Derksen voorspelt kampioen: 'Jordania is bezig met een Braziliaan van 2 miljoen'

Derksen voorspelt kampioen: 'Jordania is bezig met een Braziliaan van 2 miljoen'

Gepubliceerd: dinsdag 4 december 2018 om 15:13di 04-12-2018 om 15:13

FC Den Bosch-eigenaar Kakhi Jordania lijkt grootse plannen te hebben. Johan Derksen onthulde maandagavond bij talkshow Veronica Inside dat de zoon van voormalig Vitesse-eigenaar Merab Jordania bezig is om 'grote spelers' naar stadion De Vliert te halen. 

Afgelopen zomer slaagde Jordania er al in om de ene na de andere aankoop te presenteren in Den Bosch. Voorlopig legt dat de Brabantse Keuken Kampioen Divisie-formatie geen windeieren: na zestien speelrondes is FC Den Bosch koploper. "Spelers van de club geeft-ie wedstrijdpremies van 5000 euro", vertelde Derksen maandagavond. "Per wedstrijd!"

Het lijkt erop dat er in januari opnieuw het nodige staat te gebeuren op de transfermarkt. "Neem van mij aan: ze worden kampioen", aldus Derksen. "Jordania is met hele grote spelers bezig. Hij moet nog wel even gescreend worden door de KNVB, ze willen weten waar al dat geld vandaan komt... Hij is nu met een Braziliaan bezig die bijna twee miljoen euro kost."

Plaats een reactie

MojoRisin +14612
dinsdag 4 december 2018 om 15:15
Dat lijkt me nou echt een leuke hobby, een eigen voetbalclub hebben..
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:17
Mij ook
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 15:19
Voor de meeste Nederlandse clubs is het niet zo leuk. Zijn meestal ijdeltuiten of geldwolven en van beide wordt een club niet beter. Denk aan Roda, Vitesse, Twente, NEC.
Vind ik leuk
HaagieHaag +1083
dinsdag 4 december 2018 om 15:23
ADO :-((
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 09:48
Was geen Rus maar Chinees 😂
Vind ik leuk
HaagieHaag +1083
woensdag 5 december 2018 om 13:12
Zelfde laken een pak....
Vind ik leuk
The Iceman +14876
dinsdag 4 december 2018 om 15:25
Vitesse had niet meer bestaan zonder de overname, dus dan valt zo’n Rus snel mee.
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:23
Alleen ontstonden die problemen door de eigenaar daarvoor. Ook zo’n Zonnekoning, geen Rus maar een Nederlander.
AZ hetzelfde verhaal. Spoor van ellende laten al die ijdeltuiten na
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
dinsdag 4 december 2018 om 20:59
AZ zelf is geen moment in de problemen geweest. Sterker nog, ze zijn er financieel beter uitgekomen.
Vind ik leuk
Maan88 +6601
dinsdag 4 december 2018 om 21:37
Toch vond ik Ome Dirk altijd een sympathieke vent met mooie sportieve dromen!
Vind ik leuk
Bossie020 +5948
woensdag 5 december 2018 om 00:37
Dirk was idolaat van AZ.
Hij komt er nog steeds trouwens.
Vind ik leuk
Nbl +835
woensdag 5 december 2018 om 10:46
En hij kan nog dansen ook 😆 .
Vind ik leuk
The Iceman +14876
woensdag 5 december 2018 om 10:49
Haha Slutsky zeker, maar ik bedoelde de eigenaar Oyf.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:50]
Vind ik leuk
Nbl +835
woensdag 5 december 2018 om 11:19
Ze zoon toch zal vast goed komen .
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
dinsdag 4 december 2018 om 15:35
Onze eigenaar Frits Schrouff lijkt me niet echt een ijdeltuit of geldwolf.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
dinsdag 4 december 2018 om 16:44
Ik denk ook dat hij Korotaev bedoeld. Schrouff wil verkopen
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
dinsdag 4 december 2018 om 19:48
Kan hij wel bedoelen maar korotaev heeft maar 20% en vraag t me echt af of hij ooit nog meer gaat krijgen. Schrouff past niet in dat beeld
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:25
Ja en die vent voor Schrouff dan, zogenaamd briljante kijk op spelers maar uiteindelijk Roda aan zn lot overlaten. Toegegeven dat die vent we echt paar goede speler heeft gehaald maar verder ook alle centen heeft doen verdampen
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 21:07
Er was geen vent voor Schrouff, tenminste als je een eigenaar bedoelt. Diegene die jij omschrijft zal waarschijnlijk TD Ton Caanen zijn; die was vooral druk met zichzelf heel erg geweldig te vinden.
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 23:37
Nol Hendriks bedoel ik
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 21:57
Nol Hendriks heeft geen functie gehad binnen Roda. Hijwerd gezien als suikeroom.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2324
dinsdag 4 december 2018 om 17:01
Allesbehalve zelfs. De man is zo'n goedzak dat-ie 17 miljoen door de plee heeft gespoeld in zijn pogingen Roda te redden. Alleen jammer dat-ie vertrouwen heeft gehouden in de beleidsmakers die er zaten. Want alles is verdampt en het contract van de enige eredivisiewaardige speler die er nu nog rondloopt (Engels) loopt af in de zomer.
Vind ik leuk
diekertjedap +5170
dinsdag 4 december 2018 om 20:18
dat is een behoorlijk hoeveelheid bullshit wat je hier verteld, is ook een kwaliteit hé?
Vind ik leuk
Vak-DD +12048
dinsdag 4 december 2018 om 16:09
Wij zijn er niet slechter van geworden hoor ?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
dinsdag 4 december 2018 om 16:33
En wij ook niet :).
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:27
Nog niet nee, lijkt eerst altijd leuk, ellende komt over paar jaar pas. Mag je bij me uit komen huilen
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
dinsdag 4 december 2018 om 20:36
Denk dat je over een paar seizoenen bij mij komt huilen omdat dan de 4de plaats voor jullie het hoogst haalbare gaat worden;).
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:37
Haha ik hoop het voor je
Vind ik leuk
Baijiu +1576
dinsdag 4 december 2018 om 16:59
Laat vitesse nou een voorbeeld zijn dat er wèl beter op is geworden. En zo ook man city, psg etc
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:35
Daarom zeg ik ook voor de meeste Nederlandse clubs, heb het niet over buitenlandse clubs want daar stappen allemaal multimiljardairs in die net zo lang geld erin pompen totdat succes komt. Maar in Nederland komt de derde garnituur eigenaren langs. Mensen die net doen alsof ze geld hebben, of zetbaasje zijn van een belchinees of ongedekte cheques uitschrijven of gewoon net niet genoeg geld hebben om er iets van te maken.

Trouwens 1 uitzondering en dat is Van Seumeren van Utrecht. Die man heeft commitment, visie, kent de club goed en heeft diepe zakken. Maar kleine kanttekening is dat desondanks Utrecht niet echt beter presteert dan ze afgelopen dertig jaar gemiddeld ook al deden
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
dinsdag 4 december 2018 om 20:44
Jordania is ook multi miljardair. En pompt ook miljoenen in Den Bosch.
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:51
Haha mocht je willen. Jordania is een mislukte speler, spelersmakelaar en corrupte bondsbestuurder die wat miljoenen bij elkaar heeft gesjoemeld maar zeer zeker geen multimiljardair is
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
dinsdag 4 december 2018 om 21:12
Dan moet je maar eens op onderzoek uitgaan. Verder zie ik wel dat je niet serieus over dit soort onderwerpen kan praten. Misschien komt dat voort uit jaloezie? Misschien had je stiekem gehoopt dat hij voor jou clubje had gekozen zodat jullie ook weer eens echt mee konden gaan doen om de prijzen. Helaas het mocht wederom niet baten maar toch wens ik je veel succes met het zoeken naar zo’n zelfde soort investeerder. Want ik ben gelukkig niet afgunstig en gun jullie wel het allerbeste.
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 23:47
Wat een reactie...
Probeer maar eens jordania na te zoeken. Je zal zien dat ik gelijk heb.
Het laatste dat ik wil is dat Feyenoord ‘gered’ wordt door een investeerder. Is trouwens ook uitgesloten via statuten en gouden aandeel etc. Zeer nabij Feyenoord zijn sowieso behoorlijk wat rijke figuren. Niet in de minst plaats miljardairs Cees de Bruin en Mamrce Boekhoorn. Maar degene die graag in zijn eentje baasje van Feyenoord zou willen zijn is volgens mij Michel Perridon, maar dat is precies het soort figuur dat je naar mijn mening buiten de deur moet houden. Alleen maar ijdeltuiterij en laten uiteindelijk grote puinhoop achter.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 00:50
Inderdaad zeker geen multimiljardair, maar wel vermogend.

Zijn vader heeft bij Vitesse wel laten zien echt commitment te hebben met de club en voetbaltechnisch (qua kennis, netwerk en achtergrond in het profvoetbal) zit het met de familie Jordania ook wel goed. Dat is echt wel een verschil met de eerste beste oliesjeik.

Deze jongen heeft in de tijd dat zijn vader bij Vitesse zat trouwens altijd de uitzendingen van VI vertaald voor hem ;).
Vind ik leuk
Rodajc +18147
dinsdag 4 december 2018 om 23:59
Volgens mij zijn Vitesse, ADO, Fortuna en Den Bosch er allemaal op vooruit gegaan. Twente en NEC passen niet in je rijtje. En Korotaev heeft ons financieel niets slechts opgeleverd, alleen negatieve publiciteit.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 00:00]
Vind ik leuk
Gilze +772
dinsdag 4 december 2018 om 15:21

Ik zou PSV kopen en een parkeergarage van t stadion maken
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 15:26
Ik zou Ajax kopen en van hun stadion... Oh wacht, de JohanCruijf ArenA is helemaal niet van Ajax zelf.
Vind ik leuk
Tsubamba +2490
dinsdag 4 december 2018 om 15:28
Daar had je je bijna vergist, gelukkig kon je jezelf net op tijd corrigeren.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:29
Ja en daarom kan jij het dan niet kopen om het te verpesten! Lekker puh!
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 15:30
Haha ja dat is precies mijn punt, maar bedankt voor je toelichting 😂
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:32
Haha ja weet ik. Ik dacht jij flauw doen, ik flauw doen hehe
Vind ik leuk
rexxo +6743
dinsdag 4 december 2018 om 16:07
Zei jij net niet op een ander topic dat je nooit provoceert?
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 16:18
Nee, ik ben ook niet heilig. Ik vind dit overigens geen provoceren, ik vind dit met flauwe humor reageren op een trol. De enige goede manier om op trollen te reageren imo 😊.
Vind ik leuk
Wilex +2328
dinsdag 4 december 2018 om 16:56
Ik zal Psv kopen en van hun trainingscomplex een mooi rustig landgoed maken, oh wacht dat trainingscomplex is helemaal niet meer van de club.
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 17:03
Niet? 😱 Haha, dat wist ik helemaal niet. Ik weet dat de grond onder het stadion (tijdelijk) niet meer van PSV is, is de herdgang van diezelfde deal?
Vind ik leuk
pietprecies +10502
dinsdag 4 december 2018 om 17:00
Net als de grond onder het Philips
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 17:04
Haha klopt 😂 creatief zakendoen 2.0

Edit: voor mensen hierom gaan zeuren, nee ik vind dat niet compliment waardig of iets. 😂

Ik zal wat toelichting geven. Mijn jongste zoon van 6 maand heeft een zware operatie gehad, maar alles is goed gegaan en nu kan hij eindelijk horen (hij was volledig doof). Ik ben de hele dag al zo euforisch als wat en kan overal om lachen en de lol van inzien. Mijn opmerking over de JCA was niet provocerend bedoeld, maar puur als lolletje op de opmerking van de parkeergarage 😂. Mensen die me langer kennen hier weten dat ik absoluut geen problemen heb met Ajax of welke club dan ook 😊.

Nog een edit: wat een ontzettend prachtige reacties van iedereen. Ik krijg er een brok van in mn keel! ♥
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:23]
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 4 december 2018 om 17:18
Gefeliciteerd !!!!!!
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 17:20
Dankjewel 😊! Ik kan de hele dag al wel janken van geluk 😊!
Vind ik leuk
RenW +3408
dinsdag 4 december 2018 om 18:26
Dan is de rest ook niet belangrijk meer, gefeliciteerd en veel geluk!
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 18:31
Je kind zien schateren van het lachen omdat hij voor het eerst je stem kan horen is meer waard dan elke cup, schaal of watdan ook bij elkaar. Ik kan het gevoel gewoon echt niet onder woorden brengen.
Vind ik leuk
RenW +3408
dinsdag 4 december 2018 om 18:32
Hou het vast, niets is vanzelfsprekend. :-)
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 19:58
Ik twijfel nog even of ik de overwinning van Feyenoord op PSV van zondag of jouw bericht beter nieuws vind......

Neh, als vader van twee gezonde dochters wint jouw nieuws glansrijk!!! Dat zal behoorlijk stressvol voor jouw en mama Arvin zijn geweest. Geniet er van zou ik zeggen!!! :-)
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 21:20
Haha dankjewel. Dat vind ik prachtig om te horen van een rasfeyenoorder 😊. Ik weet hoeveel dat betekend haha. De stress is volledig vergeten nu. Nu is het alleen maar genieten van het samen zijn 😊.
Vind ik leuk
Gilze +772
dinsdag 4 december 2018 om 18:18
Goed nieuws Arvin 👍
Vind ik leuk
pietprecies +10502
dinsdag 4 december 2018 om 18:58
Gefeliciteerd kerel!!! Mooiste nieuws van de week sowieso :-)
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 20:17
Gefeliciteerd met je kind!
Ik weet hoe belangrijk gezondheid is. Ik ben helaas twee maanden terug al mijn gehoor kwijt geraakt door "Sudden deafless". Heb ook een kleine meid van twee. Zou me geen raad meer weten als haar iets overkom!
Ben heel blij voor jou en je kleine!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 21:22]
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 21:15
Damn man, zomaar opeens? Is er ook niks aan te doen?
Vind ik leuk
Julio-dvd +2753
dinsdag 4 december 2018 om 20:42
Top man, gezondheid van je kinderen is het belangrijkste wat er is!
Vind ik leuk
Gilze +772
dinsdag 4 december 2018 om 22:51
We zeiken allemaal op elkaar met een gniffel maar niet als het over de gezondheid over je kinderen gaat
Ik hoop oprecht dat ie snel opknapt
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 00:58
Wat een geweldig nieuws voor je!
Vind ik leuk
Kaar +2114
donderdag 6 december 2018 om 11:36
Wow wat mooi. Dat moet een onbeschrijflijk mooi gevoel zijn, gefeliciteerd!

P.S. en ik vond jouw reactie op de provocatie erg grappig ;)
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 4 december 2018 om 17:17
Wel van alle eigenaars een meerderheids belang...….
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 00:10
de grond onder het psv stadion is ook niet vab psv
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 00:54
Maar de JCA is wel een parkeergarage😉
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 01:00]
Vind ik leuk
Tsubamba +2490
dinsdag 4 december 2018 om 15:26
Goed plan, dat zal de sfeer iniedergeval ten goede komen daarbinnen.
Vind ik leuk
Hertogtwan +463
dinsdag 4 december 2018 om 15:35
Het stadion van psv .... euh is toch ook van de gemeente??
Vind ik leuk
Tsubamba +2490
dinsdag 4 december 2018 om 15:37
Ja joh, de meeste clubs zijn denk ik niet voor de volle honderd procent eigenaar van hun stadion.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 4 december 2018 om 19:52
Je moet er gewoon een begraafplaats van maken, een grafstemming hangt er al
Vind ik leuk
Guntherr +1614
dinsdag 4 december 2018 om 16:15
Rijen
Vind ik leuk
repeP +2097
dinsdag 4 december 2018 om 16:16
In het Brabantse hebben ze meer behoefte aan een dump-plek voor het afval van de daar alom aanwezige drugslabs.
Vind ik leuk
elmoo +713
dinsdag 4 december 2018 om 16:27
Ik zou Gilze rijen kopen heb ik tenminste een paar koelen
Vind ik leuk
Gilze +772
dinsdag 4 december 2018 om 16:34
Als ik jou was kocht ik eerst een woordenboek
Vind ik leuk
pietprecies +10502
dinsdag 4 december 2018 om 16:59
Zal dan wel vooral een parkeergarage voor bussen zijn aangezien men in Eindhoven graag een bus parkeert...
Vind ik leuk
voorstopper +1087
dinsdag 4 december 2018 om 15:34
Derksen is ook een loser zeg...

Laat zich misbruiken door FvD en Jordania...
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 4 december 2018 om 15:46
Jij maakt misbruik van Afrikaanse kindslaven door gebruik te maken van je computer.
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 15:53
Misschien zit hij op z'n mobiel en zijn het Aziatische kindslaven?

Maar jouw opmerking maakt me wel nieuwsgierig, weet jij waar al jouw dingen en spullen vandaan komen?
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 4 december 2018 om 16:22
Laat ik duidelijk zijn: ik ben geen wereldverbeteraar en naar alle waarschijnlijkheid komen de stoffen die mij computer laten functioneren uit regio's waar ze het niet nauw nemen met mensen/kinderrechten. Ik heb alleen een hekel aan mensen die door een Westerse lens kijken en vergeten (of moedwillig negeren) dat onze manier van leven alleen mogelijk is door de Derde Wereld te exploiteren.
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 16:25
Maar je vindt je vergelijking verder wel relevant?
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 4 december 2018 om 16:47
Ja. Reaguurder oppert dat dat Derksen een ''loser'' is en dat hij zich laat ''gebruiken'' door de FvD maar ziet zijn zijn eigen hypocrisie door de vingers. (alsof er niet ergere zaken zijn dan een cheerleader zijn voor die gladjakker Baudet) Hij, samen met jou en mij maken gebruik van computers waarvan de grondstoffen ontgind zijn door kindslaven. Kleding gemaakt door mensen die onder verschrikkelijke omstandigheden werken voor een hongerloon en als kers op de taart gooien we bommen op onschuldige mensen en beginnen we te klagen wanneer ze hun landen ontvluchten om ergens anders opnieuw een leven op te bouwen. Kort samengevat: reaguurder is een hypocriet die zelf in de spiegel met kijken en uiteindelijk moet vaststellen dat hij geen haar beter is dan de man die hij veracht.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 16:50]
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 17:21
Ik vind de vergelijking als een tang op een varken slaan. Derksen maakt zelf een bewuste keuze om met deze club in zee te gaan. En daar mag je dan wat van vinden. Vervolgens begin jij een betoog over de spullen die je in huis hebt staan waarvan de productie of grondstoffen weleens op "foute" wijze tot stand heeft kunnen komen. Iets waarvan de producenten natuurlijk alles aan gelegen is om verborgen te houden.

En gelukkig komen de misstanden tegenwoordig vaker aan het licht en kun je hierom bewustere keuzes maken. Bij ons dus geen nieuwe Iphones of kleding van H&M. Maar voorkomen is in deze situaties toch echt wat anders als je laten verbinden aan een politieke partij. En dat verhaal over die bommen laat ik maar even voor wat het is want dat raakt echt kant nog wal.
Vind ik leuk
Klopper456 +2968
dinsdag 4 december 2018 om 16:26
ihvmmdk gebruikt een fairphone :)
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 17:23
In het kader van de homo-acceptatie zou ik ook graag een Fairyphone willen zien! ;-)
Vind ik leuk
Vak-DD +12048
dinsdag 4 december 2018 om 16:11
Kindslaven moeten toch ook eten.
Vind ik leuk
repeP +2097
dinsdag 4 december 2018 om 16:17
En alleen knikkeren is ook saai.
Vind ik leuk
Klopper456 +2968
dinsdag 4 december 2018 om 16:27
En ze moeten ook een mobieltje kunnen kopen.
Vind ik leuk
Obl93 +2732
dinsdag 4 december 2018 om 15:44
Koop FM 2019, komt aardig in de buurt😂 en het is een stuk goedkoper.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:45]
Vind ik leuk
Koenbres +1889
dinsdag 4 december 2018 om 16:47
Daar wil alleen het bestuur soms nog wel eens lastig zijn
Vind ik leuk
Obl93 +2732
dinsdag 4 december 2018 om 17:24
Van Den Bosch?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4615
dinsdag 4 december 2018 om 15:52
Mij ook.
Maar in Den Bosch?

Als ik geld zou schijten en zo nodig een buitenlandse club wil gaan financieren zou ik toch ergens gaan zitten waar het lekker toeven is.
Een of andere Chileense ploeg proberen de Copa Libertadores laten winnen ofzo.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 16:15
Daar heb je ook computer spelletjes voor :)
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9975
dinsdag 4 december 2018 om 16:34
Fc Mojo
Vind ik leuk
Smithsonian +41478
dinsdag 4 december 2018 om 17:44
Zou eerder een striplcub openen.
Vind ik leuk
Yung Lean +45
woensdag 5 december 2018 om 00:02
Geruchten gaan dat ze Bony & Kalou willen halen 😂
Vind ik leuk
younited +4038
dinsdag 4 december 2018 om 15:16
Das een best jasje Kakhi :P

Maar even serieus.. ik geloof er niks van.. Ajax heeft 200 miljoen op de bank.. het duurt echt nog wel ff voordat Den Bosch dat bij elkaar heeft... #sorryjohan
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:19]
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 15:24
Welke competitie speelt Den Bosch dan?
Vind ik leuk
Klopper456 +2968
dinsdag 4 december 2018 om 16:28
The Kitchen Champions League.
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
dinsdag 4 december 2018 om 15:25
Ik denk dat hij kampioen van de KKD bedoeld?
Vind ik leuk
#Keizerout +42520
dinsdag 4 december 2018 om 15:25
Denk dat hij KKD bedoelt.
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
dinsdag 4 december 2018 om 15:27
Het blijft ook een ranzige afkorting....
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:26
Ik denk ook dat Johan kampioen van de KKD bedoeld....
Vind ik leuk
Arvin +6761
dinsdag 4 december 2018 om 15:39
Haha iets met een plank, en die dan misslaan 😂.
Vind ik leuk
younited +4038
dinsdag 4 december 2018 om 15:48
Dan had VP dat er wel bij mogen zetten..
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
dinsdag 4 december 2018 om 16:46
Als je je eerst eens verdiept in wat die Kakhi per jaar verdient dan zou je kunnen weten dat 200 miljoen voor hem een schijntje is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 19:18]
Vind ik leuk
younited +4038
woensdag 5 december 2018 om 12:36
Dat gaat hij niet in Den Bosch stoppen.. bijzonder slechte investering zou dat zijn.. Hij hoeft het natuurlijk ook niet terug, maar Den Bosch heeft een veel te kleine achterban om ooit een duurzame rol van betekenis te gaan spelen.. Stop je er 200 miljoen in.. dan heb je idioot goede spelers (waarvan het nog maar de vraag is of die willen komen i.v.m weinig doorgroeimogelijkheden) en een stadion van 80.000 plaatsen, maar die krijg je nooit vol.. etc etc
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
woensdag 5 december 2018 om 12:48
Als de KNVB groen licht geeft licht er al een heel plan klaar en zal je versteld gaan staan wat er gaat gebeuren. Onder anderen een geheel nieuw jeugdcomplex van tientallen miljoenen zal er gaan komen. Verder komt er een nieuw stadion met mobiel veld zodat deze er uit gereden kan worden en daarnaast zal de selectie dit seizoen al een flinke injectie gaan krijgen. Dus als we mogen geloven wat de plannen zijn zal hij dit seizoen al tientallen miljoenen in de club gaan steken. En wat ik zeg over de 200 miljoen is natuurlijk met een knipoog, je moet wel reëel zijn. Maar het is wel zo dat als ik niet weet (ik ben over het algemeen goed geïnformeerd van wat er binnen de club speelt) waar het kan eindigen dan lijkt het mij sterk dat al degene hier die totaal geen binding hebben met de club het wel weten.
Vind ik leuk
younited +4038
woensdag 5 december 2018 om 13:00
Dan blijf je het probleem van de kleine achterban/land houden... tv gelden brengen niks op.. en al heb je 17 miljoen fans.. het wordt m gewoon niet... begrijp me goed.. hoe meer concurrentie hoe beter natuurlijk, maar ik laat me graag verrassen..
Vind ik leuk
fcdb 67 +2456
woensdag 5 december 2018 om 13:20
We zullen zien waar het gaat eindigen.
Vind ik leuk
Riszh +453
dinsdag 4 december 2018 om 15:16
Witwasserij
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:16
Goed nieuws. Die gaan dus miss wel over een aantal jaar in de middenmoot draaien en dat brengt het niveau meteen omhoog.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:16
En zodra Jordania vertrekt blijft er niets over. Het is een kleine club met een klein stadion en kleine achterban. Egotripperij
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
dinsdag 4 december 2018 om 15:19
En wat was er voor hij de boel wakker schudde?
Vind ik leuk
Och jeh +2308
dinsdag 4 december 2018 om 15:19
Of jalousie vanuit Enschede? Want dat betekend dat Twente nacompetitie of nog een jaartje KK divisie speelt
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 16:40
*Jaartje=jaren
Vind ik leuk
JOHN073 +30
dinsdag 4 december 2018 om 20:54
Ego tripperij🤣🤣
Niemand bij fcdb die er tekoop mee loopt.

Snuifzuhhhhh
Vind ik leuk
G.Kopf +4371
dinsdag 4 december 2018 om 15:17
Bijna de hele begroting van Telstar die Braziliaan.
Den Bosch naar de top.. waarom precies die club heb ik nog niet helemaal door.
Vind ik leuk
#Keizerout +42520
dinsdag 4 december 2018 om 15:27
Lekker vanaf nul beginnen :p
Vind ik leuk
JOHN073 +30
dinsdag 4 december 2018 om 21:04
We waren gratis🤣🤣
Vind ik leuk
Smithsonian +41478
dinsdag 4 december 2018 om 15:19
Vitesse 2 :))
Vind ik leuk
NvC +7403
dinsdag 4 december 2018 om 15:28
Is dat niet Chelsea 3?
Vind ik leuk
Smithsonian +41478
dinsdag 4 december 2018 om 15:28
Nu wel ja.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:19
Is evenveel als de begroting van sommige eredivisie clubs
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:22]
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:20
Zou wel mooi zijn voor den bosch.
Vind ik leuk
Rabarber +2187
dinsdag 4 december 2018 om 15:20
Knap hoor, zelf niks kunnen presteren zonder een zak geld.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
dinsdag 4 december 2018 om 15:29
Afgunst is lelijk.
Vind ik leuk
Rabarber +2187
dinsdag 4 december 2018 om 16:07
Inderdaad afgunst, jij houdt van clubs die nooit een rol van betekenis hebben gespeeld en doordat een of andere buitenlandse flierefluiter die voorheen nog nooit van de club gehoord heeft er geld in pompt, doen ze ineens mee. Het is inderdaad het moderne voetbal maar ik gun dat soort clubs allemaal een faillissement. Heeft niks met voetbal te maken.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
dinsdag 4 december 2018 om 16:29
Den Bosch zou wat mij betreft zonder geldschieter net zo goed failliet kunnen gaan. Nu bestaat de kans dat ze positief gaan bijdragen aan het Nederlandse voetbal, dus ik ben er wel blij mee.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:31
Je snapt zelf ook wel dat het in de voetbalwereld zonder geld niet mogelijk is toch?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:46
welke club presteerd wel zonder geld? jaloers?
Vind ik leuk
Rabarber +2187
dinsdag 4 december 2018 om 15:59
Er zit een groot verschil tussen geld verdienen en zomaar wat krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 18:19
eerst investeren en met de resultaten komt ook het verdienen. enige nadeel is het kleine stadion
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:21
Hoe zit dat in de KKD met fairplay geld en inkomsten en uitgaven??
[Reactie gewijzigd op dinsdag 4 december 2018 om 15:27]
Vind ik leuk
Zerosab3in +141
dinsdag 4 december 2018 om 15:23
En we gingen op vakantie met het geld van ome Jan en niemand die wist hoe hij aan die centen kwam het ons ook niet schelen dus we namen het ervan
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:27
Denk eerder op vakantie met ome Merab.
Vind ik leuk
Zerosab3in +141
dinsdag 4 december 2018 om 15:30
Als ze maar niet in Twente terechtkomen
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:27
Hij moet nog wel even gescreend worden door de KNVB, ze willen weten waar al dat geld vandaan komt...

Wat dacht je van, euh, pappie?
Vind ik leuk
3Bier +12624
dinsdag 4 december 2018 om 15:46
Kakkie heeft daar schijt aan
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:02
Knakie heeft meer geld dan zijn vader. en dat al op 24 jarige leeftijd.
Vind ik leuk
J.tee +99
dinsdag 4 december 2018 om 15:30
Kakhi is een Bosschenaar!
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 4 december 2018 om 15:31
Dus omdat de spelers nu 5 rooitjes extra krijgen aan premie kunnen ze nu wel boven hun kunnen presteren.

Geld doet veel met een mens?!
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
dinsdag 4 december 2018 om 15:33
Allemaal willen ze op een gegeven moment de aanval doen op de top3 en voor 2 miljoen koop nog niet eens de tante van Neymar jr. voor in Bazilië.
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
dinsdag 4 december 2018 om 15:35
Top 3 van de KKD he. Dan kom je met de tante van Neymar een heel eind.
Vind ik leuk
Mama +412
dinsdag 4 december 2018 om 15:34
Geef Derksen een goeie kans dat hij gelijk krijgt. Het had knap geweest als hij dat aan het begin van de competitie had gezegd
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:37
Nieuwe top 3 over 5 jaar PSV, Ajax en den Bosch, heerlijk
Vind ik leuk
3Bier +12624
dinsdag 4 december 2018 om 15:44
Dan zitten Den Bosch en PSV wel in elkaars vaarwater wat betreft sponsors en jeugdspelers.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11511
dinsdag 4 december 2018 om 15:49
Haha precies hij bedoeld waarschijnlijk Ajax, den Bosch en Utrecht.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 15:48
Dat zeiden ze over Vitesse ook een paar jaar geleden. En Fortuna. En Twente. En Feyenoord 😂😂

Het is en blijft een top 2.
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 22:05
sorry Ajax,FC den Bosch en dan Psv bedoel je!
Vind ik leuk
NvC +7403
dinsdag 4 december 2018 om 16:13
Is Den Bosch met Jordanian nu binnen 3 jaar ook kampioen? 😂
Vind ik leuk
AJAXDEGOD +500
dinsdag 4 december 2018 om 16:39
FFP regelementen gelden niet in d jup?


En hoe betrouwbaar is deze homofoob eigenlijk nog wel? Ik verwijs dit naar de prullenbak alles met de naam Derksen verdiend een afvalbak
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 16:41
Slecht nieuws voor Fc Twente !
Vind ik leuk
El Cazador +8671
dinsdag 4 december 2018 om 16:46
In plaats van mijn eigen club hebben en daar vreselijk veel geld mee verdienen zou ik liever een soort Playboy icoon Hugh Hefner figuur willen zijn. Bij Den Bosch kijkt geen kip en ik heb de jonge kippetjes het liefst om me heen!!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6452
dinsdag 4 december 2018 om 16:47
Een braziliaan van 2 miljoen.!!

Daar gaat David Neres . Ik wist dat die ontevreden was met zijn speeltijd
Vind ik leuk
Patje41 +1085
dinsdag 4 december 2018 om 16:48
financieel FairPlay----niet afhankelijk van 1 suikeroom en niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt....
Vind ik leuk
Jan Guevara +9898
dinsdag 4 december 2018 om 16:58
Kan iemand mij vertellen wat dit met frenkie te maken heeft?
Vind ik leuk
dinsdag 4 december 2018 om 17:06
Lekkerrrr hoor
Vind ik leuk