Nilis prijst verhuurde PSV'er: 'Grote toekomst tegemoet, hij heeft alles in zich'

Nilis prijst verhuurde PSV'er: 'Grote toekomst tegemoet, hij heeft alles in zich'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 19:30wo 05-12-2018 om 19:30

Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 19:39wo 05-12-2018 om 19:39

Luc Nilis is positief over de aanvallers van PSV. Steven Bergwijn, Luuk de Jong en ook de verhuurde Sam Lammers krijgen de complimenten van de oud-aanvaller.

Nilis is tegenwoordig assistent-trainer bij VVV-Venlo, maar werkte in het recente verleden met de aanvallers van PSV. "De meeste voldoening haalde ik uit hun wedstrijden, als ik terugzag waarop we door de week hadden geoefend. Er is niks mooiers. Ik kan ook echt genieten van de ontwikkeling van sommige spelers", vertelt hij aan Voetbal International.

De 51-jarige Belg prijst Bergwijn. "Goeie jongen, schitterende voetballer. Hij wordt beter en beter." Ook Lammers, die nu op huurbasis bij sc Heerenveen speelt, krijgt de complimenten. "Die gaat volgens mij óók een grote toekomst tegemoet. In Heerenveen kan hij nu minuten maken, van daaruit kan hij straks weer verder. Hij heeft alles in zich: prima mentaliteit, een heel goede trap in beide benen en hij bewaart de rust waar nodig."

Op dit moment staat De Jong nog in de spits bij PSV. Nilis is gecharmeerd van de PSV-captain. "Twee jaar geleden waren ze Luuk de Jong nog buiten aan het schreeuwen in Eindhoven. Maar hij is mentaal zo sterk. Op de bank gezeten, aanvoerdersband ingeleverd. Maar geweldig teruggevochten. Met zijn talent als nummer 9 zal hij altijd komen bovendrijven."

Poll

Wordt Lammers op termijn de eerste spits van PSV?

(1218 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 5 december 2018 om 19:33
Toch knap v Luuk.
Ik had hem inderdaad al afgeschreven net als Siem.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:35
Knap? Heb Luuk anders niet gezien tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 19:36
Van Beek!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17740
woensdag 5 december 2018 om 19:37
Ik heb hem wel aardig zien mekkeren hoor ...
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:09
Je kan niet altijd schitteren mino . Tegen Ajax deed hij het redelijk volgens mij 😜
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17740
woensdag 5 december 2018 om 21:17
Niet alleen tegen Ajax, hij heeft een prima seizoen tot nu toe.

Maar als hij niet in de wedstrijd zit dan gaat ie zo lopen mekkeren.

Is ook nergens voor nodig. 😉
Vind ik leuk
Broekie +621
woensdag 5 december 2018 om 19:44
Droeftoeter.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:12
Nee roeptoeter is vandaag op school geweest en nu vroeg naar bedje 😜
Vind ik leuk
Rabarber +2118
woensdag 5 december 2018 om 19:52
Lag weer eens 90 min op de grond voor de verandering.
Vind ik leuk
Mirkoff! +517
woensdag 5 december 2018 om 21:06
Dat is gek, heb de wedstrijd gezien maar heb hem niet 90 minuten lang op de grond gezien.
Vind ik leuk
barry m +477
woensdag 5 december 2018 om 20:59
hij deed toch echt wel mee.
hij stond ook in de basis.
heb je de wedstrijd wel gezien dan?

hahah geintje
Vind ik leuk
Mirkoff! +517
woensdag 5 december 2018 om 21:04
Ik heb Feyenoord anders ook al het hele jaar niet gezien, komt op hetzelfde neer ;)
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:26
En Nilis kan zich beter met Venlo bezig houden want die betalen hem
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 20:48
Hey Henkie,hij mag toch wel een mening hebben,net zoals jou.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws