'Real Madrid bereid om drievoudig Champions League-winnaar te laten gaan'

    'Real Madrid bereid om drievoudig Champions League-winnaar te laten gaan'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 22:31do 06-12-2018 om 22:31

    Keylor Navas krijgt komende zomer een vrijgeleide van Real Madrid. De 31-jarige Costa Ricaan is dit seizoen naar de bank verdreven door Thibaut Courtois en mag uitzien naar een nieuw avontuur.

    Dat meldt Marca. Navas was de afgelopen seizoenen basisspeler bij Real, dat met hem op doel drie keer de Champions League won. Toch koos de Koninklijke er afgelopen zomer voor om Courtois voor een kleine veertig miljoen euro op te halen bij Chelsea. De keuze van trainer Santiago Solari is op de Belg gevallen, waardoor Navas enkel in de bekerduels nog mag opdraven.

    Uit dank voor bewezen diensten zal Real zich komende zomer schappelijk opstellen. Een vervanger voor Navas heeft de club bovendien al in huis. Volgens Marca moet Andriy Lunin de vacature invullen. De Oekraïner kwam over van ZoryaLuhansk, waarna hij meteen werd verhuurd aan Leganés. Hij maakte dinsdag indruk in het bekerduel met Rayo Vallecano.

    Overigens is Kiko Casilla momenteel de derde doelman in het Santiago Bernabéu. Over zijn toekomst wordt met geen woord gerept. Real heeft ook Luca Zidane nog onder contract staan.

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 22:36
    Overmars let je op

    Robben halen

    Navas erbij

    En gaaaaaas
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:57]
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    zaterdag 8 december 2018 om 08:46
    En Suarez he!
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 12:15
    Kom der bij hh
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:36
    Onana naar Barca, Navas naar Ajax ... prima deal!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    + messi, coutinho en mino rioolrat.
    Zijn we daar ook gelijk vanaf
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:40
    De goede ideeën stromen binnen!! Top! 👍🏻
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:54
    Minootje zou ook helemaal niet gelukkig zijn daar .
    Dan kan ie niet meer bovenaan staan in PSV topics ....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:58
    Kijk zie je ... je bent gewoon een stalker ... je bent jaloers ... 😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:02
    Neuh PSV artikelen zijn niet zo interessant .
    Ik ga voor de Ajax topics ....
    Maar noem jij mij maar een stalker , ik noem jou voortaan Mino de PSV-er .
    Als je zo vaak in PSV topics te vinden bent , kun jij nooit een Ajacied zijn .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:05
    Prima jonguh ...ouwe stalker ... 😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:08
    Is goed , minootje de nep Ajacied , of heb je liever dat ik je Mino de wannabee PSV-er noem .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:15
    Wat jij wil jonguh. Interesseert me niks dat weet je ...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:20
    Ik merk dat je moe begint te worden knul .
    Er was net een PSV topic en je was niet de eerste met je reactie .
    Dus nu vlug je tandjes poetsen met de PSV tandenborstel , die je gisteren van sinterklaas hebt gekregen .
    En dan lekker je bedje in , zodat je morgen weer fris en fruitig bent , en je weer in elke PSV topic de eerste bent ,

    Truste mannetje .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:25
    Wellicht ben ik daar ook niet zo obsessief mee bezig als jou hé ... 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:26
    Hahaha , het is al meer mensen opgevallen zoals je gelezen hebt .
    Maar blijf jij maar lekker ontkennen pik , al die mensen die dat zeggen zitten er natuurlijk compleet langs ....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:43
    Lijkt me wel ... jij gelooft in je eigen leugens.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    Zoet ruilen voor Navas ... een nog betere deal.👌🏽
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:41
    Dus Zoet op de bank bij Real? 🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:59
    Kan ook nog zo zijn dat navas naar barca gaat en der stegen naar mancester united

    Onana met cillessen ruildeal + 15 miljoen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:00
    Ook lekker .. 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:37
    Ik snap niet waarom Real Madrid die Courtois erbij heeft gehaald. Keylor Navas is echt véél beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:40
    Navas is echt niet veel beter. Courtouis is een veel betere keeper, nog redelijk jong en consistent. Madrid heeft het goed gedaan om zo een topkeeper voor 'maar' 40 miljoen binnen te halen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:42
    Ik kijk niet altijd naar Real, maar vorig jaar in de Champions League vond ik hem wel echt opvallen in positieve zin. Vond Courtois bij Chelsea minder.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:44
    Hij had idd een paar goede wedstrijden gekeept, vooral toen tegen juve dacht ik. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld real tegen valencia, dan zag je courtouis echt een topwedstrijd keepen. Hij maakt minder fouten en zoals ik al zei meer consistent
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:01
    Stukke beter

    Maat denkt da trottoir niet om kan gaan met dit gedrag
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    Erg zonde want het is een prima keeper hoor ook heeft hij wat kleine mankementen maar dat heeft wel elke keeper wel eens last van .
    Het is en blijft zonde voor hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:38
    Ze kunnen beter courtois direct weer laten gaan
    Vind ik leuk