Lachende Van der Vaart: 'Ik zei tegen Ramos: gaat niet gebeuren, wegwezen'

    Lachende Van der Vaart: 'Ik zei tegen Ramos: gaat niet gebeuren, wegwezen'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 11:49di 04-12-2018 om 11:49

    Sergio Ramos heeft als rechtsback een plekje gekregen in het favoriete elftal van Rafael van der Vaart. Op verzoek van Voetbal International stelde Van der Vaart een team samen met spelers waar hij tijdens zijn actieve carrière mee samen heeft gespeeld. 

    Bij Real Madrid leerde de oud-international Ramos kennen. "Het was toen een grote flierefluiter. Bij een vrije trap kwam-ie aanlopen en wilde hij Wesley Sneijder en mij wegsturen. Toen moesten wij zeggen: jij bent rechtsback, gaat niet gebeuren, haha. Wegwezen", aldus Van der Vaart voor de camera van VI

    "Hij was echt zo'n mannetje dat van veertig meter op doel ging schieten. Hij werd zelfs uitgefloten door de fans van Real. Als je 'm nu ziet... Toen zag je wel al aan alles dat het absolute top was. Alleen: wordt iemand normaal? Hij kreeg een gezin, ik denk dat zoiets ook helpt bij die gasten."

    "Een jaar geleden zag ik hem in Sevilla. Toen merkte je hoe volwassen hij is. Ramos is echt een vent geworden. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt."

    Poll

    Is Sergio Ramos de beste verdediger ter wereld?

    (2349 stemmen)

    Plaats een reactie

    Andre As +3024
    dinsdag 4 december 2018 om 11:51
    Kan je zien wat dope doet ;-)
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    dinsdag 4 december 2018 om 11:54
    "Alleen: wordt iemand normaal? Hij kreeg een gezin, ik denk dat zoiets ook helpt bij die gasten." Kun je nagaan wat Ramos voor een klapmongool zou zijn geworden zonder gezin ;-)
    Vind ik leuk
    windforce11 +2326
    dinsdag 4 december 2018 om 12:17
    Om over het historische hysterische gezinsleven van Raf maar te zwijgen met dat rare ex-wijf van hem
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    dinsdag 4 december 2018 om 14:51
    Lekkere Sylvie bedoel je? Niks raars aan, wel veel lekkers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:22
    Ze was wel erg barbieachtig hoor. Best een redelijk smoeltje en huidje, daar niet van.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    dinsdag 4 december 2018 om 21:22
    Barbie? Ga eens naar pearl man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:23
    Ach gutte, op je teentjes getrapt ouwe?
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    woensdag 5 december 2018 om 06:44
    Trapte zij maar op mn teentjes. Ik pakte haar op en paalde haar voor straf keihard door de midden ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:04
    Ik heb niet het idee dat dat gezin zoveel geholpen heeft, alsnog een van de meest irritante spelers op de velden
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26471
    dinsdag 4 december 2018 om 11:58
    "Hij is écht volwassen geworden "....Niets van te zien in het veld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:04
    Nou ik denk dat jij heel blij bent met Ramos als ie bij jouw club tekent.
    PSV heeft best een leuk team , maar als ze een killer als Ramos achterin hadden gehad , dan hadden ze ook een paar punten meer gehad in de cl .
    Het duo wat ze nu hebben is aardig voor in de ED , maar Europees kan echt niet met deze 2 .
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5045
    dinsdag 4 december 2018 om 12:19
    Hij ziet liever een schooljochie als Viergever🙂
    Vind ik leuk
    Leozao +5465
    dinsdag 4 december 2018 om 15:35
    Waarom wordt Viergever toch altijd zo negatief benaderd?. Omdat hij niet tot en met zijn nek is ondergetattoeerd? Er wat te fatsoenlijk uitziet? Ik heb van hem genoten in de EL.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:15
    Ik praat nu over het duo achterin , niet alleen over Viergever .
    Samen zijn ze veels te traag voor de cl , een van de 2 moet vervangen worden door een snellere cv , zodat PSV ook met ruimte in hun rug kan spelen .
    En dat hoeft niet percé Viergever te zijn natuurlijk .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26471
    woensdag 5 december 2018 om 08:13
    Dat zijn appels en peren vergelijken. Ramos is als verdediger wereldtop, maar met zijn hufterige acties, stelt hij die prestaties in de schaduw. net als Neymar. Zij zullen niet herinnerd worden zoals Messi en Ronaldo.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1647
    dinsdag 4 december 2018 om 11:52
    Nee dat is van Dijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 11:52
    Ramos is een crimineel op voetbalschoenen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5045
    dinsdag 4 december 2018 om 12:16
    Crimineel nog wel. Is nog al een beschuldiging...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:40
    Gewoon uit nieuwsgierigheid maar wat zijn verkrachters en moordenaars dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:04
    Een verkrachter op voebalschoenen en een moordenaar op voetbalschoenen.

    Nu kun je dan verkrachters gewoon een Ronaldo noemen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9382
    dinsdag 4 december 2018 om 17:13
    Is dat al bewezen dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:18
    Weet ik niet maar zoals men altijd zegt waar rook is is vuur en er zijn er nu 2 die beweren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:38
    Men zegt ... gelukkig heb ik meer verstand dan luisteren naar wat 'men zegt'.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:45
    Niet aanstellen.
    Snoeiharde verdediger die alles doet om te winnen.
    Je kan er van alles van vinden maar het werkt wel.

    Alles wat hij uitstraalt is nou net wat ik vaak mis bij bijv. mijn eigen clubje Heerenveen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:56
    Maar jullie hebben Bulthuis, die heeft ook tatoeages en lang haar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 14:16
    En een lekker wijf.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    dinsdag 4 december 2018 om 11:52
    Een smerige etterbak, maar wel 1 van de beste verdedigers ter wereld natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 11:53
    Is van der Vaart's complete elftal ergens te zien?
    Vind ik leuk
    Andre As +3024
    dinsdag 4 december 2018 om 11:57
    Komen nog 12 artikelen op VP. 10 Over de andere basisspelers, 1 Over reserves en 1 Over technische staf.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:49
    https://www.vi.nl/video/deze-rits-aan-wereldsterren-vormt-de-favoriete-elf-van-van-der-vaart

    Weet je alles in één keer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:18
    Thanks!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 11:58
    De rest van het elftal is de volledige ajax selectie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 12:03
    Het is dat Rafael nooit met Frenkie heeft gevoetbald, anders waren we zo klaar met zijn droomteam.
    Vind ik leuk
    Schaar +1537
    dinsdag 4 december 2018 om 11:54
    Diego Godin!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5045
    dinsdag 4 december 2018 om 12:13
    Kijk de Ramos van begin periode van Madrid en de Ramos van nu. Dat is een wereld van verschil. Hij is nou breder en gespierder dan toen, toen was het een smalle ridder ....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:09
    Inderdaad beste verdediger van de wereld by far
    Vind ik leuk
    Leozao +5465
    dinsdag 4 december 2018 om 13:20
    Dit seizoen zou het als volgt geweest zijn: Ramos, neem hem maar, hoef ik niet dat hele stuk naar de bal te lopen...
    Vind ik leuk
    Leozao +5465
    dinsdag 4 december 2018 om 13:24
    Hoogstens qua effectiviteit en hardheid. Maar als team zul je hem geregeld moeten missen vanwege rode kaarten. Rode kaarten houden in dat je het niet kunt winnen op de manier waarop het zou moeten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 13:39

    Ramos super bien más fuerte, pero un gran empujador en el campo. Si todavía puede aprender sus golpes. Entonces podemos decir "qué jugador era eso"
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19107
    dinsdag 4 december 2018 om 14:31
    Bien dicho amigo..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    dinsdag 4 december 2018 om 14:16
    Ha had hij nu moeten proberen was v.d. Vaart er met een Vaartje vandoor gegaan.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1897
    dinsdag 4 december 2018 om 14:48
    "jij bent rechtsback, gaat niet gebeuren, haha. Wegwezen",

    Nu loopt ie die vrije trappen er alsnog in te schieten met 4 CL's op zijn naam, een wereldtitel met Spanje.

    Ben dus bang dat dat wegsturen niet heel veel indruk heeft gemaakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws