Nilis prijst verhuurde PSV'er: 'Grote toekomst tegemoet, hij heeft alles in zich'

    Nilis prijst verhuurde PSV'er: 'Grote toekomst tegemoet, hij heeft alles in zich'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 19:30wo 05-12-2018 om 19:30

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 19:39wo 05-12-2018 om 19:39

    Luc Nilis is positief over de aanvallers van PSV. Steven Bergwijn, Luuk de Jong en ook de verhuurde Sam Lammers krijgen de complimenten van de oud-aanvaller.

    Nilis is tegenwoordig assistent-trainer bij VVV-Venlo, maar werkte in het recente verleden met de aanvallers van PSV. "De meeste voldoening haalde ik uit hun wedstrijden, als ik terugzag waarop we door de week hadden geoefend. Er is niks mooiers. Ik kan ook echt genieten van de ontwikkeling van sommige spelers", vertelt hij aan Voetbal International.

    De 51-jarige Belg prijst Bergwijn. "Goeie jongen, schitterende voetballer. Hij wordt beter en beter." Ook Lammers, die nu op huurbasis bij sc Heerenveen speelt, krijgt de complimenten. "Die gaat volgens mij óók een grote toekomst tegemoet. In Heerenveen kan hij nu minuten maken, van daaruit kan hij straks weer verder. Hij heeft alles in zich: prima mentaliteit, een heel goede trap in beide benen en hij bewaart de rust waar nodig."

    Op dit moment staat De Jong nog in de spits bij PSV. Nilis is gecharmeerd van de PSV-captain. "Twee jaar geleden waren ze Luuk de Jong nog buiten aan het schreeuwen in Eindhoven. Maar hij is mentaal zo sterk. Op de bank gezeten, aanvoerdersband ingeleverd. Maar geweldig teruggevochten. Met zijn talent als nummer 9 zal hij altijd komen bovendrijven."

    Poll

    Wordt Lammers op termijn de eerste spits van PSV?

    (1216 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 19:33
    Toch knap v Luuk.
    Ik had hem inderdaad al afgeschreven net als Siem.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:35
    Knap? Heb Luuk anders niet gezien tegen Feyenoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:36
    Van Beek!!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:37
    Hij liep toch op het veld Feyenoord Fan 😉😉
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:37
    Ik heb hem wel aardig zien mekkeren hoor ...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:09
    Je kan niet altijd schitteren mino . Tegen Ajax deed hij het redelijk volgens mij 😜
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:17
    Niet alleen tegen Ajax, hij heeft een prima seizoen tot nu toe.

    Maar als hij niet in de wedstrijd zit dan gaat ie zo lopen mekkeren.

    Is ook nergens voor nodig. 😉
    Vind ik leuk
    Broekie +536
    woensdag 5 december 2018 om 19:44
    Droeftoeter.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:12
    Nee roeptoeter is vandaag op school geweest en nu vroeg naar bedje 😜
    Vind ik leuk
    Rabarber +470
    woensdag 5 december 2018 om 19:52
    Lag weer eens 90 min op de grond voor de verandering.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +129
    woensdag 5 december 2018 om 21:06
    Dat is gek, heb de wedstrijd gezien maar heb hem niet 90 minuten lang op de grond gezien.
    Vind ik leuk
    barry m +445
    woensdag 5 december 2018 om 20:59
    hij deed toch echt wel mee.
    hij stond ook in de basis.
    heb je de wedstrijd wel gezien dan?

    hahah geintje
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +129
    woensdag 5 december 2018 om 21:04
    Ik heb Feyenoord anders ook al het hele jaar niet gezien, komt op hetzelfde neer ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:43
    Lammers gaat het maken bij psv, die komt eraan.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1338
    woensdag 5 december 2018 om 19:44
    Zn enige concurrentie wordt Romero maar die speelt met 2 glazen benen
    Vind ik leuk
    MeAgain +6499
    woensdag 5 december 2018 om 20:28
    Denk het niet. Is lang niet constant genoeg net als Bergwijn. Leuke spelers maar hebben niet dat extra wat je wel nodig hebt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:30
    Die jongen kan nog groeien, stappen maken die gaat het wel redden.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6499
    woensdag 5 december 2018 om 20:40
    Hij zal wel in het betaald voetbal blijven maar of hij vaste waarde word voor psv dat betwijfel ik. We zullen het zien.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30233
    woensdag 5 december 2018 om 20:50
    Jammer dat we de twee andere reacties moesten verwijderen, je gedraagt jezelf weer als een irritant mannetje :(

    Fijne avond verder :)
    Vind ik leuk
    MeAgain +6499
    woensdag 5 december 2018 om 21:08
    Waar heb jij het over?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:41
    Hoezo 'we' beste Niels?
    Vind ik leuk
    Niels92 +30233
    woensdag 5 december 2018 om 22:45
    Ah ik zie het, het moet ze zijn, ik typ soms te snel op de Galaxy note :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:57
    Nu jij als moderator toch bent. Waarom laten jullie al die trollen hun gang gaan en worden berichten en accounts van normale personen wel verwijderd die daar war van zeggen? Genieten jullie soms ervan?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:06
    Wat voor de 1 een trol bericht is is voor de ander een normaal bericht. Wij proberen dat zo goed als mogelijk te beoordelen. Helaas zien we ook niet alles. Mochten 'normale' personen gebanned worden die daar wat van zeggen, dan zal dat ongetwijfeld liggen aan de manier waarop ze dat zeggen. Of heeft het te maken met andere reacties die ze geplaatst hebben bij andere artikelen.

    1 ding is zeker, niemand heeft ooit wat gedaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 08:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:43
    Dus: iedereen heeft altijd wat gedaan?

    :-D
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 08:48
    Scherp ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:46
    Vind lammers wel een koele afmaker.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:15
    Logisch als Utrecht, ahum ik bedoel PSV supporter kan je moeilijk iets anders roepen, ouwe duimpjes zoeker!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +129
    woensdag 5 december 2018 om 21:08
    OK,goed verhaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:39
    Dankjewel, welkom terug met je nieuwe account, was de ander in de ban? :p
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +129
    woensdag 5 december 2018 om 22:03
    Tnx, nee geen ban. Als je mij kent heb ik geen haat naar andere clubs of mensen.
    Maar vorige account verwijderd omdat ik niet meer kon reageren in topics.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:09
    Is mij ook overkomen.
    Bij mij door FAA geregeld.
    Is ook soort ban, maar onterechte actie van VP. Ik heb evenmin haat naar andere clubs of mensen, was selectief van vp mbt scherpe discussie.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:12
    Ik heb voor jouw een ban geregeld? Haha, je bent niet helemaal 100..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:16
    Was geen ban, kon reageren en likes uitdelen. Mijn reacties kon ik alleen zelf zien.
    Ik neem je niets kwalijk, vp bepaalt dat, maar ik werd ge-edit om niet persoonlijk te worden, was reactie en niet meer gedaan. Gewoon account verwijderd en opnieuw begonnen. En weer verder. Ik pas wel beter op nu.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:19
    Met een ban kan je wel reageren, alleen kan jij zelf je reactie lezen en de rest niet, het was dus wel een ban!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:20
    Oké, dank voor info.
    Heb ik dat ook een keertje meegemaakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:10
    Ah oké, dat is erg raar, dan hadden ze dat horen op te lossen...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:18
    Sorry dat ik je vernoemde, maar zo ging het destijds. Tijdje weggebleven en verder. En inderdaad, ik ben nog lang geen 100.😜😊😉
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:20
    Wel ik zal niemand een ban laten aansmeren, ik ben zoals je wel weet vaak een ongelooflijke klootzak, waarom zou ik iemand een ban aansmeren, ik kan uitdelen dan kan ik ook als klootzak incasseren..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:24
    Nogmaals pardon dus.
    Blijkbaar deelde ik dan te hard uit. Geen probleem.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:26
    En Nilis kan zich beter met Venlo bezig houden want die betalen hem
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:48
    Hey Henkie,hij mag toch wel een mening hebben,net zoals jou.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:50
    We wachten het af
    Vind ik leuk
    Niels92 +30233
    woensdag 5 december 2018 om 20:52
    ...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:06
    Oh ja niels.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30233
    woensdag 5 december 2018 om 21:08
    Ja zeker, dat zie je toch :) Je staat niet voor niets onder speciale toezicht :)

    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:19
    Waar zie je dat dan???
    Vind ik leuk
    Niels92 +30233
    woensdag 5 december 2018 om 22:39
    Laten we de vrede maar bewaren, ik stop met die discussie :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 22:01
    Ben jij moderator?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:09
    Ohh dan moet ik me gedragen natuurlijk, ga me best doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws