Lachende Van der Vaart: 'Ik zei tegen Ramos: gaat niet gebeuren, wegwezen'

Lachende Van der Vaart: 'Ik zei tegen Ramos: gaat niet gebeuren, wegwezen'

Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 11:49di 04-12-2018 om 11:49

Sergio Ramos heeft als rechtsback een plekje gekregen in het favoriete elftal van Rafael van der Vaart. Op verzoek van Voetbal International stelde Van der Vaart een team samen met spelers waar hij tijdens zijn actieve carrière mee samen heeft gespeeld. 

Bij Real Madrid leerde de oud-international Ramos kennen. "Het was toen een grote flierefluiter. Bij een vrije trap kwam-ie aanlopen en wilde hij Wesley Sneijder en mij wegsturen. Toen moesten wij zeggen: jij bent rechtsback, gaat niet gebeuren, haha. Wegwezen", aldus Van der Vaart voor de camera van VI

"Hij was echt zo'n mannetje dat van veertig meter op doel ging schieten. Hij werd zelfs uitgefloten door de fans van Real. Als je 'm nu ziet... Toen zag je wel al aan alles dat het absolute top was. Alleen: wordt iemand normaal? Hij kreeg een gezin, ik denk dat zoiets ook helpt bij die gasten."

"Een jaar geleden zag ik hem in Sevilla. Toen merkte je hoe volwassen hij is. Ramos is echt een vent geworden. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt."

Poll

Is Sergio Ramos de beste verdediger ter wereld?

(2357 stemmen)

Plaats een reactie

peesjeevee +3211
dinsdag 4 december 2018 om 11:52
Nee dat is van Dijk.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:52
Ramos is een crimineel op voetbalschoenen.
Vind ik leuk
Ale Carrus +306
dinsdag 4 december 2018 om 12:40
Gewoon uit nieuwsgierigheid maar wat zijn verkrachters en moordenaars dan?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 12:45
Niet aanstellen.
Snoeiharde verdediger die alles doet om te winnen.
Je kan er van alles van vinden maar het werkt wel.

Alles wat hij uitstraalt is nou net wat ik vaak mis bij bijv. mijn eigen clubje Heerenveen.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 13:56
Maar jullie hebben Bulthuis, die heeft ook tatoeages en lang haar?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 14:16
En een lekker wijf.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:53
Is van der Vaart's complete elftal ergens te zien?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 11:58
De rest van het elftal is de volledige ajax selectie.
Vind ik leuk
Schaar +1607
dinsdag 4 december 2018 om 11:54
Diego Godin!
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 13:09
Inderdaad beste verdediger van de wereld by far
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 13:39

Ramos super bien más fuerte, pero un gran empujador en el campo. Si todavía puede aprender sus golpes. Entonces podemos decir "qué jugador era eso"
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 14:31
Bien dicho amigo..
Vind ik leuk
Dub_Rtd +7284
dinsdag 4 december 2018 om 14:48
"jij bent rechtsback, gaat niet gebeuren, haha. Wegwezen",

Nu loopt ie die vrije trappen er alsnog in te schieten met 4 CL's op zijn naam, een wereldtitel met Spanje.

Ben dus bang dat dat wegsturen niet heel veel indruk heeft gemaakt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws