Opvallende actie zaakwaarnemer Mourinho: 'Het is absoluut niet waar'

Opvallende actie zaakwaarnemer Mourinho: 'Het is absoluut niet waar'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 15:50vr 07-12-2018 om 15:50

Laatste update: vrijdag 7 december 2018 om 16:06vr 07-12-2018 om 16:06

Een opvallende actie van Jorge Mendes: de machtige zaakwaarnemer ontkent in een statement met klem dat José Mourinho vertrekt bij Manchester United. De geruchten dat de Portugese manager op weg is naar de uitgang worden steeds luidruchtiger.

The Sun pakte vrijdagochtend zelfs uit met het nieuws dat United er 45 miljoen euro voor over heeft om Mauricio Pochettino los te weken bij Tottenham Hotspur. De clubleiding zou namelijk geen vertrouwen meer hebben in Mourinho na de slechte start van het seizoen. Bovendien ligt The Special One naar verluidt met diverse spelers overhoop.

Lariekoek, reageert Mendes op de berichten. 'Er komen steeds meer geruchten over een mogelijk vertrek van José Mourinho bij Manchester United. Die geruchten zijn absoluut niet waar. José is zeer gelukkig bij de club en de club is zeer gelukkig met José', laat de superzaakwaarnemer weten, geciteerd door onder meer The Telegraph.

'José heeft een langdurig contract bij Manchester United en is vastbesloten om er een succesvol project van te maken', aldus Mendes, die behalve Mourinho ook spelers als Cristiano Ronaldo, Diego Costa, Saúl Ñíguez, Ederson, James Rodríguez en Bernardo Silva begeleidt.

United staat momenteel achtste in de Premier League. De ploeg van Mourinho won slechts zes van zijn eerste vijftien wedstrijden.

Poll

Is Mourinho na kerst nog manager van United?

(518 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +46420
vrijdag 7 december 2018 om 15:56
en de club is zeer gelukkig met José',

dan verdienen ze hun lot.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +31733
vrijdag 7 december 2018 om 16:24
Hahaha ... ik kan me er helemaal niks bij voorstellen ... de club is zeer gelukkig met José ... wat een gillert ... 😂😂😂
Vind ik leuk
Klopper456 +3134
vrijdag 7 december 2018 om 16:35
"De club is ook zeer gelukkig met de 8e plaats en voetbal dat niet om aan te gluren is. Daarnaast is de club ook zeer gelukkig met hoe Mourinho zich gedraagt op de bank en in interviews" aldus Mendes.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 16:36]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:16
Media roddeld.Roddel is een leugen dus je liegt gewoon mee.
Vind ik leuk
G.Kopf +6584
vrijdag 7 december 2018 om 15:57
'José heeft een langdurig contract bij Manchester United en is vastbesloten om er een succesvol project van te maken'

Haha
Vind ik leuk
Pieterv14 +552
vrijdag 7 december 2018 om 15:58
Hmm is alvast voorbereiding op zijn ontslag. Is advocatenpraat dit..
Vind ik leuk
Bdog +7231
vrijdag 7 december 2018 om 15:58
Dan is Mendes vanaf nu "The lying one".
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 09:18
Media roddeld.Roddel is een leugen dus je liegt gewoon mee.(voor de likes.)
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 15:59
United blij met deze resultaten. Lekker geloofwaardig. Als het zo doorgaat gaan ze volgend jaar niet eens Europa in.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:03
Mourinho moet een sabbatical gaan nemen.
Vind ik leuk
JanTa48 +10161
vrijdag 7 december 2018 om 16:24
Mourinho heeft zelfs voor Engelse begrippen een mega afkoopsom bedongen dus die blijft nog wel ff.
Vind ik leuk
Vidar +956
vrijdag 7 december 2018 om 16:43
Wat is hier opvallend aan?
Hij vertegenwoordigt Mourinho, dus tuurlijk gaat hij niet zeggen dat Mourinho weg wilt of dat United het niet meer in hem zit zitten. Pure stemmingmakerij dit soort nietszeggend 'nieuws'...
Vind ik leuk
Nbl +814
vrijdag 7 december 2018 om 17:02
Mister schijtbakken voetbal .maar wint prijzen dat is belangrijkste maar hier is hij wel klaar denk ik . misschien iets voor PSV spelen ook zo passen wel bij mekaar bommeltje als assistent top team
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:11
Waarom worden opmerkingen van zo'n Mendes eigenlijk opgenomen in de berichtgeving? Wat is de nieuwswaarde van dergelijke futloze prietpraat?
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:29
Is dat diezelfde Mendes die zei dat Cristiano Ronaldo zijn carriere bij Real Madrid zou afsluiten?
Vind ik leuk
Marco S +7740
vrijdag 7 december 2018 om 19:00
Van Gaal was gewoon een hele bescheiden en succesvolle manager in vergelijk tot deze succesvolle vertaal trainer
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:46
Nou dan weten we genoeg. Mourinho is pleitte bij ManU.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws