Buitenspel: Ajax haalt Spaanse kranten met tweet over De Ligt en De Jong

Buitenspel: Ajax haalt Spaanse kranten met tweet over De Ligt en De Jong

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 00:00do 06-12-2018 om 00:00

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Sinterklaas-inhaker Ajax
Succes voor de social media-afdeling van Ajax: woensdag gaat een tweet van de Amsterdammers viral. In de middag tweette Ajax 'En néé, ze gaan ook niet in de zak mee naar Spanje', verwijzend naar het bezoek van Sinterklaas aan De Toekomst en de Spaanse geruchten over een transfer van Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong naar FC Barcelona. De Spaanse kranten maken er inmiddels ook melding van. Twee weken geleden ging Ajax ook al viral met een leuke Black Friday-inhaker. Well played!

Plaats een reactie

buddha +10909
donderdag 6 december 2018 om 00:03
zou de ligt ook nog in sprookjes geloven ?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:06
Er was eens een jongen, die graag profvoetballer wilden worden en het Nederlands elftal halen, die jongen had dezelfde dromen als veel jongens en geloofde erin, zijn droom werd werkelijkheid, ja ik denk dat ie wel in sprookjes geloofd Matthijs de Ligt, wat voor velen een droom en een sprookje blijft, werd voor Matthijs de Ligt realiteit!
Vind ik leuk
buddha +10909
donderdag 6 december 2018 om 00:10
ik had een hele andere droom. had iets met die mooie blonde dame (Jessica simpson) te maken uit de dukes of hazzard.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:13
Ah oké, dat zal wel bij een droom blijven..
Vind ik leuk
Johnny Cash +10125
donderdag 6 december 2018 om 00:43
Was zeker ook heel lang geleden die droom. Die ziet er nu niet meer uit wat een gedrocht
Vind ik leuk
abraksas +2499
donderdag 6 december 2018 om 07:24
Misschien heeft hij, net als ik het geluk dat hij haar recentelijk niet gezien heeft en dus geen idee heeft hoe ze er nu uit ziet. Als ik aan Jessica denk (niet dat ik dat nou vaak doe maar toch he) dan denk ik aan haar toen ze er nog top uitzag, omdat dat zo'n beetje het laatste is wat ik van haar gezien heb (lucky me)
Vind ik leuk
Johnny Cash +10125
donderdag 6 december 2018 om 10:19
Google is jessica simpson fat 🙀
Vind ik leuk
abraksas +2499
donderdag 6 december 2018 om 10:29
nee dankje, ik wil het beeld wat ik van haar heb niet kapot maken. Nu staat er een mooie vrouw op mijn netvlies gebrand. Als ik haar ga googlen loop ik het risiko dat er iets anders op mijn netvlies gebrand staat.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10125
donderdag 6 december 2018 om 10:34
Goed over nagedacht 👍
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 01:51
En waarom precies droom jij over Hazard?
Vind ik leuk
soplul +3524
donderdag 6 december 2018 om 09:00
Toch vond ik de orginele Daisy Duke beter :)
Vind ik leuk
pietprecies +11760
donderdag 6 december 2018 om 09:08
Haha, in die tijd hadden ze alleen wel een flinke kokosmat voor de deur liggen, er stond nog net geen home sweet home op..
Vind ik leuk
soplul +3524
donderdag 6 december 2018 om 09:28
Klopt maar die kreeg je in de serie toch niet te zien ;)
Vind ik leuk
buddha +10909
donderdag 6 december 2018 om 22:12
ik had het wel kaal gevreten hoor ;)
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1746
donderdag 6 december 2018 om 01:27
Nieuwe Efteling attractie?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:03
Nee ze blijven voorlopig nog lekker in die o zo mooie stad Amsterdam, bij die o zo mooie club Ajax Amsterdam!
Vind ik leuk
dhrwobo +43992
donderdag 6 december 2018 om 00:05
De ligt is er volgend seizoen echt niet meer hoor. Frenkie misschien nog..
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:06
Dus is ie voorlopig toch nog in Amsterdam te bewonderen?
Vind ik leuk
dhrwobo +43992
donderdag 6 december 2018 om 00:14
Voorlopig moeten we voortaan maar even definiëren samen ;)
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:15
Wanneer je nog niet weggaat en je blijft nog een half jaar, dan blijf je voorlopig dus nog.. zo moeilijk is dat niet om te begrijpen!
Vind ik leuk
Arvin +7480
donderdag 6 december 2018 om 00:48
Hij reageert gewoon normaal op je. Hoef je niet gelijk zo denigrerend te doen?
Vind ik leuk
HansVites +6445
donderdag 6 december 2018 om 06:32
Daar zijn de meningen over verdeeld
Vind ik leuk
Roeptoeter +16004
donderdag 6 december 2018 om 00:03
Misschien kan de social media van Ajax tenminste een keer een prijs winnen. Die telt dan ook, net als winst in de KKd, Fifa en bij de vrouwen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43992
donderdag 6 december 2018 om 00:06
Ach, grappig ingespeeld op de actualiteit. Ik verbaas me er eerder over dat ze durven te praten over ‘black friday’ in de stad waar Hemke Falsema regeert
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:33
Het gaat allemaal om context. En vooral niet dingen er uit trekken.
Vind ik leuk
Der Monarch +2121
donderdag 6 december 2018 om 06:41
In het deel van Amsterdam waar ik werk, waren er gewoon de ouderwetse Zwarte Pieten. Daar heeft Femke nog niets mee gedaan. Verbaasde mij wel van die linkse dame.
Vind ik leuk
RenW +4179
donderdag 6 december 2018 om 02:01
En dat dan boven op die 33 x
Vind ik leuk
El Cazador +8939
donderdag 6 december 2018 om 00:06
Goh, komkommer nieuws.
Vind ik leuk
Kristian +450
donderdag 6 december 2018 om 00:17
Humor altijd +1!
Vind ik leuk
Romario9 +13588
donderdag 6 december 2018 om 00:22
Hi

La

Risch
Vind ik leuk
Wim59 +646
donderdag 6 december 2018 om 00:25
gewoon gein
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 00:30
Wat een verlichting dit nieuws
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
donderdag 6 december 2018 om 00:40
en maar hypen, scooooter hyper hyper!!
Vind ik leuk
yuuup +10843
donderdag 6 december 2018 om 05:21
Ajax speelt dit natuurlijk leuk uit. Reken maar dat het ''merk'' Ajax wereldwijd enorme sprongen maakt. In Mexico hebben ze geen ambassadeur nodig.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
donderdag 6 december 2018 om 06:33
Potdomme wat een sensationeel nieuws zo op de vroege donderdag ochtend.
Vind ik leuk
ritje +642
donderdag 6 december 2018 om 06:41
hallo. Kan het niet zo zijn dat de Ligt en Frenkie de Jong Het allemaal al geregeld is met BArselona? De jong heeft de voorkeur voor barselona! Dus...... ? mvg ritje
Vind ik leuk
Molletje +2652
donderdag 6 december 2018 om 09:16
*Barcelona
Vind ik leuk
Oud Fluks +1088
donderdag 6 december 2018 om 06:58
Daar gaan we weer ,wie maakt uit of bepaalde spelers weggaan het volgende seizoen nou dat is Ajax leuk al de berichtjes maar maakt een zaakwaarnemer het uit nou dat lijkt mij niet de speler bepaald zelf of hi j weg wil gaan , Ajax bepaald de transfersom en niet de zaakwaarnemer en geloof maar dat Ajax ze niet laat gaan voor een appel en een ei , daarbij vallen er clubs af omdat beide spelers nog een langlopend contract hebben en Ajax grote bedragen kan vragen die niet betaalbaar zijn. Gelukkig bepalen speler en Club of ze al toe zijn om wel of niet weg te gaan en indien dat zo zal zijn dan vraagt Ajax een transfersom die naar begrippen goed zal zijn en denk je nou echt dat Ajax niet bezig zal zijn met vervangers om hun te vervangen nou ik denk het wel en daarbij heeft Ajax een goede naam opgebouwd als opleidersclub in de wereld en zullen spelers sneller willen komen !
Vind ik leuk
Molletje +2652
donderdag 6 december 2018 om 09:15
Humor dit.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:54
Dus Ajax heeft op Twitter 950.000 volgers.
Deze "viraal" post is niet eens 700 keer geliked.

Zo kun je alles viraal noemen, Ajaxzone is weer bezig met ophemelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws