FC Den Bosch-doelman over Derksen: Niet alles geloven wat er in de media staat

    FC Den Bosch-doelman over Derksen: "Niet alles geloven wat er in de media staat"

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 08:04vr 07-12-2018 om 08:04

    FC Den Bosch-doelman Wouter van der Steen weet niet wat hij meemaakt. De Brabanders staan sinds maandagavond alleen aan kop van de Keuken Kampioen Divisie en de supporters dromen zelfs al van de Champions League.

    Een vertegenwoordiger van de supportersvereniging liet onlangs tegenover Omroep Brabant weten dat het in 2022 al zover kon zijn. Van der Steen heeft het artikel ook gelezen en tempert de verwachtingen. "Ik verwacht niet dat het zo snel gaat. Anderzijds zegt dit wel alles over het enthousiasme onder de supporters. FC Den Bosch lééft weer", laat de sluitpost weten aan het Algemeen Dagblad.

    Van der Steen wil ook niet ingaan op vragen over de hoge overwinningspremies die eigenaar Kakhi Jordania heeft ingevoerd in De Vliert. De spelers van FC Den Bosch zouden per gewonnen wedstrijd liefst vijfduizend euro opstrijken, liet Johan Derksen maandagavond weten bij Veronica Inside. "Je moet niet alles geloven wat er in de media staat", countert Van der Steen.

    De doelman kijkt echter uit naar de laatste drie wedstrijden voor de winterstop, waarin FC Den Bosch zijn koppositie mag verdedigen. "NEC-thuis, Go Ahead-uit, Roda-thuis. Als we daarna nou nóg bovenaan staan...", droomt Van der Steen hardop. De keeper ziet mogelijkheden. "Als je de sfeer laatst meemaakte thuis tegen Twente (2-1 zege, red.): ongekend. In zo'n entourage moeten we ook van NEC kunnen winnen."

    Poll

    Gaat FC Den Bosch dit seizoen promoveren?

    (902 stemmen)

    Plaats een reactie

    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 08:07
    Wat een onzin zeg!!

    Edit: Haha nu passen ze snel de kop aan, er stond namelijk dat wij als Den Bosch supporters zeggen dat we in 2022 Europa League zouden voetballen.

    Wat een journalistiek weer van de VP redactie. Ga zo door!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 08:16
    Een heel artikel over iemand die iets zegt over het jaar 2022............. Tegen die tijd bestaat de CL misschien niet eens meer.

    Gelukkig staan de spelers met de voeten op de vloer en mocht er één gaan zweven dan grijpt trainer Boessen wel in.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 09:00
    Leuk feestje gehad gisteren? ;)
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 09:10
    Fcdb 67 wat denk je? Als Knaki de club nog eens wil verkopen gaan wij plannen maken......
    Vind ik leuk
    Blindsy +13747
    vrijdag 7 december 2018 om 09:17
    Een like voor die bijnaam. Maarre... zijn dat ook koshere knaken? Een jochie van onder de 30, die met miljoenen komt wapperen... hou toch mn hart n beetje vast,,,
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 09:26
    Dat is een eerlijke vraag van je. Het is ook opmerkelijk dat zo'n jonge man bedrijven bezit met een totale omzet van 1,2 miljard.

    Hij heeft een hele goede opleiding gehad en weet precies wat hij wil en handelt daar naar. Jeugdcomplex bouwen, investeren in jonge spelers, stadion geleidelijk uitbreiden, je supporters als gasten behandelen en het elftal versterken.
    Zo moet je het doen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13747
    vrijdag 7 december 2018 om 09:28
    Ik heb altijd n zwak voor Den Bosch behouden, lijkt mij in ieder geval mooi om hen weer in de ED te zien spelen! Wat betreft de Jordania-knaken.. laat hij ze in ieder geval maar rollen!
    Vind ik leuk
    3Bier +10764
    vrijdag 7 december 2018 om 09:08
    Ach ja het enthousiasme is ook wel weer leuk. De club leeft weer. Ook in de rest van het land weten we weer dat Den Bosch nog bestaat.
    Kakhi met z'n knaakies is het beste wat Den Bosch kon overkomen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 09:14
    Dat is het 3Bier. De afgelopen jaren kwam het ene na het andere lijk uit de kast vallen en hadden we de ene blessure na de andere.
    Velkov nu ook weer geblesseerd aan zijn knie. Gelukkig gaat dat kunstgras er uit!
    Vind ik leuk
    3Bier +10764
    vrijdag 7 december 2018 om 09:25
    Ik gun het jullie als supporters het van harte. Als je na al die jaren ellende eindelijk weer positief vooruit kan kijken. In de wetenschap dat er mooie gaan gebeuren. Moet toch een heerlijk gevoel zijn?
    Net zoals ik het de Fortuna supporters vorig jaar gunde.
    Zo lang onder in de eerste divisie spelen, miljoenschulden, kunstgras en steeds weer de angst dat je cluppie verdwijnt. En zowel bij Fortuna als bij Den Bosch lijkt er ook een gedachte achter te zitten. Voor het Nederlandse voetbal alleen maar positief.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15759
    vrijdag 7 december 2018 om 08:43
    Ja idd, wij zouden in '22 al de CL ingaan. Zoeken jullie maar een ander jaar, wij waren eerder!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 09:27
    CL ach dat is zooo 2017.
    Vind ik leuk
    Andre As +3109
    vrijdag 7 december 2018 om 08:08
    "...de supporters dromen zelfs al van de Champions League.

    Een vertegenwoordiger van de supportersvereniging liet onlangs tegenover Omroep Brabant weten dat het in 2022 al zover kon zijn."

    Net als ADO??
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 08:10
    Deze supporter zei dat als geintje!!! Blijkt maar weer dat de media alles verkeert oppakt en verdraait!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    koosje +541
    vrijdag 7 december 2018 om 08:15
    Hoezo geintje. We gaan de championne league winnen.
    Vind ik leuk
    Andre As +3109
    vrijdag 7 december 2018 om 08:17
    Gelukkig de Championne league. Ik dacht dat jullie de Champions League bedoelde.

    Dat moet kunnen.
    Vind ik leuk
    Andre As +3109
    vrijdag 7 december 2018 om 08:16
    Zeker VP. Daar denken ze niet zelfstandig na.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2724
    vrijdag 7 december 2018 om 08:12
    Roda was ook al onderweg naar de ChL..
    Vind ik leuk
    JOHN073 +28
    vrijdag 7 december 2018 om 11:52
    Verschil tussen ADO's chinees en Fcdb georgier is dat knaki wel betrokken is bij de club. En het wel intreseert en niet dat het maar een speeltje is voor wit was geld of dergelijke.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 13:47
    Heya Den Bosch!!!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9451
    vrijdag 7 december 2018 om 08:08
    Haha CL gaat wel heel ver, maar de Eredivisie zie ik binnen een paar jaar wel gebeuren als er geïnvesteerd wordt. Leuke club ook.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1379
    vrijdag 7 december 2018 om 08:30
    Wat is er precies leuk aan FCDB dan haha..
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 08:43
    Mensen schrijven opeens zomaar ' haha ' achter hun tekst als het over FC Den Bosch gaat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 7 december 2018 om 08:53
    Zenuwen, zijn bang voor Den Bosch ;-)
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 09:05
    I.d.d. zag ze laatst tegen Groningen, jongen jongen wat een trieste bedoeling is dat geworden zeg. Moet snel wat veranderen daar want als ze zo blijven spelen moeten ze nog bang zijn voor ploegen uit de tweede divisie.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1379
    vrijdag 7 december 2018 om 16:58
    Zo, fcdb doet het ook voor t eerst in 80 jaar goed en alle supporters kruipen uit hun grot.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 17:23
    NAC doet het voor het eerst in een paar jaar weer slecht en alle supporters kruipen terug in hun grot.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1379
    zondag 9 december 2018 om 18:46
    NAC doet het de afgelopen 100 jaar al slecht, en het zit al 100 jaar bom vol. Hoelang zit het al vol bij FCDB knaap?
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    zondag 9 december 2018 om 19:42
    Je hol zit bom vol
    Vind ik leuk
    Guntherr +1379
    zondag 9 december 2018 om 22:04
    Mooi dit, je hebt er niks op terug en dus kom je hiermee. De groeten.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    zondag 9 december 2018 om 22:46
    De groeten kuntherr..
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    Ron jans +526
    vrijdag 7 december 2018 om 08:44
    Het feit dat ze ten koste van NAC gaan promoveren.
    Vind ik leuk
    JOHN073 +28
    zondag 9 december 2018 om 22:00
    Leuke aan FCDB is dat die promoveren en jullie degraderen.

    Dat is er zo leuk aan☝️
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 7 december 2018 om 08:39
    Sterker:
    Ik zie ze dit jaar wel promoveren
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9451
    vrijdag 7 december 2018 om 08:55
    Misschien wel. Al is de concurrentie wel groot in de KKD.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 7 december 2018 om 08:58
    Klopt, maar in Den Bosch is nu met Jordania veel mogelijk.
    Vond ze voor aanvang al een grote outsider maar nu zelfs één van de favorieten samen met Sparta.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:09
    Promotie is zeker mogelijk, maar Champions League...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 7 december 2018 om 08:41
    Ach, een supporter zei dat.
    Tja........als alle voorspellingen of verwachtingen van supporters hier uitvergroot moeten worden...........is Oranje de komende 25 jaar onverslaanbaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 09:02
    Haha uiteraard. Maar promotie is zeker mogelijk.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 09:18
    Ik ken degene die dat zei, was echt gewoon een dolletje en moet je zien nu wordt er hier serieus een hele topic aan besteed.

    Wat een lachertje !!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    vrijdag 7 december 2018 om 09:25
    Was het je broer :o0 (grapje)
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 09:27
    Haha,om eerlijk te zijn is die dik tong gelukkig niet mijn broer:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:12
    Er zijn best buitenlandse voorbeelden die het wel bereikten. Maar in Nederland is dat natuurlijk ook afhankelijk van de prestaties van de overige clubs in de CL de komende jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:25
    Dit is wel erg jammer. Verschillende nieuws artikelen door elkaar gegooid en dan vragen wat Wouter ervan vindt. Natuurlijk geeft hij zo'n degelijk antwoord..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34198
    vrijdag 7 december 2018 om 08:33
    Ja, ze gaan allemaal de champions league in, roda, vitesse.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 08:37
    Waarom ... "countert van der Steen"? Waarom spreekt hij niet gewoon de waarheid. Ik geloof hem eerder dan Derksen, want hem ken ik niet. Haha.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2242
    vrijdag 7 december 2018 om 08:41
    Van lege tribunes vorig seizoen naar nu kampioen
    Vind ik leuk
    goreju +109
    vrijdag 7 december 2018 om 08:45
    Zo snel kan het gaan ja.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2242
    vrijdag 7 december 2018 om 08:48
    Was bij emmen ook zo
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 10:42
    Sterker nog ; er was niet eens een tribune.
    Gelukkig worden de gasten weer klantvriendelijk ontvangen, zijn de hekken weg en de tribunes vol.
    Kahki Jordania maakt samen met de clubleiding duurzaam beleid op alle fronten. Op het veld, op de tribunes, bij de jeugd en financieel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2242
    vrijdag 7 december 2018 om 10:45
    Is ook mooi anders zakt een club maar verder en verder af... Krijg jet haarlem agovv bv veendam en rbc gedoe dat kan de bedoeling niet zijn
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27519
    vrijdag 7 december 2018 om 08:53
    Als er nog meer versterkingen in de wintetstop komen, zou FCDB dit jaar al kampioen kunnen worden of promoveren via de play offs. Zeker als er, volgens Derksen, goede Brazilianen worden ingevlogen.
    Vind ik leuk
    Spekholz +533
    vrijdag 7 december 2018 om 09:03
    Pittig programma, hoop dat ze tegen Roda een offday hebben!
    Vind ik leuk
    repeP +1377
    vrijdag 7 december 2018 om 09:26
    Bij Den Bosch denk ik altijd aan basketbal niet aan voetbal.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 09:30
    En het beste Hockey ter wereld.
    Overigens spelen bij het hockey ook Argentijnen, net als bij FC Den Bosch
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 10:08
    Zeker en vooral de tijd van Nashua Den Bosch was geweldig. Met spelers als Dan Cramer, Mitchell Plaat, David Lawrence, Paul Thompson, Mike Reddick en niet te vergeten Kees akerboom en Jan Dekker :).
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 10:30
    Ook goed om te zien dat Triple Double betrokken is bij het basketbal.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 10:45
    Ja heb ik laatst een heel stuk over gezien. Was zeer boeiend. In de goede jaren ging ik vaak kijken naar het basketbal, nu niet meer. Volg het nog wel een beetje op een afstandje.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 10:51
    Waren betrokken bij de Vrienden van FC den Bosch en ook bij de carrière van succesvolle mensen uit andere sporten waar de kranten gisteren vol mee stonden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +228
    vrijdag 7 december 2018 om 14:27
    Nog maar 1760 plaatsen beschikbaar voor vanavond. Wetende dat er bij vrije verkoop aan de loketten bij het stadion gemiddeld zo'n 1500 kaarten verkocht worden kunnen we er van uitgaan dat het vanavond zo goed als uitverkocht zal zijn. Ook Eagles uit is een heel eind uitverkocht (nog maar 22 plaatsen).
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 14:34
    Prachtig. Ik zie dat M3 bijna echt is uitverkocht. Dus M zal uitverkocht zijn. Misschien alleen wat lege plekjes op R.
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 11:07
    De FCDB fans groeien ineens als onkruid uit de grond, het is bijna net zo nep als in Sittard.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 11:23
    Fortuna Sittard, de roemrijke club uit Limburg bedoel je? Met dat volle stadion?
    Den Bosch de hoofdstad van Brabant loopt vanavond weer uit om naar de zelfopgeleide jeugd te kijken.
    Het enige wat er nep is, dat is het gras en dat gaat er over een half jaar uit.
    Over vijf jaar zijn Fortuna en Den Bosch voorbeeld voor alle KKD clubs. Met oud papier en een paar locale sponsors lukt het niet, weet dan iedereen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 11:49
    Daar heb je zeker gelijk in Peter. Ik ben zelf Bosschenaar en gun DB het beste. Alleen vanavond even niet! Forza NEC!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 12:11
    Ben je in het stadion vanavond? Komen er veel uit Nijmegen?
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 12:32
    Ik zit vanavond op de MSIDE, heb daar paar maten zitten. En die weten dat ik NEC'ER ben😁

    Volgens mij komen er niet heel veel mee. 250 geloof ik...
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 12:38
    Prima toch. Ik vind het heel erg mooi dat dat kan in Den Bosch.

    Veel plezier.

    PS hup NEC mag maar als je zegt dat we nep zijn, worden we boos!
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 12:56
    Hahaha, ik houd me verder gedeisd, ik zal ook niet juichen , al denk ik niet dat dat nodig zal zijn. 3-1 DB gok ik.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 14:52
    Heb je al een kaartje voor M ? M zal uitverkocht zijn tegen de avond. Ga op tijd!
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 15:06
    Heb ik, is allemaal al geregeld. Dat is het voordeel als je zelf Bosschenaar bent en vrienden hebt bij FCDB!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 15:50
    Voordeel, voordeel , niet overdrijven want je bent nog steeds voor de verkeerde club..

    Haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 15:56
    Dat heeft weer met mijn familie te maken. De ene helft is namelijk wel nijmeegs, de andere helft bosch. Altijd wel geinig😊
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 15:58
    A ha dus die helft is vannacht aan het kladderen geweest!!


    https://mobile.twitter.com/AwaydaysNL/status/1071034716239863810


    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 16:17
    It wasn't me, heb wel iets beters te doen dan snachts muren onder te spuiten.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 16:25
    Wie bedenkt zo iets hè.
    Gebroken NEKKERS?
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 16:29
    Ach ja, je hebt ze overal. Ook bij FCDB
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 16:38
    Nee hoor wij kladderen geen NEC op muren.


    Veel plezier. Ik sla NEC hoger aan dan jij en verwacht veel van De Gier.
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 16:48
    Suc6
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 19:59
    Helemaal vol zei je ? Het is half leeg man
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 20:56
    M is vol hoor.
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 21:22
    Maar wat is die catering hier slecht . Man man man
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 21:59
    Prima bij ons
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 22:06
    Gefeliciteerd.

    De wedstrijd verdiende geen winnaar al vond ik nec wel beter dan DB
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 22:19
    Behalve dan die keeper.....
    Vind ik leuk
    Lukaaa +222
    vrijdag 7 december 2018 om 22:20
    Man man wat een mongool
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    vrijdag 7 december 2018 om 12:11
    Die entourage als tegen Twente komt voornamelijk door de vele supporters die Twente altijd en overal meeneemt......
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 12:42
    Het was mooi vol tegen Twente, vanavond wordt het nog drukker.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    vrijdag 7 december 2018 om 13:08
    Snap ik, lijkt me ook logisch als je 1e staat... en is de club den Bosch gegund...
    Uitvak ook?
    Vind ik leuk
    Peterfc +2266
    vrijdag 7 december 2018 om 13:09
    250 van NEC hoorde ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws