'Liverpool zoekt nieuwe linksback en laat oog vallen op Championship-uitblinker'

    'Liverpool zoekt nieuwe linksback en laat oog vallen op Championship-uitblinker'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 12:12do 06-12-2018 om 12:12

    Liverpool heeft belangstelling voor Lloyd Kelly van Bristol City. Dat meldt The Bristol Post donderdag. Kelly beleeft dit seizoen zijn doorbraak in het Championship.

    De teller van Kelly staat dit seizoen op zeventien optredens in het Championship. Hij maakt zoveel indruk, dat Liverpool de mogelijkheden onderzoekt om hem in januari over te nemen van Bristol City. Kelly is aanvoerder van Engeland O20.

    Liverpool-manager Jürgen Klopp is op zoek naar een opvolger van Alberto Moreno, die aan zijn laatste seizoen bezig is op Anfield. De Spaanse linksback moet vervangen worden door Kelly. Als het twintigjarige talent in de winterse transferperiode al overkomt van Bristol, heeft hij nog een half jaar om te wennen.

    Kelly wordt niet gehaald voor de basiself, denkt The Bristol Post. Andy Robertson is een vaste waarde aan de linkerkant van de defensie. Virgil van Dijk was woensdag nog zéér positief over de 'toekomstige aanvoerder van Liverpool'.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 12:25
    Als Liverpool maar Feyenoord spelers afblijft dan mogen ze van mij verder alles kopen........inclusief van Geel en van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    donderdag 6 december 2018 om 12:27
    Haha sarcastisch neem ik aan?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:33
    Nee!
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    donderdag 6 december 2018 om 12:36
    Oh in dat geval, moet ik nu nog harder lachen
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    donderdag 6 december 2018 om 13:20
    Denk dat er geen vrees hoeft te zijn dan. Geen enkele Feyenoorder is een meerwaarde voor Liverpool.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Jullie missen lord nelom
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:50
    Sorry hoor maar wie zou Liverpool willen hebben van Feyenoord?
    Met alle respect hoor maar geloof niet dat er nu eentje is die al dat niveau heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:52
    vilhena of wijnaldum. Ik zie niet zoveel verschil in die 2.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:06
    Jawel joh!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 03:46
    De een is links benig de andere rechts benig.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1335
    donderdag 6 december 2018 om 13:14
    Verdonk natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 13:19
    Ja, en dat ze potdikkie ook maar van de spelers van mijn club afblijven! En ook van die van mijn amateurclub.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 13:34
    En in welke speler van Feyenoord zou Liverpool dan interesse moeten hebben?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:36
    In alle 11.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 13:36
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    donderdag 6 december 2018 om 14:52
    Ze winnen van PSV en jij denkt gelijk 11 wereldtoppers in dienst te hebben...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:28
    Kunnen ze beter Tagliafico kopen.😉
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 12:42
    Ik zou van aanholt halen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:35
    Liverpool kan nu toch nog wel snel even shoppen in Europa?
    Wanneer gaan de nieuwe regels vd brexit in?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws