Cambuur-aanvaller reageert op derde straf in anderhalf jaar: 'Had anders gekund'

Cambuur-aanvaller reageert op derde straf in anderhalf jaar: 'Had anders gekund'

Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 18:36vr 07-12-2018 om 18:36

SC Cambuur-aanvaller Justin Mathieu heeft zichzelf in de nesten gewerkt. De Brabander is vrijdag voor de derde keer in anderhalf jaar tijd disciplinair gestraft door de Leeuwarders.

De 22-jarige buitenspeler zal niet tot de Cambuur-selectie behoren tijdens de laatste vier wedstrijden voor de winterstop: Mathieu gaat in elk geval tot de jaarwisseling meedraaien met de beloftenploeg. Wat er precies gebeurd is, willen club en speler niet kwijt. "Verschillende dingen begrijp ik wel, maar dat hadden ze ook anders kunnen oplossen", laat Mathieu weten aan Omrop Fryslan. "Ik moet het accepteren en doorgaan."

Dit betekent echter niet dat de vleugelaanvaller het eens is met de beslissing van de club. "Ik had dingen misschien wat anders aan moeten pakken. Dat is het enige dat ik mezelf kwalijk kan nemen, want presteren heb ik wel gedaan." Mathieu, dit seizoen goed voor vijf competitietreffers in vijftien wedstrijden, hoopt dan ook dat hij weer in genade wordt aangenomen. "Want met het tweede meetrainen, is natuurlijk geen pretje."

Plaats een reactie

ruud wubbers +21156
vrijdag 7 december 2018 om 18:45
Zal wel een vervelend mannetje zijn dus.
Vind ik leuk
De fries +1885
vrijdag 7 december 2018 om 18:48
Dit zal wel een eerste reactie zijn... dus..
Vind ik leuk
ruud wubbers +21156
vrijdag 7 december 2018 om 18:50
Nee, de tweede.
Vind ik leuk
De fries +1885
vrijdag 7 december 2018 om 19:01
Scherp !
Vind ik leuk
ruud wubbers +21156
vrijdag 7 december 2018 om 19:03
Ik begrijp overigens volledig wat je bedoelt, maar het is niet mijn schuld dat er 9 minuten lang niemand gereageerd heeft.
Vind ik leuk
Hupfean +5134
vrijdag 7 december 2018 om 21:50
Dat komt omdat het negatief nieuws is over cambuur dan hoor je ze niet. Ook de grootste cambuur kwal cookee reageert niet. Alleen als er negatief nieuws over mijn club is.
Vind ik leuk
HuizemWest +337
zaterdag 8 december 2018 om 16:54
Ik denk dat Cookee op fekansie is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 16:54]
Vind ik leuk
Hupfean +5134
zaterdag 8 december 2018 om 19:29
Nope, kijk maar op de Heerenveen topics. Alleen als t negatief nieuws is dan komt ie onder zijn steen vandaan.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 18:50
Die zien we nooit meer, terug
Vind ik leuk
Marco S +6560
vrijdag 7 december 2018 om 19:06
Dus een stadionverbod voor een speler.. apart..
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:34
Wat een snoeshaan alias oetlul is het me daar toch ook.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:31
Justin is geen vervelend mannetje,integendeel een super lieve jongen.
Bij Top Oss was er nooit niks aan de hand met die jongen.
Mss toch eens kijken hoe met die jongen om te gaan.
Van mij mag ie meteen terug naar Top komen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws