'Idioot' en 'gemiddelde' Pogba hard aangepakt: 'Ze zijn hem meer dan zat'

'Idioot' en 'gemiddelde' Pogba hard aangepakt: 'Ze zijn hem meer dan zat'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 14:57vr 07-12-2018 om 14:57

Clubicoon Paul Ince begrijpt de keuze van Manchester United-manager José Mourinho om Paul Pogba te passeren in de Premier League-topper tegen Arsenal. Hij noemt de Fransman 'een idioot' en denkt dat de United-fans hem niet zullen missen als hij vertrekt.

"Pogba zou van wereldklasse moeten zijn, maar hij lijkt niet meer dan gemiddeld", steekt Ince van wal op de website van Paddy Power. "Als hij denkt dat hij kan invallen en stomme trucjes kan doen, waardoor hij balverlies lijdt, is hij een idioot. Je kunt Mourinho sommige dingen verwijten, maar niet alles. Pogba helpt niet mee en verdiende het om gepasseerd te worden."

"Het maakt niet uit hoe groot je naam is. Niemand is te groot voor United om gepasseerd te worden", aldus Ince, die zag dat de Franse middenvelder gemengde reacties opriep toen hij alsnog inviel tegen Arsenal. "De stemming van de fans is aan het veranderen. Hun tolerantie en houding richting Pogba doet dat ook. Ze zijn het gedrag van hem meer dan zat."

Ince gaat nog een stapje verder. "Veel fans zullen het helemaal niet erg vinden als hij vertrekt. Dat is voor mij een bevestiging: als hij zo wanhopig is om te vetrekken bij United, moeten ze hem gewoon laten gaan. Dat zou zelfs de beste uitkomst voor alle partijen zijn. Hij doet niets om een basisplek te verdienen.

Poll

Komt het nog goed met Pogba bij United?

(1729 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +12449
vrijdag 7 december 2018 om 15:07
Misschien kan Ajax Pogba kopen met het geld van Frenkie.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +18636
vrijdag 7 december 2018 om 15:14
Voor 7,5 miljoen Euro? 😜
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:20
Media roddeld.Roddel is een leugen dus je liegt gewoon mee.(voor de likes.)
Vind ik leuk
Roeptoeter +12449
zaterdag 8 december 2018 om 09:38
Dan kun jij gewoon niet goed lezen. Maakt niet uit, dat zijn er zoveel hier op deze site.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:07
Snel in de etalage zetten! 2e Balotelli
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:14
Jezus de vergelijking alleen al zegt meer over jou visie dan de werkelijkheid haha
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:57
Jij ziet geen vergelijkingen? Niks met visie te maken. Allebei talent maar komt er niet vaak uit. Vergelijkbaar? Ja dat denk ik wel! Alleen Pogba kan hesje wel goed aan krijgen en steekt geen vuurwerk af in badkamer.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:59
Denk dat Pogba toch iets meer z'n hoofd gebruikt als Balo. Zie Pogba alleen zo nu en dan wat doms doen op t veld. Balo doet of deed op t veld en d'r buiten.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:21
Media roddeld.Roddel is een leugen dus je liegt gewoon mee.(voor de likes.)
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:20
Je houd van Jezus?Ik wel!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:39
Volgens mij moet je dan andere sites bezoeken. Heeft niet veel met deze topic te maken. Maar misschien voor de likes🙈
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
vrijdag 7 december 2018 om 15:08
Pokkebah
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:08
Mourinho out! Dan kunnen de spelers weer zich zelf zijn.
Vind ik leuk
Sanders +4236
vrijdag 7 december 2018 om 15:08
Deze mening zullen veel mensen hier niet leuk vinden, maar ik denk dat het nog wel goed komt met paul bij united, mits er een andere coach komt.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:13
Waarheid als een koe !
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:11
Niemand is te groot voor United !
Ja Paul in jouw tijd was dat misschien zo, nu is het gewoon een subtopper als vele anderen, waarbij het spel ook nog eens niet om aan te zien is
Paul het United van weleer is niet meer !
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:41
Ik ben benieuwd of Paul gaat reageren!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:43
Weigeren in te vallen bv wanneer Mourinho dat aan geeft
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 7 december 2018 om 15:15
Pogba wordt helemaal gestoord van Mourinho.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 17:25
wordt ???
Vind ik leuk
Smithsonian +41473
vrijdag 7 december 2018 om 15:24
Zonde, maar hij word ook wel erg overschat.
Vind ik leuk
repeP +2097
vrijdag 7 december 2018 om 15:27
Mourinho weet niet de juiste snaar te raken bij Pogba. Weet een trainer die wel te raken heb je aan Pogba één van de beste middenvelders ter wereld.
Vind ik leuk
Smithsonian +41473
vrijdag 7 december 2018 om 15:31
Bij juve was hij wel heel goed.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 22:45
Eens.
Vind ik leuk
Dordtenees +1184
vrijdag 7 december 2018 om 15:43
Pogba mag blij zijn dat hij niet in de tijd van Keane bij United zat. Dan was dat popi-gedrag zó afgelopen
Vind ik leuk
JanTa48 +7291
vrijdag 7 december 2018 om 15:46
Een andere manager zou misschien een betere optie zijn geweest.
Vind ik leuk
haarlemx +430
vrijdag 7 december 2018 om 15:51
Vet rekken?
Vind ik leuk
Pieterv14 +544
vrijdag 7 december 2018 om 16:08
In Italië was hij net wat beter dan de rest van de middenvelders daar. Nou moeten we niet vergeten dat hij daar een hoop kom compenseren met zijn uithoudingsvermogen en snelheid. Je moet niet vergeten dat in Italië in zijn tijd op al die posities oude mannen stonden dus leek hij al snel goed. Nu in een snelle, dynamische competitie heeft hij het moeilijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:09]
Vind ik leuk
Vidar +924
vrijdag 7 december 2018 om 16:40
Paul Ince is geen clubicoon bij United! Enige idioot was hij zelf toen hij de overstap maakt naar Liverpool, terwijl je daarvoor jaren voor United hebt gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 22:46
Dit idd.
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 19:11
Hij speelt op het middenveld van de wereldkampioen.. tja
Vind ik leuk
Truth +3187
zaterdag 8 december 2018 om 03:48
Ik zei het vanaf het begin ...Sir Alex had het al gezien dat dit niks zou worden anders zou hij gespeeld hebben !
Woodward zag meer een marketingproduct in hem dan een meerwaarde op het veld de dwaze kloot !
Samen met alexis , matic en lukaku pure geldverspilling van mourinho
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 03:49]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:19
VP Media roddeld.Roddel is een leugen dus ze liegen ze gewoon mee.(voor de likes.)
Vind ik leuk
pietprecies +10499
zaterdag 8 december 2018 om 10:00
Misschien een keer een trainer halen voor wie spelers wel de veters uit hun kicksen willen rennen?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 11:02
Het zijn sterke genen die de weelde kunnen dragen
Zonder aan andermans poten te zagen
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 11:09
Hij heeft zeker een punt hier. Toen ze uit bij Southampton speelde afgelopen zaterdag verloor hij een paar keer zo knullig die bal en speelde ie echt slecht. Dus ik kan Mourinho goed begrijpen dat hij hem passeerd. Want op dit moment voegt hij vrij weinig toe.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws