Toornstra gaat weddenschap aan en kan oliebollen winnen: 'Goede deal'

Toornstra gaat weddenschap aan en kan oliebollen winnen: 'Goede deal'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 23:05do 06-12-2018 om 23:05

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 23:31do 06-12-2018 om 23:31

Feyenoord boekte donderdagavond een eenvoudige 4-1 zege op VVV-Venlo. Het was de vijfde overwinning op rij voor de Rotterdammers. Jens Toornstra ziet dat de Feyenoord-trein op stoom is.

Bennett van Fessem
ROTTERDAM

"Ik hoop dat hij niet meer stopt. We hebben een iets mindere periode gehad, maar de laatste tijd spelen we ook weer goed", zegt Toornstra in gesprek met VoetbalPrimeur. "Volgens mij hadden we tachtig procent balbezit in de eerste helft, dan doe je het gewoon goed."

Feyenoord speelt voor de winterstop nog tegen FC Emmen (uit), Fortuna Sittard (thuis) en ADO Den Haag (uit). Het is de vraag hoeveel punten dat gaat opleveren. "Negen, daar gaan we vanuit", stelt Toornstra. "We hebben het gat naar boven weten te verkleinen. Dat willen we minimaal vasthouden en misschien nog wel kleiner maken. Daar moet je wel alles voor winnen."

Toornstra is zeker van zijn zaak. Mocht Feyenoord in zijn missie slagen, dan kan de middenvelder verse oliebollen tegemoet zien. "Dat is een goede deal. Kom ze maar brengen, die komen wel op."

Bekijk hieronder het hele interview met Toornstra:

Poll

Blijft Feyenoord vanaf nu foutloos tot de winterstop?

(2633 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 6 december 2018 om 23:11
“Volgens mij hadden we tachtig procent balbezit in de eerste helft, dan doe je het gewoon goed." Niet echt. Balbezit is namenlijk geen doel op zich. Absoluut niet.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:23
Ik tel liever de kansen.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:05
En ik liever de doelpunten
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:12
Oliebollen Jens? Kom ze ook dan effe bij mij brengen dan.......;-)
Vind ik leuk
Almaniak +241
donderdag 6 december 2018 om 23:43
Ze zijn in ieder geval gek op een vette bek daar he? Eerst Kramer met z’n kroket en nu Jens met de oliebollen :’)
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:24
Hij krijgt ze van VP dan.
Vind ik leuk
Kaar +2108
donderdag 6 december 2018 om 23:13
Fortuna thuis geen probleem, maar die 2 uit op kunstgras.....ik moet het nog zien. Oja en Utrecht thuis voor de beker wordt niet makkelijk, maar winnen we ook.....toch??😬
Vind ik leuk
14forever +8986
donderdag 6 december 2018 om 23:14
Redelijk.makkelijk programma tot de winterstop, moet dus mogelijk zijn.
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:22
ADO uit is altijd lastig, vechtvoetbal wedstrijd op kunstgras.
Vind ik leuk
14forever +8986
vrijdag 7 december 2018 om 12:41
Normaliter misschien, ado valt tegen
Vind ik leuk
Il Gordo +17050
donderdag 6 december 2018 om 23:25
"Volgens mij hadden we tachtig procent balbezit in de eerste helft, dan doe je het gewoon goed."

Hé Jens.......pssssssst. 't Was tegen VVV. Maar niet doorvertellen hoor!



Eerst ff een wedstrijdje of 8, 9 stabiel de puntjes pakken met goed spel. Dan praten we verder. Met je oliebollen.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +127
donderdag 6 december 2018 om 23:25
z0als jens denkt
zo denk ik ook
lekker positief
anders bereikt je nooit je doel.in het leven
wat verwacht je dan wat hijbgaat zeggen
nou was leuk die derde plaats is hoger als vorig jaar is goed zo
natuurlijk niet er voor gaan dat is de beste optie win je van ajaks en pisv
en ajaks wint v pisv
hoe staan we er dan voor als we alles blijven winnen
nou waar zijn dan die betweters
succes en weet je wat we altijd zingen
geen woorden maar daden en ynwa
DIRK
uit
Arnhem
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:55
Mooie gozer.
Vind ik leuk
Harry.f +406
vrijdag 7 december 2018 om 02:57
Veel te optimistisch...leren ze het nu nooit?
Vind ik leuk
Harry.f +406
vrijdag 7 december 2018 om 03:04
Ohoh Den Haag voor de winterstop. De wedstrijd van het jaar voor de Hagenezen. Maar wij feyenoorders gunnen Ado heel veel maar niet tegen onze club.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:18
Ja dat is de wedstrijd van het jaar voor ADO, ik geloof dat je een potje vergeet
Vind ik leuk
Smithsonian +41473
vrijdag 7 december 2018 om 07:20
Ado uit is lastig.
Vind ik leuk
Blindsy +17314
vrijdag 7 december 2018 om 07:33
Als je het jaar in stijl wil afsluiten, moet je 9 punten pakken, duidelijk.
De 3e plaats zal dit seizoen het hoogst haalbare blijken, maar als ze dat doen op 10 punten achter de kampioen en met 20 punten voorsprong op de nr 4, dit Feyenoord gewoon prima gepresteerd.
Maar eerst die 9 punten... en Utrecht voor de beker verslaan 😉.
Vind ik leuk
Harry.f +406
vrijdag 7 december 2018 om 08:26
Ik sluit een 2e plaats zelfs niet uit als ze 9 punten gaan pakken. Ik vind PSV niet bijzonder goed . Eerst Ajax erover en dat zal een tik geven.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:52
Na de frikadellen, bitterballen het broodje kroket, nu de oliebollen. Hahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws