Schenk komt niet aan de bak bij FC Twente: Het valt heel erg tegen

Schenk komt niet aan de bak bij FC Twente: "Het valt heel erg tegen"

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 20:22do 06-12-2018 om 20:22

Xandro Schenk maakte afgelopen zomer de transfer naar FC Twente, maar komt in de Grolsch Veste amper aan spelen toe. Daar baalt de verdediger behoorlijk van, vertelt hij aan FOX Sports. 

"Met mij persoonlijk gaat het heel goed, op voetballend gebied wat minder. Dat is de situatie nu, so be it", vertelt Schenk. "Het valt heel erg tegen. Daar kan ik heel kort over zijn. De trainer (Marino Pusic, red.) maakt andere keuzes. Of ik ze begrijp? Nee, maar ik moet ze accepteren. Ik ben niet iemand die snel gaat zeuren, maar we hebben er wel gesprekken over gehad. Dat blijft tussen ons. Ik denk wel dat hij weet dat ik er niet blij mee ben."

Schenk wil nog niet zeggen dat zijn transfer naar Twente mislukt is. "Dat is vrij vroeg om te zeggen. Het mag duidelijk zijn dat ik niet tevreden ben over m'n speelminuten. Ik heb sowieso vertrouwen in mezelf en vind ook dat ik moet spelen. In de winterstop gaan we evalueren. Als de situatie dan niet verandert, kijken we misschien naar een oplossing. Maar dat is te vroeg om te zeggen. Anders blijf ik hier. Of ik het naar m'n zin heb? Ja, zeker."

Schenk kan zich de komende wedstrijden laten zien, omdat verdediger Cristian Gonzalez voor drie wedstrijden is geschorst. 

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
donderdag 6 december 2018 om 20:24
Lekker voor je.
Sparta schenkt je misshien wel 5 bitterballen in de maand.
En anders niks.
Vind ik leuk
Aal +22955
donderdag 6 december 2018 om 20:27
Als je bij Twente basis wil spelen..... is het handig als je via Doyen komt.
Vind ik leuk
Oale grond +693
donderdag 6 december 2018 om 22:33
Helaas waren er geen contacten met de Russische tak, daar waren ze bij Vitesski heel snel mee. Laten die nou hacken bij het leven daar. Gewoon wachten tot de boel daar ook ontploft.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 22:44
Gelukkig heeft Vitesse wel een brandschoon verleden ofniet ??
Worden jullie niet moe van jullie opmerkingen terwijl je eigen club ook ooit bij fraude betrokken is geweest ?
Vind ik leuk
RenW +3215
donderdag 6 december 2018 om 23:12
daar is ie weer, daar gaat ie weer.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 07:51
En wat moet jij van mij ??
Of kan je gewoon nie tegen de waarheid .
Vind ik leuk
Eddy T67 +2180
vrijdag 7 december 2018 om 08:16
Fraude bij Vitesse? Dat heb ik niet meegekregen. Vertel...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:24
Is al 20 jaar geleden , met die voorzitter van hun die Karel Aalbers .
Het was misschien niet zo grootschalig als bij Twente , maar fraude is fraude .
Al kunnen de clubs er misschien ook niet zo veel aan doen , omdat dit het werk van 1 man is .
Maar het gaat mij er ook om dat iedereen ( terecht) met een vingertje naar Twente wijst , maar het dan nooit over het verleden van hun eigen club heeft .
Bij bijna elke club in Nederland is wel ooit iets gebeurt in het verleden , Twente was heus niet de eerste .
Vind ik leuk
Eddy T67 +2180
vrijdag 7 december 2018 om 08:28
Het enige waar Aalbers voor bestraft is was dat hij het portret recht van Machlas in het buitenland had laten uitbetalen. Daar heeft hij een boete voor gehad van ik meen 20.000 euro. Dat kan je fraude noemen. Maar totaal niet vergelijkbaar met hetgeen bij Twente gebeurd is. Meer het opzoeken van grenzen inzake deze belastingen. Verder is er bij Vitesse totaal geen sprake geweest van fraude en of aanwijzingen daarvoor.
Vind ik leuk
Spartan +7169
vrijdag 7 december 2018 om 08:29
Karma voor Schenk. Heerlijk!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 20:26
Tja wanneer je geen Spaans spreekt maak je weinig kans ....
Vind ik leuk
Lucky Kes +6057
vrijdag 7 december 2018 om 07:50
Spreken Brama, Hölscher, Drommel, Bijen, Boere of Oosterwijk allemaal Spaans?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 11:10
Ja staan die allemaal in de verdediging ?
😉
Vind ik leuk
Lucky Kes +6057
vrijdag 7 december 2018 om 12:03
Op zo'n manier, ja moet ik je gelijk geven.
Maar Drommel en Bijen staan toch bij hem?
alleen zou ik van Drommel niet veel aannemen.
Oh ja, Ricardino is zijn plaats kwijt aan Maria uit Curacao.
Daar spreken ze toch ook Nederlands?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:35
👍je krijgt gelijk, was ook meer als een grapje bedoeld !
Vind ik leuk
Lucky Kes +6057
vrijdag 7 december 2018 om 13:56
;o)
Vind ik leuk
Toppert +1830
donderdag 6 december 2018 om 20:31
SP AR TA! Karma is een Bitch jong.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 21:10
Dus jij zou voor de helft minder werken bij een werkgever terwijl je ergens anders het dubbele zou kunnen verdienen? Neemt natuurlijk niet weg dat het niet op een nette manier gedaan is maar ik zou het zelfde doen scheelt flink in de portemonnee toch?
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 20:46
Stomme reacties ............. Heeft Twente niet genoeg geleden en offers gebracht? Ja,het is met list en bedrog gebeurt,maar daar heeft de club de tol voor betaald toch? Geef ze nu weer een kans.......want deze prachtige club hoort niet in de KKD thuis.
Vind ik leuk
HansVites +5938
donderdag 6 december 2018 om 20:49
Jawel hoor ze zijn toch gedegradeerd of wil je dat jou club hier ook mee gematst word Twente is al genoeg gematst.
Vind ik leuk
Rodajc +18118
donderdag 6 december 2018 om 20:57
Welke stomme reacties? Voor deze jongen is het gewoon keiharde karma die uitkomt.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 20:59
*is gebeurD
Vind ik leuk
Koenbres +1867
donderdag 6 december 2018 om 21:18
Daar horen ze dit jaar wel, voetballend en sterker nog ze mogen al blij zijn dat ze toen der tijd zijn gered. Zijn al genoeg clubs geweest die konden opdoeken
Vind ik leuk
Jan ref +1130
donderdag 6 december 2018 om 21:28
Ik ben het helemaal met je eens Yvonne er is idd al genoeg over geschreven en gezegd maar veel mensen snappen het nog steeds niet maar goed het oosten teld niet mee maar laat ze maar lekker denken en doen er is een spreekwoord dat luidt de wijzen komen uit het oosten
En dan nog iets ze hebben ook steeds wat over Bjorn Kuipers en Bas nyhuis ja dus ook uit het oosten maar laat ze lekker doen wij komen zeker terug en kijken hoe ze dan reageeren
Vind ik leuk
zwollie +8951
donderdag 6 december 2018 om 21:38
Heeft Wageningen, Haarlem, Veendam etc ook een kans gehad?
Vind ik leuk
Oale grond +693
donderdag 6 december 2018 om 21:51
Het Slootervaartziekenhuis kreeg ook geen kans, gemeentegeld zit in de Arena. M.a.w. net zo'n vergelijking, slaat dus nergens op!
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
donderdag 6 december 2018 om 22:03
AGOVV...
Vind ik leuk
TheRock11 +1252
zondag 9 december 2018 om 11:48
Allemaal clubs waar de eigen gemeenteraad het niet meer in zag zitten, en dus zonder tussenkomst van de KNVB failliet gingen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
donderdag 6 december 2018 om 22:02
Offers? Haha offers.

Ze staan waar ze nu staan door hun eigen domme schuld.
Vind ik leuk
Justin Kees +1240
donderdag 6 december 2018 om 20:57
Hihihi, hahaha... hij stond er naast en keek er naar!

Gelukkig verdient hij 2x zoveel als Sparta. Dus niet klagen nu... je wilde geen speelminuten daar en nu heb je jouw verdiende loon toch?
Vind ik leuk
Uncle Fester +2320
donderdag 6 december 2018 om 21:38
Ach met het eredivisiesalaris waarvoor hij bereid was contractbreuk met Sparta te plegen is het goed toeven in Enschede, toch?
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
donderdag 6 december 2018 om 22:04
Ach joh, die mogen 1 miljard in het rood staan en nog worden ze niet failliet verklaard. :))
Vind ik leuk
Bocajuun +907
donderdag 6 december 2018 om 21:45
Blijf maar lekker in de KKD met die club uit enschede
Vind ik leuk
Jan ref +1130
donderdag 6 december 2018 om 21:55
Ik maak ff een opmerking je maakt een foutje het is een club uit TWENTE
Vind ik leuk
Johan59 +877
donderdag 6 december 2018 om 21:54
Ik vind het zo langzamerhand ook wel genoeg geweest, ze zijn idd door het slijk gehaald maar wat kan de gewone supporter daar aan doen? Stop eens met zeuren. Ooit heeft deze club een finale Europa cup gespeeld wie weet dat nog. Laat ze maar snel weer terug keren waar ze thuis horen en dat is gewoon in de ED
Vind ik leuk
Jan ref +1130
donderdag 6 december 2018 om 21:59
Ik ben het met je eens epie drost Jan jeuring kick van de val eddie Achterberg calle oranenen halvar torensensen enz
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
donderdag 6 december 2018 om 22:03
Twente verkiezen boven sparta, lomp.
Vind ik leuk
Oale grond +693
donderdag 6 december 2018 om 22:21
Hij wil gewoon gezonde lucht inademen, in Rotterdam krijg je namelijk COPD van de "gezonde" smog van Shell etc.
Vind ik leuk
Dunneke +194
donderdag 6 december 2018 om 22:16
Niet zeuren meneer schenk had je maar niet voor het geld moeten kiezen
Vind ik leuk
El Lobo +2114
donderdag 6 december 2018 om 22:50
Ze schenken geen aandacht aan je daar in Enschede!
Karma
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:08
Kan hij niet op het middenveld gaan spelen
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:36
Vanaf nu in de basis. Kan nooit slechter zijn dan de 2 backs die er nu staan
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:46
Karma!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 20:54
Heerlijk. Lekker voor je kutjong!!!!

Zullen wij laten hóren SP-AR-TA
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 20:56]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 07:54
De groeten uit Rotterdam West hahaha engnek die Schenk. Je krijgt wat je toekomt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws