'Hazard wacht op Real en neemt nog geen besluit over mega-aanbieding Chelsea'

    'Hazard wacht op Real en neemt nog geen besluit over mega-aanbieding Chelsea'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:23wo 05-12-2018 om 11:23

    Chelsea doet er alles aan om Eden Hazard in Londen te houden. De club heeft de Belg een contract aangeboden ter waarde van ruim 335.000 euro per week, maar Hazard weigert tot nu toe te tekenen om eventuele interesse van Real Madrid af te wachten.

    De Belg wil eerst weten of Real Madrid geïnteresseerd is in zijn diensten, alvorens een nieuw contract te tekenen bij Chelsea. Chelsea-coach Maurizio Sarri hoopt er vurig op dat Hazard blijft. "Ik wil Eden hier houden", vertelde de coach op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen Wolverhampton Wanderers, geciteerd door The Daily Mail. "Maar ik wil hem alleen hier als hij hier ook écht wil blijven."

    Het contract van Hazard loopt nog tot juni 2020, maar Chelsea wil vaart zetten achter een nieuwe deal aangezien de contracten van Cesc Fabregas en David Luiz dit seizoen aflopen en de contractonderhandelingen stroef verlopen. Beide spelers willen een langdurig contract, terwijl Chelsea ze alleen voor kortere tijd wil binden.

    Poll

    Zou het een goede beslissing zijn van Hazard om naar Real Madrid te vertrekken?

    (584 stemmen)

    Plaats een reactie

    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 11:26
    Ik zou het wel weten...lekker naar Madrid. Alleen al door dat kutweer in Engeland
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:32
    Moet Real hem ook willen, wat waarschijnlijk ook wel zo zal zijn.
    Nu nog een goede spits kopen en dan heb je een lekkere aanval staan met Hazard, Icardi?, Bale
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:28
    Gewoon naar Real Madrid gaan, daar zie ik hem echt uitgroeien tot het mannetje.
    Hazard- Lewandowski/Kane/Benzema - Bale

    Perez heeft na dit verloren seizoen wat goed te maken, om te beginnen met Galactico’s halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:45
    Lewa gaat hem niet worden, vinden ze te duur in combinatie met zijn leeftijd, Benzema? Er is een reden dat ze een extra spits nodig hebben, Kane? Zal voor een giga bedrag gaan. Bale? Zijn ze ontevreden over. Mbappe zal wel een optie zijn, ook voor een giga bedrag maar die kan nog tien jaar mee. Ik denk Kane en Mbappe al twijfel ik over Kane of ze die echt gaan willen. Mbappe zie ik wel gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:53
    Real had vorig jaar gewoon Aubameyang moet halen. Echt een goede spits die in een goed team alleen nog maar beter wordt.
    Daarnaast hadden ze Ronaldo nooit moeten verkopen.
    Kane en Mbappe zullen beiden veel te duur zijn. Icardi lijkt mij daarom wel een goed oplossing en misschien Mané.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:28
    Lekker blijven je gaat er nergens op vooruit in Madrid. Je zult vast een mooie aanbieding krijgen in Londen.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 11:39
    Je gaat naar een mooiere club in een mooier land, veel minder zal hij nooit gaan verdienen, dus waarom zou hij niet gaan?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:45
    Real is een mooie club en Chelsea is dat ook. Er word altijd geschreven dat hij daar naartoe gaat. Zou me niks verbazen dat hij na de zomer bij PSG zit. En waarom zou je om het weer gaan verhuizen? Wat er nu mooier aan Spanje? De competitie van Engeland is veel mooier.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    woensdag 5 december 2018 om 11:49
    Nouja is toch fijn om beetje lekker weer te hebben. Engeland is overigens wel de competitie met aan het begin van het seizoen de meeste kanshebbers op de titel, wat het wel de mooiste competitie maakt inderdaad.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 11:46
    Nergens op vooruit?
    Het klimaat en het eten zijn alvast twee dingen..
    Daarna komt misschien een betere club..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:50
    Dat zijn toch voor een voetballer vast echt secundaire dingen denk je niet?? Betere club als Chelsea bedoel je dan? Nou daar ben ik niet echt zeker van. Misschien heb je Real of Chelsea de laatste weken iets minder gevolgd. Jij bedoeld vast de naam Real Madrid voor op het CV. Daar hoeft hij het ook niet te doen meer heeft al een prima CV opgebouwd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 13:06
    Secundaire dingen kunnen toch ook meespelen bij de keuze voor een bepaalde club? En persoonlijk vind ik Real een mooiere en grotere club dan Chelsea, mooiere historie ook. Ongeacht of Real nu iets minder draait..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:12
    Dan zou ik het ook niet als reactie hier plaatsen als het dan toch persoonlijk is. Denk niet dat ie op basis van je reacties een keuze zou gaan maken.

    Stelling 1: Zou Hazard kiezen voor het mooie weer in Spanje en het lekker eten

    Stelling 2: Spanje is een mooier land dan Engeland?? Zou dit Hazard over de streep kunnen trekken

    Stelling 3: Om 17.00

    Zijn gewoon erg slechte argumenten
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 14:12
    Zo denk jij erover, ik zeg alleen dat het zou kunnen meespelen bij de keuze van een speler.

    Wel mooi die stellingen hahaha :-D
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:29
    We gaan het zien wat hem over de streep trekt! Na 17.00 weten we dit misschien :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 14:33
    Whahaha, pannenkoek! ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:37
    haha
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 19:40
    Vriend, volgens de laatste berichten is Hazard rond met Real.
    Hij wilde dus toch in een mooi warm land spelen en lekker kunnen eten.. 😜😂
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:54
    Ik las het nu ook net! Shit....kan ik mijn woorden maar weer opgevreten haha...ach zo zie je maar weer
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 08:16
    Hahahaa
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:33
    Een echte Alladin met een toverlampje :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:07
    Ja hij kan beter bij Chelsea blijven want ik zie heb niet in een real tenue spelen of in een Barça tenue en mocht hij toch naar Spanje gaan dan kan hij beter bij Atletico Madrid gaan in plaats van real of Barça
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 19:43
    Ja want bij Atlético kan hij écht om de hoofdprijzen spelen.. 😁
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 11:42
    Real nu gewoon een salaris van 235.000€ bieden, kijken hoe graag Hazard naar Real wil..
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    woensdag 5 december 2018 om 11:48
    Zal Real ook 17.4miljoen per jaar aan hem willen betalen? Hoewel Barca mijn club is, zou Real me meer aantrekken dan Chelsea
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 13:06
    Same here.
    Vind ik leuk
    onbemind +377
    woensdag 5 december 2018 om 11:52
    Voor dat geld blift Hazard echt wel bij Celsea, een arbeider moet daar
    jaren voor werken wat hij in 1 week verdiend.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:32
    Idd.
    Vind ik leuk
    Romarioo +225
    woensdag 5 december 2018 om 12:02
    Weet niet of Madrid een mega bedrag voor hem wil betalen
    Madrid heeft een spits nodig
    Type hazard hebben ze al in huis
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:19
    En wie is de spits volgens jou
    Vind ik leuk
    Romarioo +225
    woensdag 5 december 2018 om 22:09
    Ik zou mane naar Madrid halen
    Vind ik leuk
    Demi +305
    woensdag 5 december 2018 om 12:58
    Ik hoop dat hij bij Chelsea blijft.
    Hij is een sierraad voor de Engelse competitie
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:19
    Ik hoop dat hy naar Madrid komt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 15:39
    Sowieso naar real gaan.

    kan hij echt opbloeien.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:20
    Precies ..duim ik oowkk
    Vind ik leuk