'In mijn geval duurde het te lang voordat ik een contract kreeg van Ajax'

    'In mijn geval duurde het te lang voordat ik een contract kreeg van Ajax'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 13:44wo 05-12-2018 om 13:44

    Oranje-international Javairo Dilrosun denkt niet dat Ajax het opnieuw laat gebeuren dat de grootste talenten van de club piepjong uit Amsterdam vertrekken. Zelf verkaste de aanvaller in 2014 naar Manchester City. 

    Zijn jeugdvriend Steven Bergwijn maakte de overstap naar PSV. "Ik ken Stevie uit onze tijd bij Ajax. Hij was acht, ik zeven. We hebben nog altijd veel contact", vertelt Dilrosun in gesprek met ELF Voetbal Magazine

    "Best apart dat zoveel jonge buitenspelers bij Ajax worden opgeleid maar ergens anders doorbreken. In mijn geval duurde het te lang voordat ik een contract kreeg."

    "Ik wil niet zeggen dat Ajax iets fout heeft gedaan, maar volgens mij hebben ze sindsdien wel het beleid aangepast. Talenten krijgen tegenwoordig wel meteen een contract zodra ze zestien worden. Ryan Gravenberch bijvoorbeeld, ook een exceptioneel talent."

    Dilrosun (20) verkaste afgelopen zomer naar Hertha BSC. In november maakte hij tijdens debuut voor Oranje, tijdens het Nations League-duel met Duitsland (2-2). 

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 13:49
    ach kopen, kopen,kopen, zelfs jeugd kopen, succes kan je niet kopen, succes en kampioenschap komt met goed voetbal beleid, psv is een voorbeeld voor ieder club
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    😂
    Vind ik leuk
    Snapje? +7582
    woensdag 5 december 2018 om 15:50
    Idd🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    En hoeveel spelers in het vaste elftal van Van Bommel zijn er gekocht? PSV is niks een voorbeeld voor iedere club..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:44
    Bergwijn, Malen, Rosario en Viergever allemaal ex-Ajax en er lopen meer ex-Ajacieden rond....de afvallers bij Ajax laten in Europa juist zien waarom het afvallers zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:51
    De hele verdediging is bij elkaar gekocht, 2 middenvelders zijn gekocht, 2 aanvallers zijn gekocht, 8 van de spelers die er wekelijks spelen zijn gewoon aangekochte spelers..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:57
    er is gekocht met gezond beleid, en niet met geld in vuilnisbak gesmeten en geen paniek aankopen, bovendien is er zeer slagvaardig en geweldig gehandeld inzake met Bergwijn, Malen, Rosario, allemaal pareltjes.
    Vind ik leuk
    John Garp +2286
    woensdag 5 december 2018 om 14:00
    Maar, als al dat geld niet in de prullenbak ligt, waar is het dan gebleven?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:04
    In ieder geval niet terug naar de gemeente eindhoven waar ze het geleend hadden...
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    woensdag 5 december 2018 om 14:36
    Laten we zeggen dat het "verdampt" is ;-)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560
    woensdag 5 december 2018 om 14:04
    3 pareltjes opgeleid door Ajax.. no more say
    Bovendien.. 12 miljoen voor Romero, 7 voor Ramselaar, 14 voor Guti (ondanks dat anders wordt beweerd)... hoezo weggegooid geld?
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2924
    woensdag 5 december 2018 om 14:06
    Heeft geen zin, die vent heeft oogkleppen en staat niet objectief in dit soort discussies. Die snapt het niet, dat knulletje is te dom.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    woensdag 5 december 2018 om 14:37
    Het is gewoon een trol.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20497
    woensdag 5 december 2018 om 14:51
    Idd De graaf.

    We hebben er weer een jaloers en afgunstig trolletje bij.

    Een onwetende onbenul.😜
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:12
    oh gaan we zo beginnen,

    blind 18 miljoen

    orejlula 5 miljoen

    bandepech 9 miljoen

    kassa 8 miljoen

    kristens 5 miljoen

    llabyrat 7 miljoen

    siem de jong 2 miljoen

    schuurs miljoenen

    waber 8 miljoen

    nee koop er nog maar eentje. succes en kampioenschap kan je niet kopen!!

    Vind ik leuk
    #Keizerout +32956
    woensdag 5 december 2018 om 14:15
    Best knap dat je kroket en frikandel goed hebt getypt. Hoeveel pogingen had je daar voor nodig?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:17
    Wanneer je al die bedragen zo goed weet wat Ajax heeft uitgegeven, kom ook eens met de bedragen die Ajax de laatste jaren heeft binnengehaald.. en dan even uitrekenen of Ajax financieel een goed beleid heeft, op zeker van wel!

    Sanchez 5 miljoen verkocht voor 42 miljoen
    Milik gekocht 3 miljoen, verkocht voor 34 miljoen
    Bazoer gekocht voor 75.000 verkocht voor 12 miljoen

    Frenkie de jong gekocht voor 1 euro die straks voor tientallen miljoen euro's verkocht gaat worden, ik wil wel even doorgaan hoor?
    Vind ik leuk
    Jalapeno +976
    woensdag 5 december 2018 om 16:34
    Wil je dat echt? Laat lekker lullen joh. Geen tijd aan besteden!
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    woensdag 5 december 2018 om 16:36
    En toen werd ie stil
    Vind ik leuk
    Kleutje +354
    woensdag 5 december 2018 om 14:19
    En nog heeft Ajax een eigen vermogen waar PSV van kwijlt. Je hoeft je geen zorgen te maken over het beleid van Ajax hoor kneusje.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20497
    woensdag 5 december 2018 om 14:48
    Wij hebben dit seizoen aangetrokken: Blind 16.1 milj.en Tadic 11.7 milj.

    Jullie: paniekaankoop Guti, die Australiër, Thomas, Sainsbury, Viergever, Angelino, Dumfries......pfff
    over koopclub gesproken ....Ed Kroket!😜
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 15:24
    Je weet nog meer als een echte Ajacied, ben je verliefd op ons mooie Ajax. Nederlands enige echte topclub!
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    woensdag 5 december 2018 om 16:40
    Hahahah.. jullie kopen al jaren en dat is jullie beleid. Spelers kopen en geen jeugd inpassen. Dit is voor het eerst een beetje. Ja brands en cocu zeiden het al. Er gaan het beleid van Ajax kopieëren. Hahahaha

    Nu jij weer en ja dat zeiden jullie beleidsbepalers...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:50
    Dat jij het verstand hebt van een frikandel al dan niet wetende wat de inhoudt daarvan is staat buiten kijf...IQ 80/85 EQ idem.

    Er is geen aankoop bij Ajax die verlies oplevert of afgeschreven wordt zoals bij PSV, dit betekend dat Ajax behalve alle talenten koopt er ook nog eens geld aan verdient waar PSV alleen maar gemeenschapsgeld weggooide met de aankopen zoals Maher en Ramselaar. Beide aankopen waren paniek aankopen omdat men dacht in Eindhoven dat Ajax belangstelling had.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +746
    woensdag 5 december 2018 om 14:47
    7 voor Ramselaar 😂, 14 voir Guti 😂

    Je hebt koorts, laat je nakijken!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:09
    Ramselaar kostte eigenlijk zelfs 9 miljoen indien hij meer als een bepaald aantal wedstrijden in het eerste zou spelen en ehh de 7 miljoen klopt wel, Guti inclusief bonus en doorverkoop percentage 13.6 miljoen dat PSV in eerste instantie minder betaald doet er niet zoveel toe omdat ze het restant moeten betalen.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +746
    woensdag 5 december 2018 om 23:26
    En hoelaat was dat precies? Heb je dat ook genoteerd?

    Loop geen stomme onzin te lullen man... 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:45
    Je vergeet Maher.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560
    woensdag 5 december 2018 om 20:23
    idd.. ach geen enkele club in de wereld heeft alleen maar succesjes... maar gezien het EV van Ajax kan je niet stellen dat we het slecht doen met het transferbeleid.. die z]cijfers lieten laatst al zien dat we veruit het beste resultaat haalden in de laatste 5 en 10 jaar
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2924
    woensdag 5 december 2018 om 14:05
    Alsof PSV geen miskopen heeft gedaan!? Hoe gaat het bv met Ramselaar (5 mio), Maher (8mio), Nijland (4 mio) etc etc? Ben eerlijk; Ajax geeft veel meer geld uit maar haalt het tienvoud binnen uit verkopen van diezelfde spelers. De balans is mega positief, het eigen vermogen groeit gigantisch en toch staat er mega veel kwaliteit op het veld. Dus hoe kun je dan zeggen dat het fout is wat ze doen?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:09
    Je spreekt jezelf tegen, je sneert met kopen kopen kopen, en nu zeg je weer iets anders. Gezond beleid is spelers kopen, en die dan voor velen miljoenen duurder doorverkopen, ondanks dat Ajax veel geld heeft uitgegeven, komt er nog steeds meer binnen.. dat is zakelijk gezien pas goed beleid!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32956
    woensdag 5 december 2018 om 14:15
    Leuk dat je drie spelers noemt die wij op hebben geleid.
    GRAAG GEDAAN HOOR
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:10
    Er lopen nog meer rond bij PSV die bij Ajax niet het verschil konden maken.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2209
    woensdag 5 december 2018 om 14:30
    Zeker die 3!! Goed gezien... allemaal ex ajacieden.
    Het beleid bij psv is: alles wat uit de ajax jeugd komt, moeten we kopen, want dat zijn allemaal pareltjes ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +9858
    woensdag 5 december 2018 om 14:41
    Maher, Ramselaar en je hebt al een container vol weggegooid geld.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20497
    woensdag 5 december 2018 om 14:42
    Guti is duidelijk een (onnodige) paniekaankoop, omdat men ten onrechte bij PSV dacht dat ze kwalitatief zouden achterblijven bij Ajax.

    Niet voor niets Guti pas gekocht, nadat de CL na Bate werd veiliggesteld op zo'n beetje de laatste transferdag!!

    Middenveld van PSV straat gewoon met Rosario, Pereiro en Hendrix. Daarnaast heb je o.a. Ramselaar, Mauro jr en de eveneens aangekochte Thomas. Ongetwijfeld zijn er meerdere jonge talenten beschikbaar op het middenveld.

    Je lult dus uit je krokethaar!😜

    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    woensdag 5 december 2018 om 15:13
    Romero, nog zo'n pareltje.Maher, toppertje.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 15:23
    Hahaha al het geld is altijd op, ze moeten wachten op CL voetbal om iemand te kopen......Jezus wat slecht
    Vind ik leuk
    Mr. O +1084
    donderdag 6 december 2018 om 00:25
    Blijf jij je lekker druk maken joh, frikadel met slagroom....

    Dat je mag ontploffen van woede en haat, bij elk Ajax bericht. Achterlijke, infantiele, seniele sukkel die je bent😁
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:30
    Noem eens een speler die het eerste heeft gehaald bij PSV via hun jeugdopleiding na Depay.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    Forza..Psv is eigenlijk Ajax2 of overdrijf ik nu een beetje ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:13
    Ze hebben in iedere linie wel een speler met een Ajax verleden.. in de verdediging ( Viergever ook oud speler van AZ ) Middenveld Rosario en aanval Bergwijn..
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 14:28
    Júist vandaar..dat bedoelde ik dús. ;)
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    woensdag 5 december 2018 om 14:38
    Nee Pimman je overdrijft niet ;-)
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 16:43
    Aha oké ;)
    Vind ik leuk
    windforce11 +2415
    woensdag 5 december 2018 om 15:15
    Dat is bij Ajax niet anders....
    Vind ik leuk
    Jolla +54
    woensdag 5 december 2018 om 13:52
    Jeugdspelertjes misbruiken. Echt een voorbeeld voor elke club idd.
    Vind ik leuk
    elmoo +708
    woensdag 5 december 2018 om 14:21
    Toe maar. Stoere reactie dat vp daar niks aan doet slecht.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 15:31
    Negeren is het enige devies
    Vind ik leuk
    Jur74 +9124
    woensdag 5 december 2018 om 14:48
    Idioot!!!!
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    woensdag 5 december 2018 om 16:43
    Jullie hadden spooren
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 13:57
    Teveel kroketten op, of teveel frincandellen? Maar Ok, voor de balans is het wel goed dat er daar weer eens ook eentje doorbreekt.
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 13:58
    Als je succes niet kan kopen, waarom probeert PSV dat nog steeds?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:00
    Heel goed voorbeeld van goed beleid :( ze kopen bijna niks zeker. PSV bril maar even afzetten lijkt me. Misschien ben je dan weer wat objectiever
    Vind ik leuk
    zwollie +8385
    woensdag 5 december 2018 om 14:02
    Kom eens met wat nieuws, je valt steeds in herhaling.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560
    woensdag 5 december 2018 om 14:02
    Jij bedoelt PSV, die club die zelf alles naaapt wat Ajax doet en juist Ajax zelf als voorbeeld heeft... al decennia lang.. laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:08
    HAHHAAHAH beschrijf jij je hersen inhoud met je nickname of ben je nog serieus ook?
    Vind ik leuk
    Op afstand +775
    woensdag 5 december 2018 om 14:08
    Wat een lulverhaal, psv heeft helemaal niets vanuit de jeugd, wie dan wel.
    Hoeveel voormalige jeugd ajaxieden lopen er wel niet rond in het eerste van jullie en dan nog de andere niet psv-ers, wat is er eigenlijk van jullie zelf, ik weet het wel, HELEMAAL NIKS.
    Weet je wel hoe psv eerd genoemd toen ze de enige keer de EC-1 wonnen, ze werden AJAX-2 genoemd vanwege het grote aantal ex-ajaxieden, zijn ze zeker in dat dorp vergeten.
    Vind ik leuk
    pico323 +6504
    woensdag 5 december 2018 om 14:19
    en maar zeiken op ajax topics. Is dat je levensdoel. frikandel kroket
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    Jackpot +2647
    woensdag 5 december 2018 om 14:21
    Haha. Psv een voorbeeld club??
    Vind ik leuk
    markie +1229
    woensdag 5 december 2018 om 14:41
    Nou, in dat geval moet dus bij iedere club de gemeente bijspringen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 15:21
    Hahahaha wat ben jij dom zeg, bij PSV is bijna alles gekocht en de helft komt uit de Ajax jeugd
    Vind ik leuk
    firewire2 +389
    woensdag 5 december 2018 om 15:53
    Ajax heeft toch echt meer titels. het zou je dus sieren om hen te benoemen als voorbeeld en niet PSV....
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    hmmmm ik kan me nog wel de tijd herinneren dat PSV achter elkaar kampioen werd met het kopen van de beste spelers bij oa Feijenoord en Ajax + oud Ajacieden, zal even wat opnoemen: Gullit, Nielsen, Koeman, van Breukelen (Utrecht), Vanenburg, Kieft, Lerby, Arnesen, Romario, later Nillis, Ronaldo en zal ik nog even doorgaan of is dit allemaal voor jou tijd? Ken je historie van je club!!!!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:53
    Romario, Nilis en Ronaldo?

    Die hebben toch niet bij Ajax of Feyenoord gespeeld? 🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:30
    ik schrijf o.a. bij Ajax en Feijenoord, daar begonnen ze me (ouwe Kraaij) later hebben ze dus ook gewoon een Romario & Ronaldo (beide top) aangekocht en later weer Nilis…. ook Kieft heeft nog bij PSV gespeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:15
    Ah ok ... 👍🏻
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    woensdag 5 december 2018 om 16:10
    Nog 4 weken dan zal je t lachen wel vergaan met je voorbeeld club
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:32
    Kejje dat effe wat nader uit mekaar drukken? Voorbeeld met wat? Zelf opgeleide spelers of koopclub? Afgelopen zondag maar liefst 8 gekochte spelers in de basis bij PSV. Feyenoord 5 en Ajax 6.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:43
    Wat zal het plasgootje jeuken met zo'n uitspraak.

    Misschien beter je best doen knul, de Ajax talenten kosten praktisch niets waar PSV geen talenten heeft. PSV moet het doen met dure aankopen als Maher of een Ramselaar wat weer tot verkwisting van gemeenschapsgeld tot gevolg heeft.

    Malen, Rosario, Bergwijn, Viergever allemaal ex-Ajacieden omdat bij Ajax ongewenst waren, dat je het daar mee moet doen omdat jezelf faalt als club ach ja.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1591
    woensdag 5 december 2018 om 21:23
    Romantische snackbar ben je , maar hoogte budget is bepalend
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 00:04
    Denk je altijd dat je de leukste thuis bent, oetlul?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:10
    Zucht, Weer een jaloerse ajax hater. Deel de reacties hieronder, al vind ik dat wij ajax supporters beter boos kunnen worden op al die kortzichtige domme en nu vooral onzichtbare 'anti overmars' reageerdersvan nog niet zo lang geleden. .oh wat was het beleid slecht, oh wat was de paniek groot...zelfs bij de praatprogramma's waar men zich door liet beïnvloeden. ondertussen mocht overmars gelukkig doorgaan met zijn Marc netto spaarplan...werpt eindelijk zijn vruchten af...en ik heb het gevoel dat dit nog maar het begin is...de volgende uitdaging wordt het volgende seizoen, hoe vullen wij die gaten? Maar ik heb absoluut het vertrouwen in Marc netto die vast en zeker a la hakim ziyech via bluf poker een uitverkoopje kan scoren ...ondertussen het geld in de jeugd goed blijven spenderen...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:49
    Je kan nooit alle talenten binnenboord houden, de grotere clubs uit Engeland zwaaien met een zak geld en talenten vertrekken, ze verpieteren liever op de bank of laten zich verhuren dan dat ze voor minder geld kiezen..
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 13:52
    Vooralsnog zijn de heel jonge talenten enkel nog naar Engeland gegaan. Met de Brexit wordt dit lastiger/ onmogelijk. Hierin zit wel een voordeel voor Nederlandse clubs.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32956
    woensdag 5 december 2018 om 14:17
    Dortmund en Bayern hebben een van AZ en een van Feyenoord
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 14:56
    Je hebt gelijk. Het gros gaat naar Engeland, enkele uitzonderingen naar de rest van Europa.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32956
    woensdag 5 december 2018 om 14:57
    Ja, maar ik sluit niet uit dat dat in Duitsland wordt uitgebouwd. Doordat er niemand meer naar Engeland gaat valt er wel meer te kiezen
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 15:48
    Inmiddels ook op vp een artikel welke mogelijke gevolgen een brexit kan gaan hebben.
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/855322/de-brexit-ajax-en-feyenoord-opgelucht-klappen-voor-nac-vitesse-n-psv.html
    We gaan het meemaken. En ik ben het met je eens dat andere landen nu (ook) een kans zullen krijgen.

    Verder kan ik me wel vinden in een regel dat er minimaal x homegrown moeten zijn. minimumsalaris voor niet-eu spelers is enkel een vervelende maatregel voor de minder kapitaalkrachtige clubs, de topclubs bieden toch wel salarissen vanaf 422k per jaar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32956
    woensdag 5 december 2018 om 16:11
    Ja, maar zo'n homegrown regel leidde in Engeland tot het halen van jeugdspelers. Dat moet je ook niet hebben.

    Dat hoge salaris is het slechtste idee ooit
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32956
    woensdag 5 december 2018 om 14:17
    Als je ze na een jaar pas contracteb gaat geven verlies je er sowieso meer.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:49
    Ik vind hem dan ook verre van een groot talent. Ik snap Ajax wel. Wat speelde hij slecht bij zijn oranje debuut. En bij Hertha speelt hij ook minder dan de meeste denken hoor.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:50]
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5561
    woensdag 5 december 2018 om 14:00
    Ik ken hem niet goed. Het valt me wel op dat hij zichzelf als exceptioneel talent ziet. We gaan het zien!
    Vind ik leuk
    Spangen +76
    woensdag 5 december 2018 om 13:49
    Juist mooi dat ze bij ajax later een contract aangeboden krijgen. Krijg je jongens die echt graag Ajax 1 willen halen, ook zonder contract.
    Vind ik leuk
    Fussball +163
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    Ik dacht dat het Bazoer was!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3324
    woensdag 5 december 2018 om 14:28
    Bril op doen dan of is het allemaal een pot nat voor je
    Vind ik leuk
    Fussball +163
    woensdag 5 december 2018 om 14:29
    Keek iets te snel. Bedankt voor de tip.
    Vind ik leuk
    tombo2222 +63
    woensdag 5 december 2018 om 13:50
    Als je bij een club niet slaagt wil nog niet direct zeggen dat je slecht bent.
    Voorbeeld: C. Seedorf was een geweldige voetballer maar paste niet goed in het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:56
    Juist, zo zijn er tal van voorbeelden van spelers die het bij een bepaalde club niet goed doen en later alsnog slagen.

    Seedorf heeft inderdaad in het NL-elftal nooit het niveau gehaald wat hij bij zijn clubs wel deed. hetzelfde bij Strootman in het heden, al is die natuurlijk nog wel van een wat minder niveau als Seedorf was.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6834
    woensdag 5 december 2018 om 13:51
    Goede opvolger voor Neres???
    Vind ik leuk
    appeltje +1457
    woensdag 5 december 2018 om 13:53
    Staan nog genoeg talenten op een contract te wachten! Bijvoorbeeld Dest en El Maach.

    En Bakker en Lang. Kemper, Bijleveld en Pasquali lopen ook uit hun contract.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:18]
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    woensdag 5 december 2018 om 13:55
    Hij aat het net klinken alsof degene die als eerste een contract aanbiedt ook degene wordt voor wie hij kiest.

    Gravenberch bleef omdat hij wilde blijven. Hij had namelijk ook al lang aanbiedingen gehad uit het buitenland (ook al is dat allemaal officieel verboden). Had Dilrosun willen blijven dan was dat ook gewoon gebeurd.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2463
    woensdag 5 december 2018 om 13:59
    Zeiken dat ie op zijn 16e nog geen contract had.. achja.
    Blijkbaar wilde hij echt graag blijven, gezien hij vertrokken is. Blabla.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    younited +4048
    woensdag 5 december 2018 om 14:02
    tja.. het ligt er toch nog steeds aan of het talent zelf wil blijven..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    woensdag 5 december 2018 om 14:05
    Niet sinds jouw vertrek.
    Vind ik leuk
    Pimman +6080
    woensdag 5 december 2018 om 14:08
    Tja Dilrosun..nú speel je bij met alle respect Hertha. Misschien anders gewoon bij het tóch grotere Ajax, de club die jou opleidde. Oftewel als je geduld had gehad en niet meteen heel hebberig voor het grote geld had gekozen wás je wellicht al verder geweest in je ontwikkeling én had je nog meer uit je carrière kunnen halen én niet onbelangrijk voor je ..uiteindelijk op den duur méér geld!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    woensdag 5 december 2018 om 15:35
    Enkel als hij nu gaat shinen zit hij gelijk bij Bayern en bij ons op de bank denk ik
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:59
    Ook een exceptioneel talent.... zegt ie nou van zichzelf dat ie een exceptioneel talent Is???
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws