Larsson los bij Feyenoord: Dat komt voort uit spel van afgelopen zondag

Larsson los bij Feyenoord: "Dat komt voort uit spel van afgelopen zondag"

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 12:25vr 07-12-2018 om 12:25

Sam Larsson was aan Feyenoord-kant de grote man bij de 4-1 overwinning op VVV-Venlo. 'Samba Sam' maakte twee doelpunten, maar vindt van zichzelf dat het nog steeds een stuk beter kan.

Larsson vond tegen PSV voor het eerst dit seizoen het net en lijkt steeds beter tot zijn recht te komen in Rotterdam. De Feyenoorder scoorde tegen PSV voor het eerst dit seizoen en prikte er tegen VVV twee bij. "Dit geeft een heerlijk gevoel. En ja, dat komt voort uit het spel van afgelopen zondag", zegt de Zweed tegen het Algemeen Dagblad. "We hebben van de koploper gewonnen en dat heeft de groep qua gevoel heel goed gedaan. Dat gevoel moeten we nu vasthouden."

Toch was Larsson niet helemaal tevreden met zichzelf en vindt hij dat er nog vooruitgang te boeken is. "Qua goals was ik misschien los, maar ik had aanvallend nog wel meer kunnen brengen. Ik vond mezelf nog te slordig op sommige momenten. Dat kan beter." 

Plaats een reactie

vrijdag 7 december 2018 om 12:27
Sam Larsson is op het ogenblik een terechte held in Rotterdam - Zuid.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:32
Ik vond het al zo vreemd dat hij nooit echt los kwam in Rotterdam.
Bij Heerenveen was het echt de smaakmaker van het team die zo 3 man uitspeelt.
Gelukkig lijkt het goed te komen.
Vind ik leuk
soksa +1901
vrijdag 7 december 2018 om 13:05
Ik vind hem al een tijdje helemaal niet zo slecht spelen. Af en toe nog een beetje ongelukkig in zijn acties en het feit dat de bal er op sommige momenten net niet in wilde voor hem. Had dat wel gebeurd stond iedereen al veel eerder voor hem op de banken.
Vind ik leuk
Il Gordo +22262
vrijdag 7 december 2018 om 13:13
Hij heeft ook redelijke stats dit seizoen. Zo ruk is het nu allemaal ook weer niet inderdaad.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:27
Goed dat je dat ziet. Op naar zondag waar je er gewoon weer moet staan. Prik er maar 2 in
Vind ik leuk
Korm +40063
vrijdag 7 december 2018 om 12:28
Leuk om te zien dat deze speler er weer staat, heb altijd een zwak gehad voor deze speler in zijn heerenveen tijd.
Vind ik leuk
mason +2412
vrijdag 7 december 2018 om 17:41
Klopt ik ook en nog steeds. Hoop echt dat ie slaagt bij Feyenoord samen met st juste.
Vind ik leuk
Kaar +5991
vrijdag 7 december 2018 om 12:31
Hij is lekker aan het warm draaien nu, moet je nagaan hoe veel beter het nog gaat worden :-)
Vind ik leuk
Leeuw +6226
vrijdag 7 december 2018 om 12:35
Kan de media eindelijk een Feyenoord speler gaan hypen. Lijkt me wel grappig ;-) Het is deze jongen gegund ook al scoorde hij tegen mijn clubke.
Vind ik leuk
Kaar +5991
vrijdag 7 december 2018 om 14:15
Dat zou zeker leuk zijn. En wat is jouw clubke, PSV of VVV? :-)
Vind ik leuk
Leeuw +6226
vrijdag 7 december 2018 om 14:39
PSV. De club van grootheden als Romario, Gullit, Koeman, Van Aerle, Vanenburg, Nilis. Van Tiggelen, Ronaldo. Gomes, Dillen, van Beveren, Kerkhofjes enz..
Vind ik leuk
Kaar +5991
vrijdag 7 december 2018 om 15:01
PSV is genoeg hoor, dan weet ik gelijk over welke club je het hebt :-) Maar mooie spelers die je opnoemt uiteraard!
Vind ik leuk
mba4u2c +3618
vrijdag 7 december 2018 om 19:33
Nooit van Van der Kuylen gehoord zeker? Dat was de beste...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:33
Het ijskonijn is net voor kerst aan het ontdooien.
Vind ik leuk
rinirat +4910
vrijdag 7 december 2018 om 12:34
Hij heeft 2 thuiswedstrijden gehad ,als ze er nu 3 uit krijgen en winnen dan kun je wat roepen.
Maar kijk eens ze winnen 2 keer en het begint opnieuw!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:37
Zeik jou nou om het zeiken alleen of heb je misschien ook iets nuttigs te schrijven?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3890
vrijdag 7 december 2018 om 13:49
Hij doet niet anders
Vind ik leuk
rinirat +4910
vrijdag 7 december 2018 om 15:03
Je weet als geen ander dat als iemand een leuk duel speelt of misschien 2 dat hij zich wat beter voelt.
Er zijn echter nog te veel dalen.. dus ik zeg, zet die opgaande lijn nou eens door voordat je wat roept.
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Vind ik leuk
Tafkaz +4785
vrijdag 7 december 2018 om 13:06
10 uit 14 gewonnen. Waren niet allemaal thuis wedstrijden hoor....
Vind ik leuk
Il Gordo +22262
vrijdag 7 december 2018 om 13:14
Wat is je punt?
Vind ik leuk
Mari +14720
vrijdag 7 december 2018 om 12:35
Wat mij betreft mogen jullie nu wel weer verliezen. Die hete adem in m'n nek vind ik niet zo prettig.
hmm, nu ik dit opschrijf zullen de spelers van PSV dit ook vinden.
Zij voelen de hete adem van Ajax en Feijenoord.
Vind ik leuk
Jelmer038 +234
vrijdag 7 december 2018 om 12:37
"Who? Oh, Lars' son!"
Vind ik leuk
appeltje +4671
vrijdag 7 december 2018 om 12:43
Larssons zoon gaat Gert heten.
Vind ik leuk
ficusje +3374
vrijdag 7 december 2018 om 12:47
Is toch mooi wat er bij feyenoord gebeurt,alleen maar goed voor het nederland voetbal.als ze het maar vasthouden,krijgen we een spannende competitie.
Vind ik leuk
appeltje +4671
vrijdag 7 december 2018 om 13:00
Helemaal gelijk
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:56
Aardige voetballer maar leek bij Heereveen al op zijn top te zitten. Is nu 25 en heb weinig progressie gezien. Je gunt Feyenoord toch een betere TD als Van Geel.
Vind ik leuk
Il Gordo +22262
vrijdag 7 december 2018 om 13:17
Tsja die progressie kun je ook toeschrijven aan de technische staf. Ik vond Larsson niet eens een rare aankoop.
Vind ik leuk
Cookee +13307
vrijdag 7 december 2018 om 13:41
Het zit er meer in waar je hem neerzet, hij is geen linksbuiten.
De staf blundert elke keer.
Dit kan je van Geel niet aanrekenen.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:10
Feyenoord speel toch nog teveel achteruit. Maar bij vooruit spelen kan doelpunten maken, niet achteruit. Daar krijg de keeper alleen maar problemen mee tot het een paar keer fout gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:15
Blij dat deze jongen eindelijk los is en z'n potentie eindelijk waar maakt. Is gewoon een ras voetballer pur sang. Heerlijk om naar te kijken als t loopt bij hem.
Vind ik leuk
Cookee +13307
vrijdag 7 december 2018 om 13:40
Hij scoort dan en loopt weg alsof het heel normaal is... grappig.
Wees gewoon blij jongen, zelfs Messi is nog blij met elke goal.
Dolberg scoort ook minder vaak en doet net alsof het normaal is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws