VP-voetbalkantine: 'Feyenoord bewees tegen VVV serieuze titelkandidaat te zijn'

    VP-voetbalkantine: 'Feyenoord bewees tegen VVV serieuze titelkandidaat te zijn'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 17:00vr 07-12-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Paris Saint-Germain is de beste keuze voor Frenkie de Jong'

    Stelling 2: 'Larsson is los en wordt een attractie in de Kuip'

    Stelling 3: 'Feyenoord bewees tegen VVV serieuze titelkandidaat te zijn'

    Plaats een reactie

    Forever Ajax +2267
    vrijdag 7 december 2018 om 11:03
    Voor zijn beurs zeker...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:05
    Frenkie Saint Germain!
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 7 december 2018 om 11:07
    Paris Saint François!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:22
    Pari$ $aint $ermain
    Vind ik leuk
    Kaar +1224
    vrijdag 7 december 2018 om 11:08
    1.
    Nee niet dus....grote rijke club maar ik heb daar helemaal niets mee. Had het van hem ook niet verwacht, er zijn toch veel mooiere grote clubs voor hem?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:26
    Inderdaad.
    Zeker niet de beste keus. Wel een mooie transfer voor Ajax maar zeker niet de mooiste club voor de Jong en al helemaal niet de mooiste competitie.
    Je gaat alleen naar PSG voor geld en om elk jaar met twee vingers in de neus kampioen te worden.
    Hij droomde hier als kind echt niet van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:20
    Ajax is een grotere club met meer historie , PSG is gewoon een gemaakte club zonder historie .
    Ajax overwinterd in de cl op eigen kracht en door een goed beleid .
    PSG overwinterd dankzij een rijke arabier .
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    vrijdag 7 december 2018 om 17:25
    Overwintert met een t, voor de rest eens.

    En nee Feyenoord is pas een titelkandidaat als het tegen elke tegenstander speelt zoals de eerste helft tegen PSV. We hebben hier 13 wedstrijden op moeten wachten, schandalig een topclub onwaardig.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:54
    De Ajacieden hier zijn terecht blij met de overwinning .
    Maar als Feyenoord tegen Ajax ook zo speelt , dan heeft Ajax ook niet zomaar gewonnen daar .
    Jammer dat PSV de overwinning niet wijt aan het goede spel van Feyenoord , en nu gaat doen alsof het komt dat PSV slecht speelde
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9381
    vrijdag 7 december 2018 om 18:28
    Slechte verliezers zijn het...….. Als ze tegen Ajax hetzelfde doen en Ajax verliest dan ben ik de eerste die zegt dat het verdiend is. Helaas voor Feyenoord is Ajax een stuk beter in het voetballend onder een tegenstander uitkomen. PSV heeft voetballend gewoon te weinig in huis
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    vrijdag 7 december 2018 om 19:05
    Met Onana, De Ligt, De Jong, Ziyech en Huntelaar heb je een sterke as, met Tadic en Blind de routine, Neres snelheid. Feyenoord kan daar op dit moment voetballend niet tegenop. Dus moet je het anders aanpakken en hopen op Nijhuis als scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 15:36
    Slechte verliezers zijn het inderdaad .
    Maar ik heb tegen PSV gezien dat Ajax ook moeite heeft met een tegenstander die er vol op klapt.
    Vind ik leuk
    semi1946 +207
    vrijdag 7 december 2018 om 18:57
    Ik heb van de titel kandidaat nr 1 psv ook slechte wedstrijden gezien ,Fortuna,Nac,Pec,Vitas,Heereveen,en feijenoord .
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8588
    vrijdag 7 december 2018 om 18:11
    Hij wil natuurlijk wel een keer kampioen worden.

    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 7 december 2018 om 11:30
    Die jongen wil het grote geld ophalen. Geen sportieve redenen te bedenken om daarheen te verkassen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    vrijdag 7 december 2018 om 12:00
    Spelen en trainen met toppers, CL spelen, niet aan de andere kant van de wereld, mooi land, mooi salaris, meer kans op speeltijd. Ik kan zat redenen bedenken om bij PSG te spelen hoor. Weloverwogen keuze van Frenkie. En over een paar jaar gewoon doorstromen naar Barca of Madrid. Kwa carrière ook gewoon beter.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 7 december 2018 om 12:12
    Nou, Memphis speelt daar de sterren van de hemel, maar ik zie geen enkele geinteresseerde club. Het zal aan mijn informatie liggen.

    Ik denk dat je in enige mate gelijk hebt, maar is toch lastig.
    Vind ik leuk
    Oeb +197
    vrijdag 7 december 2018 om 16:53
    Niet alleen cl spelen,maar ook gewoon kans om m te winnen. Spelen goed voetbal daar,en n goede trainer,ben t helemaal eens!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 7 december 2018 om 12:45
    De enige club die dat absurde bedrag voor hem wil betalen, zo kan je het ook bekijken. Als ie daar zelf ook nog heen wil, is het prima toch.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 12:13
    Als dit al waar is zal er wel een statement komen dat PSG "interessant project is" en dat er daarom voor PSG is gekozen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    vrijdag 7 december 2018 om 12:43
    Daarbij is Barca ook niet meer zo onverslaanbaar. Over de gehele breedte is de Primera Division natuurlijk wel sterker maar als ze tegen elkaar zouden moeten zie ik Barca niet zo snel van PSG winnen in de CL..
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    Het is ook niet makkelijk om te kiezen
    Zit een goede, verstandige kop op De Jong, geen idee wat voor principes hij er op na houdt.
    Maar er zouden een flink aantal clubs zijn waar ik nooit voor zou tekenen als ik het zo voor het kiezen had als hij.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    vrijdag 7 december 2018 om 13:29
    True, stukje persoonlijke voorkeur ook, ik bedoel maar, Frankrijk is een mooi land, het is alleen jammer dat er Fransen wonen..
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 13:31
    Fransen zijn prima lui.
    Het zijn de Parijzenaars die de rest een slechte naam geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:23
    Nou , PSG is na 5 wedstrijden niet eens verzekerd van overwintering in de cl .
    Als PSG echt zo goed is als dat jij zegt was dat niet het geval geweest .

    Ik vind Ajax in alles een mooiere club dan PSG , alleen het geld in Parijs zal iets beter zijn .
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    vrijdag 7 december 2018 om 16:43
    Ben ik met je eens hoor, ik heb ook niks met psg maarja die hebben zo langzamerhand wel een heel goed team, kwestie van tijd dat die de halve finale of finale CL gaan halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:46
    Dat klopt , maar ik heb op een of andere manier het idee dat er toch een paar ontevreden spelers daar rond lopen .
    Die hebben destijds voor het geld gekozen , maar hebben er nu een beetje spijt van .
    En natuurlijk moet het een keer succes op gaan leveren als je jaarlijks veel geld investeerd .
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 00:29
    Haha, idd vrij voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 00:27
    Geld geld en nog eens geld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:08
    Het was zijn enige keus....
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 7 december 2018 om 11:20
    Het schijnt dat ADO net niet aan de vraagprijs kon voldoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:13
    Ja dus.....?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 7 december 2018 om 12:16
    Dat er wel meer clubs waren waaruit Frenkie kon kiezen. Hij had bijvoorbeeld z’n contract uit kunnen zitten en naar ADO kunnen gaan, maar die keus heeft hij niet gemaakt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 09:29
    ADO heeft nooit interesse getoond dus je lult uit je nek
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:09
    Stelling 1:
    De beste keuze wil ik niet zeggen, een goede keuze wel. Ik denk dat de Franse competitie ook niet zo uitdagend is. Dan zou hij beter in de Spaanse, Engelse of Duitse competitie passen.
    Vind ik leuk
    babbel1908 +245
    vrijdag 7 december 2018 om 11:12
    Hoeveel grote talenten hebben we al wel niet gezien die vanuit de eredivisie meteen de stap naar de top maken? Zijn er in ieder geval niet zo heel veel geslaagd.
    Doe gewoon net als bijvoorbeeld Wijnaldum en Van Dijk lekker via een kleine club wennen aan het leven en het voetbal in het buitenland. Als je goed genoeg bent maak je daarna vanzelf die stap wel naar de top.

    Onze opper Frenk wil graag naar Barcelona (althans, dat idee krijg ik). Probeer dan eerst eens een club als Valencia. Zit je tenminste alvast in het goede land.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:12]
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    vrijdag 7 december 2018 om 11:22
    Die kunnen hem toch niet betalen? Volgens De Telegraaf wilt alleen PSG het bedrag van Overmars op tafel leggen. Dus veel heeft hij niet te willen.

    Bovendien is het ook geen straf om voor PSG te spelen.
    Vind ik leuk
    babbel1908 +245
    vrijdag 7 december 2018 om 11:27
    City zou ook al 80 miljoen hebben geboden, Barça had ook al eens te veel geld voor hem over. Het is maar net welke krant je gelooft (ik geloof ze allemaal niet trouwens).

    De vraag was of PSG de beste keuze voor hem was. En dat denk ik niet.
    Maar als Overmars vertrouwen in hem heeft dan verkoopt hij hem nu voor 'slechts' 50 miljoen aan een kleinere club en pleurt er nog 25% doorverkoop op ofzo. Mogelijkheden genoeg, maar nu al naar PSG gaan is echt een veel te grote stap in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3536
    vrijdag 7 december 2018 om 11:45
    En hoe gaat Valencia dat geld betalen dan ?
    Vind ik leuk
    babbel1908 +245
    vrijdag 7 december 2018 om 12:44
    Dat was niet de stelling
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3536
    vrijdag 7 december 2018 om 12:47
    Nee klopt. ik reageerde niet op de stelling maar op jouw antwoord. Frenkie kan helemaal geen tussenstap maken.
    En dan nu de stelling. Ik denk dat PSG constant aan de weg timmert om een Europese grootmacht te worden/zijn terwijl Barcelona op de weg naar beneden is omdat ze eigenlijk niet meer kunnen concurreren met PSG of Man City
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6653
    vrijdag 7 december 2018 om 11:12
    Ja.

    Is toch ook niet zijn einddoel. Veel goede spelers om zich heen waar hij beter van gaat worden en maar 10-12 potjes in de CL die er echt toe doen. Voor de rest in de Franse competitie is alles lekker makkelijk. Depay kan zich daar ook onderscheiden.
    Het is de ideale tussenstap. Voor hem, maar ook voor Ajax. Die club kan het bedrag nog betalen ook.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:15]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3536
    vrijdag 7 december 2018 om 11:47
    Lekker makkelijk ? In de CL kon de koploper van Engeland 2x niet winnen van Olympique Lyon. sterker nog met het gelijkspel in Frankrijk mochten ze nog in hun handen knijpen.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1895
    vrijdag 7 december 2018 om 12:15
    Tussenstap bij een club die bulkt van het geld en nooit een speler zal moeten verkopen.
    Denk dat er handigere keuzes zijn voor een tussenstap als je van plan bent maar een jaar of 2 te blijven.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6653
    vrijdag 7 december 2018 om 12:29
    Lekker contract uitdienen kan toch ook. 5 jaar PSG en hij is 26. De perfecte leeftijd voor een mooie ander club, welke tzt dan ook domineert. Misschien is dat PSG wel.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3536
    zondag 9 december 2018 om 12:08
    Dat laten clubs zelden toe. Dan zit je het laatste jaar op de bank
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    vrijdag 7 december 2018 om 18:35
    Precies dit.
    Vind ik leuk
    imho +1277
    vrijdag 7 december 2018 om 11:17
    PSG wordt 9 vd 10 keer op zijn sloffen kampioen en is een net niet club vwb CL. Dit betekent dat Frenkie in de competitie nog wel af en toe een foutje mag maken, zonder dat dit grote consequenties heeft. PSG is zeker CL, dus dan speelt hij de komende jaren sowieso 8-12 CL wedstrijden. Van daaruit kan hij altijd nog wel een stap zetten, mocht dat nodig zijn.

    Frenkie moet spelen voor zijn ontwikkeling, ik hoop dat hij dat daar kansen krijgt, maar dat zal enkel de toekomst ons uit kunnen wijzen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:17
    Precies dit.

    Tel daar dan ook nog ff bij dat t natuurlijk leuk ballen is met mBappe en Neymar.

    Prima keus.
    Vind ik leuk
    Tinus040 +91
    vrijdag 7 december 2018 om 11:17
    Goede keuze! Zijn grootste 'concurrent' vertrekt na dit seizoen transfervrij (Rabiot). Talentvol team met veel jonge jongens dat Psg! En een goede trainer ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    vrijdag 7 december 2018 om 18:37
    Tuchel maakt spelers beter en is idd een goede trainer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:17
    Veel ouderen onder de forumleden zulen deze stelling met nee beantwoorden. Deze club in opkomst is wel populair bij de jeugd, zij zullen het eerder een mooie club voor Frenkie vinden

    Persoonlijk doet het mij zeer, hoop zo dat Frenkie kiest voor en club met voetbalhistorie en niet voor een club met alleen maar een goed gevulde buidel.

    Vind ik leuk
    The Iceman +11424
    vrijdag 7 december 2018 om 11:19
    Misschien de Ronaldinho-route?
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:20
    Ik ben 55 en ik denk dat dit de beste keus voor hem is.

    De stap van de ED naar Frankrijk is nog te overzien, gegarandeerd van CL en hoogstwaarschijnlijk n onomstreden basisplek en daarbij is t natuurlijk lekker om met mBappe en Neymar te ballen.

    Traditie is maar traditie, als ze mooi voetbal laten zien ben ik al snel tevreden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:22
    Prima dat mag, ik heb helemaal niets met de Franse Leaque 1, ook niet met PSG
    Zou hem veel liever wekelijks op tv zien in Eng, Dui of Spa eventueel nog Ita
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:27
    Ik ook niet hoor, daar niet van.

    Blijf t wel n goede stap vinden.

    Tuurlijk, t liefst zie hem bij Pep of bij Barça maar denk dat beiden op dit moment toch n tikkie te hoog voor hem zijn.
    Anders hadden ze ook wel doorgepakt.

    En buiten Pep zie ik eigenlijk geen reden om City nou n mooiere ploeg te vinden dan PSG.
    Ook alleen maar olie dollars.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:29
    Nee ik heb ook niets met City, maar dan zie je Frenkie iig vaker op tv

    PSG zonde 😓
    Vind ik leuk
    Wim59 +332
    vrijdag 7 december 2018 om 15:29
    Dan leert hij ook tuimelen en janken.......
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:35
    Kan hij daarna prima naar Barça en in z’n nadagen afbouwen bij PSV.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2584
    vrijdag 7 december 2018 om 17:59
    hoe hebben de clubs met voetbalhistorie ooit voetbalhistorie verkregen?

    precies door zonder voetbalhistorie te beginnen en gewoon te beginnen aan het verkrijgen van een naam...

    ik vind het juist wel mooi als er nieuwe clubs opduiken en oude clubs op een lager niveau komen te spelen... natuurlijk is het dan jammer dat dat veroorzaakt wordt door rijke Russen en Arabieren maar het zorgt wel steeds voor vernieuwing...

    ik hoop ook dat clubs in gaan zien dat het zo werkt en dat ze meer lange termijn visie opzetten, vooral bij beslissingen aangaande het feit dat de rijke clubs steeds machtiger worden... de clubs zouden zich moeten gaan realiseren dat hoe machtiger ze nu zijn des te minder invloed ze hebben zodra ze in verval raken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:12
    Jouw derde alinea geeft precies aan waarom ik niets met deze club heb !
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2584
    vrijdag 7 december 2018 om 18:16
    het gedeelte rijke Russen en Arabieren of het gedeelte vernieuwing?

    als het dat eerste is dan kan ik je vertellen dat de meeste clubs met voetbalhistorie inmiddels ook van een rijke eigenaar zijn of hun geld daar in ieder geval vandaan halen, als het dat tweede is dan is het gewoon een generatiekloof doordat de vorige generatie zijn eigen "goeie ouwe tijd" altijd het beste vind net zoals de huidige generatie dat waarschijnlijk over een paar decennia heeft...
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    vrijdag 7 december 2018 om 11:21
    Als het klopt wat De Telegraaf zegt. Is PSG de enige keuze.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1753
    vrijdag 7 december 2018 om 11:21
    Qua competitie stelt de Franse geen zak voor, dus in dat opzicht is het de beste keus, om niet af te gaan..
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    vrijdag 7 december 2018 om 18:39
    Komt ie weer hoor, met dat gezuig en getrol :)
    Vind ik leuk
    RR12 +532
    vrijdag 7 december 2018 om 11:22
    Echt een leuke voetballer, goed verbaal en realistisch. Ik weet t, ik roei tegen de stroom en hype op, maar zie geen uitzonderlijke kwaliteiten bij hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:27
    De hype neemt idd (té) grote vormen aan ! Ook hier op VP !

    🤔
    Vind ik leuk
    LIO7 +1163
    vrijdag 7 december 2018 om 11:25
    Helemaal mee eens. Lekker bij PSG volwassen worden en dan als een grote meneer naar Barca! Prima keuze. En een hele mooie club.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3536
    vrijdag 7 december 2018 om 11:48
    Barca kan hem nu al niet betalen. Laat staan als hij bij PSG vandaan komt
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:25
    Zo te lezen profiteert half Nederland van de miljoenen welke onze kant opkomen. Volgens mij heb ik ook ooit een balletje richting Frenkie getrapt. Waar kan ik vangen?
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 7 december 2018 om 11:31
    Droom maar verder..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:42
    Ach ja, een mens moet dromen houden. Daarom speelt iedereen mee in loterijen etc. Frenkie kopen voor 75 miljoen is ook een loterij, met een beetje pech krijgt hij eerdaags een rottrap, weg 75 miljoen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5045
    vrijdag 7 december 2018 om 11:33
    Je speelt wel met wereldsterren .
    Vind ik leuk
    Facts +21
    vrijdag 7 december 2018 om 11:42
    Voor Frenkie een begrijpelijk keuze. Financieel aantrekkelijk en daarnaast is het veel ennvoudiger om goed te spelen bij een dominante ploeg als PSG dan bij een Engelse ploeg. In de Premier League zijn de verschillen tussen clubs veel kleiner, de concurrentie groter en is het voetbal fysieker, iets waar Frenkie veel moeite mee zou hebben. Al met al een veilige en logische keuze. Al denk ik wel dat hij in Engeland of Spanje meer kan leren dan in de Franse competitie.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2137
    vrijdag 7 december 2018 om 11:54
    lachwekkend om naar de franse competitie te gaan, totaal geen tegenstand alleen maar poen
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:23
    Ja, Memphis had ook beter bij Man U kunnen blijven.

    Geen reet gegroeid sinds z’n overstap naar Lyon...
    Vind ik leuk
    Och jeh +2137
    vrijdag 7 december 2018 om 15:26
    Totaal niet te vergelijken, wel goed geprobeerd. PSG wint 95% van de wedstrijden met 2 vingers in de neus, die spelers spelen op halve kracht en freewheelen zo naar het tigste kampioenschap
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:29
    Tja, kan je Bayern en Juve ook wel afschrijven.
    Ondanks t mindere jaar in München.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2137
    vrijdag 7 december 2018 om 16:25
    Klopt, hoewel ik denk dat er in Italie en Duitsland wel meer weerstand is. De lique 1 is vergelijkbaar met Nederland op een aantal clubs na (zoals PSG)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5474
    vrijdag 7 december 2018 om 12:26
    Stelling 1) Het is een goede keus. Voor het geld en voor zijn speeltijd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13503
    vrijdag 7 december 2018 om 13:29
    Als ik de verhalen mag geloven, is PSG de énige optie. Barca vind hem niet goed genoeg en te duur, City voldoet straks niet aan de Fin Fairplay en haakt af. En Bayern lijkt vooral tot het geruchtencircuit te behoren.
    Valt dus best mee, die interesse in da Frenkster.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:08
    Stelling 2 is natuurlijk helemaal waar momenteel.

    Stelling 3 zal wel weer over Ajax gaan dus daar reageer ik bij voorbaat niet op.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 7 december 2018 om 14:13
    2) Ik hoop dat ie alsnog een sensatie wordt.
    Vind ik leuk
    RR12 +532
    vrijdag 7 december 2018 om 14:16
    Stelling 2: het begint te komen idd en dan kunnen die azijnpissers weer hun hok in. Tot het volgende slachtoffer van welke club dan ook.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33648
    vrijdag 7 december 2018 om 14:21
    Stelling 1: Nee, hij kan beter naar een andere club gaan.

    Stelling 2: Hij moet dit vast weten te houden, eindelijk de larsson van heerenveen gezien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:10
    Een opleving zal die wel hebben. Is zo weer op oude niveau
    Vind ik leuk
    Vak 129 +630
    vrijdag 7 december 2018 om 15:14
    Larsson is een leuke speler voor de subtop. Dus hij is nu op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    COYG +6716
    vrijdag 7 december 2018 om 15:35
    Speelt dus eigenlijk bij een te goed team... Subtop is in geen velden of wegen te bekennen.
    Vind ik leuk
    Wim59 +332
    vrijdag 7 december 2018 om 15:25
    1: nee
    2:ook niet
    Vind ik leuk
    Emnu +4756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:34
    Een attractie in de Kuip is natuurlijk n breed begrip.

    Zet Bokito op de middenstip en ze worden helemaal gek daar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:57
    Hij bepaalt alles zelf en dat is zijn goed recht.
    Veel succes Frenkie .
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    vrijdag 7 december 2018 om 17:09
    3x nee

    1. Barça past voetballend beter; anders City.
    2. Enige attractie daar is RvP.
    3. Boem...........

    Sorry ik viel van mijn stoel; van het lachen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:09
    Frenkie doet het puur voor het geld want wie kiest nou voor zo'n club zonder concurentie maar ja weet hij zeker een keer kampioen te worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:16
    Ik denk dat de heren van VP.
    Alleen voor Feyenoord zijn .maar om nou zo dom te praten dat Feyenoord kans maakt op de titel de wordt er maar een kampioen en dat is Ajax 👍💡
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33648
    vrijdag 7 december 2018 om 17:20
    Stelling 3. Nee, geen titelkandidaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:23
    Stelling 1: Nee.

    Stelling 2: ff afwachten nog, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Maar het zou wel leuk zijn voor Larsson en Feyenoord.

    Stelling 3: Tegen een zwaar gehavend VVV... serieus ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:23
    Titelkandidaat betekent dat je kampioen kan worden, dat gaat dit seizoen never nooit gebeuren met Feyenoord Maar alle respect voor de prestatie van afgelopen zondag!
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    vrijdag 7 december 2018 om 17:29
    Stelling 3 ..... teveel nasr v Persie geluisterd heren?
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    vrijdag 7 december 2018 om 17:31
    Stelling 2: Larsson wordt pas een attractie als hij in een kooitje zit
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    vrijdag 7 december 2018 om 17:44
    3 Grote onzin, eindigen dan ook op gepaste afstand.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13503
    vrijdag 7 december 2018 om 18:23
    Stelling 3: Ja.
    Alleen jammer dat ze hiervóór al hadden bewezen, dit niet een heel seizoen vol te kunnen houden.
    Ik zou t dus lekker op z'n Koemans gaan doen: wedstrijd voor wedstrijd, en ze allemaal als 'n finale gaan benaderen.
    Dan kan ik misschien wel héél lang van Mijn Feyenoord gaan genieten, dit seizoen...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31497
    vrijdag 7 december 2018 om 18:49
    1 Misschien wel, maar het is nog helemaal niet rond.
    2 Laten we het maar afwachten.
    3 Nee, dat hebben ze afgelopen zondag gedaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws