? Dat zeggen de zussen van de grootste geldwolf EVER!! Die wijven moeten zich schamen.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1884
    dinsdag 4 december 2018 om 12:22
    Grootste geld wolf ever??? Cristiano staat bekend om het schenken en doneren aan goede doelen!! Vele miljoenen zelfs! En het is logisch dat je je eigen broer altijd als de beste zou moeten zien zeker met zijn status!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 14:01
    Jaja dat is toch geen excuus?? Messi en Neymar doneren ook miljoenen. Dat zou ik wel gedaan hebben als ik zoveel verdiende??
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1884
    dinsdag 4 december 2018 om 15:10
    Ja alleen een geldwolf zou het niet doen! Dus jazeker dat is een excuus om hem geldwolf te noemen!
    Vind ik leuk
    power +6091
    dinsdag 4 december 2018 om 19:41
    helemaal mee eens Pochettinostay
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:22
    Dus je hebt zelf als Messi en Ronaldo een decennium lang de Ballon D'Or opgehaald en nu kom je niet omdat je niet wint? Als je een van de grootsten bent, zou je er wel moeten zitten. En klappen. En feliciteren. Niet 'schitteren' door afwezigheid. Da's zielig
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:25
    Inderdaad niet goed dat hij er niet bij is...
    (#onsportief)
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1144
    dinsdag 4 december 2018 om 08:26
    Heel kleinzielig allemaal. Je zou toch denken dat je daar boven staat als je zo een grote meneer bent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:50
    Ronaldo heeft zichzelf nu echt verraden. Hij werd vaak beticht van Narcimsme....maar hij is het ook ECHT!!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6317
    dinsdag 4 december 2018 om 11:10
    Juist. Hij had er moeten zijn. Podium oplopen microfoon pakken en luka moeten feliciteren. Zijn oud ploeggenoot met wie hij 3 CL ‘s op rij won
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    dinsdag 4 december 2018 om 08:25
    Tsja, en meneerte huilebalkje was zelf niet aanwezig op het gala. Laat dan ook je ballen zien en wees er gewoon bij, dan ben je een sportieve verliezer (als je dat al bent met een tweede plaats). Dat geldt trouwens ook voor Messi
    Vind ik leuk
    The Eagle +112
    dinsdag 4 december 2018 om 08:26
    Gelukkig hebben de zussen god. En vast ook heeeeeeeeeeeel veeel godvergeten geld
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1413
    dinsdag 4 december 2018 om 08:26
    Varane!
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    dinsdag 4 december 2018 om 08:26
    Wat veel erger is, is dat kluivert derde is geworden achter Pulisic en Mbappe bij die beste talent verkiezing. Met deze uitslag weet je ook direct dat je die verkiezing niet serieus meer hoeft te nemen. Kluivert hoger geëindigd dan de Ligt?! Hoe dan??!!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4746
    dinsdag 4 december 2018 om 08:33
    Ik vond het al verbazingwekkend dat de Ligt uberhaupt werd genoemd. Serieus, dat wordt hem nooit
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9391
    dinsdag 4 december 2018 om 09:46
    Grappig de rest van de kenners denkt van wel
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1835
    dinsdag 4 december 2018 om 08:37
    Ballon d'or kijkt alleen naar de topcompetities en dan vaak zelfs daar ook alleen naar de top teams.
    Ajax word niet eens naar gekeken, zolang ze bij Ajax spelen gaan ze bij de ballon d'or helemaal niks winnen, niet eens een troostprijs.

    Golden Boy award is enigszins leuker en sportiever, hoewel daar het een en ander niet helemaal klopt vaak.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9391
    dinsdag 4 december 2018 om 09:45
    Een verdedigende speler word nou eenmaal nooit gezien
    Vind ik leuk
    Koenbres +1070
    dinsdag 4 december 2018 om 09:57
    Nouja niet eens alleen de Ligt, kijk is naar Jongens als Sancho, Havertz, Sessegnon, Zagadou, Donnaruma, Bailey, Sarr. Ik vind Kluivert een groot talent, maar wat heeft hij al bewezen vergeleken met deze gasten
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    dinsdag 4 december 2018 om 10:01
    Exact! Kluivert heeft niets gepresteerd nog. Speelt lang niet alles bij Roma. Kortom, kromme uitverkiezing
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1844
    dinsdag 4 december 2018 om 08:27
    Modric is een aardige voetballer. Maar kan absoluut niet wedijveren met Ronaldo en Messi. Maar blijkbaar willen de heren van de FIFA weer eens wat anders. Ik snap het niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 08:29]
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    dinsdag 4 december 2018 om 08:29
    Hahaha, nou nou, echt geloofwaardig hoor dit 🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:32
    Tuurlijk, het is Ronaldo allemaal níet om het geld te doen, hè. Hij is de enige niet-verotte in deze wereld.

    Maar goed, verder heeft dit bericht vooral een hoog story gehalte
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:33
    Summerville komt met z'n broer, Ronaldo met z'n zussen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2359
    dinsdag 4 december 2018 om 08:34
    Meiden met een sterk karakter, ahum. Soort van plaatsvervangende narcisme.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6654
    dinsdag 4 december 2018 om 08:43
    En toch wel ergens een punt. Juventus draait goed mét een beeldvormende Ronaldo en Real Madrid speelt hopeloos met Modric...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9391
    dinsdag 4 december 2018 om 09:47
    Dat van Real klopt, maar Juve draait al een tijdje goed
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6654
    dinsdag 4 december 2018 om 09:52
    Begin van Juventus was erg stroef hoor dit seizoen. Dacht echt even dat het spannend zou worden in Italië. Pas sinds Ronaldo is gaan scoren loopt het weer ouderwets. Kwestie van aan elkaar moeten wennen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9391
    dinsdag 4 december 2018 om 10:08
    Meeste ploegen starten stroef, ik bedoel dat ze al jaren kampioen zijn en ver komen in de CL
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6654
    dinsdag 4 december 2018 om 10:14
    Dat klopt. Het was een veilige keuze om daar heen te gaan. Het is wel gewoon razend knap dat hij zich nu toch alweer weet te onderscheiden daar.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1070
    dinsdag 4 december 2018 om 09:58
    Juventus draaide zonder Ronaldo toch ook al prima
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    dinsdag 4 december 2018 om 08:44
    Messi is en blijft de beste speler aller tijden. Speelde wel een belabberd en en geen Europese finale. Ja dan val je af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:46
    Die zussen zijn Messi vergeten.... die is toch nog net wat beter dan hun kleine broertje (Die overigens ook een aardig balletje kan raken ;) )
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9391
    dinsdag 4 december 2018 om 09:49
    Messi heeft zowel op het WK als in de CL niet gepresteerd en dan val je af
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:45
    Wanneer je dat het belangrijkste vindt, valt hij inderdaad af.

    Ach.... het blijft heel lastig.
    Vind ik leuk
    Andre As +3024
    dinsdag 4 december 2018 om 08:46
    'Helaas is dit de wereld waarin we leven. Een verrotte wereld met maffia en dat godvergeten geld. De kracht van God is vele malen groter dan al deze verrotting. God neemt zijn tijd, maar zal niet falen'.

    Is dit hun verklaring op de verdenking van de misbruikzaak door hun broertje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:49
    Ronaldo = Maffia = Geld
    Waren Badr Hari en hij geen dikke vriendjes.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1907
    dinsdag 4 december 2018 om 09:00
    Allebei latent homosensueel.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10180
    dinsdag 4 december 2018 om 08:52
    "Maffia en dat godvergeten geld" ; wie verduisterde nu meer dan 14 miljoen euro voor de Spaanse fiscus / samenleving....?
    Vind ik leuk
    2cents +57836
    dinsdag 4 december 2018 om 09:01
    Ik denk dat Ronaldo zijn zussen heeft gevraagd de boete aan de fiscus te betalen als hij de gouden bal niet zou winnen...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10180
    dinsdag 4 december 2018 om 09:25
    Wat een lul die Ronaldo.....hij gaat alleen naar de uitreiking als hij wint. Ook respectloos naar Modric toe en dan nog dat hele festijn afkraken waar hij zelf keer op keer gebruik van heeft gemaakt om te pronken met een talent wat hem gewoon toevallig ten deel is gevallen.
    Vind ik leuk
    2cents +57836
    dinsdag 4 december 2018 om 09:28
    Modric vindt Ronaldo ook een lul volgens mij, de prijs opdragen aan alle spelers die hem al die jaren ook hadden verdiend en stellen dat mensen waarschijnlijk weleens wat anders willen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10180
    dinsdag 4 december 2018 om 09:38
    Sympathieke jongen die Modric, precies het tegenovergestelde
    van onze "relnicht" Ronaldo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 08:54
    Alle journalisten die niet op Ronaldo hebben gestemd zijn Ronaldofoob. Die zussen zijn nog een paar graadjes erger.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    dinsdag 4 december 2018 om 08:56
    Goh verassend, de zusjes van Ronaldo ;-)
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1907
    dinsdag 4 december 2018 om 08:59
    In het Engels hebben ze een mooie uitdrukking voor dit soort meisjes: Entitled little cunts.

    En dan uiteraard cunts uitgesproken zoals hier: https://www.youtube.com/watch?v=htYE8wsu1xE
    Vind ik leuk
    mcmodd +24139
    dinsdag 4 december 2018 om 09:01
    Waar zus Elma het heeft over het hoerengeld van de wereld zou ik wel eens willen weten waar de ongefundeerde meningen van deze zussen vandaan komt. Ze lijken me knap partijdig in hun uitlatingen en niemand heeft het stel nog kunnen overtuigen dat ook zonder Ronaldo het voetbal gewoon verder gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:39
    Wij van wc eend vinden dat...😩
    Vind ik leuk
    mcmodd +24139
    woensdag 5 december 2018 om 13:38
    Ja, zoiets.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33661
    dinsdag 4 december 2018 om 09:39
    Graftakken.
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    dinsdag 4 december 2018 om 09:56
    Zuslief heeft het over "godvergeten geld" terwijl ze deze enorme nederlaag in haar Villa aan het zwembad moet verwerken......Arme meid
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 09:58
    Wat ik niet begrijp is dat Frenkie de bal niet heeft gewonnen.

    Hij is de allerbeste, de verlosser, de godenzoon...Modric mag zelfs zijn veters niet strikken...
    Vind ik leuk
    Koenbres +1070
    dinsdag 4 december 2018 om 09:59
    Nou meneer was er ten eerste zelf niet eens en ondanks dat ik het ook niet helemaal eens ben kan je als zussen van een voormalig teamgenoot van hen toch gewoon sportief je felicitaties geven of beter niks zeggen
    Vind ik leuk
    henk008 +44
    dinsdag 4 december 2018 om 10:08
    Ronaldo heeft zijn zussen gedwongen dit te zeggen, anders zou hij ze anaal penetreren....
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    dinsdag 4 december 2018 om 10:20
    Misschien krijgt hij de loden bal voor die rechtzaak voor die verkrachting.
    Vind ik leuk
    Plady +3
    dinsdag 4 december 2018 om 10:44
    Grappig hoe portuguese tekst vertaald wordt. Men doet er echt alles aan om Ronaldo omlaag te halen maar nog niet door dat je die niet omlaag krijgt ??? Zonde van je energie mensen... blijf haten maakt hem sterker. Familieband kennen velen hier waarschijnlijk niet !!!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24139
    woensdag 5 december 2018 om 13:42
    Ik denk dat de zussen van Ronaldo hun broer omlaag halen, eigenlijk weet ik dat wel zeker. Je zou toch liever je tong afbijten dan je zo te laten kennen?
    Vind ik leuk
    fr0do +1431
    dinsdag 4 december 2018 om 10:55
    Tuurlijk is Ronaldo een geweldige voetballer maar om Modric nou af te vallen, hij heeft het afgelopen jaar gewoon iets beter gedaan.
    Vind ik leuk
    Leozao +5467
    dinsdag 4 december 2018 om 11:15
    Portugese gevoelens/temperament komen weer eens boven drijven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 11:55
    Hetzelfde vieze geld waarmee je verkrachtingen afkoopt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:48
    HAHAHA die zijn al net zo gek als hij is blijkbaar.
    Vind ik leuk
    RDion +122
    dinsdag 4 december 2018 om 14:00
    En als hij had gewonnen dan? Zou dat terecht zijn? Laten ze me mars eten!
    Vind ik leuk
    Farmer +12676
    dinsdag 4 december 2018 om 15:52
    Ronaldo heeft em ook al zo vaak gewonnen. Modric was minstens zo belangrijk bij Madrid, en ook Kroatië. Ook terecht dat een Modric de erkenning krijgt.

    Beetje slechte-verliezer reactie. Als hij sportief was gunde hij Modric - met wie hij toch ook jaren heeft samengespeeld etc - deze mooie prijs ook een beetje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:57
    Als jij je zin niet krijgt ,waar je recht op hebt,dan wil ik je reactie wel eens zien,OEN
    Vind ik leuk
    Farmer +12676
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    OEN?

    Ronaldo heeft 5x die prijs gewonnen. Modric is dit keer verkozen, mijn inziens niet onterecht.

    Hetgeen wat gewoon zo lelijk is, is dat zowel Ronaldo, als Messi 10 jaar op rij deze prijs wonnen, en nu ze vt voren weten dat ze geen 1e zijn, komen ze niet eens opdraven.

    Respectloos. Al die jaren mochten anderen voor hun applaudiseren, maar ze gunnen een ander, Modric nu bv, die eer dus niet: is ze te veel moeite?

    In mijn ogen een extra reden waarom Messi en Ronaldo die Gouden Bal dus nooit meer zullen winnen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:21
    Zouden julie Messi ook de beste vinden,als jullie wisten dat ie van italiaanse komaf is........want italianen,daar houden ze niet van in nederland(gelukkig alleen in nederland😂🤣)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:38
    Ronaldo wordt gewoon flink genaaid,omdat ie nu bij juve zit(onpopulaire ploeg,vooral doormiddel van die spaanse maffiosi(perez in primis,die galbakkerige smeerlap):1)hij kreeg de fifa player prijs niet,die ie gewoon verdiende/2)de mooiste goal kreeg ie niet(omhaal tegen juve😡🤭)/3)een onterechte rode kaart tegen valencia/4)ineens een vekrachtingszaak(een op geld belustte en berooide oud fotomodellen sletje)/5)en nu dus die balon'd or die ie zwaar verdiende........zwaar gepiepeld noemt men dit,maar niet getreurd,want die juve haters zullen het berouwen,als onzeCR7 dadelijk in het wandametropolitano stadion van atletico,de chiampions league in zijn handen heeft,en omhoog houdt,voor de 6e keer😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:54
    Modric mocht/mag de schoenen van ronaldo nogeneens poetsen:CR7 heeft hem dat succes bezorgd,door middel,van al zijn (superbelangrijke) goals........hij is weg(CR7),en hij bakt er niks meer van:geen europese supercup(de eerste internationale verloren prijs,vanaf 2000(tegen galatasaray,om de europese supercup)/om de landstitel is hij(en real) een drama,in de c.league ook kut(hebben geluk,dat ze in een zeer zwakke poule zitten)........daarbij komt ook nog die zeperd interland nederlaag tegen spanje(6-0slaag)en degredatie uit de nations league,bewerktstelligd hebben........niet iets waar je de gtootste van wordt,lijkt mij,groet,een realist👊💪
    .midveld grootheden zozls xavi,iniesta of pirlo hebben hem nogeneens gewonnen,dus wat doet modric er in godsnaam mee........
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:00
    Pff, ik wil best eens een gesprekkie hebben met deze zussen, maar dan wil ik niets over Ronaldo of voetbal horen. Sowieso linke soep met vrouwtjes over voetbal praten. Ze weten amper dat een bal rond is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws