Poldervaart trekt zich voor PSV-uit op aan Ajax-thuis: Had anders kunnen lopen

    Poldervaart trekt zich voor PSV-uit op aan Ajax-thuis: "Had anders kunnen lopen"

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 12:49vr 07-12-2018 om 12:49

    Excelsior gaat vrijdagavond op bezoek bij PSV. Adrie Poldervaart, trainer van de Kralingers, heeft zijn plannen klaar en denkt dat de ploeg uit Eindhoven op zoek is naar revanche na het eerste verlies van dit seizoen, uit tegen Feyenoord.

    "PSV heeft zich in elke wedstrijd laten gelden, tegen welke ploeg ze ook spelen", aldus Poldervaart in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik denk dat de honger van die ploeg niet alleen bepaald wordt door de nederlaag tegen Feyenoord. Ze zullen op revanche uit zijn, maar daar moeten wij een goed antwoord op hebben. Natuurlijk is Feyenoord een andere club dan wij zijn, maar je kan wel profiteren van hun spelideeën", aldus de Excelsior-coach.

    Eerder dit seizoen paste Poldervaart de tactiek van zijn team aan voor de wedstrijd tegen Ajax. "Toen hadden we ons aangepast, en dat ging tot de 1-3 prima. Bij die stand brak er iets waardoor we het lieten lopen, maar daarvoor had het zomaar anders kunnen lopen. Je wil altijd zo lang mogelijk in de wedstrijd blijven en jezelf goed verkopen. Dat doen we natuurlijk door te voetballen, maar we moeten ook de arbeid leveren bij balverlies."

    Poll

    Maakt Excelsior vrijdagavond een kans tegen PSV?

    (513 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 12:52
    9-0 makkie
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:01
    Hoog moed komt voor de?
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 7 december 2018 om 13:48
    Feyenoord verloor in het kampioensjaar ook "eindelijk" eens een wedstrijd. Volgens mij eindigde de eerstvolgende wedstrijd in een 8-0 tegen GAE..

    Als PSV echt veerkrachtig is, zal dat morgen blijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:54
    Juist. De volgende wedstrijd zal moeten blijken of psv bestand is tegen tegenstand. Als psv nou weer punten verliest komt psv echt wel onder druk te staan,met Ajax hijgend in de nek. Ook Feyenoord komt dan weer dichterbij
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1285
    vrijdag 7 december 2018 om 14:36
    Dat je niet eens weet wanneer je eigen club speelt, vind ik toch wel een schande.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 7 december 2018 om 17:24
    Mijn fout haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 17:25]
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1285
    vrijdag 7 december 2018 om 18:06
    Haha, kan gebeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:06
    5-0 is genoeg.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1661
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    Nee jo gek. Als je deze wedstrijd met 10-0 kan winnen moet je die ook met 10-0 winnen en niet met 5-0.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6581
    zaterdag 8 december 2018 om 06:17
    Toch leuk om dit achteraf terug te lezen
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 12:53
    Bommeltje en zijn mannen zijn nog niet misschien over de zeik van 1 nederlaag al hoopt een klein gedeelte van nederland daar wel op natuurlijk.

    Het gaspedaal moet weer vol ingedrukt worden en excelsior met 0 punten terug naar rotterdam sturen .
    Sorry Adrie , je bent een aardige man maar vandaag ff niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:56
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2718
    vrijdag 7 december 2018 om 12:59
    #kneus
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:34
    Je moeder zal wel trots op je zijn na deze nutteloze en zieke opmerking .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 17:07
    Hi hi
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:13
    Ik denk ook niet dat psv nu ineens instort ofzo. Maar hopen mag altijd toch.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:18
    tuurlijk ,je hoopt maar een eind weg ik doe niet anders voor de tegenstanders van ajax dus....
    Vind ik leuk
    JansenD10 +197
    vrijdag 7 december 2018 om 13:52
    Je wordt weer bedankt voor je bijdrage
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 15:48
    geen dank , je weet voor jou doe ik alles
    Vind ik leuk
    JoeyC +2845
    vrijdag 7 december 2018 om 12:56
    Zo’n poldervaart zal het niet gaan lopen.
    3 punten voor PSV vanavond.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:59
    PSV zou thuis met 10 man al winnen van Excelsior. Dit is meer een simpel potje voetballen en hier is weinig eer te behalen (om over revanche te spreken).
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:59
    Kom op Adrie, wat wij hebben laten zien tegen Psv dan moet Excelsior toch zeker een gelijk spelletje kunnen halen?
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2718
    vrijdag 7 december 2018 om 13:00
    Zijn idd al jaren van 't zelfde Niveau
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:00
    Druk zetten,en vanaf minuut er boven op. Tuurlijk speelt psv nu thuis tegen Excelsior, maar je zag de zwakke plekken van psv afgelopen wedstrijd.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    vrijdag 7 december 2018 om 13:05
    0-1, blijft lang 0-0 en 90+3 counter van Excelsior goal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:06
    vrijdag ochtend borrel ?
    Vind ik leuk
    Jozef +39694
    vrijdag 7 december 2018 om 13:09
    Lekker man.

    Ik vrees oprecht dat we het van dergelijke voorpret moeten hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:12
    waarom vrezen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:14
    Omdat fresen iets heel anders is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:16
    daarom , klinkt als een werkwoord en daar heb ik het niet zo op
    Vind ik leuk
    035 +6307
    vrijdag 7 december 2018 om 13:22
    Het woord werk ook niet.😊
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:23
    brrrrrrr ik moet er niet aan denken, het schiet me nu al in de rug
    Vind ik leuk
    Jozef +39694
    vrijdag 7 december 2018 om 13:16
    Laat staan frezen...
    Vind ik leuk
    Jozef +39694
    vrijdag 7 december 2018 om 13:18
    Jorrit en co zijn nu eenmaal beter, dat zie ik zelfs, maar ik zou een stunt leuk vinden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:20
    ik niet.........

    doe die stunt maar bewaren voor Schippie
    Vind ik leuk
    Jozef +39694
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    Die mag een schipbreuk krijgen morgen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:22]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173835
    vrijdag 7 december 2018 om 13:22
    je gunt een ex ajacied ook niks............
    Vind ik leuk
    Jozef +39694
    vrijdag 7 december 2018 om 13:22
    Jawel, maar morgen ff niet.

    Logisch.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1912
    vrijdag 7 december 2018 om 13:27
    Laatste 3x PSV-Excelsior: 1-0, 2-0 en 1-1

    Zou maar met iets minder bravoure grote uitslagen voorspellen.
    Bij Feyenoord zou ook wel eventjes gewonnen worden, ten slotte.
    Vind ik leuk
    3Bier +10678
    vrijdag 7 december 2018 om 13:37
    4-0. PSV wil wat recht zetten en Excelsior kan er niet zo veel van.
    Wordt een saaie speelronde dit weekend.
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:54
    Mocht PSV onverhoopt punten morsen dan zal het echt wel gaan donderen in de kleedkamer denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:28
    Ja PSV gaat zich herpakken en zorgt dat excelsior na 10 minuten met tien man staat ,dat moet voor dat mexicaantje geen probleem zijn ,hij heeft dit seizoen al flink geoefend met succes
    En als de scheidsrechter een beetje wil luisteren naar de jong en v.Bommel , maken ze best wel een kansje vanavond tegen excelsior
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws