Nilis 'niet happy' bij PSV: 'Hij hoorde nergens bij, ze lieten hem zwemmen'

Nilis 'niet happy' bij PSV: 'Hij hoorde nergens bij, ze lieten hem zwemmen'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 09:14do 06-12-2018 om 09:14

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 09:28do 06-12-2018 om 09:28

Stan Valckx, technisch manager van VVV-Venlo, is blij dat het hem afgelopen zomer gelukt is om Luc Nilis als assistent-trainer naar Noord-Limburg te halen. Valckx wist dat Nilis niet happy was met zijn rol bij PSV. 

Voormalig topaanvaller Nilis werkte in Eindhoven als spitsentrainer. De samenwerking met zijn oude liefde bleek geen onverdeeld succes. Nilis zou zich 'te weinig gewaardeerd voelen' op De Herdgang. "Ik weet er het fijne ook niet van, maar begreep dat ze Luc een beetje lieten zwemmen", vertelt Valckx aan Voetbal International. 

"Hij hoorde nergens echt bij. Daar is hij wel gevoelig voor. Bij ons heeft hij een duidelijke inbreng in de staf, overlegt hij altijd mee in het trainerskamertje. Hier kan Luc zichzelf zijn en zich gewaardeerd voelen. Hij is happy, dat zie ik aan hem."

"Als persoon past hij bij VVV en als assistent-trainer voegt hij iets toe wat we nog niet hadden", legt Valckx uit. "En op technisch vlak kunnen alle jongens natuurlijk van hem leren. Ik zie en hoor dat ook terug."

Lees ook: Nilis prijst verhuurde PSV'er: 'Grote toekomst tegemoet, hij heeft alles in zich'

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

G.Kopf +5868
donderdag 6 december 2018 om 09:18
Edit VP : Onnodige reactie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:52]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:21
Ik lees hier heel de dag niks anders , dan Ajax en PSV supporters die domme nutteloze reactie's plaatsen op de topic van hun concurent.

Kijk hierboven maar weer , 2 Ajax trolletjes die bovenaan moeten staan met simpele reactie's .
En zo gaat het andersom ook .
Vind ik leuk
pietprecies +12628
donderdag 6 december 2018 om 09:23
Nouja, je hebt 2 categorieen, de grappenmakers en de echte trollen (van die nieuwe accountjes die de boel vervuilen tot er een VP mod wakker wordt en ze een ban geeft).

Een beetje sarren moet wel kunnen vind ik.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:29
Sarren en grappen is leuk , en hoort er gewoon bij .
Maar de trollen is net een plaag , die reageren in elke topic dus die vallen ook meer op hier .

Het gros hier van de mensen is gewoon normaal op deze site gelukkig .
Maar als de normale mensen 20 reactie's plaatsen , staan daar weer 20 reactie's van trollen tussen die tegen elkaar bezig zijn .
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:39
Ik denk eerder 20 normale en 60 troll reacties..
Vind ik leuk
Unknown007 +2260
donderdag 6 december 2018 om 09:41
Mee eens. Van mij mogen al die Ajax, PSV, Feyenoord + Boeboeboe comments verwijderd worden.

Op deze manier is er bijna geen normale discussie meer mogelijk omdat je eerst 100 berichten naar beneden moet voordat je iets normaal tegenkomt.

Hopelijk gaat VP dit zelf ook inzien en wat sneller optreden. begin gewoon eens met 24 uur bans uitdelen.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:53
Er zijn hier personen waarvan echt vaak een reactie verwijderd word , maar die personen zijn nog gewoon actief hier .

En het klopt precies wat je zegt , je moet scrollen en goed zoeken voor een normale reactie .
Vind ik leuk
Jalapeno +1152
donderdag 6 december 2018 om 09:23
Als iedereen die nutteloze reacties nou eens achterwege liet, kon je gewoon alle reacties van elk artikel lezen....
Vind ik leuk
Mirkoff! +948
donderdag 6 december 2018 om 09:27
Ik word daar ook echt niet goed van.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:58
Irritant he..
Vind ik leuk
Plattekar bv +35873
donderdag 6 december 2018 om 10:24
NIlis gaat nu naar VVV, maar ook dat blijft een gok
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:16
Ik snap hem ;-)
Vind ik leuk
Plattekar bv +35873
donderdag 6 december 2018 om 11:46
Je stelt me niet teleur, ouwe reus
Vind ik leuk
pico323 +7908
donderdag 6 december 2018 om 09:22
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:53]
Vind ik leuk
2-1 +1641
donderdag 6 december 2018 om 09:29
Gaaaaaaap. Volgens mij heeft PSV Nilis een baan aangeboden toen hij diep in de shit zat. Oftewel een baantje gecreerd zodat ze hem de helpende hand konden toesteken. Dat Nilis er dan misschien meer van verwacht heeft kan best zijn maar dat wil niet zeggen dat PSV fout is geweest.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:33
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:54]
Vind ik leuk
2-1 +1641
donderdag 6 december 2018 om 09:36
Verdiep je eerst eens. Ooit van google gehoord ? Of lees zijn boek.

Edit VP : Reactie aangepast.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 09:54]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:52
Kunnen niet lezen. En grijpen alles in combi met VP aan om proberen PSV in een kwaad daglicht te zetten. Hebben ze ook plezier want aan het kampioenschap hebben ze de laatste jaren alleen maar ellende.😂
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:21
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar 2-1 schetst het alsof Nilis PSV op zijn blote knieën mag bedanken alsof ze hem daar ‘geholpen’ hebben. Nilis was een fantastische voetballer, die iedere club kan gebruiken. We moeten niet doen alsof Nilis alles aan PSV te danken heeft. Dat jij vervolgens gaat lopen trollen zegt meer over jou..
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:34
Jouw reactie is ook verwijderd , dus je doet er zelf net zo hard aan mee .
Nou weet ik wel dat jij het misschien niet als trollen hebt bedoeld .

En als jij goed leest dan zie jij dat 2-1 iets heel anders bedoeld .

Nillis had zware financiële problemen na zijn voetbal carriere omdat ie gokverslaafd was , en toen heeft PSV hem een baan aangeboden , en daar heeft 2-1 het over , niet over Nillis zijn voetbalcarriere .
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:36
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 10:49]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:42
Het zijn de woorden van Stan Valckx hierboven , die zelf al zegt dat ie er niet het fijne van weet .

Misschien was PSV niet tevreden over hem ofzo , moet je hem dan in dienst houden omdat het een oud speler is ???

Nillis was een fantastische voetballer , maar misschien was ie als trainer niet zo goed .

Dat weten we allemaal niet , dus we kunnen hier wel allemaal misselijke reactie's gaan plaatsen over PSV of over Nillis , maar dan moet je ook met feiten komen en weten waarom PSV niet meer moeite heeft gedaan voor Nillis .

Ajax en PSV zijn meestal wel goed voor hun oud spelers , dus denk ik dat er iets is gebeurt waardoor Nillis niet meer bij PSV werkt .
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:09
Je schijnt iets verkeerds te hebben hierboven , ik zou alleen niet weten wat .

Dus vp , waarom is zijn reactie verwijderd ?
Want ik vond er niks abnormaals aan .
Vind ik leuk
Bertus +7835
donderdag 6 december 2018 om 11:17
Precies, verdiep je er eerst eens in voordat je een domme reactie plaatst. PSV heeft Luc uit de goot geholpen en aan een baantje. Papieren heeft hij niet maar hij mocht heerlijk met de spitsten aan de gang. Nooit gehoord dat het hem niet beviel maar Valckx heeft kansen gezien om hem weg te halen. Ik denk eerder dat dit een sneer is van de waarschijnlijk altijd nog rancuneuze Stan Valckx.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:43]
Vind ik leuk
Pimman +11720
donderdag 6 december 2018 om 10:35
Klopt dat heb ik óók ooit eens gelezen
Vind ik leuk
torinofc +599
donderdag 6 december 2018 om 09:42
Hij zal wel moedeloos zijn geworden van de voetbal kwaliteiten van de jong
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:49
Wat een schande. Toen Nilis helemaal aan de grond zat na zijn actieve voetbal carriere heeft PSV (Rutten) hem letterlijk uit de goot gehaald. Dit is zijn redding destijds geweest. Hij moet blij zijn in welke rol dan ook hij bij PSV mocht zijn. En als je het dan toch niet meer na je zin hebt vertrek je en houd je gewoon je bek. Wat is het voor meerwaarde om nu te klagen. Slecht hoor echt slecht. En waar gaat het om. Waardering. Als er 1 persoon is die heel veel waardering heeft en had bij PSV is het wel de speler Nilis. Voordat hij bij PSV kwam klaagde hij ook al over waardering bij Anderlecht. Wil hij soms de hele dag met een kroon op lopen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21663
donderdag 6 december 2018 om 10:16
Waar zie jij Nilis zeuren? Ik lees hier alleen een opmerking van Stan "ik weet er het fijne niet van" Valckx
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 10:38]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:30
Een schande? Wat precies? Dat hij zich niet gewaardeerd voelde? Als je de beste man serieus neemt, moet je hem een baan om zijn kwaliteiten aanbieden en niet om hem te ‘helpen.’ Anders is het een dodelijke cocktail.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:28
Jou neem ik niet serieus. Verdiep je eerst in het verleden voordat je je ergens mee bemoeit.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 13:58
Ow, ik wist niet dat deze site een Eindhovense aangelegenheid was? 😂 Op je pikkie getrapt dat ik kritisch op PSV ben? Je hoeft het niet te lezen hoor... Maar ga mij niet vertellen wat ik moet doen.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 09:57
Allemaal kop in het zand blijven steken. Blijf het zeggen. Gerbrands, van Bommel, John de John en van Marwijk zijn enge mannetjes die elkaars hand boven het hoofd houden. Daarnaast presteren de heren met een begroting van 70mio al 75% van doelstellingen niet te halen en er wordt gewoon niet ingegrepen omdat Markie 13 wedstrijden heeft gewonnen van Emmen, Willem2 etc. Nogmaals: van Bommel is een drama trainer alleen niemand wil het zien. Maar blijf lekker allemaal je kop in het zand steken dit bericht is weer een bevestiging hoe slecht het gaat in de top van psv. Koude club is psv al en het wordt tijd dat deze heren hun conclusie trekken.
Vind ik leuk
Buck Worrier +2790
donderdag 6 december 2018 om 10:26
Nou liever niet. Gaat prima zo. Het seizoen zal al snel te lang lijken voor deze stress gevoelige coach en zijn team.
Vind ik leuk
Korm +40098
donderdag 6 december 2018 om 10:42
gelukkig is jou club wel lekker warm... wat een gezeik om niks zeg!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:07
Ik bek voor psv
Vind ik leuk
Vp128 +814
donderdag 6 december 2018 om 12:50
Geloof je het zelf?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 10:45
Gelukkig is niemand zo eng als Maarten de Lange ......
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:30
Ga vewoon op je Ajakkes tribune plaatsnemen en kijk naar het balkonnetje uit de muppets serie “ de huichelaars” met jankert van Der Sar en Overmars in de hoofdrollen. Jullie uit Amsterdam zijn wel de laatste die naar andere clubs mogen wijzen.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 12:07
Ik ben voor psv
Vind ik leuk
Leeds United +1427
donderdag 6 december 2018 om 13:33
Van deze reactie begrijp ik werkelijk helemaal niets. Gerbrands en van Marwijk, veel beter tref je niet zo snel aan in Nederland. Van Bommel en de Jong moeten zich nog bewijzen voor de langere termijn maar zijn niet slecht bezig denk ik.

Wij hebben van Geel bijvoorbeeld, ik zou graag zien dat Martin en Toon van plaats wisselen.

Zal wel weer aan mij liggen (dat is ook zo want eigenlijk moet ik niet reageren).
Vind ik leuk
Vak 129 +1054
donderdag 6 december 2018 om 10:07
Hopelijk helpt zijn inbreng VVV vanavond om een resultaat te behalen.
Vind ik leuk
Korm +40098
donderdag 6 december 2018 om 10:40
Nilis, blijft echt een top voetballer!
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 10:40]
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 11:05
Het hele verhaal vertelt dat Nilis door PSV is opgepikt nadat hij flink in de problemen was geraakt. Dat staat er dan weer niet bij. Jammer.
Vind ik leuk
Zlatan86 +67
donderdag 6 december 2018 om 12:34
Warme club dat psv
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 13:09
Waarom Nilis bij PSV is gekomen en hoe HIJ zich er voelde een waarom hij er is weg gegaan wordt nergens duidelijk in dit verhaal. Het enige wat er uit dit verhaal duidelijk wordt is dat S Valkx een aantal hoogspeculatieve opmerkingen plaats gebaseerd op ZIJN mening. Zelfs het feit dat Nilis zich nu helemaal thuis voelt bij VVV is slechts een aanname tot dat Nilis zelf dit bevestigd of ontkent.
Vind ik leuk
Dutchman +916
donderdag 6 december 2018 om 15:08
Luc Nillis vond ik echt een mooie speler om naar te kijken in zijn PSV tijd naast Ronaldo. Betreurenswaardig dat hij zo zwaar geblesseerd raakte in Engeland.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 22:07
Fenomenale voetballer was dit. God zeg, Nilis. Heerlijk. Maar toen het noodlot bij Aston Villa. Gruwelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws