Klaassen onthult 'Handschlagverbot' bij Werder Bremen: Boks in de lucht

    Klaassen onthult 'Handschlagverbot' bij Werder Bremen: "Boks in de lucht"

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 19:16wo 05-12-2018 om 19:16

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 19:43wo 05-12-2018 om 19:43

    Het is bij Werder Bremen verboden om elkaar de hand te schudden. Dat onthult Davy Klaassen, die de opvallende maatregel wel begrijpt.

    Twee dagen voor de competitiewedstrijd voor de thuiswedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf kampen Ludwig Augustinsson, Claudio Pizarro en Yuya Osako met een virus, die op de luchtwegen slaat. Om het risico op verspreiding van de infectie in te dammen, gelden deze week strikte regels bij Werder Bremen.

    "We kunnen elkaar geen hand meer geven", vertelt Klaassen volgens BILD met een brede glimlach. "Hoe we elkaar dan begroeten? Door naar elkaar te zwaaien of een boks te geven in de lucht." Als Werder Bremen scoort tegen Fortuna Düsseldorf, mogen de spelers elkaar wel aanraken. Klaassen: "Dán is een knuffel toegestaan."

    Klaassen heeft nergens last van en staat vrijdag naar alle waarschijnlijkheid in de basis bij Werder Bremen. HIj speelde dit seizoen dertien competitiewedstrijden voor de nummer negen van de Bundesliga. Daarin scoorde de middenvelder twee keer.

    Plaats een reactie

    Kuip +8448
    woensdag 5 december 2018 om 19:21
    In dertien wedstrijden twee keer scoren.....dat was twee jaar geleden de grote vedette van de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1355
    woensdag 5 december 2018 om 19:23
    Geen aanvallende middenvelder dus scoort niet elke wedstrijd + heeft een seizoen lang niet gespeeld. Vind t juist knap dat hij het goed doet in Duitsland na zo'n prut jaar bij Everton
    Vind ik leuk
    Talentscout +1356
    woensdag 5 december 2018 om 19:29
    Gewoon een heel beperkte speler, zal als hij al ooit terugkeert bij Ajax een perspectief als Siem de Jong afgelopen jaar had hebben
    Vind ik leuk
    Streaker +3576
    woensdag 5 december 2018 om 19:58
    Juist, een harde werker maar dat is ook veel mee gezegd. Een suptopper is voor hem het maximale. Heb die veren in zijn reet nooit echt begrepen.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    woensdag 5 december 2018 om 19:59
    Goed?

    Even wat perspectief voor je:

    Boetius.
    Die heeft met Mainz net zo veel punten als Klaassen met Bremen heeft en in 8 wedstrijden 1 goal en 1 assist.

    Op het moment doet ie het eigenlijk beter want 3x winst en 1 verlies met Mainz tegenover 3x verlies en 1 gelijkspel in november.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1355
    woensdag 5 december 2018 om 20:00
    Dus jij vind dat ie t niet goed doet?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    woensdag 5 december 2018 om 20:03
    Nou... ik heb nou niet de indruk dat ie de Bundesliga in vuur en vlam zet dus waar baseer jij het op dat ie het goed doet.
    Omdat ie in de basis staat?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    John Garp +2286
    woensdag 5 december 2018 om 20:43
    Hoeveel goals heeft Frenkie er al in liggen?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    woensdag 5 december 2018 om 21:12
    Geen idee maar ik vermoed minder dan er topics per dag over hem zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:28
    Wat zit je nou te zeiken... Vandaag geen enkele Frenkie topic en er zijn sws erg weinig Frenkie topics de afgelopen tijd.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    woensdag 5 december 2018 om 22:58
    Vooral lekker serieus in gaan op een niet serieus antwoord van mij op een niet serieuze vraag.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:01
    Weet ik ook wel, maar het begint nu echt irritant te worden.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    donderdag 6 december 2018 om 08:43
    Ga je krijgen hè.
    Degene die maar matig geïnteresseerd zijn in hem vonden de 12 artikelen per dag die er op een goed moment waren irritant worden.
    Persoonlijk boeit het me niet, ze blijven ongelezen.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2081
    woensdag 5 december 2018 om 20:10
    Hij doet het dus sowieso beter dan Boetius?

    Klaassen heeft ook nog 2 assists trouwens, maar staat niet in het artikel.

    En in de DFB Bokal heeft hij ook 1 doelpunt en 1 assist na 2 wedstrijden.

    in de Bundesliga heeft Werder 21 keer gescoort. Dus hij heeft ongeveer 10% van de treffers gemaakt en bij 10% een assist gegeven. OP zich geen slechte cijfers voor een middenvelder.

    Moet nog wel even een klein beetje opnemen voor Boetius, Mainz heeft maar 12 doelpunten gemaakt in de bundesliga en speelt, ook vrij weinig tegendoelpunten. Maakt het ook lastiger voor een aanvaller om te scoren als je ploeg verdedigend speelt.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    woensdag 5 december 2018 om 20:21
    Die DFB pokal goal was tegen een ploeg op het 5de niveau.
    Niet iedere goal heeft een assist (maar 12 assists in totaal bij Bremen) dus Klaasens percentage assists is hoger,



    Boetius heeft ook minder gespeeld omdat ie later aansloot bij Mainz.
    Geen voorbereiding dus eerst ook op de bank begonnen. Maar nu in de basis bij een beter in vorm zijnde ploeg.

    En ik wil er niet mee zeggen dat Boetius het geweldig doet maar om nou te zeggen dat Klaassen het goed doet ... ik wil dan weten wat zijn prestaties dan het predikaat "goed" geeft.

    Maar goed... vergeten we Boetius even... De 40 jarige Pizarro heeft bij Bremen net zoveel goals en assists als Klaassen. Maar die heeft 316 minuten weg.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    donderdag 6 december 2018 om 08:07
    Appels en peren
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2052
    donderdag 6 december 2018 om 09:21
    Niet als het gaat om "wie doet het goed en over wie hoor je helemaal niks"

    Vorige week stelde ik dat de NL sportpers zo nu en dan wel een pr-buro lijkt voor (ex)-Ajacieden.
    Klaassen is daar wel weer ene aardig voorbeeld van. Scoort tegen een 5de klasser in de beker en hoppa.... artikel hier.
    Krijgt het weekend erna thuis met 6-2 op zijn kloten van Leverkusen.... tumbleweed.
    Lopen er zelfs te opperen dat ie weer bij het NL elftal moet. Op basis waarvan dan?

    Doe voor de lol eens een zoekopdracht op beider namen hier.
    Neem 1 september, de dag waarop Boetius naar Duitsland vertrok als grens en ga artikelen tellen die aan ze besteed wordt.
    Die van Boetius geef ik je alvast: 4 (waarvan 2 over zijn goal tegen Bayern)

    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1441
    woensdag 5 december 2018 om 19:37
    Welke ex-speler van Feijenoord buiten Wijnaldum doet het beter in een grote buitenlandse competitie, zelfs Wijnaldum heeft een paar jaar moeten wennen. Wat een lulkoek weer van een Kuippie
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:44
    Wat hij ook heeft gezegd, heeft totaal niks met Feyenoord te maken, wat een lulkoek...
    En dan zegt hij nog niet eens iets negatiefs.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1441
    woensdag 5 december 2018 om 21:57
    Wie naders dan een supporter van Feijenoord noemt zich Kuip??
    Vind ik leuk
    Kuip +8448
    donderdag 6 december 2018 om 07:08
    Ik
    Vind ik leuk
    semi1946 +206
    woensdag 5 december 2018 om 19:47
    De Vrij,Kongolo, Martins indy, Karsdorp, Ake,Rekik, de Roon,
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:14
    Allemaal leuk en aardig maar eigenlijk kan je alleen De Vrij noemen uit dit rijtje. De Roon en Ake hebben nooit in het eerste van Feyenoord gespeeld. En sinds wanneer doe je het goed als je op het 2e niveau in Engeland speelt? Karsdorp heeft mede door blessure leed dit seizoen en vorig seizoen maar 4x gespeeld voor Roma dus daar kan je ook niks over zeggen... Rekik heeft dit seizoen maar 8 van de 13 wedstrijden gespeeld voor Hertha dus dat is ook niet echt goed. Dan blijven de Vrij en Kongolo nog over waarbij De Vrij het zeker beter doet. Kongolo doet het wel aardig maar daar kan je niet van zeggen dat hij het beter doet dan Klaasen.......
    Vind ik leuk
    semi1946 +206
    woensdag 5 december 2018 om 20:32
    Rekik speeld bij Marseille
    Vind ik leuk
    Olfie +4736
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    En dat is beter?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:46
    Ik wil zeker niet vervelend zijn, maar als je niet op de hoogte bent reageer dan ook gewoon niet..
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1441
    woensdag 5 december 2018 om 21:58
    De Vrij OK, maar de rest??? Minder dan eredivisie niveau.
    Vind ik leuk
    Kuip +8448
    woensdag 5 december 2018 om 19:47
    Wat heeft Feyenoord hier mee te maken?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1441
    woensdag 5 december 2018 om 21:56
    Je nickname, anders troll.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    woensdag 5 december 2018 om 22:40
    Ze halen feyenoord er altijd bij he haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:38
    En ook nog eens een bijzonder vervelend en onsportief ventje. De Mark van Bommel van Ajax vond ik hem altijd.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    woensdag 5 december 2018 om 22:40
    Bundesliga > Eredivisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:27
    Ff tongen, mag óók niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:42
    Ik kan me wel wat lekkerders bedenken dan dit lelijke mormel.
    Vind ik leuk
    NvC +5188
    woensdag 5 december 2018 om 19:30
    Leuk dat die jongen weer aan spelen toekomt. Ook goed voor Oranje 👌
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:06
    Wat een onzin. Ik zou meteen mijn contract inleveren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    woensdag 5 december 2018 om 22:40
    Blij dat die jongen het goed doet daar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws