'Hazard bereikt akkoord met Real Madrid: Chelsea eist absolute hoofdprijs'

    'Hazard bereikt akkoord met Real Madrid: Chelsea eist absolute hoofdprijs'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 18:57wo 05-12-2018 om 18:57

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 19:35wo 05-12-2018 om 19:35

    Real Madrid heeft een akkoord bereikt met Eden Hazard. Dat meldt het Spaanse radiostation Onda Madrid woensdag. De Belgische aanvaller van Chelsea moet ná dit seizoen de overstap maken.

    Real Madrid onderzoekt al maanden de mogelijkheden om Hazard over te nemen van Chelsea. In de zomer hing een transfer in de lucht, omdat de Belg opzichtig flirtte met De Koninklijke, maar van een akkoord kwam het niet. Inmiddels lijken de twee partijen elkaar weer te zijn genaderd. Volgens Onda Madrid heeft Real Madrid een persoonlijk akkoord bereikt met Hazard.

    De 27-jarige aanvaller vertrekt niet voor een appel en een ei uit Londen. Chelsea heeft een prijskaartje van 170 miljoen euro op Hazard geplakt. Zijn contract loopt medio 2020 af. Mocht Hazard daadwerkelijk de overstap maken, dan bewandelt Mateo Kovacic de omgekeerde weg. De Kroaat speelt dit seizoen al op huurbasis bij Chelsea en krijgt veel speelminuten.

    De vraagprijs van 170 miljoen euro kan volgens Onda Madrid een struikelblok vormen. Real Madrid ziet het niet zitten om de absolute hoofdprijs te betalen voor een speler die volgend seizoen zijn laatste contractjaar ingaat. Landgenoot Thibaut Courtois ging Hazard afgelopen zomer voor met een transfer van Chelsea naar Real Madrid.

    Poll

    Hazard naar Real Madrid: zie jij het gebeuren?

    (4489 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 18:58
    Toch nog snel naar mij geluisterd dus!😅
    Vind ik leuk
    Aal +22485
    woensdag 5 december 2018 om 19:02
    170 miljoen voor iemand met 1 jaar contract is gekkenwerk.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    woensdag 5 december 2018 om 19:12
    Plus kovacic.. goed zakendoen van Chelsea.
    Nou moet Real wel spelers halen, dit seizoen lijkt nergens op en daar maar Chelsea gewoon handig gebruik van.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    woensdag 5 december 2018 om 19:46
    Real wacht nu gewoon nog even, of denk je echt dat Real dat gaat betalen?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    woensdag 5 december 2018 om 19:49
    Niet te hopen voor ze.
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    woensdag 5 december 2018 om 20:58
    Tijd dat Barcelona om de hoek komt, al was het maar om de boel te verneuken voor Real....
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    woensdag 5 december 2018 om 22:10
    Ik vind het zelf wel mooie stap voor hem hoger te komen.
    Met de the best all times CL winnaar aller tijden
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:16
    Insananity drives the people crazy.
    Geen copa del Rey, geen landstitel en ik zie ze dit jaar niet de Champions League winnen.
    Ze moeten zich volledig gaan focussen op volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3216
    woensdag 5 december 2018 om 21:59
    Ze kunnen nog de landstitel winnen, ze zitten nog in de Copa en de CL kunnen ze ook nog winnen, allemaal voorbarige conclusies van je.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:53
    Zo goeiemorgen hey.
    Ik dacht dat ze waren uitgeschakeld in de Copa.
    My bad.
    Maar wat betreft de Liga en CL zie ik ze niet echt meer winnen.
    Is maar mijn mening.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:34
    Ook als hij 3 jaar zou hebben.
    Vind ik leuk
    buddha +9051
    woensdag 5 december 2018 om 19:16
    niemand luistert er naar jou. we lezen dan weer wel wat je plaatst op deze site ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:13
    Touché.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:18
    170 miljoen voor een contract van anderhalf jaar?
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    woensdag 5 december 2018 om 20:00
    170 miljoen?..niet normaal meer!!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    donderdag 6 december 2018 om 02:54
    Daar heb je een kwart Frenkie voor🤔
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    woensdag 5 december 2018 om 18:59
    Zou ze wel goed doen. Ze missen Ronaldo enorm. Hazard is geen Ronaldo, maar zeker een flinke versterking.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:06
    Gek dat ze hadden onderschat hoe belangrijk Ronaldo is.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    woensdag 5 december 2018 om 19:16
    Dat ze hem zouden missen was wel te verwachten, maar zo erg had ik ook niet verwacht. Al is het hele Spaanse voetbal wat minder dit seizoen. Barca is ook verre van goed.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 19:18
    Als je kijkt naar hoeveel goals en assists van hem komen per seizoen mis je daar al vrij veel.
    En het voetbalt voor de andere 10 ook lekkerder als je weet dat je Ronaldo hebt.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 02:04
    Ja maar dat is ook best dom, ze dachten een Ronaldo die ongeveer 65 goals in het seizoen maakte inclusief CL en de Copa even te kunnen vervangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:39
    Idd. Voor Ronaldo is het trouwens goed geweest om naar Juventus te gaan. Te lang bij een club kan voor ergernis zorgen. Ronaldo was toe aan een nieuwe uitdaging.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3341
    woensdag 5 december 2018 om 19:06
    En ook nog zeker 5 jaar houdbaarheidsdatum ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:59
    Goede zet van Real top speler .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:04
    Courtouis, Carvajal , Varane, Ramos , Marcelo; Casimero , Eriksen , Modric; Asensio , Lewandowski , Hazard.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3341
    woensdag 5 december 2018 om 19:08
    Wauw die 170mil is al een probleem van Hazard, Tottenham vraagt naar verluidt 200 mil voor Eriksen en Lewandoski zal ook niet voor een appel en ei komen... Ben benieuwd waar ze al dat geld vandaan moeten halen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1801
    woensdag 5 december 2018 om 20:18
    Lewandowski is al 30, die gaan ze niet meer halen denk ik.
    Denk dat ze dan toch voor een jongere spits gaan.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13835
    woensdag 5 december 2018 om 20:49
    FIFA19?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:50
    Lewa gaat niet naar Real, te duur vergeleken met zijn leeftijd.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5040
    woensdag 5 december 2018 om 19:04
    Ik heb mijn twijfels over Hazard. Tegen de grote ploegen als het erop aankomt laat hij het steeds afweten...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:08
    Dit seizoen laat die het wel zien tegen de grote ploegen. Bijvoorbeeld die prachtige doelpunt van hem tegen liverpool waardoor chelsea won
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    woensdag 5 december 2018 om 20:35
    Nou dat is dan een incident, hij laat het altijd afweten tegen de toppers.
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    woensdag 5 december 2018 om 21:02
    Hij laat het niet zien in beslissende fases.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:22
    Die moeten nog komen, misschien is die dit keer wel beslissend in de beslissende fase van het seizoen. Maar tot nu toe kan je niet echt klagen over hem, zit in een geweldige vorm
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14603
    donderdag 6 december 2018 om 02:56
    En na de wedstrijd zie hem vaak ook niet...
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    woensdag 5 december 2018 om 20:12
    De speelstijl van je ploeg heeft daar ook veel mee te maken. Messi zou bij Chelsea ook niet veel meer bereiken dan hazard. Niet dat ik wil vergelijken maar het is nu eenmaal zo...
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    woensdag 5 december 2018 om 21:02
    Dat betwijfel ik.
    Vind ik leuk
    Reinout1 +23
    donderdag 6 december 2018 om 12:55
    Dat mag je zeker doen...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:06
    De Kroaat wordt dit seizoen speelt dit seizoen al op huurbasis bij Chelsea en krijgt veel speelminuten?????

    @VP. Kan het ook in begrijpelijk Nederlands?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    woensdag 5 december 2018 om 19:06
    Gaat niet voor dat geld gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:10
    Ben benieuwd of hij het kan waarmaken daar voor zo'n bedrag.
    Vind ik leuk
    Rabarber +443
    woensdag 5 december 2018 om 19:17
    Net als Frenkie zeker die al 24x verkocht is volgens al die Spaanse media.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    woensdag 5 december 2018 om 20:28
    Mooi voor die jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:48
    Wat ze hebben uitgegeven aan courtois en de andere spelers die ze binnen hebben gehaald, konden ze beter aan Ronaldo uitgegeven. Dan was er niks aan de hand. Navas is een uitstekende keeper. Ik ben een Barca fan, maar vindt wel jammeer dat het spel van Real nu veel minder is.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +178
    woensdag 5 december 2018 om 20:53
    Goede voetballer, maar niet de absolute top. Dus van zijn leven geen 170 miljoen. Denk dat ie met 80 miljoen meer dan goed betaald is
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:56
    Niet de speler die Real nodig heeft, maar spelers van die kwaliteiten kan je er altijd bij hebben. Alleen hadden beter een spits als Lewandowski kunnen halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:57
    Geloof er niks van
    Vind ik leuk
    deltiaan +1273
    woensdag 5 december 2018 om 21:27
    belachelijke bedragen
    Vind ik leuk
    RWMD +148
    woensdag 5 december 2018 om 21:28
    Eerst zien dan, dan geloven. Dit soort berichten zie je wel vaker voorbij komen...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:36
    Echt lachwekkend. En de de gele hesjes maar protesteren
    Vind ik leuk
    markie +1185
    woensdag 5 december 2018 om 21:44
    170 miljoen voor een 1 jarig contract? Frenkie is opeens 120 miljoen waard geworden
    Vind ik leuk
    ErikAjax +596
    woensdag 5 december 2018 om 22:24
    knettergek.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:32
    Mee eens
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:29
    Ja toe Maar 170 miljoen of het niks is
    Vind ik leuk
    kloakatv +55
    woensdag 5 december 2018 om 23:36
    Gaan ze nooit doen 170 miljoen. Hooguit 100 wellicht of een ruil met speler en klein bedrag. Tenminste dat gok ik.
    Vind ik leuk
    SvL +355
    donderdag 6 december 2018 om 10:26
    Gewoon een jaartje wachten komt die gratis :p
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws