'Carrasco zwicht en betaalt ploeggenoot megabedrag na incident op training'

    'Carrasco zwicht en betaalt ploeggenoot megabedrag na incident op training'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 07:57wo 05-12-2018 om 07:57

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 09:29wo 05-12-2018 om 09:29

    Yannick Carrasco heeft in China een ploeggenoot bij Dalian Yifang een fors geldbedrag moeten betalen. De Belg zou hem enkele weken geleden een gebroken neus hebben geslagen op de training.

    Een aantal weken geleden wees Jin Pengxiang, die door Carrasco werd geslagen, een geldbedrag van 10.000 euro nog af. Het Nieuwsblad meldt nu dat de Belgische vleugelaanvaller zijn ploeggenoot nu om en nabij de 175.000 euro heeft betaald om het voorval te kunnen vergeten. Jin wilde volgens de Belgische krant naast een dekking van zijn medische kosten ook een vergoeding voor de tijd die hij miste na het incident.

    Volgens Het Nieuwsblad is de kous daarmee af in China, waar het seizoen net is afgelopen. Carrasco kan dan ook met een gerust hart terugkeren naar België, maar de krant schrijft dat Carrasco ook een tweede seizoen in de Chinese Super League wel ziet zitten. In zijn eerste seizoen kwam de Belg tot vijfentwintig duels en zeven treffers voor Dalian Yifang.

    Plaats een reactie

    Youri +116
    woensdag 5 december 2018 om 08:00
    € 185.000, dat heeft hij na 1 trainingssessie al terugverdiend daar
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26512
    woensdag 5 december 2018 om 08:19
    Ja, voor zo een bedrag haal Carrasco zijn neus op.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28640
    woensdag 5 december 2018 om 08:56
    Scherp op de vroege morgen Plattekar ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26512
    woensdag 5 december 2018 om 09:12
    Mij pakken ze niet, dit soort grappen maak ik met twee vingers in mijn neus :-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:13]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28640
    woensdag 5 december 2018 om 09:14
    Jij hebt een neusje voor goeie humor
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 5 december 2018 om 10:00
    Bijna het neusje van de zalm!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28640
    woensdag 5 december 2018 om 10:06
    Zeg bemoei jij je hier ff niet mee, neus!
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 5 december 2018 om 10:18
    :-( wat een geneuzel
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26512
    woensdag 5 december 2018 om 10:24
    Hij steekt zijn neus graag in andermans zaken
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 5 december 2018 om 10:41
    Ik steek mn neus graag in andermans vrouwelijk zaakje, dat klopt dan weer wel
    Vind ik leuk
    BT410 +185
    woensdag 5 december 2018 om 09:20
    In de warming-up al..
    Vind ik leuk
    Bruurke +563
    woensdag 5 december 2018 om 09:51
    Daar mag hij mij ook een gebroken neus voor slaan hoor. En als ie geneuzen is weer.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:00
    Lol. Carasco dacht het em eerst af te kunnen schepen met 10k... wat een belediging.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:01
    Voor 175.000 mag je mij ook wel een gebroken neus slaan.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    woensdag 5 december 2018 om 08:03
    Mag je er twee vinger naar keuze bijbreken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26512
    woensdag 5 december 2018 om 08:20
    ha ha, maar wel vooruitbetalen zeker.?
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    woensdag 5 december 2018 om 08:36
    En als er teveel betaald wordt, haal je neus er niet voor op en doe alsof je neus bloedt.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 09:05
    Bij mij lukt dat niet meer, maar anders had dat wel gemogen voor dat bedrag.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:17
    Of niet ik kreeg vorig jaar een kopstoot op het voetbalveld neus ge broken zware snee op de neus en ook nog is van een politieagent in zn privé, en ik moet me best doen om het allemaal vergoed te krijgen. En die geven elkaar zo ff 175k om te zwijgen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33923
    woensdag 5 december 2018 om 08:21
    Sukkeltjes..

    Dat je je carriere zo verkloot om daar naar toe te gaan....
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2082
    woensdag 5 december 2018 om 08:34
    Toen hij erheen ging was die regel van maximaal 5 buitenlanders er nog niet geloof ik. En de chinese clubs wilde eigenlijk nog veel meer topspelers aantrekken om een competitie vol met topspelers te maken.

    Als die dingen je worden toegezegd voor zo'n salaris snap ik de overweging wel.

    Inmiddels word door de nieuwe regel het heel moeilijk om daar een topcompetitie neer te zetten, dus zsm terug naar Europa zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 08:34
    It’s all about the money, money money...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 09:14
    Meestal gaan ze daar afbouwen en nog even geld binnen harken, maar Witsel heeft bewezen dat het ook anders kan. Gewoon even snel harken, weer terug naar Europa en bij een mooie club tekenen.
    Dortmund in dit geval..
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 09:47
    Sws hebben die Belgen daar een handje van. Geen idee waarom eigenlijk, het is niet zoals met Zuid Amerikanen dat ze een hele familie moeten onderhouden.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 09:53
    Een ieder staat toch vrij in zijn/haar keuze, en wat is er mis met even snel wat extra miljoenen bij elkaar harken?

    Ik hoef dat gelukkig niet te doen, maar anders, en als ik die kans zou krijgen.. ;-)
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 09:57
    Als het ten koste gaat van je kans bij het nationale elftal zou ik niet voor die miljoenen gaan. Zeker niet omdat die spelers al zat centjes op de bank hebben staan.

    Ik heb wel eens wedstrijden gekeken en bijvoorbeeld bij Hulk kan je gewoon zien dat hij zijn spelplezier volledig kwijt is. Dan kies is toch liever voor gelukkig zijn dan een paar extra miljoen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 10:02
    Ik ben het met jou eens hoor, maar blijkbaar is voor sommige spelers 5 miljoen per jaar niet genoeg en gaan ze liever voor 10 miljoen in een nietszeggende competitie spelen met het risico dat hun (interland)loopbaan dan in een negatieve spiraal terecht komt.
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 10:06
    Amrabat?


    😂😉
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 10:07
    Welke?
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 10:10
    Haha sorry, slechte poging tot een inside joke na ons gesprek van gister 😂.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 10:15
    Whahahaa, sorry!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    woensdag 5 december 2018 om 11:41
    Mwa als hij er maar 7 weet te maken in zoveel wedstrijden zit hij daar prima op zijn plek.
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    woensdag 5 december 2018 om 09:32
    Hij mag mij ook wel een gebroken neus slaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws