Niet alleen knieblessure voor Eiting: Ging hard, terwijl ik wel ingetapet was

    Niet alleen knieblessure voor Eiting: "Ging hard, terwijl ik wel ingetapet was"

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 20:14wo 05-12-2018 om 20:14

    Carel Eiting is terug. In de Keuken Kampioen Divisie-wedstrijd van Jong Ajax tegen FC Twente (2-5) maakte de middenvelder zijn rentree. Hélemaal fit is hij nog niet.

    "Het gaat goed, maar ik ben nog niet honderd procent fit", vertelt Eiting aan Ajax TV. Hij deed één helft mee. "Ik voelde m'n enkel een beetje in de wedstrijd, dus toen hebben we besloten om geen risico te nemen. Ik hoop dat ik binnenkort helemaal pijnvrij kan spelen."

    Eiting stond de laatste weken buitenspel met enkel- en knieproblemen. "Na de wedstrijd tegen Benfica trainden we met de wissels. Toen zwikte ik door m'n enkel. Dat ging best hard, terwijl ik wel ingetapet was. Ik dacht dat de schade meeviel, maar het duurde best lang. Tegelijkertijd hebben we ook m'n knie rust gegeven, want die heeft ook wat klappen gehad."

    In de Grolsch Veste maakte Eiting zijn rentree. "Het was heel leuk. Mooi stadion, ik ben er vorig jaar al twee keer geweest met Ajax 1. Ik ben twee keer niet ingevallen, maar heb wel uren langs de zijlijn warmgelopen. Dus ik kende het stadion al van binnen en buiten."

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 20:17
    Gaat dit jaar normaal niet veel minuten in 1 maken. Maar beter een brede selectie behouden dan hem verhuren
    Vind ik leuk
    Snapje? +7568
    woensdag 5 december 2018 om 20:30
    Mooi dat eigen jeugd door stroomt, voorbeeld voor de rest van Nederland.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    woensdag 5 december 2018 om 21:01
    Best technisch met veel inzicht maar ook nog erg week en onervaren.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:18
    Meest overschatte speler van Ajax.
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    woensdag 5 december 2018 om 20:38
    Klopt, leuk spelertje hoor maar toch niet voor de top
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:33
    Precies, wordt een leuke Eredivisiespeler, maar meer ook niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:59
    Nee joh ... das die Orejuela ...
    Vind ik leuk
    Sanji +1136
    woensdag 5 december 2018 om 23:31
    Dat heb ik nou bij Frenkie de Jong.
    Vind hem nou niet heel erg speciale dingen doen.
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    woensdag 5 december 2018 om 23:42
    Wat boeit het wat jij van hem vind vanachter je toetsenbord.
    Anderen met meer kijk op het spel en verstand vinden hem blijkbaar wel speciaal. Anders speelt hij niet bij Ajax en voor Oranje en staat hij de belangstelling van veel gerenommeerde clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:32
    Dat mag je vinden, ben het alleen niet met je eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:19
    Welkom terug Careltje.
    Iemand die weet of Ziyech Pec dit weekend gaat halen, of Bayern volgende week?
    Vind ik leuk
    jari11 +1074
    woensdag 5 december 2018 om 20:38
    Volgens de laatste berichten moet het lukken. Als het dit weekend niet lukt, tegen Bayern wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:50
    Thanks, Jari.

    Denk dat hij pec nog even over slaat vanwege dat kunstgras.
    Om dan lekker te vlammen en die Duitsers met al hun oudjes voetballes te geven.😜
    Vind ik leuk
    HanV +4584
    donderdag 6 december 2018 om 08:55
    Dat hoop ik met je mee. Deze wedstrijd is al verschoven om Ajax een plezier te doen, ze hebben nu 1 heel uur meer rust om bij te komen van de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 20:21
    Aardige voetballer, benieuwd of hij een basisplek in het eerste gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:24
    Wat moeten we hiermee eiting????
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 20:25
    Dat we dit nu weten is toch vooral de schuld van VP. Op ajaxtv zouden we dit niet gezien hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:28
    Toevallig was het net wel op fox sports vandaag. Dussss..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 20:30
    Er is geen voetbal vandaag, dan ga ik ook geen foxsports kijken.
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    woensdag 5 december 2018 om 20:59
    Op Ziggo Man United-Arsenal nu..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:26
    Zou voor Utrecht toch een prima basis speler zijn of niet?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:28
    Waar baseer je dat op
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:33
    Je weet niet wat je zeg,die komt er wel,heel talentvol en slim.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    woensdag 5 december 2018 om 22:06
    Gewoon niet aanklikken, Bunnik. Maar dat is moeilijk als het een obsessie is!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:27
    Zal best, vind het zo niet intressant.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:48
    Ik vind hem zeker basis waardig! Geweldige inzicht! Samen met Frenkie en Donny op het middenveld.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:31
    Die krijg nog genoeg speelminuten dit seizoen,heel talentvolle en slim.
    volgend jaar nog meer vaste waarde als er spelers weg gaan.

    Vind ik leuk
    ajaxdev +507
    woensdag 5 december 2018 om 22:32
    Neem je tijd want er is voorlopig geen plek voor je
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws