Poldervaart trekt zich voor PSV-uit op aan Ajax-thuis: Had anders kunnen lopen

Poldervaart trekt zich voor PSV-uit op aan Ajax-thuis: "Had anders kunnen lopen"

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 12:49vr 07-12-2018 om 12:49

Excelsior gaat vrijdagavond op bezoek bij PSV. Adrie Poldervaart, trainer van de Kralingers, heeft zijn plannen klaar en denkt dat de ploeg uit Eindhoven op zoek is naar revanche na het eerste verlies van dit seizoen, uit tegen Feyenoord.

"PSV heeft zich in elke wedstrijd laten gelden, tegen welke ploeg ze ook spelen", aldus Poldervaart in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik denk dat de honger van die ploeg niet alleen bepaald wordt door de nederlaag tegen Feyenoord. Ze zullen op revanche uit zijn, maar daar moeten wij een goed antwoord op hebben. Natuurlijk is Feyenoord een andere club dan wij zijn, maar je kan wel profiteren van hun spelideeën", aldus de Excelsior-coach.

Eerder dit seizoen paste Poldervaart de tactiek van zijn team aan voor de wedstrijd tegen Ajax. "Toen hadden we ons aangepast, en dat ging tot de 1-3 prima. Bij die stand brak er iets waardoor we het lieten lopen, maar daarvoor had het zomaar anders kunnen lopen. Je wil altijd zo lang mogelijk in de wedstrijd blijven en jezelf goed verkopen. Dat doen we natuurlijk door te voetballen, maar we moeten ook de arbeid leveren bij balverlies."

Poll

Maakt Excelsior vrijdagavond een kans tegen PSV?

(515 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 7 december 2018 om 12:52
9-0 makkie
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:01
Hoog moed komt voor de?
Vind ik leuk
R2 +5213
vrijdag 7 december 2018 om 13:48
Feyenoord verloor in het kampioensjaar ook "eindelijk" eens een wedstrijd. Volgens mij eindigde de eerstvolgende wedstrijd in een 8-0 tegen GAE..

Als PSV echt veerkrachtig is, zal dat morgen blijken.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:54
Juist. De volgende wedstrijd zal moeten blijken of psv bestand is tegen tegenstand. Als psv nou weer punten verliest komt psv echt wel onder druk te staan,met Ajax hijgend in de nek. Ook Feyenoord komt dan weer dichterbij
Vind ik leuk
Roffel1998 +2184
vrijdag 7 december 2018 om 14:36
Dat je niet eens weet wanneer je eigen club speelt, vind ik toch wel een schande.
Vind ik leuk
R2 +5213
vrijdag 7 december 2018 om 17:24
Mijn fout haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 17:25]
Vind ik leuk
Roffel1998 +2184
vrijdag 7 december 2018 om 18:06
Haha, kan gebeuren
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 12:53
Bommeltje en zijn mannen zijn nog niet misschien over de zeik van 1 nederlaag al hoopt een klein gedeelte van nederland daar wel op natuurlijk.

Het gaspedaal moet weer vol ingedrukt worden en excelsior met 0 punten terug naar rotterdam sturen .
Sorry Adrie , je bent een aardige man maar vandaag ff niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:57]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:56
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Fce9091 +2932
vrijdag 7 december 2018 om 12:59
#kneus
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:34
Je moeder zal wel trots op je zijn na deze nutteloze en zieke opmerking .
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:07
Hi hi
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:13
Ik denk ook niet dat psv nu ineens instort ofzo. Maar hopen mag altijd toch.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:18
tuurlijk ,je hoopt maar een eind weg ik doe niet anders voor de tegenstanders van ajax dus....
Vind ik leuk
JansenD10 +205
vrijdag 7 december 2018 om 13:52
Je wordt weer bedankt voor je bijdrage
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 15:48
geen dank , je weet voor jou doe ik alles
Vind ik leuk
JoeyC +3714
vrijdag 7 december 2018 om 12:56
Zo’n poldervaart zal het niet gaan lopen.
3 punten voor PSV vanavond.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:59
PSV zou thuis met 10 man al winnen van Excelsior. Dit is meer een simpel potje voetballen en hier is weinig eer te behalen (om over revanche te spreken).
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:59
Kom op Adrie, wat wij hebben laten zien tegen Psv dan moet Excelsior toch zeker een gelijk spelletje kunnen halen?
Vind ik leuk
Fce9091 +2932
vrijdag 7 december 2018 om 13:00
Zijn idd al jaren van 't zelfde Niveau
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:00
Druk zetten,en vanaf minuut er boven op. Tuurlijk speelt psv nu thuis tegen Excelsior, maar je zag de zwakke plekken van psv afgelopen wedstrijd.
Vind ik leuk
pietprecies +10499
vrijdag 7 december 2018 om 13:05
0-1, blijft lang 0-0 en 90+3 counter van Excelsior goal.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:06
vrijdag ochtend borrel ?
Vind ik leuk
Jozef +42664
vrijdag 7 december 2018 om 13:09
Lekker man.

Ik vrees oprecht dat we het van dergelijke voorpret moeten hebben.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:12
waarom vrezen?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:14
Omdat fresen iets heel anders is.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:16
daarom , klinkt als een werkwoord en daar heb ik het niet zo op
Vind ik leuk
035 +7206
vrijdag 7 december 2018 om 13:22
Het woord werk ook niet.😊
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:23
brrrrrrr ik moet er niet aan denken, het schiet me nu al in de rug
Vind ik leuk
Jozef +42664
vrijdag 7 december 2018 om 13:16
Laat staan frezen...
Vind ik leuk
Jozef +42664
vrijdag 7 december 2018 om 13:18
Jorrit en co zijn nu eenmaal beter, dat zie ik zelfs, maar ik zou een stunt leuk vinden.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:20
ik niet.........

doe die stunt maar bewaren voor Schippie
Vind ik leuk
Jozef +42664
vrijdag 7 december 2018 om 13:21
Die mag een schipbreuk krijgen morgen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
stratumseind +191645
vrijdag 7 december 2018 om 13:22
je gunt een ex ajacied ook niks............
Vind ik leuk
Jozef +42664
vrijdag 7 december 2018 om 13:22
Jawel, maar morgen ff niet.

Logisch.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4615
vrijdag 7 december 2018 om 13:27
Laatste 3x PSV-Excelsior: 1-0, 2-0 en 1-1

Zou maar met iets minder bravoure grote uitslagen voorspellen.
Bij Feyenoord zou ook wel eventjes gewonnen worden, ten slotte.
Vind ik leuk
3Bier +12621
vrijdag 7 december 2018 om 13:37
4-0. PSV wil wat recht zetten en Excelsior kan er niet zo veel van.
Wordt een saaie speelronde dit weekend.
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 7 december 2018 om 13:54
Mocht PSV onverhoopt punten morsen dan zal het echt wel gaan donderen in de kleedkamer denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:28
Ja PSV gaat zich herpakken en zorgt dat excelsior na 10 minuten met tien man staat ,dat moet voor dat mexicaantje geen probleem zijn ,hij heeft dit seizoen al flink geoefend met succes
En als de scheidsrechter een beetje wil luisteren naar de jong en v.Bommel , maken ze best wel een kansje vanavond tegen excelsior
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws