Van Dijk: 'Als hij zich blijft verbeteren, wordt hij de nieuwe Liverpool-captain'

    Van Dijk: 'Als hij zich blijft verbeteren, wordt hij de nieuwe Liverpool-captain'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 18:10wo 05-12-2018 om 18:10

    Andy Robertson is hard op weg om de captain van Liverpool te worden. Dat stelt Virgil van Dijk, die onder de indruk is van zijn Schotse ploeggenoot.

    Robertson kwam in 2017 over van Hull City en is uitgegroeid tot een vaste waarde in het elftal van manager Jürgen Klopp. "Als hij zich blijft verbeteren, wordt hij de nieuwe aanvoerder van Liverpool", vertelt Van Dijk aan de BBC. "Hij is al een leider. Je hebt de aanvoerdersband niet nodig om een leider te zijn. Andy doet het heel goed en zet ongelooflijke stappen in zijn carrière."

    Van Dijk, zelf aanvoerder van het Nederlands elftal, heeft een connectie met Robertson, omdat hij tussen 2013 en 2015 in Schotland speelde. "Celtic heeft me enorm geholpen voor mijn transfer naar Southampton", aldus de verdediger. "Ik zal die club altijd dankbaar blijven. Het was een geweldige tijd voor mijn ontwikkeling, want ik heb drie jaar de tijd gehad om me aan te passen aan het Britse voetbal. Celtic is een grote club met amazing fans."

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 18:11
    Geweldig ventje die Van Dijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:12
    Lekker ventje ook.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5123
    woensdag 5 december 2018 om 18:16
    Je bent zeker van de mannenliefde.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:18
    En jij kan zeker niet lezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:27
    Het is een vrouw...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:38
    Ja, die van hiernaast!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:09
    Precies!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:26
    En jij denkt dat Ronaldo een vrouw is?
    Vind ik leuk
    Rabarber +472
    donderdag 6 december 2018 om 00:12
    Hahah stop nou gewoon met reageren, en let eens op tijdens de les.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:17
    Dan ben jij niet veel gewend ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:22
    Ik hou gewoon van mannen met een grote zak.....



    geld!
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1331
    woensdag 5 december 2018 om 18:25
    Een beetje hoerig vind je niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:29
    Een h03r moet ook eten.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:39
    Met dit soort teksten begin ik bijna mijn twijfels te krijgen!
    Geweldig.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:53
    De zak geld van Trump is groter .
    Veel plezier met hem
    Vind ik leuk
    HardSchot +11
    donderdag 6 december 2018 om 11:21
    Sommige mannen hier zijn gewoon jaloers op Virgil, dat hij een fijne, mooie vent met, ja, waarschijnlijk een grote zak en hele grote staf is.
    Welke vrouw wil dat nou niet?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    Brijk +540
    woensdag 5 december 2018 om 18:18
    Dankjewel maat!
    Vind ik leuk
    Brijk +540
    woensdag 5 december 2018 om 18:19
    Van Dijk is ook gewoon een briljante achternaam😝
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5123
    woensdag 5 december 2018 om 18:14
    Zijn foutje tegen Paris en Rode Ster, kan liverpools uitschakeling wel betekenen. Wat ik ermee wil zeggen dat Van Dijk er nog lang niet is vind hem echt nog niet top dat mag je niet zeggen omdat je heel Nederland over je heen krijgt maar daar heb ik maling aan. Ook tegen Rode Ster verdedigde hij niet sterk, dat kost Liverpool onnodige punten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:16]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:17
    Oke.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5123
    woensdag 5 december 2018 om 18:19
    Zo is het wel hier en daar maakt hij toch wat beslissende fouten. Het lijkt wel of men in Nederland blind is voor zijn fouten die hij maakt. Men kijkt door een rozebril.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:23
    En toch is het veruit de beste verdediger van de Premier League.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:24
    Dit artikel gaat over Robertson vriend.. van Dijk vind hem een topper hij heeft het niet over zichzelf..
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17047
    woensdag 5 december 2018 om 18:29
    Door zijn waardeloze verdedigen hebben ze ook pas 5 doelpunten tegen gehad in de premier league?
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    woensdag 5 december 2018 om 18:38
    Iedereen maakt fouten, ook Van Dijk dus. Hij hoort inmiddels gewoon in Oranje en net zolang tot iemand beter is.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5123
    woensdag 5 december 2018 om 18:41
    Krijg ik weer die cliché pffff.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3122
    woensdag 5 december 2018 om 18:45
    Wie a zegt moet ook b zeggen.
    Vind ik leuk
    Jozef +39746
    woensdag 5 december 2018 om 18:47
    We zijn niet blind voor zijn fouten, maar is inmiddels een bovengemiddeld goeie verdediger, die bij Liverpool enorm gewaardeerd wordt. Bovendien terecht international en dan zeg ik niks raars en hiermee wordt hij niet teveel
    opgehemeld...
    Vind ik leuk
    RenW +534
    woensdag 5 december 2018 om 18:57
    En zelfs de beste, zal nooit foutloos zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:40
    Nouja, zo lang hij ook beslissende goals maakt komt het wel goed.
    Vind ik leuk
    Ale +4991
    woensdag 5 december 2018 om 18:19
    100% mee eens!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:58
    Ook op sociaal vlak is Van Dijk groots.
    Superman .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:35
    Of wellicht aanvoerder van Man. United
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:09
    Hij komt altijd wel echt goed en sympathiek over die Van Dijk. Denk alleen dat hij die rol van aanvoerder eerder zal krijgen dan Robertson.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws