'Hazard bereikt akkoord met Real Madrid: Chelsea eist absolute hoofdprijs'

'Hazard bereikt akkoord met Real Madrid: Chelsea eist absolute hoofdprijs'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 18:57wo 05-12-2018 om 18:57

Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 19:35wo 05-12-2018 om 19:35

Real Madrid heeft een akkoord bereikt met Eden Hazard. Dat meldt het Spaanse radiostation Onda Madrid woensdag. De Belgische aanvaller van Chelsea moet ná dit seizoen de overstap maken.

Real Madrid onderzoekt al maanden de mogelijkheden om Hazard over te nemen van Chelsea. In de zomer hing een transfer in de lucht, omdat de Belg opzichtig flirtte met De Koninklijke, maar van een akkoord kwam het niet. Inmiddels lijken de twee partijen elkaar weer te zijn genaderd. Volgens Onda Madrid heeft Real Madrid een persoonlijk akkoord bereikt met Hazard.

De 27-jarige aanvaller vertrekt niet voor een appel en een ei uit Londen. Chelsea heeft een prijskaartje van 170 miljoen euro op Hazard geplakt. Zijn contract loopt medio 2020 af. Mocht Hazard daadwerkelijk de overstap maken, dan bewandelt Mateo Kovacic de omgekeerde weg. De Kroaat speelt dit seizoen al op huurbasis bij Chelsea en krijgt veel speelminuten.

De vraagprijs van 170 miljoen euro kan volgens Onda Madrid een struikelblok vormen. Real Madrid ziet het niet zitten om de absolute hoofdprijs te betalen voor een speler die volgend seizoen zijn laatste contractjaar ingaat. Landgenoot Thibaut Courtois ging Hazard afgelopen zomer voor met een transfer van Chelsea naar Real Madrid.

Poll

Hazard naar Real Madrid: zie jij het gebeuren?

(6531 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 5 december 2018 om 18:58
Toch nog snel naar mij geluisterd dus!😅
Vind ik leuk
buddha +10792
woensdag 5 december 2018 om 19:16
niemand luistert er naar jou. we lezen dan weer wel wat je plaatst op deze site ;)
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:13
Touché.
Vind ik leuk
Pimman +11688
woensdag 5 december 2018 om 20:00
170 miljoen?..niet normaal meer!!
Vind ik leuk
JCJWZ +15106
donderdag 6 december 2018 om 02:54
Daar heb je een kwart Frenkie voor🤔
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:04
Courtouis, Carvajal , Varane, Ramos , Marcelo; Casimero , Eriksen , Modric; Asensio , Lewandowski , Hazard.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4542
woensdag 5 december 2018 om 19:08
Wauw die 170mil is al een probleem van Hazard, Tottenham vraagt naar verluidt 200 mil voor Eriksen en Lewandoski zal ook niet voor een appel en ei komen... Ben benieuwd waar ze al dat geld vandaan moeten halen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:08]
Vind ik leuk
Orphen89 +4133
woensdag 5 december 2018 om 20:18
Lewandowski is al 30, die gaan ze niet meer halen denk ik.
Denk dat ze dan toch voor een jongere spits gaan.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15322
woensdag 5 december 2018 om 20:49
FIFA19?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1746
woensdag 5 december 2018 om 20:50
Lewa gaat niet naar Real, te duur vergeleken met zijn leeftijd.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:06
De Kroaat wordt dit seizoen speelt dit seizoen al op huurbasis bij Chelsea en krijgt veel speelminuten?????

@VP. Kan het ook in begrijpelijk Nederlands?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24178
woensdag 5 december 2018 om 19:06
Gaat niet voor dat geld gebeuren.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:10
Ben benieuwd of hij het kan waarmaken daar voor zo'n bedrag.
Vind ik leuk
RaVARber +9942
woensdag 5 december 2018 om 19:17
Net als Frenkie zeker die al 24x verkocht is volgens al die Spaanse media.
Vind ik leuk
Smithsonian +45327
woensdag 5 december 2018 om 20:28
Mooi voor die jongen.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:48
Wat ze hebben uitgegeven aan courtois en de andere spelers die ze binnen hebben gehaald, konden ze beter aan Ronaldo uitgegeven. Dan was er niks aan de hand. Navas is een uitstekende keeper. Ik ben een Barca fan, maar vindt wel jammeer dat het spel van Real nu veel minder is.
Vind ik leuk
Dj Storm +498
woensdag 5 december 2018 om 20:53
Goede voetballer, maar niet de absolute top. Dus van zijn leven geen 170 miljoen. Denk dat ie met 80 miljoen meer dan goed betaald is
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:56
Niet de speler die Real nodig heeft, maar spelers van die kwaliteiten kan je er altijd bij hebben. Alleen hadden beter een spits als Lewandowski kunnen halen.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:57
Geloof er niks van
Vind ik leuk
deltiaan +1480
woensdag 5 december 2018 om 21:27
belachelijke bedragen
Vind ik leuk
RWMD +165
woensdag 5 december 2018 om 21:28
Eerst zien dan, dan geloven. Dit soort berichten zie je wel vaker voorbij komen...
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:36
Echt lachwekkend. En de de gele hesjes maar protesteren
Vind ik leuk
markie +3231
woensdag 5 december 2018 om 21:44
170 miljoen voor een 1 jarig contract? Frenkie is opeens 120 miljoen waard geworden
Vind ik leuk
ErikAjax +3383
woensdag 5 december 2018 om 22:24
knettergek.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 22:32
Mee eens
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 22:29
Ja toe Maar 170 miljoen of het niks is
Vind ik leuk
kloakatv +245
woensdag 5 december 2018 om 23:36
Gaan ze nooit doen 170 miljoen. Hooguit 100 wellicht of een ruil met speler en klein bedrag. Tenminste dat gok ik.
Vind ik leuk
SvL +407
donderdag 6 december 2018 om 10:26
Gewoon een jaartje wachten komt die gratis :p
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws