Met gierende banden weg uit Eindhoven: vier transferopties voor Ramselaar

    Met gierende banden weg uit Eindhoven: vier transferopties voor Ramselaar

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 13:00do 06-12-2018 om 13:00

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 13:07do 06-12-2018 om 13:07

    Zo goed als zeker is Bart Ramselaar (22) bezig aan zijn laatste weken in dienst van PSV. De middenvelder komt niet voor in de plannen van Mark van Bommel en gaat daarom op zoek naar een nieuwe club tijdens de winterse transferperiode. Wat is een logische vervolgstap voor Ramselaar? VoetbalPrimeur noemt vier transferopties.

    Dat de samenwerking tussen Ramselaar en PSV z'n einde nadert, lijkt een zekerheidje. Dit seizoen kwam de drievoudig Oranje-international welgeteld 22 minuten in actie in de Eredivisie. Onder Phillip Cocu was de rechtspoot al geen onbetwiste basiskracht in Eindhoven, nu is hij zelfs volledig uitgerangeerd. PSV betaalde in de zomer van 2016 zo'n drie miljoen euro aan FC Utrecht voor Ramselaar - en dus is nu de vraag in hoeverre de regerend kampioen bereid is om verlies te lijden op de aankoop. Wil technisch manager John de Jong meewerken aan een verhuur? Of verlangt hij juist de hoofdprijs? Het zal deels afhangen van de belangstelling. 

    SC Heerenveen
    Het Eindhovens Dagblad schreef dinsdag dat Ramselaar in principe z'n zinnen heeft gezet op een avontuur in het buitenland. Wellicht is het voor zijn loopbaan slimmer om éérst bij een subtopper in de Eredivisie minuten te maken en vervolgens in de zomer definitief de deur achter zich dicht te trekken in het Philips Stadion. Het gerucht gaat dat Heerenveen in januari mogelijk Yuki Kobayashi of Morten Thorsby in de verkoop gooit. Ramselaar zou een aardige vervanger zijn. Heerenveen heeft natuurlijk al goede banden met de Brabantse club. Denzel Dumfries verkaste dit jaar naar PSV en Sam Lammers wordt momenteel gehuurd. 

    FC Utrecht
    Een andere optie in de Eredivisie is FC Utrecht, de club waar Ramselaar zijn doorbraak beleefde. In de Domstad komt Ramselaar voor een aantal maanden terecht in een warm bad en kan hij z'n kwaliteiten op het hoogste niveau etaleren aan geïnteresseerde clubs. Utrecht-trainer Dick Advocaat slaat een buitenkansje als Ramselaar waarschijnlijk niet af. 


    Anderlecht
    Bij Anderlecht draait het dit seizoen (nog) niet lekker. De topclub uit Brussel staat na zeventien speelrondes in de Jupiler Pro League acht punten achter op koploper Racing Genk. Het ontbreken van een aanvallende middenvelder is één van de oorzaken achter de moeizame prestaties. Anderlecht haalde de afgelopen jaren vaker spelers uit de Eredivisie naar België. Een transfersom van - pak 'm beet - 1 of 2 miljoen euro zou ook geen probleem moeten zijn voor Paars-Wit. 

    Hertha BSC
    Met zijn fysiek lijkt Ramselaar minder geschikt voor een harde competitie als de Premier League, Ligue 1 of het Championship. In de Bundesliga is er iets meer speelruimte voor middenvelders die de bal graag in de voeten willen hebben en tussen de linies opereren. Een suggestie: Hertha BSC. De formatie uit Berlijn probeert onder trainer Pál Dárdai verzorgd voetbal te spelen en doet dit seizoen een gooi naar een ticket voor de Europa League. Hertha heeft al een link met PSV: Derrick Luckassen wordt momenteel gehuurd van de regerend Eredivisie-kampioen. 

    Wat vind jij een goede vervolgstap voor Ramselaar? Deel je mening in de comments! 

    Poll

    Wat vind jij de beste optie voor Ramselaar?

    (3822 stemmen)

    Plaats een reactie

    Malaga036 +167
    donderdag 6 december 2018 om 13:04
    Anderlecht doen.. te matig voor Hertha denk ik zelf.. ervaring opdoen is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 13:55
    Als Anderlecht een mil of 1.5 a 2 op tafel gooit meteen een strik om doen.
    Vind ik leuk
    Malaga036 +167
    donderdag 6 december 2018 om 17:26
    Mogen ze idd de handjes mee dicht knijpen..
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 14:05
    Pereiro verkopen en Victor Guzman naar Nederland halen. Rosario, Guzman, Gutierrez op het middenveld na de winterstop.

    Tjuukie die dan gewoon MVP Eredivisie wordt met twee vingers in de neus.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:07
    Wat denkje van een middenveld met Rosario Guti en ihattaren.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 14:29
    We spelen wel in de Eredivisie.

    Ihattaren zal toch echt nog eventjes moeten wachten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    broedkip +1774
    donderdag 6 december 2018 om 18:05
    Jullie zullen het nog steeds met topspeler Hendrix moeten doen. Een techniek om van te kwijlen en zijn steekpasses zijn ook van ongekend schoonheid.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 18:45
    Daarom pakt hij wel de afvallende ballen en loopt hij gaten dicht als Angelinotje weer eens opkomt bijvoorbeeld. 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    broedkip +1774
    vrijdag 7 december 2018 om 17:02
    Hij mag geen ballen pakken dan is het hans en gaten dichtlopen bij een opkomende back ook erg moeilijk.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    vrijdag 7 december 2018 om 17:27
    Hans jaa, wie kent 'm nou niet?
    Vind ik leuk
    broedkip +1774
    vrijdag 7 december 2018 om 17:30
    Hans Hands
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    vrijdag 7 december 2018 om 17:34
    Nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 08:39
    Dat zagen we zondag🤣🤣 wat een drama middenveld hebben jullie zeg ..
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    zaterdag 8 december 2018 om 12:29
    Wat zag je precies?

    Hoe Feyenoord speelde tegen De Graafschap of de wedstrijden van Ajax thuis tegen Heracles of in Eindhoven? Stel je niet aan...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:10
    Ik zou het in een thuiswedstrijd tegen een van de onderste zes wel proberen, maar denk dat Ihattaren nog wat meer haar op zijn ballen zal moeten krijgen voordat hij gedurende langere tijd Eredivisie-fertig is.

    Je hebt er ook niets aan als die jongen op 17-jarige leeftijd (februari) verzuipt en vervolgens drie jaar nodig heeft om terug te komen op niveau. Dan liever even wachten, wat meer volwassenheid krijgen en op zijn 19e er ook echt te staan.

    Het loopt met wonderkinderen doorgaans niet zo goed af als ze té vroeg worden gebracht.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:24
    Is Victor Guzman net zo'n garantie op succes als Orejuala en Romero?
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 14:33
    Wat heeft Victor Guzman met Romero en Orejuala te maken? Onzen Romero is onderweg , maak je geen zorgen.

    Die Orejuala komt echt voor jullie rekening, heeft helemaal geen ruk met onze mooie PSV te maken.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:36
    Romero onderweg? Van wat ik tot nu toe heb gezien, is het niet goed genoeg. Victor guzman is ook zo’n speler waarvan jullie denken dat ie er gelijk staat, maar ondertussen net niks gepresteerd heeft in een kutcompetitie als die van mexico. Dat is 0% garantie op succes. Dat lozano een schot in de roos was, had je van tevoren niet kunnen raden.

    Pacucha is een lager niveau dan psv en je hebt de 2 sterspelers daar al weggekocht. Wat wil je daar nog meer weghalen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:36]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 14:41
    Jij bent duidelijk niet op de hoogte maar komt gewoon graag blaaskaken. 👍
    Vind ik leuk
    Always PSV +12501
    donderdag 6 december 2018 om 14:44
    Pachuca zit zeker stil na verloop van spelers? In Mexico lopen ook veel talenten rond die graag bij Pachuca willen spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:22
    Romero kan je nog niet beoordelen want hij heeft een zekere Luuk voor zich die ze weer is makkelijk in het mandje legt. Dus nogal logisch, dat Romero kan ballen daar ben ik wel van overtuigt.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 14:25
    Tjuukie MVP? Serieus?
    Weinig kans als de ED spelers mee stemmen.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    donderdag 6 december 2018 om 14:30
    Mee stemmen? Denk dat Tjuukie vooral zijn doelpuntjes en assists telt.

    Tel ze voor de grap eens na. 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:06
    En feyenoord?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:09
    Schei effe uit zeg, wij gaan minimaal voor Europees voetbal en daarom hoort die Rammelaar dus echt niet bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:22
    Ohja die poging die jullie elk jaar doen maar finaal mislukt. Spelers als Ramselaar zijn zelfs te goed voor dat afbraakvoetbal van Feyenoord. Zelfs kenners zien geen verbeteringen in het spel of enige vorm van vaste patronen. Leuk dat er gewonnen is van PSV maar dat was puur op wilskracht en inzet. Tactiek kunnen ze niet eens spellen daar. Feyenoord mag zich in de handen wrijven als ze zo'n speler aan de selectie toe mogen voegen.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1403
    donderdag 6 december 2018 om 14:21
    Was ook gewoon tactisch erg sterk hoor zondag, maar je hebt gelijk het moet structureel zijn dat we goed voetbal spelen en dat doen we vooralsnog niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:24
    Naja zoveel goede middenvelders heeft feyenoord niet..villena gaat na de zomer vast weg. Ramselaar heeft best talent, kan gewoon prima mee!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    donderdag 6 december 2018 om 14:09
    Het zijn wel de spelers die voor Van Geel betaalbaar zijn en precies passen in zijn middelmaatbeleid.. Ramselaar en Isimat naar feyenoord dus
    Vind ik leuk
    slaski +2324
    donderdag 6 december 2018 om 13:22
    Die slapen weer lekker verder, en schrikken pas wakker als er weer een uitgerangeerde ex- speler beschikbaar komt.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:55
    Hoe kunnen Heerenveen en Utrecht uberhaupt opties zijn?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:11
    Gap doe nou niet alsof FC Utrecht en Heerenveen niks zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:36
    Hij zal toch niet voor niets weg mogen volgens mij wil PSV ongeveer het aankoop bedrag terug en dat zie ik Utrecht en Heerenveen niet betalen?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    donderdag 6 december 2018 om 13:08
    Fleetwood Town
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 13:09
    Waarom Feyenoord niet?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 13:22
    Waarom wel?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6650
    donderdag 6 december 2018 om 14:06
    Mooie club. Volgend jaar van Persie weg, plek op middenveld vrij.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:12
    Niet goed genoeg voor elke club uit dit rijtje behalve Heerenveen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:19
    Even dimmen vriend!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 13:21
    Alle ballen op Ramselaar?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:31
    Hoezo? Jij vindt Ramselaar niet goed genoeg voor je club?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:22
    Wanneer heb jij voor het laatst anderlecht zien spelen??
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 13:14
    Waarom staat Almere City er niet bij?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    donderdag 6 december 2018 om 13:17
    Deze speler heeft "gewoon" 5 miljoen gekost hoor voor PSV destijds... Wel leuk... als Ajax een speler koopt wordt meteen alle eventuele bonussen erbij opgeteld en de aankoopprijs aangedikt.... Tadic zou bv 16 miljoen hebben gekost terwijl feitelijk 11, 6 is betaald.... Bij PSV worden die prijzen altijd afgezwakt.. Een Guti hebben ze nu zgn maar 4 a 5 miljoen voor betaald nadat de CL inkomsten waren veiliggesteld.. terwijl in de normale transferperiode door zijn club 15 werd geeist... Tja.. laten er het erop houden dat PSV geen beursgenoteerde onderneming is en de rest van Nederland graag even op het verkeerde been wil zetten met de in de media genoemde bedragen.... maar gelukkig laat niet iedereen zich beetnemen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:24
    Sinds wanneer bepaalt psv wat vp hier neerpent?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    donderdag 6 december 2018 om 14:07
    Jij zal nog versteld staan wat clubs voor een beleid hebben wat wel en niet in de media verschijnt.. ik heb het niet alleen over VP, maar kranten, analisten, redacteuren, clubwatchers, en natuurlijk gewoon wat supporters in de wereld slingeren in de social media... de allergrootste denkfout "wij " met elkaar maken is dat alles wat op het internet verschijnt wordt aangenomen als feiten.. maar dat percentage daalt met de minuut.... Ajax moet als beursgenoteerde onderneming zich aan de feiten houden..wel degelijk een verschil
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19102
    donderdag 6 december 2018 om 13:24
    Wat maakt dat uit joh, lekker laten lullen allemaal.
    Vind ik leuk
    Strijp +14015
    donderdag 6 december 2018 om 13:25
    PSV maakt zelf geen statement over de bedragen, de genoemde bedragen zijn dus giswerk van de media. Het is niet dat PSV zelf de media op het verkeerde been zet.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 13:19
    Terug naar Utrecht. Daar zal hij zeker gaan spelen en zich door ontwikkelen. Talent heeft die jongen genoeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:58
    Voor op de bank ja
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 14:18
    Zeg eens eerlijk. Had jij 'm niet liever ipv Pereiro gezien? Je naam doet vermoeden van wel. 🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:45
    😂😂Dan gaat mijn voorkeur toch naar Pereiro door nog het kleine rendement wat hij heeft
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    donderdag 6 december 2018 om 15:03
    Haha oké dan. 😉
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 13:21
    Drie jaar geleden werd al heel snel duidelijk dat Ramselaar niet veel speeltijd kreeg bij PSV. Niet alleen werd in die tijd de doorstroming vanuit eigen jeugd bemoeilijkt, veelal door aankopen, maar ook was de concurrentie te groot om eigenlijk nog extra middenvelders aan te trekken. Laat hem maar voor weinig geld naar FC Utrecht terugkomen, zodra hij op zijn oude niveau is kan er altijd naar een grotere club worden verkocht, evt. met een verkooppercentage voor PSV. FC Utrecht kan beter voor contractverlengingen gaan in de toekomst, dan voor verkopen aan clubs die op zeker geen speeltijd geven aan nieuwe spelers.
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    donderdag 6 december 2018 om 14:52
    Net zoals Ryan Thomas weinig speeltijd krijgt bij psv, als hij weer fit is. Komen beide tekort.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 15:02
    Dan vraag je je toch ook wel af waarom clubs die spelers kopen? Het was destijds een aderlating voor mijn club, het geld vergoedde veel, maar daarmee heb je het wel gehad. Het verkopen van spelers als Ayoub, Ramselaar, Toornstra, allemaal spelers die qua type speler nu node worden gemist. Wel toevallig ook allemaal middenvelders.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1005
    donderdag 6 december 2018 om 15:31
    waarom ze die kopen? omdat ze verwachten dat ze snel ontwikkelen. Maar dat is voor die topclubs moeilijk in te schatten. Maar ze kopen ze liever snel, dan dat ze miljoenen meer moeten betalen als een speler echt goed word. beter zou zijn om zulke spelers te kopen, en dan direct terug te verhuren voor zn eigen ontwikkeling. Of gewoon niet kopen, en wachten tot ze echt een aanwinst zijn.
    Vind ik leuk
    Knollie +78
    donderdag 6 december 2018 om 13:23
    Anderlecht kan een koopje doen door PSV voor 5 miljoen te verlossen van Isimat en Ramselaar.
    Drukt het salarisbudget mooi.
    Vervangers hebben we al voor de tribune plekken.
    En daarbij is ook Anderlecht blij.
    Top
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:32
    Laat Isimat maar wegblijven, dat is niet veel!
    Vind ik leuk
    Knollie +78
    vrijdag 7 december 2018 om 00:38
    Zijn de huidige mandekker van Anderlecht beter dan verdedigend gezien?
    Vind ik leuk
    Objectief +3134
    donderdag 6 december 2018 om 14:06
    Anderlecht is te sterk voor Ramselaar.
    Als ik hem was zou ik naar een club als Utrecht, Heerenveen of AZ gaan.
    Vind ik leuk
    Knollie +78
    vrijdag 7 december 2018 om 00:38
    Anderlecht is niet meer wat het was enkele jaren geleden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 01:49
    Anderlecht gaat fors investeren de komende maanden, de eigenaar is miljardair en heeft genoeg geld beschikbaar gesteld op de selectie te versterken.
    Vind ik leuk
    NumbTen +157
    donderdag 6 december 2018 om 13:25
    Waar zijn deze clubs op gebaseerd. Gewoon iemand die zin heeft om een stukje te schrijven ofzo? Willen die clubs hem wel?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:30
    Anderlecht wil vol voor Emre Kılınç gaan in januari, geloof er niet veel van dat Anderlecht interesse heeft in Ramselaar.
    Vind ik leuk
    Bremmelem +139
    donderdag 6 december 2018 om 13:31
    Jammer dit. Ramselaar is geen slechte voetballer, jammer dat van Bomel hem niet vaker de kans geeft. Ik hoop dat hij zich weet te herpakken bij een eventuele nieuwe club.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 13:44
    Ja... ze zijn gek bij hertha om zich nog een mislukte PSV'er in de maag te laten splitsen.
    Die Luckassen is namelijk ook zo'n succes.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:47
    Die hebben ze gelukkig gehuurd, die zal wel weer teruggestuurd worden aan het eind van het seizoen, enkele reis Eindhoven..
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1882
    donderdag 6 december 2018 om 13:56
    Nog steeds erg gelukkig mee dat PSV Feyenoord aftroefde om Luckassen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    donderdag 6 december 2018 om 13:55
    Ik zou naar Hertha of anderlecht gaan.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 14:00
    H'veen heeft al Zeven midvelders en er komt eentje terug uit de ziekenboeg.
    Waarom niet terug naar Utrecht? Ik gun die jongen een club waar hij weer genieten kan, maar zou best eens buitenland kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4221
    donderdag 6 december 2018 om 14:02
    Je moet t stuk ff lezen jong, er gaan minimaal 2 middenvelders weg. Zet die lulwarder bril nou eens af met je haat jegens Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 14:33
    Die zouden deze zomer ook weg hoor?
    Maar spelers van een net niet degradatiekandidaat zijn nooit zo gewild.
    Vind ik leuk
    Objectief +3134
    donderdag 6 december 2018 om 14:07
    Wanneer hij nu naar het buitenland gaat, is dat best een groot risico. Wellicht verstandiger om eerst 2 goede seizoenen bij een subtopper spelen om daarna de stap te maken. Anderlecht vind ik nog een te grote stap op dit moment.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 14:40
    Ik denk dat 't Belgie wordt er zijn meer clubs dan Anderlecht.
    Hij heeft al 2 jaar verloren bij PSV nu nog 2 jaar bij een subtopper, dan gooi je heel veel jaren weg.
    Bovendien er zijn nog nauwelijks subtoppers in dit land, Groningen en H'veen en Willem II reken ik daar niet toe.

    Ik raad talent niet aan naar Ajax of PSV te gaan, loopt zelden goed af.
    Vind ik leuk
    Objectief +3134
    donderdag 6 december 2018 om 15:54
    Ik denk dat je qua begroting en bereik Willem II niet in hetzelfde rijtje mag noemen. Enfin, ik weet inmidels dat je Cambuurfan bent en ik neem dan ook je perspectief niet kwalijk.
    Ik hoop dat we beide ooit weer kunnen genieten van Cambuur. Want het was een prachtige club.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:10
    Begrotingen geven een indicatie, bepalen niet de ranglijst.
    Kwa mogelijkheden oa. een goede spits zou Willem II hoger moeten staan.
    De subtop zakt in... en andere zijn niet zo ver om de plek in te nemen, das gek toch? Kan best dat 1 club iets fout doet, maar zoveel clubs is raar. De subtop volgt de weg van NEC en Roda, Sparta, Twente en Cambuur.

    Cambuur glijdt af, kwa speelwijze, kwa begroting, kwa scouting, maar ook de technische staf loopt in uitzichtloze kringetjes. Ze hebben wel spelers die het beter kunnen maken maar die stellen ze weer niet op.
    De club doet denken aan je lieve neefje, niet al te intelligent, maar een gouden ventje, hart op de goed plek.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +599
    donderdag 6 december 2018 om 21:32
    Een Cambuursupporter kun je sws niet serieus nemen. Heeft puur met Jaloezie te maken. Hveen vergelijken met Willem 2 en Groningen, man man man. Jullie leven echt in een andere wereld. Die club van jou had allang opgedoekt moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    vrijdag 7 december 2018 om 13:29
    Ik laat tenminste zien voor wie ik ben.
    Jij schaamt je voor je club.

    Ik ben niet jaloers, ik vind Groningen een fijne club en vele andere ook, maar H'veen heb ik niks mee, daar is geen beleving. Om dan meteen te zeggen dat 7000 Cambuurmensen wegmoeten... dan zit er iets los in je hoofd, gun mensen toch ook eens wat. Dan toon je niveau, zoals ik.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4221
    donderdag 6 december 2018 om 14:01
    Kom maar bij ons, bij Utrecht was je uitgeleerd. Je bent iig van harte welkom Bart.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:43
    Als hij in Utrecht was uitgeleerd, wat moet je dan (met alle respect) bij Heerenveen?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4221
    vrijdag 7 december 2018 om 10:53
    Daarom ging hij naar Psv, dus kan ie beter naar ons. Jullie hebben al genoeg spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:11
    Terugkomen naar Utrecht, Bart
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:13
    Kies je hart Bart
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:12
    Bruns laten gaan en Ramselaar als vervanger halen. Denk dat hii wel bij ons(Vitesse) past. Zou een geweldige vervanger kunneb zijn voor Odegaard die ik volgend jar niet meer bij Vitesse verwacht. 4 middenvelders voor 3 posities. Serero-Bero-Foor-Ramselaar. Kan slechter.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3380
    donderdag 6 december 2018 om 14:13
    Anderlecht of Hertha en miljoen of 4/5 moet makkelijk gaan in deze op hol geslagen transfermarkt.
    Nieuwe omgeving zal hem goed doen. En Duits en Belgisch voetbal past wel bij hem.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173719
    donderdag 6 december 2018 om 14:31
    Prima titel weer , dat gaat vast niet veel reacties opleveren...........................
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27367
    donderdag 6 december 2018 om 15:08
    Kom maar terug ritme krijgen in Utrecht
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:19
    Als Utrecht supporter hoop ik dat hij terugkomt! Denk dat hij niet echt een eerlijke kans heeft gekregen van zowel Cocu als zijnde v. Bommel. Maar wellicht dat voor zijn carriere ook goed kan zijn om naar een club als Anderlecht te gaan.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +467
    donderdag 6 december 2018 om 15:19
    Als je bij PSV op de bank zit, waarom zou je dan bij Anderlecht of Hertha wel minuten gaan maken? Ik zou kiezen voor een club als Heerenveen, Utrecht of Groningen. Daar gaat hij minuten maken, zich weer in de kijker spelen..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:24
    Lekker naar Utrecht laten gaan, waar hij het plezier kan terugvinden op het veld en in een vertrouwde omgeving weer meters kan maken...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:29
    Anderlecht is een mooie club. Kan daar misschien helpen aan een soort van opmars. België is toch niet meer de Mickey Mouse Leaque. Schat ze tegenwoordig toch hoger in als de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:50
    bart komt naar den bosch, eerst kampioen worden en dan richting sub top
    Vind ik leuk
    J.tee +81
    donderdag 6 december 2018 om 15:56
    Kakhi van Fc Den Bosch moet hem kopen als ze de Eredivisie willen halen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:14
    Fc Lienden
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:21
    And I based this on absolutely nothing.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:39
    Je kunt beter de hard werkende Ramselaar hebben dan Perrero
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:45
    Ik zie em wel naar Dortmund gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:02
    Ja hij moet weg gaan zonder van zo,n speler hij verdient beter .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:18
    Bijzonder, de transfersom wordt lager met de dag, hij kostte PSV destijds toch echt bijna 9 miljoen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6110
    donderdag 6 december 2018 om 17:56
    Hij wil graag naar het buitenland en dan is Herta een hole mooie (tussen) stap.
    Vind ik leuk
    TheLobster +1527
    donderdag 6 december 2018 om 18:02
    Niet slagen bij PSV en dan maar de stap naar het buitenland. Vreemde redenatie van die jongen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:21
    Groningen
    Vind ik leuk