Toornstra gaat weddenschap aan en kan oliebollen winnen: 'Goede deal'

    Toornstra gaat weddenschap aan en kan oliebollen winnen: 'Goede deal'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 23:05do 06-12-2018 om 23:05

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 23:31do 06-12-2018 om 23:31

    Feyenoord boekte donderdagavond een eenvoudige 4-1 zege op VVV-Venlo. Het was de vijfde overwinning op rij voor de Rotterdammers. Jens Toornstra ziet dat de Feyenoord-trein op stoom is.

    Bennett van Fessem
    ROTTERDAM

    "Ik hoop dat hij niet meer stopt. We hebben een iets mindere periode gehad, maar de laatste tijd spelen we ook weer goed", zegt Toornstra in gesprek met VoetbalPrimeur. "Volgens mij hadden we tachtig procent balbezit in de eerste helft, dan doe je het gewoon goed."

    Feyenoord speelt voor de winterstop nog tegen FC Emmen (uit), Fortuna Sittard (thuis) en ADO Den Haag (uit). Het is de vraag hoeveel punten dat gaat opleveren. "Negen, daar gaan we vanuit", stelt Toornstra. "We hebben het gat naar boven weten te verkleinen. Dat willen we minimaal vasthouden en misschien nog wel kleiner maken. Daar moet je wel alles voor winnen."

    Toornstra is zeker van zijn zaak. Mocht Feyenoord in zijn missie slagen, dan kan de middenvelder verse oliebollen tegemoet zien. "Dat is een goede deal. Kom ze maar brengen, die komen wel op."

    Bekijk hieronder het hele interview met Toornstra:

    Poll

    Blijft Feyenoord vanaf nu foutloos tot de winterstop?

    (2615 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 23:11
    “Volgens mij hadden we tachtig procent balbezit in de eerste helft, dan doe je het gewoon goed." Niet echt. Balbezit is namenlijk geen doel op zich. Absoluut niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:23
    Ik tel liever de kansen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:05
    En ik liever de doelpunten
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:12
    Oliebollen Jens? Kom ze ook dan effe bij mij brengen dan.......;-)
    Vind ik leuk
    Almaniak +164
    donderdag 6 december 2018 om 23:43
    Ze zijn in ieder geval gek op een vette bek daar he? Eerst Kramer met z’n kroket en nu Jens met de oliebollen :’)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:24
    Hij krijgt ze van VP dan.
    Vind ik leuk
    Kaar +1329
    donderdag 6 december 2018 om 23:13
    Fortuna thuis geen probleem, maar die 2 uit op kunstgras.....ik moet het nog zien. Oja en Utrecht thuis voor de beker wordt niet makkelijk, maar winnen we ook.....toch??😬
    Vind ik leuk
    14forever +8662
    donderdag 6 december 2018 om 23:14
    Redelijk.makkelijk programma tot de winterstop, moet dus mogelijk zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:22
    ADO uit is altijd lastig, vechtvoetbal wedstrijd op kunstgras.
    Vind ik leuk
    14forever +8662
    vrijdag 7 december 2018 om 12:41
    Normaliter misschien, ado valt tegen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10508
    donderdag 6 december 2018 om 23:25
    "Volgens mij hadden we tachtig procent balbezit in de eerste helft, dan doe je het gewoon goed."

    Hé Jens.......pssssssst. 't Was tegen VVV. Maar niet doorvertellen hoor!



    Eerst ff een wedstrijdje of 8, 9 stabiel de puntjes pakken met goed spel. Dan praten we verder. Met je oliebollen.
    Vind ik leuk
    Dirk Zaal +55
    donderdag 6 december 2018 om 23:25
    z0als jens denkt
    zo denk ik ook
    lekker positief
    anders bereikt je nooit je doel.in het leven
    wat verwacht je dan wat hijbgaat zeggen
    nou was leuk die derde plaats is hoger als vorig jaar is goed zo
    natuurlijk niet er voor gaan dat is de beste optie win je van ajaks en pisv
    en ajaks wint v pisv
    hoe staan we er dan voor als we alles blijven winnen
    nou waar zijn dan die betweters
    succes en weet je wat we altijd zingen
    geen woorden maar daden en ynwa
    DIRK
    uit
    Arnhem
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    donderdag 6 december 2018 om 23:40
    @Zaal:
    Tjonge jonge in de kleuterschool blijven hangen?? Noem de clubs gewoon bij de naam.
    Het is PSV en zeker geen Pisv.
    Het is Ajax en zeker geen Ajaks of Ajakkes.

    Dacht dat ze in het Oosten iets meer verstand hadden.
    Jullie roepen toch altijd dat de wijzen uit het oosten komen??????
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:09
    Foei koekie
    Ook jij bleef hangen
    Want Arnhem is namelijk niet het oosten van het land 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:28
    Het Midden Oosten van NL dan maar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:47
    Ik krijg hier beeld bij
    Een leider met een tulband
    En dat allemaal in het gelredome 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    vrijdag 7 december 2018 om 13:43
    Waar wil je het dan plaatsen in het Zuiden; Noorden of het Westen!! Aan jou de keus. Ik zeg toch echt Oost Nederland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 18:32
    Nou waarschijnlijk niet echt opgelet dus
    Arnhem valt onder Gelderland en ligt korter aan het zuiden des lands dan bv Almelo Hengelo Enschede wat tevens wel het oosten des lands is
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 8 december 2018 om 19:15
    Tevens Oost Nederland je zegt het zelf al. En indien je mij niet gelooft google dan ff Oost Nederland en je zal zien dat zelfs het door jou waarschijnlijk niet echt gewaardeerde NEC uit het oosten komt. Zelfs het geografisch "zuidelijker" gelegen Doetinchem is Oost Nederland.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    zondag 9 december 2018 om 01:49
    Is het stom toeval dat de schoolvakanties vallen als zijnde regio zuid
    Ik woon oostelijker dan Arnhem en Nijmegen "die zowat onder de rivieren vallen" en ik val gewoon in centraal nederland
    En waar zeg ik tevens???
    Je leest graag iets wat niet vermeld wordt
    Maar weet je jij hebt gelijk joh haha wat jij wilt
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    donderdag 6 december 2018 om 23:37
    Nou die zak oliebollen is hij al kwijt na Emmen uit.
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    donderdag 6 december 2018 om 23:40
    Emmen gaat een oorwassing krijgen van Feyenoord van hier tot Tokio.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    donderdag 6 december 2018 om 23:45
    Kunstgras; klein veld; Emmen tot op het bot gemotiveerd.
    Beetje zoals Fey - PSV ...
    Dus ik denk dat Emmen minimaal 1 punt pakt .
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    donderdag 6 december 2018 om 23:49
    Feyenoord gaat echt niet nog eens de fout in gelijk het tegen De Graafschap deed in de eerste wedstrijd van het seizoen.

    Emmen mag nog zo gemotiveerd zijn, het kwaliteitsverschil is domweg te groot.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    donderdag 6 december 2018 om 23:51
    Ik help het je hopen; maar niet gaan huilen als ik gelijk krijg.
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    vrijdag 7 december 2018 om 08:59
    Huilen vanwege voetbal zie ik eerlijk gezegd niet snel gebeuren, niet bij mij maar evenmin bij enig ander, toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:57
    Minimaal 1 punt pakt,gebaseerd op jou genoemde feiten? Wat een Grap
    Vind ik leuk
    Harry.f +341
    vrijdag 7 december 2018 om 03:00
    Ik hoop dat je gelijk krijgt maar er zal heel hard gewerkt moeten worden. En die uitspraken na VVV zijn onverstandig.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:55
    Mooie gozer.
    Vind ik leuk
    Harry.f +341
    vrijdag 7 december 2018 om 02:57
    Veel te optimistisch...leren ze het nu nooit?
    Vind ik leuk
    Harry.f +341
    vrijdag 7 december 2018 om 03:04
    Ohoh Den Haag voor de winterstop. De wedstrijd van het jaar voor de Hagenezen. Maar wij feyenoorders gunnen Ado heel veel maar niet tegen onze club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:18
    Ja dat is de wedstrijd van het jaar voor ADO, ik geloof dat je een potje vergeet
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33921
    vrijdag 7 december 2018 om 07:20
    Ado uit is lastig.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13657
    vrijdag 7 december 2018 om 07:33
    Als je het jaar in stijl wil afsluiten, moet je 9 punten pakken, duidelijk.
    De 3e plaats zal dit seizoen het hoogst haalbare blijken, maar als ze dat doen op 10 punten achter de kampioen en met 20 punten voorsprong op de nr 4, dit Feyenoord gewoon prima gepresteerd.
    Maar eerst die 9 punten... en Utrecht voor de beker verslaan 😉.
    Vind ik leuk
    Harry.f +341
    vrijdag 7 december 2018 om 08:26
    Ik sluit een 2e plaats zelfs niet uit als ze 9 punten gaan pakken. Ik vind PSV niet bijzonder goed . Eerst Ajax erover en dat zal een tik geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:52
    Na de frikadellen, bitterballen het broodje kroket, nu de oliebollen. Hahaha
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws