'Speurend NAC Breda informeert bij PSV en Vitesse naar middenvelders'

'Speurend NAC Breda informeert bij PSV en Vitesse naar middenvelders'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 06:50wo 05-12-2018 om 06:50

Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 09:09wo 05-12-2018 om 09:09

NAC Breda heeft bij PSV en Vitesse geïnformeerd naar de mogelijkheid om Bart Ramselaar en Thomas Bruns in januari op huurbasis te strikken. 'Welingelichte bronnen' laten dat aan BN/DeStem weten. Hekkensluiter NAC kreeg nul op het rekest. 

Het dolende NAC wil zich tijdens de winterstop koste wat kost versterken met een creatieve middenvelder. Ramselaar en Bruns komen dit seizoen allebei amper aan spelen toe in Eindhoven en Arnhem. 

PSV heeft NAC inmiddels laten weten dat een verhuur onbespreekbaar is, weet BN/DeStem. De koploper van de Eredivisie wil Ramselaar (22) alleen verkopen. De speler zelf zou daarnaast een voorkeur hebben voor een avontuur in het buitenland. 

Hetzelfde verhaal geldt voor Bruns. De voormalig speler van Heracles Almelo en FC Twente wil liever aan de slag in het buitenland dan in de kelder van de Nederlandse competitie. Bruns uitte laatst zijn onvrede over z'n reserverol bij Vitesse. Zijn werkgever is in januari bereid om mee te werken aan een vertrek. 

Naar verluidt heeft NAC circa 500.000 euro klaarliggen om in januari versterkingen aan te trekken. 

Plaats een reactie

Ehv-er +1418
woensdag 5 december 2018 om 07:00
Jammer, er waren tijden dat is dacht de nieuwe Snijder maar die gedachte is nooit echt werkelijkheid geworden.. Nog niet bijna eigenlijk 🙈😢🙃 succes Bart👍
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 07:02]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 07:04
Manchester City B is toch het buitenland?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 07:43
Je lolbroek aan gedaan vandaag?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 08:04
Daar had Middenvelder Klaasen beter naar toe kunnen gaan. Of Bazoer.
Vind ik leuk
3Bier +12621
woensdag 5 december 2018 om 10:19
Is er ook een Verdediger Klaasen?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:41
Jan.
Vind ik leuk
3Bier +12621
donderdag 6 december 2018 om 09:47
Die was toch trompetter?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:53
Klopt. 1 grootte Hosti Band dat Ajakkes.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:33
Misschien wel , maar we kunnen ook genoeg spelers van andere Nederlandse clubs opnoemen , die ook nog niet zijn geslaagd in het buitenland .
Ook spelers van jouw club .
Vind ik leuk
MojoRisin +14610
woensdag 5 december 2018 om 07:05
Nogal logisch dat die clubs deze spelers niet willen verhuren, ideale 12e mannen..
NAC zal een treetje lager moeten zoeken..
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 07:06
Snap niet dat Utrecht hem niet weer oppikt. Prima gifkikker. Zou hem graag in Groningen zien maar ons budget is niet Ramselaar proof
Vind ik leuk
Toppert +1830
woensdag 5 december 2018 om 07:12
Huur met optie koop zou kunnen. Maar snap Ramselaar wel dat hij geen zin heeft in een stap terug.
Vind ik leuk
mazu +3453
woensdag 5 december 2018 om 07:24
Nou, een stap omhoog gaat ie niet maken. Volgens mij zijn Utrecht of Groningen prima clubs voor Ramselaar
Vind ik leuk
Come on Utreg +29105
woensdag 5 december 2018 om 07:52
Stap terug voor hem. Ook qua salaris.
Vind ik leuk
Smithsonian +41473
woensdag 5 december 2018 om 07:15
Ach ze gaan toch degraderen.
Vind ik leuk
Jafio +2036
woensdag 5 december 2018 om 07:30
En daarom moet je wel naar man City want in Nederland werken ze niet mee.
Vind ik leuk
Alwetend +285
woensdag 5 december 2018 om 07:43
Edit VP : Wordt aangepast. Bedankt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:08]
Vind ik leuk
WilcoS64 +3279
woensdag 5 december 2018 om 07:43
500.000 voor versterkingen? Beetje weinig, veel te weinig.
Vind ik leuk
Rodajc +18146
woensdag 5 december 2018 om 09:34
Nou dat is toch best flink als je bekijkt dat ze willen huren. Voor dat bedrag haal je 3-4 goede eredivisiespelers.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3279
woensdag 5 december 2018 om 17:44
Met een gem. jaarsalaris van 270.000 in de eredivisie wordt het dan huren van wat mindere spelers.
Vind ik leuk
Rodajc +18146
woensdag 5 december 2018 om 18:11
Ze huren voor een halfjaar, dan is het gemiddelde salaris dus 135k.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11625
woensdag 5 december 2018 om 07:46
Huur club 😂
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 07:57
€. 500.000. Voor salarissen. Anders wordt het niks.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2201
woensdag 5 december 2018 om 08:11
Voor 10 euro en 3 punten laten we Bruns lekker achter in Breda zondag.
Vind ik leuk
meee +213
woensdag 5 december 2018 om 08:20
nou die drie punten is een zekerheidje en dat tientje lukt ook nog wel toch?
misschien dat nac bij de buren van dordrecht, kozakken boys, dongen of halsteren moet gaan kijken. das toch ongeveer hetzelfde niveau. bij rbc lopen er nog twee rond die bruns heten, wel twee keepers maar ach daar kan je dr nooit genoeg van hebben in bredeanus he
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:23]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 08:54
Niet doen Bart. Niks voor jou die club.
Vind ik leuk
pico323 +7312
woensdag 5 december 2018 om 09:09
Nac is een prima club zou voor beide spelers weer een mooie stap zijn in de goede richting.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
woensdag 5 december 2018 om 09:07
Zeggen creatieve middenvelder te zoeken, komen uit bij Ramselaar :d
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 09:34
Bruns maar roepen dat hij weg wil en dat hij moet spelen op deze leeftijd en dan nu ineens naar het buitenland willen. Alsof hij daar aan spelen toekomt. Vitesse heeft aangegeven dat zowel verhuur als verkoop een optie is, dus aan de club ligt het niet.

NAC zou prima zijn voor m. Daar zou hij een dragende speler kunnen zijn en daarmee in de kijker spelen voor nog een keer stapje omhoog.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:36]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 09:46
Toch wel een klein missertje geweest. Terug naar Utrecht zou niet eens zo'n gek idee zijn. Al verwacht ik niet dat PSV er verlies op wil maken, dus hem eerder proberen in het buitenland te slijten.
Vind ik leuk
Vak-DD +12048
woensdag 5 december 2018 om 10:38
Bruns zou prima zijn voor nac, het buitenland zit echt niet op hem te wachten.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 10:42
Tja als PSV iedereen verkoopt die geen speeltijd krijgt blijft er weing over..
Vind ik leuk
Tilbo1896 +330
woensdag 5 december 2018 om 11:23
Geld inversteren wat je niet hebt , volgend jaar kkc weer opnieuw beginnen ,alleen niet als cafe voetbalelftal !
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:25
Dat geld is er wel Tilbo. Alleen ben ik van mening dat je het beter in je zakken kan houden en voor komend seizoen als extra gebruiken bovenop het spelersbudget. Degraderen doen we toch wel. Dan kun je er beter voor zorgen dat je binnen 1 jaar weer terug kunt naar de eredivisie.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:40
5 ton klaarliggen voor versterkingen....en dan ga je informeren naar een speler van Psv die al meer dan 5 ton salaris heeft????
Vind ik leuk
meee +213
woensdag 5 december 2018 om 18:56
die dwazen hebben geen geld. typisch geval van blaaskakerij, zoals gebruikelijk. geen daden maar woorden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws