Mourinho verbaast: Pogba, Lukaku en United-aankoop van 59 miljoen gepasseerd

    Mourinho verbaast: Pogba, Lukaku en United-aankoop van 59 miljoen gepasseerd

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 20:30wo 05-12-2018 om 20:30

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 20:33wo 05-12-2018 om 20:33

    José Mourinho heeft voor de Premier League-kraker tegen Arsenal ingegrepen bij Manchester United. Paul Pogba en Romelu Lukaku beginnen op de bank.

    Manchester United kwam afgelopen zaterdag niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen laagvlieger Southampton. Na de wedstrijd uitte Mourinho stevige kritiek op onder meer Pogba, die hij een 'virus' noemde. De Franse middenvelder is woensdagavond gepasseerd voor de kraker tegen Arsenal. Ook Lukaku - al weken hopeloos uit vorm - begint op de bank.

    Fred kan zelfs helemaal niet rekenen op speelminuten. De Braziliaan, voor wie Manchester United afgelopen zomer 59 miljoen euro betaalde, behoort niet tot de wedstrijdselectie. Mourinho kiest tegen Arsenal voor een verdediger met Eric Bailly, Marcos Rojo, Matteo Darmian en Diego Dalot. Voor Rojo en Dalot is het de eerste Premier League-wedstrijd van het seizoen.

    Plaats een reactie

    jari11 +1084
    woensdag 5 december 2018 om 20:36
    6 verdedigende spelers opstellen. Je moet toch echt elke keer een kleine hartverzakking krijgen als je fan van manu bent en je ziet de opstelling..
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 20:45
    Eigenlijk zouden die fans gewoon weg moeten blijven uit het stadion tot die Mourinho weg is. Gewoon een wedstrijd zonder thuispubliek, dat is pas een statement en je mist als fan van voetbal toch niks met dat afbraakvoetbal van die man.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    woensdag 5 december 2018 om 20:39
    Mourinho is geen trainer die spelers beter maakt maar kapitaal vernietigt.
    Wat deze man aan schade berokkent aan MU in korte tijd is ongelofelijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:28]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:48
    Ik snap niet waarom ze hem gehaald hebben en al helemaal niet waarom die in godsnaam mag blijven zitten. Hij vernietigd van alles en ontziet niks if niemand. Een speler van het (voorgaand) kaliber als Pogba verneuken? Lukaku? Die kerel moet echt een eind opflikkeren en heel snel! Zet er een trainer neer met aanvallende intenties en die Pogba floreert weer. Als het zo doorgaat is Pogba weg binnenkort en die gaat gewoon weer knallen ergens anders. Zal de TWEEDE keer worden dat ze Pogba laten gaan en het zal ze alweer koppijn bezorgen. Om over de rest nog maar te zwijgen. Toen Pogba en Lukaku kwamen zag ik het best zitten maar sinds Mourinho? Fuck off...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10220
    woensdag 5 december 2018 om 21:15
    Ik vind het management gewoon zo slecht en slap, daar zit natuurlijk de wortel van het probleem.
    Ze laten zich door Mourinho ( knap ) alle kanten op manipuleren omdat ze zelf van voetballen in Europa te weinig verstand hebben.
    Ook is er te weinig kritiek van de supporters en dan ontstaat er een soort van "patstelling".
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:41
    Hij wordt steeds maffer er zit een slinger los bij die vent .
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    Dat is nog beleefd uitgedrukt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:49
    Hou me nog in Arvin 😉
    Vind ik leuk
    Manutd... +35
    woensdag 5 december 2018 om 20:42
    Wanneer word Mourinho gepasseerd ?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 20:44
    Lijkt er echt op dat Mourinho zichzelf wil laten ontslaan..
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:50
    Ja zeker hij is het aan het forceren All
    Vind ik leuk
    Gearry +998
    woensdag 5 december 2018 om 20:54
    Ik hoop dat hij er in slaagt!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 10:30
    Doet hij al vanaf het begin van dit seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    Haha echt fucking verdedigend. Gaan de bus parkeren en Met Rashford en Martial lekker counterwn
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6786
    woensdag 5 december 2018 om 20:51
    Mourinho is aan zijn afscheidstournee bezig en wil er voor zorgen dat niemand maar dan ook niemand goede herinneringen aan hem bewaard :D
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:58
    Hij verkloot die club ongelooflijk .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:58
    Zware paniek daar.
    Gaan volgend jaar niet eens Europees spelen.
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    woensdag 5 december 2018 om 21:21
    Gelukkig staat Rashford er wel gewoon in.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1840
    woensdag 5 december 2018 om 21:43
    Ik zit die wedstrijd te kijken, maar United is gewoon een hopeloze kut ploeg. Er zit geen enkele leuke speler bij. Maken smerige overtredingen en dan ook nog zo'n idiote coach. Tijd om al die buitenlanders er uit te donderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:06
    Mourinho?

    Die vent is gek!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:38
    Klopt weg met die vent
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:08
    Mourinho is en blijft een gestoorde dwaas.
    Vind ik leuk
    derksen +8914
    woensdag 5 december 2018 om 23:50
    Ach ja die kukeleku kan er al jaren echt helemaal niks van de jaren gaan tellen voor kukeleku valt ook niet mee op je 34 bij man u zijn niet allemaal Zlatan
    Vind ik leuk