Derksen voorspelt kampioen: 'Jordania is bezig met een Braziliaan van 2 miljoen'

    Derksen voorspelt kampioen: 'Jordania is bezig met een Braziliaan van 2 miljoen'

    Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 15:13di 04-12-2018 om 15:13

    FC Den Bosch-eigenaar Kakhi Jordania lijkt grootse plannen te hebben. Johan Derksen onthulde maandagavond bij talkshow Veronica Inside dat de zoon van voormalig Vitesse-eigenaar Merab Jordania bezig is om 'grote spelers' naar stadion De Vliert te halen. 

    Afgelopen zomer slaagde Jordania er al in om de ene na de andere aankoop te presenteren in Den Bosch. Voorlopig legt dat de Brabantse Keuken Kampioen Divisie-formatie geen windeieren: na zestien speelrondes is FC Den Bosch koploper. "Spelers van de club geeft-ie wedstrijdpremies van 5000 euro", vertelde Derksen maandagavond. "Per wedstrijd!"

    Het lijkt erop dat er in januari opnieuw het nodige staat te gebeuren op de transfermarkt. "Neem van mij aan: ze worden kampioen", aldus Derksen. "Jordania is met hele grote spelers bezig. Hij moet nog wel even gescreend worden door de KNVB, ze willen weten waar al dat geld vandaan komt... Hij is nu met een Braziliaan bezig die bijna twee miljoen euro kost."

    Plaats een reactie

    MojoRisin +13190
    dinsdag 4 december 2018 om 15:15
    Dat lijkt me nou echt een leuke hobby, een eigen voetbalclub hebben..
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:17
    Mij ook
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 15:19
    Voor de meeste Nederlandse clubs is het niet zo leuk. Zijn meestal ijdeltuiten of geldwolven en van beide wordt een club niet beter. Denk aan Roda, Vitesse, Twente, NEC.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    dinsdag 4 december 2018 om 15:23
    ADO :-((
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:48
    Was geen Rus maar Chinees 😂
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    woensdag 5 december 2018 om 13:12
    Zelfde laken een pak....
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    dinsdag 4 december 2018 om 15:25
    Vitesse had niet meer bestaan zonder de overname, dus dan valt zo’n Rus snel mee.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:23
    Alleen ontstonden die problemen door de eigenaar daarvoor. Ook zo’n Zonnekoning, geen Rus maar een Nederlander.
    AZ hetzelfde verhaal. Spoor van ellende laten al die ijdeltuiten na
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    dinsdag 4 december 2018 om 20:59
    AZ zelf is geen moment in de problemen geweest. Sterker nog, ze zijn er financieel beter uitgekomen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4455
    dinsdag 4 december 2018 om 21:37
    Toch vond ik Ome Dirk altijd een sympathieke vent met mooie sportieve dromen!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5588
    woensdag 5 december 2018 om 00:37
    Dirk was idolaat van AZ.
    Hij komt er nog steeds trouwens.
    Vind ik leuk
    Nbl +633
    woensdag 5 december 2018 om 10:46
    En hij kan nog dansen ook 😆 .
    Vind ik leuk
    The Iceman +11425
    woensdag 5 december 2018 om 10:49
    Haha Slutsky zeker, maar ik bedoelde de eigenaar Oyf.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Nbl +633
    woensdag 5 december 2018 om 11:19
    Ze zoon toch zal vast goed komen .
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    dinsdag 4 december 2018 om 15:35
    Onze eigenaar Frits Schrouff lijkt me niet echt een ijdeltuit of geldwolf.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    dinsdag 4 december 2018 om 16:44
    Ik denk ook dat hij Korotaev bedoeld. Schrouff wil verkopen
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    dinsdag 4 december 2018 om 19:48
    Kan hij wel bedoelen maar korotaev heeft maar 20% en vraag t me echt af of hij ooit nog meer gaat krijgen. Schrouff past niet in dat beeld
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:25
    Ja en die vent voor Schrouff dan, zogenaamd briljante kijk op spelers maar uiteindelijk Roda aan zn lot overlaten. Toegegeven dat die vent we echt paar goede speler heeft gehaald maar verder ook alle centen heeft doen verdampen
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:07
    Er was geen vent voor Schrouff, tenminste als je een eigenaar bedoelt. Diegene die jij omschrijft zal waarschijnlijk TD Ton Caanen zijn; die was vooral druk met zichzelf heel erg geweldig te vinden.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 23:37
    Nol Hendriks bedoel ik
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:57
    Nol Hendriks heeft geen functie gehad binnen Roda. Hijwerd gezien als suikeroom.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2185
    dinsdag 4 december 2018 om 17:01
    Allesbehalve zelfs. De man is zo'n goedzak dat-ie 17 miljoen door de plee heeft gespoeld in zijn pogingen Roda te redden. Alleen jammer dat-ie vertrouwen heeft gehouden in de beleidsmakers die er zaten. Want alles is verdampt en het contract van de enige eredivisiewaardige speler die er nu nog rondloopt (Engels) loopt af in de zomer.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4683
    dinsdag 4 december 2018 om 20:18
    dat is een behoorlijk hoeveelheid bullshit wat je hier verteld, is ook een kwaliteit hé?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    dinsdag 4 december 2018 om 15:55
    Vitesse is er wel duidelijk beter van geworden. Ze zijn een aantal jaren geleden bijna gedegradeerd en ze zijn nu echt een subtopper.

    Ook hadden ze misschien niet eens meer bestaan. De overname is voor hun wel goed geweest.

    Edit : zie nu pas dat dit verhaal al geplaatst is. 😅
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:26
    En je vergeet dat die eerdere ellende door ook zo’n eigenaar is veroorzaakt. Mijnheertje Aalbers
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:42
    Ja en nee. Het heeft slechte dingen en goede dingen gebracht. Aalbers was overigens geen passant, die heeft er ruim 15 jaar gezeten.

    Ja we zijn behoorlijk in de problemen gekomen, maar we zijn ook van grijze muis in de eerste divisie (in ‘84 bij Aalbers’ aantreden zelfs op sterven na dood) in 5 jaar naar subtopper eredivisie gegaan en daar ruim 10 jaar lang ons behoorlijk gevestigd in alle opzichten. Zonder hem was dat waarschijnlijk niet gebeurd. Zelfs na alle ellende staan we nu nog steeds beter er voor dan voor zijn aantreden.

    Twente en AZ hebben ook een onomkeerbare metamorfose ondergaan onder hun discutabele preses. Twente was weliswaar altijd al redelijk groot en nu gedegradeerd, maar hebben wel kampioenschap etc aan hem te danken. Als ze uit dit dal opkrabbelen, kun je nog best concluderen dat ze er meer aan overhouden dan het gekost heeft.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11583
    dinsdag 4 december 2018 om 16:09
    Wij zijn er niet slechter van geworden hoor ?
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 16:33
    En wij ook niet :).
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:27
    Nog niet nee, lijkt eerst altijd leuk, ellende komt over paar jaar pas. Mag je bij me uit komen huilen
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 20:36
    Denk dat je over een paar seizoenen bij mij komt huilen omdat dan de 4de plaats voor jullie het hoogst haalbare gaat worden;).
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:37
    Haha ik hoop het voor je
    Vind ik leuk
    Baijiu +1423
    dinsdag 4 december 2018 om 16:59
    Laat vitesse nou een voorbeeld zijn dat er wèl beter op is geworden. En zo ook man city, psg etc
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:35
    Daarom zeg ik ook voor de meeste Nederlandse clubs, heb het niet over buitenlandse clubs want daar stappen allemaal multimiljardairs in die net zo lang geld erin pompen totdat succes komt. Maar in Nederland komt de derde garnituur eigenaren langs. Mensen die net doen alsof ze geld hebben, of zetbaasje zijn van een belchinees of ongedekte cheques uitschrijven of gewoon net niet genoeg geld hebben om er iets van te maken.

    Trouwens 1 uitzondering en dat is Van Seumeren van Utrecht. Die man heeft commitment, visie, kent de club goed en heeft diepe zakken. Maar kleine kanttekening is dat desondanks Utrecht niet echt beter presteert dan ze afgelopen dertig jaar gemiddeld ook al deden
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 20:44
    Jordania is ook multi miljardair. En pompt ook miljoenen in Den Bosch.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:51
    Haha mocht je willen. Jordania is een mislukte speler, spelersmakelaar en corrupte bondsbestuurder die wat miljoenen bij elkaar heeft gesjoemeld maar zeer zeker geen multimiljardair is
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 21:12
    Dan moet je maar eens op onderzoek uitgaan. Verder zie ik wel dat je niet serieus over dit soort onderwerpen kan praten. Misschien komt dat voort uit jaloezie? Misschien had je stiekem gehoopt dat hij voor jou clubje had gekozen zodat jullie ook weer eens echt mee konden gaan doen om de prijzen. Helaas het mocht wederom niet baten maar toch wens ik je veel succes met het zoeken naar zo’n zelfde soort investeerder. Want ik ben gelukkig niet afgunstig en gun jullie wel het allerbeste.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 23:47
    Wat een reactie...
    Probeer maar eens jordania na te zoeken. Je zal zien dat ik gelijk heb.
    Het laatste dat ik wil is dat Feyenoord ‘gered’ wordt door een investeerder. Is trouwens ook uitgesloten via statuten en gouden aandeel etc. Zeer nabij Feyenoord zijn sowieso behoorlijk wat rijke figuren. Niet in de minst plaats miljardairs Cees de Bruin en Mamrce Boekhoorn. Maar degene die graag in zijn eentje baasje van Feyenoord zou willen zijn is volgens mij Michel Perridon, maar dat is precies het soort figuur dat je naar mijn mening buiten de deur moet houden. Alleen maar ijdeltuiterij en laten uiteindelijk grote puinhoop achter.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:50
    Inderdaad zeker geen multimiljardair, maar wel vermogend.

    Zijn vader heeft bij Vitesse wel laten zien echt commitment te hebben met de club en voetbaltechnisch (qua kennis, netwerk en achtergrond in het profvoetbal) zit het met de familie Jordania ook wel goed. Dat is echt wel een verschil met de eerste beste oliesjeik.

    Deze jongen heeft in de tijd dat zijn vader bij Vitesse zat trouwens altijd de uitzendingen van VI vertaald voor hem ;).
    Vind ik leuk
    Rodajc +15721
    dinsdag 4 december 2018 om 23:59
    Volgens mij zijn Vitesse, ADO, Fortuna en Den Bosch er allemaal op vooruit gegaan. Twente en NEC passen niet in je rijtje. En Korotaev heeft ons financieel niets slechts opgeleverd, alleen negatieve publiciteit.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    dinsdag 4 december 2018 om 15:21

    Ik zou PSV kopen en een parkeergarage van t stadion maken
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 15:26
    Ik zou Ajax kopen en van hun stadion... Oh wacht, de JohanCruijf ArenA is helemaal niet van Ajax zelf.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    dinsdag 4 december 2018 om 15:28
    Daar had je je bijna vergist, gelukkig kon je jezelf net op tijd corrigeren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:29
    Ja en daarom kan jij het dan niet kopen om het te verpesten! Lekker puh!
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 15:30
    Haha ja dat is precies mijn punt, maar bedankt voor je toelichting 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:32
    Haha ja weet ik. Ik dacht jij flauw doen, ik flauw doen hehe
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 16:03
    Dan kopen we Ajax wel en maken we er schoonmaakbedrijfje van.

    Schoonmaakmiddel is er al nu de rest nog...
    Vind ik leuk
    Dani82 +2210
    dinsdag 4 december 2018 om 16:09
    Helaas voor jou... ajax clean bestaat ook al. Daar gaat je eigen onderneming. En nu?
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 16:11
    Ajax clean is Ajax niet. 😉
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 16:13
    Maar wees gerust. Ik zorg wel voor een voetbalploegie, eentje op amateurbasis...

    Het moet natuurlijk wel leuk blijven. En zo hebben de voetbalsupporters ook nog iets om voor te juichen...

    Een lekkere pils na de wedstrijd of spelen met een kater van afgelopen nacht. Het kan dan allemaal! 😉
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    rexxo +2157
    dinsdag 4 december 2018 om 16:07
    Zei jij net niet op een ander topic dat je nooit provoceert?
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 16:18
    Nee, ik ben ook niet heilig. Ik vind dit overigens geen provoceren, ik vind dit met flauwe humor reageren op een trol. De enige goede manier om op trollen te reageren imo 😊.
    Vind ik leuk
    Wilex +1390
    dinsdag 4 december 2018 om 16:56
    Ik zal Psv kopen en van hun trainingscomplex een mooi rustig landgoed maken, oh wacht dat trainingscomplex is helemaal niet meer van de club.
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 17:03
    Niet? 😱 Haha, dat wist ik helemaal niet. Ik weet dat de grond onder het stadion (tijdelijk) niet meer van PSV is, is de herdgang van diezelfde deal?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    dinsdag 4 december 2018 om 17:00
    Net als de grond onder het Philips
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 17:04
    Haha klopt 😂 creatief zakendoen 2.0

    Edit: voor mensen hierom gaan zeuren, nee ik vind dat niet compliment waardig of iets. 😂

    Ik zal wat toelichting geven. Mijn jongste zoon van 6 maand heeft een zware operatie gehad, maar alles is goed gegaan en nu kan hij eindelijk horen (hij was volledig doof). Ik ben de hele dag al zo euforisch als wat en kan overal om lachen en de lol van inzien. Mijn opmerking over de JCA was niet provocerend bedoeld, maar puur als lolletje op de opmerking van de parkeergarage 😂. Mensen die me langer kennen hier weten dat ik absoluut geen problemen heb met Ajax of welke club dan ook 😊.

    Nog een edit: wat een ontzettend prachtige reacties van iedereen. Ik krijg er een brok van in mn keel! ♥
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:23]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    dinsdag 4 december 2018 om 17:18
    Gefeliciteerd !!!!!!
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 17:20
    Dankjewel 😊! Ik kan de hele dag al wel janken van geluk 😊!
    Vind ik leuk
    RenW +538
    dinsdag 4 december 2018 om 18:26
    Dan is de rest ook niet belangrijk meer, gefeliciteerd en veel geluk!
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 18:31
    Je kind zien schateren van het lachen omdat hij voor het eerst je stem kan horen is meer waard dan elke cup, schaal of watdan ook bij elkaar. Ik kan het gevoel gewoon echt niet onder woorden brengen.
    Vind ik leuk
    RenW +538
    dinsdag 4 december 2018 om 18:32
    Hou het vast, niets is vanzelfsprekend. :-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 19:58
    Ik twijfel nog even of ik de overwinning van Feyenoord op PSV van zondag of jouw bericht beter nieuws vind......

    Neh, als vader van twee gezonde dochters wint jouw nieuws glansrijk!!! Dat zal behoorlijk stressvol voor jouw en mama Arvin zijn geweest. Geniet er van zou ik zeggen!!! :-)
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 21:20
    Haha dankjewel. Dat vind ik prachtig om te horen van een rasfeyenoorder 😊. Ik weet hoeveel dat betekend haha. De stress is volledig vergeten nu. Nu is het alleen maar genieten van het samen zijn 😊.
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    dinsdag 4 december 2018 om 18:18
    Goed nieuws Arvin 👍
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    dinsdag 4 december 2018 om 18:58
    Gefeliciteerd kerel!!! Mooiste nieuws van de week sowieso :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 20:17
    Gefeliciteerd met je kind!
    Ik weet hoe belangrijk gezondheid is. Ik ben helaas twee maanden terug al mijn gehoor kwijt geraakt door "Sudden deafless". Heb ook een kleine meid van twee. Zou me geen raad meer weten als haar iets overkom!
    Ben heel blij voor jou en je kleine!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 21:15
    Damn man, zomaar opeens? Is er ook niks aan te doen?
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +2373
    dinsdag 4 december 2018 om 20:42
    Top man, gezondheid van je kinderen is het belangrijkste wat er is!
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    dinsdag 4 december 2018 om 22:51
    We zeiken allemaal op elkaar met een gniffel maar niet als het over de gezondheid over je kinderen gaat
    Ik hoop oprecht dat ie snel opknapt
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:58
    Wat een geweldig nieuws voor je!
    Vind ik leuk
    Kaar +1330
    donderdag 6 december 2018 om 11:36
    Wow wat mooi. Dat moet een onbeschrijflijk mooi gevoel zijn, gefeliciteerd!

    P.S. en ik vond jouw reactie op de provocatie erg grappig ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    dinsdag 4 december 2018 om 17:17
    Wel van alle eigenaars een meerderheids belang...….
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:10
    de grond onder het psv stadion is ook niet vab psv
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 00:54
    Maar de JCA is wel een parkeergarage😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 01:00]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    dinsdag 4 december 2018 om 15:26
    Goed plan, dat zal de sfeer iniedergeval ten goede komen daarbinnen.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +281
    dinsdag 4 december 2018 om 15:35
    Het stadion van psv .... euh is toch ook van de gemeente??
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    dinsdag 4 december 2018 om 15:37
    Ja joh, de meeste clubs zijn denk ik niet voor de volle honderd procent eigenaar van hun stadion.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    dinsdag 4 december 2018 om 19:52
    Je moet er gewoon een begraafplaats van maken, een grafstemming hangt er al
    Vind ik leuk
    Guntherr +1379
    dinsdag 4 december 2018 om 16:15
    Rijen
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    dinsdag 4 december 2018 om 16:16
    In het Brabantse hebben ze meer behoefte aan een dump-plek voor het afval van de daar alom aanwezige drugslabs.
    Vind ik leuk
    elmoo +708
    dinsdag 4 december 2018 om 16:27
    Ik zou Gilze rijen kopen heb ik tenminste een paar koelen
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    dinsdag 4 december 2018 om 16:34
    Als ik jou was kocht ik eerst een woordenboek
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    dinsdag 4 december 2018 om 16:59
    Zal dan wel vooral een parkeergarage voor bussen zijn aangezien men in Eindhoven graag een bus parkeert...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:34
    Derksen is ook een loser zeg...

    Laat zich misbruiken door FvD en Jordania...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6786
    dinsdag 4 december 2018 om 15:46
    Jij maakt misbruik van Afrikaanse kindslaven door gebruik te maken van je computer.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 15:53
    Misschien zit hij op z'n mobiel en zijn het Aziatische kindslaven?

    Maar jouw opmerking maakt me wel nieuwsgierig, weet jij waar al jouw dingen en spullen vandaan komen?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6786
    dinsdag 4 december 2018 om 16:22
    Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen wereldverbeteraar en naar alle waarschijnlijkheid komen de stoffen die mij computer laten functioneren uit regio's waar ze het niet nauw nemen met mensen/kinderrechten. Ik heb alleen een hekel aan mensen die door een Westerse lens kijken en vergeten (of moedwillig negeren) dat onze manier van leven alleen mogelijk is door de Derde Wereld te exploiteren.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 16:25
    Maar je vindt je vergelijking verder wel relevant?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6786
    dinsdag 4 december 2018 om 16:47
    Ja. Reaguurder oppert dat dat Derksen een ''loser'' is en dat hij zich laat ''gebruiken'' door de FvD maar ziet zijn zijn eigen hypocrisie door de vingers. (alsof er niet ergere zaken zijn dan een cheerleader zijn voor die gladjakker Baudet) Hij, samen met jou en mij maken gebruik van computers waarvan de grondstoffen ontgind zijn door kindslaven. Kleding gemaakt door mensen die onder verschrikkelijke omstandigheden werken voor een hongerloon en als kers op de taart gooien we bommen op onschuldige mensen en beginnen we te klagen wanneer ze hun landen ontvluchten om ergens anders opnieuw een leven op te bouwen. Kort samengevat: reaguurder is een hypocriet die zelf in de spiegel met kijken en uiteindelijk moet vaststellen dat hij geen haar beter is dan de man die hij veracht.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 17:21
    Ik vind de vergelijking als een tang op een varken slaan. Derksen maakt zelf een bewuste keuze om met deze club in zee te gaan. En daar mag je dan wat van vinden. Vervolgens begin jij een betoog over de spullen die je in huis hebt staan waarvan de productie of grondstoffen weleens op "foute" wijze tot stand heeft kunnen komen. Iets waarvan de producenten natuurlijk alles aan gelegen is om verborgen te houden.

    En gelukkig komen de misstanden tegenwoordig vaker aan het licht en kun je hierom bewustere keuzes maken. Bij ons dus geen nieuwe Iphones of kleding van H&M. Maar voorkomen is in deze situaties toch echt wat anders als je laten verbinden aan een politieke partij. En dat verhaal over die bommen laat ik maar even voor wat het is want dat raakt echt kant nog wal.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2924
    dinsdag 4 december 2018 om 16:26
    ihvmmdk gebruikt een fairphone :)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 17:23
    In het kader van de homo-acceptatie zou ik ook graag een Fairyphone willen zien! ;-)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11583
    dinsdag 4 december 2018 om 16:11
    Kindslaven moeten toch ook eten.
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    dinsdag 4 december 2018 om 16:17
    En alleen knikkeren is ook saai.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2924
    dinsdag 4 december 2018 om 16:27
    En ze moeten ook een mobieltje kunnen kopen.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    dinsdag 4 december 2018 om 15:44
    Koop FM 2019, komt aardig in de buurt😂 en het is een stuk goedkoper.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:45]
    Vind ik leuk
    Koenbres +1099
    dinsdag 4 december 2018 om 16:47
    Daar wil alleen het bestuur soms nog wel eens lastig zijn
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    dinsdag 4 december 2018 om 17:24
    Van Den Bosch?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 15:52
    Mij ook.
    Maar in Den Bosch?

    Als ik geld zou schijten en zo nodig een buitenlandse club wil gaan financieren zou ik toch ergens gaan zitten waar het lekker toeven is.
    Een of andere Chileense ploeg proberen de Copa Libertadores laten winnen ofzo.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 16:05
    Dat is wel de laatste plek waar ik heen zou gaan met mijn geld. 😂
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 16:07
    Wat weet jij van Chili wat ik niet weet?

    ja god... de grond schudt er met enige regelmaat maar in Europa hebben we overal merkel lego nodig om op de stoep te kunnen lopen.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 16:10
    Doe mij dan maar een FC Den Bosch.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 16:12
    Het ging mij meer om ene prettig klimaat en een uitdaging die uit te voeren is.
    Met Den Bosch ga je de eredivisie niet winnen, ook niet op de lange duur.
    Met een Chileense ploeg kan je de Copa wel winnen.
    Lukte Pablo Escobar ten slotte ook met Medellin.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 16:14
    Als je met een Chileene club de copa kunt winnen vandaag de dag dan win je met FC Den Bosch ook wel eens de ED.

    Pomp 100mil in je ploeg en wedden dat je meedoet. 😉
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 16:41
    We zullen zien!
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 16:59
    Ik snap je hoop.
    Zal allicht betere tijden gaan worden dan de afgelopen... 25? jaar.

    Maar ergens begin deze eeuw werd er ook geclaimed dat Vitesse binnen 3 jaar kampioen zou worden.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 17:11
    Maar wij zeggen dat niet. Integendeel wij willen binnen nu en 4 jaar een stabiele eredivisieclub zijn. En er wordt bij Den Bosch nergens gesproken over een kampioenschap. Sterker er wordt bij Den Bosch nog niet eens gesproken over een kampioenschap dit seizoen. De doelstelling blijft tot op heden nacompetitie. Degene die over kampioenschappen praten en over hoogtes van wedstrijdpremies gissen zijn steeds de media.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 17:45
    Denk dat ze een reële kans maken om kampioen te worden dit jaar.
    Zoveel nieuwe spelers en na 5 maanden (mee) bovenaan staan biedt goede kansen
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 18:44
    Moet wel wat bij komen dan. Want gisteren was het echt heel slecht. Maar we zullen zien waar het schip strand.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 20:30
    Sterk was het niet maar je pakt 1 punt meer dan je 4 achtervolgers dit weekend.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 20:42
    Klopt daar waar we vorig seizoen dit soort wedstrijden verloren pakken we er nu punten. Dus je hoort mij verder dan ook niet klagen. Ben zeer benieuwd waar dit gaat eindigen. Na de komende 3 wedstrijden weten we meer want dan spelen we respectievelijk tegen NEC(thuis), Eagles (uit) en Roda (thuis).
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 21:42
    Sappig programma...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:29
    Dat heeft Den Bosch zelf nooit geclaimd, doen andere wel zoals Derksen. Laat eerst de KNVB maar groen licht geven.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 17:43
    Derksen heeft het over dit seizoen, in de KKD.
    En dat zie ik ook nog wel gebeuren
    Vind ik leuk
    Josip Broz +792
    dinsdag 4 december 2018 om 23:29
    Ooh maar ik heb nooit gezegd dat het ooit zal gebeuren. De Jordaniatjes heten geen Abramovich.😉
    Vind ik leuk
    JOHN073 +27
    dinsdag 4 december 2018 om 20:13
    Dub waarom zou je eredivisie met den bosch niet kunnen winnen?

    Hij verdiend 1.5 miljard per jaar. dus als die wil zou die het kunnen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:27
    Hij draait een omzet van 1.5 miljard per jaar dat is iets anders dan dat hij verdient, maar goed Hij houd er genoeg over. Om van FCDB een goede club te maken.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11583
    dinsdag 4 december 2018 om 16:12
    Heel Zuid Amerika is corrupt, mij zal je er niet zien.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 4 december 2018 om 16:14
    Nee... Europa gaat lekker wat dat aan gaat.
    Volk; wij willen dit
    Politiek: wij doen lekker dat.

    En ondertussen blijven ze maar proberen om ook die laatste paar stuivers van je uit je zak te belasten.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11583
    dinsdag 4 december 2018 om 16:19
    Ik zeg niet dat het hier beter is, maar daar is het overal corruptie van onder tot boven. En democratie kennen ze daar per. Laat mij maar lekker hier zitten dan
    Vind ik leuk
    repeP +1320
    dinsdag 4 december 2018 om 16:18
    Je weet dat Nederland in het buitenland een naam heeft die geen Nederlander graag wil horen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:15
    Daar heb je ook computer spelletjes voor :)
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9312
    dinsdag 4 december 2018 om 16:34
    Fc Mojo
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33944
    dinsdag 4 december 2018 om 17:44
    Zou eerder een striplcub openen.
    Vind ik leuk
    Yung Lean +34
    woensdag 5 december 2018 om 00:02
    Geruchten gaan dat ze Bony & Kalou willen halen 😂
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    woensdag 5 december 2018 om 10:56
    Bony is reële optie. De vraag is of je het moet doen want hij is net pas hersteld van blessures, het kán wel.
    Vind ik leuk
    younited +4048
    dinsdag 4 december 2018 om 15:16
    Das een best jasje Kakhi :P

    Maar even serieus.. ik geloof er niks van.. Ajax heeft 200 miljoen op de bank.. het duurt echt nog wel ff voordat Den Bosch dat bij elkaar heeft... #sorryjohan
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 15:24
    Welke competitie speelt Den Bosch dan?
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2924
    dinsdag 4 december 2018 om 16:28
    The Kitchen Champions League.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2097
    dinsdag 4 december 2018 om 15:25
    Ik denk dat hij kampioen van de KKD bedoeld?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 4 december 2018 om 15:25
    Denk dat hij KKD bedoelt.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 4 december 2018 om 15:27
    Het blijft ook een ranzige afkorting....
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:26
    Ik denk ook dat Johan kampioen van de KKD bedoeld....
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    dinsdag 4 december 2018 om 15:39
    Haha iets met een plank, en die dan misslaan 😂.
    Vind ik leuk
    younited +4048
    dinsdag 4 december 2018 om 15:48
    Dan had VP dat er wel bij mogen zetten..
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 16:46
    Als je je eerst eens verdiept in wat die Kakhi per jaar verdient dan zou je kunnen weten dat 200 miljoen voor hem een schijntje is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    younited +4048
    woensdag 5 december 2018 om 12:36
    Dat gaat hij niet in Den Bosch stoppen.. bijzonder slechte investering zou dat zijn.. Hij hoeft het natuurlijk ook niet terug, maar Den Bosch heeft een veel te kleine achterban om ooit een duurzame rol van betekenis te gaan spelen.. Stop je er 200 miljoen in.. dan heb je idioot goede spelers (waarvan het nog maar de vraag is of die willen komen i.v.m weinig doorgroeimogelijkheden) en een stadion van 80.000 plaatsen, maar die krijg je nooit vol.. etc etc
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    woensdag 5 december 2018 om 12:48
    Als de KNVB groen licht geeft licht er al een heel plan klaar en zal je versteld gaan staan wat er gaat gebeuren. Onder anderen een geheel nieuw jeugdcomplex van tientallen miljoenen zal er gaan komen. Verder komt er een nieuw stadion met mobiel veld zodat deze er uit gereden kan worden en daarnaast zal de selectie dit seizoen al een flinke injectie gaan krijgen. Dus als we mogen geloven wat de plannen zijn zal hij dit seizoen al tientallen miljoenen in de club gaan steken. En wat ik zeg over de 200 miljoen is natuurlijk met een knipoog, je moet wel reëel zijn. Maar het is wel zo dat als ik niet weet (ik ben over het algemeen goed geïnformeerd van wat er binnen de club speelt) waar het kan eindigen dan lijkt het mij sterk dat al degene hier die totaal geen binding hebben met de club het wel weten.
    Vind ik leuk
    younited +4048
    woensdag 5 december 2018 om 13:00
    Dan blijf je het probleem van de kleine achterban/land houden... tv gelden brengen niks op.. en al heb je 17 miljoen fans.. het wordt m gewoon niet... begrijp me goed.. hoe meer concurrentie hoe beter natuurlijk, maar ik laat me graag verrassen..
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    woensdag 5 december 2018 om 13:20
    We zullen zien waar het gaat eindigen.
    Vind ik leuk
    Riszh +333
    dinsdag 4 december 2018 om 15:16
    Witwasserij
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:16
    Goed nieuws. Die gaan dus miss wel over een aantal jaar in de middenmoot draaien en dat brengt het niveau meteen omhoog.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:16
    En zodra Jordania vertrekt blijft er niets over. Het is een kleine club met een klein stadion en kleine achterban. Egotripperij
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 15:19
    En wat was er voor hij de boel wakker schudde?
    Vind ik leuk
    Och jeh +2147
    dinsdag 4 december 2018 om 15:19
    Of jalousie vanuit Enschede? Want dat betekend dat Twente nacompetitie of nog een jaartje KK divisie speelt
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:40
    *Jaartje=jaren
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 15:24
    Kahki Jordania is bezig met een duurzaam beleid. Echt gras ipv kunstgras, een geheel nieuw jeugdcomplex (10+miljoen), nieuwe tribunes, er is een TD aan het werk met een enorm netwerk, er staat een prima elftal bestaande uit jonge spelers met flinke transferwaarde, de eigen jeugdopleiding is bovendien al zo goed dat er 5-6 jonge zelf opgeleide spelers in het eerste staan.
    Hij is nog nauwelijks begonnen en heeft geen enkele intentie te vertrekken want hij heeft het ongelooflijk naar zijn zin.
    De club leeft als nooit tevoren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:26
    De jeugdopleiding is niks spelen allemaal in de lagere bvo competities
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 15:33
    Deijl, Kersten, Verbeek, Felida, Bouyaglafen, Brouwers en Vd Sande spelen in het eerste. Vd Winde en Blummel zijn jong en al jaren bij Den Bosch.

    Noem mij 1 club buiten misschien Sparta waar er zo veel zelf opgeleide spelers in het eerste spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:48
    AJAX!
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:55
    Feyenoord ook, AZ ik denk zelfs PSV, dus waar heb je het over, de opleiding is gewoon niet veel ze spelen allemaal onderin de 1e divisie laag en de 17-1 zelfs 2e divisie
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:57
    Haha mooi he. Maar zou het in het geval van den Bosch iets te maken kunnen hebben het het feit dat ze bijna failliet waren en dus geen spelers van buitenaf konden kopen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:37
    Natuurlijk heeft dat er mee te maken. Maar met die vijf of zes jeugdspelers staan ze op dit moment wel bovenaan, al zie ik ze de aankomende drie wedstrijden (Nec thuis, Eagels uit en Roda thuis) weinig punten halen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 15:58
    Leuk. Die vergelijking maak ik ook steeds. Blind, De Ligt, Mazraoui, vd Beek aangevuld met Zuid Amerikaanse pit.
    Zo ook Den Bosch. De Argentijnen van Den Bosch zijn bekenden van Tagliafico.
    En de spelers die Den Bosch ( o.a. 4 jeugdinterantionals) haalt zijn jong, jonger nog dan die van Ajax.

    Maar het lijkt er op , niet qua nivea maar qua beleid, de Hollandse school.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:00
    Maar denk jij niet dat Jordania dat beleid gaat afschieten en een hoger niveau talenten wil nastreven? Laten we eerlijk wezen, de jeugdspelers van den Bosch zijn nou niet bepaald de creme de la creme onder de talenten.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 16:07
    Tuurlijk hij haalt talenten als Velkov en Sapinnen en gaat die nog beter maken binnen de Bossche opleiding.
    En die jonkies van Den Bosch trekken er zich aan op. Zes in het eerste en ze staan bovenaan.

    Ik zie Velkov en Sapinnen nu al als een Bosch talent, vergelijk Frenkie, dat is toch Ajax geen Willem ll?
    Bij ons sluiten ze van iets verder aan
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    dinsdag 4 december 2018 om 16:22
    Frenkie is Willem II net als van Dijk. Wat is het grootste wat Den bosch de afgelopen 10 jaar heeft voortgebracht?
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 16:27
    Dat staat nu in het eerste bij Den Bosch, bij Willem ll staan er drie Nederlanders in en de aanvoerder is bij Den Bosch opgeleid.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1099
    dinsdag 4 december 2018 om 16:44
    Wat is het punt? Willem II heeft veel grote talenten voort gebracht en dat er maar 3 Nederlanders in staan wat boeit dat nou weer. Den Bosch doet het trouwens goed lijkt een beleid in te zitten.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 17:14
    Mijn opa speelde in het team van Willem ll dat landskampioen werd. De foto'' s en knipsels heb ik beschikbaar gesteld en hangen in het stadion in vitrines. Ik spreek nog wel eens Willem ll ers.
    Talent genoeg in Tilburg maar toch niet te vergelijken met bijvoorbeeld Van Nistelrooij, Van Grinsven, Gillhaus, Lurling en Lucius.

    De opleiding van Den Bosch is goed omdat er nu zes in het eerste staan. Daar is geen discussie over mogelijk.

    Maar los daarvan ; Khaki ziet mogelijkheden en haalt jonge spelers naar Den Bosch en investeert fors in die jeugd en in het jeugdcomplex, daar kun je geen kritiek op hebben want ik denk dat iedereen zegt dat dat heel verstandig is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    Koenbres +1099
    dinsdag 4 december 2018 om 17:40
    Neenee zeg absoluut niet dat jullie jeugd slecht is, beleid ziet er momenteel goed uit
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 18:30
    Ja het is geweldig beleid. De TD haalde veel en veel duurdere Brazilianen van naar Zenit en CSKA, die man heeft een enorm netwerk. Als je die jonge spelers kunt halen, dan moet je dat toch doen?
    Eén van de Brazilianen die in beeld zijn, speelde in Jong Brazilië en scoorde heel veel goals voor Jong Brazilië. Daar kun je je nooit een bult aan vallen, lijkt mij.
    Wij zijn heeel benieuwd wie er komen. Maar wie er ook nog komen, het is nu ook al leuk om de Vliert te bezoeken
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1332
    dinsdag 4 december 2018 om 18:28
    Maar bij den bosch hebben ze niet de beste verdediger van nederland, en de premier league opgeleid. En ook niet een talent waar Real, Barca, city, en PSG achter aan zit. Willem II doet het veel beter.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 18:35
    Nee, want er staat bij Willem ll niet 1 zelf opgeleide speler in het eerste en bij Den Bosch een stuk of 6-7.
    En die twee die je noemt daar zag Streppel niks in. Als je spelers het eerste niet kúnnen halen omdat de coach van het eerste geen verstand van jeugd heeft, heb je niet veel aan opleiden.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    Koenbres +1099
    dinsdag 4 december 2018 om 18:42
    Hoo wel bij de feiten blijven haha dat die 2 niet zijn gebleven is absoluut niet helemaal Streppel zijn schuld, had beide met andere omstandigheden te maken. En ik zeg al knap wat den Bosch doet maar zouden deze zelf opgeleide spelers allemaal al mee kunnen in de eredivisie? Kan hoor ik ken ze er niet goed genoeg voor. Verder is Willem II er mee bezig en zijn er al meerdere uit eigen jeugd bij het eerste gehaald
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 19:13
    We zijn het gewoon eens dat het het beste/mooiste is om zelf op te leiden

    Van de huidige zelf opgeleide spelers is Kersten en natuurlijk ook Verbeek linkerrijtje materiaal.
    Felida 18 is in beeld bij Ajax maar is nog te jong om te zeggen waar zijn top ligt. Blummel, Brouwers ( debuut op 16 - jarige leeftijd) en Deijl doen goed mee in top van de KKD en worden nog beter.

    Maar opleiden is ook jonge spelers halen...
    Vaisanen 19, Velkov 20, Khammas 19 en Sapinnen 21, die wórden op dit moment in Den Bosch opgeleid.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1099
    dinsdag 4 december 2018 om 20:08
    Goed bezig dan jullie, en jonge spelers halen is inderdaad wel opleiden maar ik vind dat de club die hem jaren heeft gehad niet vergeten moet worden. Willem II is weer aan het bouwen en had veel leuke jeugd kunnen hebben nu. Hilterman, Van Bergen, Lammers en Aboukhlal maar die zijn helaas ook allemaal al weer weg
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 20:14
    Ja klopt behouden is lastig, perspectief op het eerste moet je ook hebben.
    Als wij 11Braziliaanse toppers halen, dan heeft de jeugd geen kans. Boessen zegt gelukkig dat de spelers van buiten alleen spelen als ze beter zijn dan de eigen jeugd,
    Vind ik leuk
    Koenbres +1099
    dinsdag 4 december 2018 om 20:15
    Mee eens, we doen ook ons best dat zo te doen maar als eenmaal ploegen als psv en ajax komen ben je vaak kansloos wat heel jammer is. Maarja Willem II heeft een steeds beter beleid en de club lijkt echt te leven weer
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 20:26
    Succes. Mijn opa was de watervlugge rechtsbuiten van het kampioensteam van Willem ll.
    Hjj heeft me wel wat geleerd toen ik klein was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:40
    Nee sorry, maar Frenkie is Willem 2. Was 16 toen die naar Ajax ging. Ik denk dat de basis eerder in de eerste 16 jaar gelegd wordt dan in de 16 daarna. Dan is het finetunen. En in het geval van Frenkie betwijfel ik of er binnen Ajax mensen zijn die hem kunnen vertellen hoe het moet. Niet dat Frenkie de beste ooit is ofzo, maar ik ken geen spelers met dezelfde stijl.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:40
    Jordana wil juist de jeugdopleiding naar een hoger niveau tillen.
    Vind ik leuk
    JOHN073 +27
    dinsdag 4 december 2018 om 20:58
    Jeugd spelers niet mee de la crème zijn komt doordat als ze boven de rest uitsteken weg gekaapt worden naar PSV Ajax Feyenoord. Waarna de supporters weer kunnen zeggen weer een speler uit onze jeugd😁
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 19:48
    De enige die op dit moment uit de eigen jeugd spelen zijn de Ligt en Donny van de Beek en Mazraoui. Frenkie noem ik geen eigen jeugd maar daar zal jij wel anders over denken. En noem even de andere namen van de spelende "eigen jeugd" spelers als ik het mis heb.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 4 december 2018 om 16:36
    Wat dacht je van selectie van ADO Den Haag, zitten er ook meer als genoeg bij het eerste.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +223
    dinsdag 4 december 2018 om 19:52
    Ook een vanuit de jeugd van Den Bosch. Is nu bij jullie de uitblinker en was bij Den Bosch niet goed genoeg :)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    dinsdag 4 december 2018 om 20:05
    Die heeft overal wel ergens in de jeugd gespeeld.

    Feyenoord (2003-2004), Excelsior (2001-2004), Leonidas (2004-2007) PSV 2007-2008 en daarna pas Den Bosch 2008 tot en 2010...dat noem je geen eigen jeugd meer toch? Maar dat ie bij ons doorgebroken is komt vooral door de warme bad waar die terecht in is gekomen-;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 4 december 2018 om 15:26
    Haha peter, helemaal jouw onderwerp dit
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 18:57
    Weet je hoe leuk dit is??
    Ik weet nog dat Ajax FC Nurnberg met 4-1 versloeg terwijl die Duitsers dachten dat Ajax een schoonmaakmiddel was en wij al wisten hoe goed Cruijffie was.
    Het doet me ook denken aan de tijd dat je in het stadion van PSV op houten bankjes in de regen zat. Er kwam een nieuw stadion met verwarming (!!!) en spelers als Koeman, Vanenburg en Gullit kwamen naar Eindhoven. Hoe leuk was dat om die groei te zien.... en als ik dan Khaki zie juichen in zijn skybox en de volle tribunes zingen" Knaki is een Bosschenaar" dan zie je een mooie toekomst voor dit piepjonge team.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 4 december 2018 om 19:01
    Geniet ervan man :)
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    dinsdag 4 december 2018 om 15:27
    Klinkt goed. Hulde!
    Vind ik leuk
    Bosch +58
    dinsdag 4 december 2018 om 16:12
    Amen!
    Vind ik leuk
    JOHN073 +27
    dinsdag 4 december 2018 om 20:54
    Ego tripperij🤣🤣
    Niemand bij fcdb die er tekoop mee loopt.

    Snuifzuhhhhh
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2466
    dinsdag 4 december 2018 om 15:17
    Bijna de hele begroting van Telstar die Braziliaan.
    Den Bosch naar de top.. waarom precies die club heb ik nog niet helemaal door.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 4 december 2018 om 15:27
    Lekker vanaf nul beginnen :p
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 15:29
    1 Den Bosch is de hoofdstad van Brabant.
    2 den Bosch heeft een geweldige jeugdopleiding
    3 Bij Den Bosch is ruimte om te investeren in jonge spelers die onder Boessen aantoonbaar beter worden
    4 Khaki Jordania is liefhebber van de Hollandse school en kan zijn ideeën kwijt binnen Den Bosch waar de jeugdopleiding al goed is en onder Jordania nog beter zal worden.

    Daarom Den Bosch.
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    dinsdag 4 december 2018 om 15:41
    5 Den Bosch was bijna failliet en was daarom een makkelijke aankoop voor Kakhi. Dat is de enige reden waarom hij voor Den Bosch koos.

    Verder prima natuurlijk. Ik vind het wel mooi en gun de Bosschenaren dit van harte. Van mij mogen meer clubs worden overgenomen die zichzelf niet kunnen bedruipen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 15:48
    Het gaat niet meer op oud papier en het geld van een paar lokale sponsors alleen.
    Je zult zien dat over een jaar of vijf bij alle KKD clubs op deze manier wordt gewerkt.

    Khaki kon bij meer clubs terecht en vergeet niet: er waren nog twee partijen geinteresseerd in Den Bosch.
    Ze zijn beide niet over 1 nacht ijs gegaan en het blijkt een goede match. Zo heeft Boessen een grote stem in heytgeheel. Boessen haalde Holla en Van der Steen.
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    dinsdag 4 december 2018 om 16:06
    Valt mij heel erg mee hoe het tot nu toe gaat. Veel jonge Nederlandse spelers staan in de basis. Trainer zit er nog. Al met al lijkt het zeker een goede match.

    Kakkie heeft gezien hoe zijn vader het verkeerd aanpakte bij Vitesse in het begin. Teveel nieuwe spelers en een buitenlandse trainen gaat niet werken.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 16:10
    Precies. Hij is slim, zeer goed opgeleid en heeft meer te besteden vanuit zijn bedrijven( omzet 1,2 miljard)
    Het leuke is dat hij de opstelling plus reserves zo uit zijn hoofd opnoemt maar er zich niet mee bemoeit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:57
    Bij den bosch komt nooit iemand het leeft daar helemaal niet, ik sta er niet van te kijken als de meeste Bosschenaren naar psv gaan
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 16:00
    Nooit? In Eredivisie topjaren 13.000 gemiddeld in wat toen het vierde stadion van Nederland was.
    De sfeer is ook terug en sinds de M side weer open is wordt het met de week drukker.

    Het leefDE niet maar het leefT weer wel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:33]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:04
    Ik hoop het voor je, het is in ieder geval een volksclub en daar hou ik wel van
    Vind ik leuk
    J.tee +81
    dinsdag 4 december 2018 om 16:22
    Denbosch leeft weer langs de maas bert
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:56
    Ik kan me voorstellen als je van buiten Den Bosch komt dat je er zo over denkt maar het leeft echt weer in Den Bosch en mocht het sprookje uitkomen en ze promoveren dan is de Vliert te Klein.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2466
    dinsdag 4 december 2018 om 16:13
    Behalve punt 1 kan je dat over elke h
    Hollandse club wel zeggen.
    Punt 5 is het meest voor de hand liggend denk ik idd.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 16:24
    Nee hoor, Den Bosch is een piepjong elftal met zes zelf opgeleide spelers in het eerste. Dat heeft Cambuur niet en MVV ook niet om eens hoofdsteden te vergelijken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2466
    dinsdag 4 december 2018 om 16:31
    Dan hebben ze een leuke lichting.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:45
    Clubs die bijna failliet zijn kost niet zoveel voor een overname, als iemand bijvoorbeeld Twente wil overnemen krijgt hij ook een bedrag van 30 miljoen schuld er bij. Den Bosch kost Jordania maar 2,5 miljoen voor de overname
    Vind ik leuk
    JOHN073 +27
    dinsdag 4 december 2018 om 21:04
    We waren gratis🤣🤣
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33944
    dinsdag 4 december 2018 om 15:19
    Vitesse 2 :))
    Vind ik leuk
    NvC +5194
    dinsdag 4 december 2018 om 15:28
    Is dat niet Chelsea 3?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33944
    dinsdag 4 december 2018 om 15:28
    Nu wel ja.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:19
    Is evenveel als de begroting van sommige eredivisie clubs
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:20
    Zou wel mooi zijn voor den bosch.
    Vind ik leuk
    Rabarber +490
    dinsdag 4 december 2018 om 15:20
    Knap hoor, zelf niks kunnen presteren zonder een zak geld.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    dinsdag 4 december 2018 om 15:29
    Afgunst is lelijk.
    Vind ik leuk
    Rabarber +490
    dinsdag 4 december 2018 om 16:07
    Inderdaad afgunst, jij houdt van clubs die nooit een rol van betekenis hebben gespeeld en doordat een of andere buitenlandse flierefluiter die voorheen nog nooit van de club gehoord heeft er geld in pompt, doen ze ineens mee. Het is inderdaad het moderne voetbal maar ik gun dat soort clubs allemaal een faillissement. Heeft niks met voetbal te maken.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    dinsdag 4 december 2018 om 16:29
    Den Bosch zou wat mij betreft zonder geldschieter net zo goed failliet kunnen gaan. Nu bestaat de kans dat ze positief gaan bijdragen aan het Nederlandse voetbal, dus ik ben er wel blij mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:31
    Je snapt zelf ook wel dat het in de voetbalwereld zonder geld niet mogelijk is toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:46
    welke club presteerd wel zonder geld? jaloers?
    Vind ik leuk
    Rabarber +490
    dinsdag 4 december 2018 om 15:59
    Er zit een groot verschil tussen geld verdienen en zomaar wat krijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 18:19
    eerst investeren en met de resultaten komt ook het verdienen. enige nadeel is het kleine stadion
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 21:24
    Het stadion wordt flink uitgebreid. Alles op zijn tijd voorlopig is het groot genoeg al verwacht ik vrijdag tegen NEC een tamelijk vol huis
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 21:41
    ok, kunnen ze dat stadion nog uitbreiden? de hoeken dicht of wat gaat er gebeuren
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 22:04
    De hele M side die net weer open is, gaat plat.
    De M side is de lange zijde die je in beeld ziet tijdens de wedstrijden. Dat is nog een gedeelte van de ' oude ' Vliert.
    Dat gaat dus plat en daar komt een hele grote nieuwe tribune met daaronder het nieuwe jeugdcomplex.
    De trainingsvelden liggen daar al. Er komt ook een hybride mat op het trainingscomplex net zo'n mat dus als in het stadion.
    De supporters hebben nog steeds de mogelijkheid pay per point te betalen dwz 10 euro per overwinning en 5 euro per gelijkspel. Dat geld wordt eens per twee maanden afgeschreven.
    Het wordt steeds drukker en gezelliger.
    En de hekken zijn weg.
    Geleidelijk. De plannen zijn er en ik verwacht echte toppers met kerst.
    Anton Evmenov ( TD ex Zenit en ex CSKA Moskou) was in Zuid Amerika en in Moskou.
    Nog drie zware wedstrijden tot de kerst en een paar belangrijke spelers geblesseerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:23
    dat van de m side is wel jammer, dat is toch traditie. het jeugdcomplex komt bij het stadion? spelen die niet meer op de oude ovh velden? och man wat ben ik er lang niet meer geweest, wordt maar weer eens tijd
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 22:34
    Nee het ovhcomplex is verkocht en afgebroken..Daar staan nu prachtige huizen
    Het eerste traint in het stadion, de jeugd bij BVV waar dus het nieuwe complex ook is/komt.

    Wees welkom er is nog plek!! Kom wel op tijd want er staan lange rijen.
    Er is voldoende ruimte om vooraf wat te drinken en je bij te laten praten over het team.
    Tegen NEC wordt het zeker een mooie wedstrijd want die hebben echt prima spelers.
    Ik zit op de Curva Sud dat is de zuidtribun.


    ( Ajax fans ook welkom )
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:39
    het probleem is dat het vrijdag is, ik moet meer als 2 uur rijden en op vrijdag middag misschien nog wel meer, maar eens kijken wanneer ik weer eens tijd heb. als ik ga zal het de m side worden, net als vruuger :-)

    ( ajax en den bosch fans ook? haha)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    woensdag 5 december 2018 om 08:20
    Roda thuis is op zaterdag 22 december
    19.45 uur.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 08:30]
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 17:55
    Top Oss
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:21
    Hoe zit dat in de KKD met fairplay geld en inkomsten en uitgaven??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    dinsdag 4 december 2018 om 15:30
    Wat denk je zelf? Ze zijn al blij als niet de ene na de andere club omvalt. Money talks the language they understand
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:23
    En we gingen op vakantie met het geld van ome Jan en niemand die wist hoe hij aan die centen kwam het ons ook niet schelen dus we namen het ervan
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:27
    Denk eerder op vakantie met ome Merab.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:30
    Als ze maar niet in Twente terechtkomen
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:27
    Hij moet nog wel even gescreend worden door de KNVB, ze willen weten waar al dat geld vandaan komt...

    Wat dacht je van, euh, pappie?
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    dinsdag 4 december 2018 om 15:46
    Kakkie heeft daar schijt aan
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:02
    Knakie heeft meer geld dan zijn vader. en dat al op 24 jarige leeftijd.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    dinsdag 4 december 2018 om 15:28
    Ja, die jongen heeft heel hard gewerkt, 23 jaar en multi miljonair. Daar had ik toch een paar jaar meer voor nodig :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:29
    Eerst maar zien dan geloven .
    Vind ik leuk
    J.tee +81
    dinsdag 4 december 2018 om 15:30
    Kakhi is een Bosschenaar!
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +974
    dinsdag 4 december 2018 om 15:31
    Dus omdat de spelers nu 5 rooitjes extra krijgen aan premie kunnen ze nu wel boven hun kunnen presteren.

    Geld doet veel met een mens?!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 15:40
    Derksen kletst. De premies zijn hoog en daardoor zijn de salarissen wat meer gelijk. Dan krijg je geen scheve gezichten en kun je een echt team vormen.
    De spelers die er vorig jaar al waren en nog steeds in het eerste spelen, zijn in gesprek met de club.
    Deze Khaki Jordania toont visie en ja hij heeft het geld om zijn ideeën uit te werken. Dat kan ook niet anders. De kost gaat voor de baat.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +974
    dinsdag 4 december 2018 om 15:47
    Dat Derksen lult is geen verrassing het is immers een l*l met vingers...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    dinsdag 4 december 2018 om 15:33
    Allemaal willen ze op een gegeven moment de aanval doen op de top3 en voor 2 miljoen koop nog niet eens de tante van Neymar jr. voor in Bazilië.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    dinsdag 4 december 2018 om 15:35
    Top 3 van de KKD he. Dan kom je met de tante van Neymar een heel eind.
    Vind ik leuk
    Mama +331
    dinsdag 4 december 2018 om 15:34
    Geef Derksen een goeie kans dat hij gelijk krijgt. Het had knap geweest als hij dat aan het begin van de competitie had gezegd
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:37
    Nieuwe top 3 over 5 jaar PSV, Ajax en den Bosch, heerlijk
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    dinsdag 4 december 2018 om 15:44
    Dan zitten Den Bosch en PSV wel in elkaars vaarwater wat betreft sponsors en jeugdspelers.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    dinsdag 4 december 2018 om 15:49
    Haha precies hij bedoeld waarschijnlijk Ajax, den Bosch en Utrecht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 15:48
    Dat zeiden ze over Vitesse ook een paar jaar geleden. En Fortuna. En Twente. En Feyenoord 😂😂

    Het is en blijft een top 2.
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 22:05
    sorry Ajax,FC den Bosch en dan Psv bedoel je!
    Vind ik leuk
    NvC +5194
    dinsdag 4 december 2018 om 16:13
    Is Den Bosch met Jordanian nu binnen 3 jaar ook kampioen? 😂
    Vind ik leuk
    AJAXDEGOD +551
    dinsdag 4 december 2018 om 16:39
    FFP regelementen gelden niet in d jup?


    En hoe betrouwbaar is deze homofoob eigenlijk nog wel? Ik verwijs dit naar de prullenbak alles met de naam Derksen verdiend een afvalbak
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 december 2018 om 16:41
    Slecht nieuws voor Fc Twente !
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    dinsdag 4 december 2018 om 16:46
    In plaats van mijn eigen club hebben en daar vreselijk veel geld mee verdienen zou ik liever een soort Playboy icoon Hugh Hefner figuur willen zijn. Bij Den Bosch kijkt geen kip en ik heb de jonge kippetjes het liefst om me heen!!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    dinsdag 4 december 2018 om 16:47
    Een braziliaan van 2 miljoen.!!

    Daar gaat David Neres . Ik wist dat die ontevreden was met zijn speeltijd
    Vind ik leuk
    Patje41 +915
    dinsdag 4 december 2018 om 16:48
    financieel FairPlay----niet afhankelijk van 1 suikeroom en niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt....
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8629
    dinsdag 4 december 2018 om 16:58
    Kan iemand mij vertellen wat dit met frenkie te maken heeft?
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    dinsdag 4 december 2018 om 21:36
    Den Bosch heeft een heel Jong elftal
    Vind ik leuk