Cambuur-aanvaller reageert op derde straf in anderhalf jaar: 'Had anders gekund'

    Cambuur-aanvaller reageert op derde straf in anderhalf jaar: 'Had anders gekund'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 18:36vr 07-12-2018 om 18:36

    SC Cambuur-aanvaller Justin Mathieu heeft zichzelf in de nesten gewerkt. De Brabander is vrijdag voor de derde keer in anderhalf jaar tijd disciplinair gestraft door de Leeuwarders.

    De 22-jarige buitenspeler zal niet tot de Cambuur-selectie behoren tijdens de laatste vier wedstrijden voor de winterstop: Mathieu gaat in elk geval tot de jaarwisseling meedraaien met de beloftenploeg. Wat er precies gebeurd is, willen club en speler niet kwijt. "Verschillende dingen begrijp ik wel, maar dat hadden ze ook anders kunnen oplossen", laat Mathieu weten aan Omrop Fryslan. "Ik moet het accepteren en doorgaan."

    Dit betekent echter niet dat de vleugelaanvaller het eens is met de beslissing van de club. "Ik had dingen misschien wat anders aan moeten pakken. Dat is het enige dat ik mezelf kwalijk kan nemen, want presteren heb ik wel gedaan." Mathieu, dit seizoen goed voor vijf competitietreffers in vijftien wedstrijden, hoopt dan ook dat hij weer in genade wordt aangenomen. "Want met het tweede meetrainen, is natuurlijk geen pretje."

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +16855
    vrijdag 7 december 2018 om 18:45
    Zal wel een vervelend mannetje zijn dus.
    Vind ik leuk
    De fries +984
    vrijdag 7 december 2018 om 18:48
    Dit zal wel een eerste reactie zijn... dus..
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16855
    vrijdag 7 december 2018 om 18:50
    Nee, de tweede.
    Vind ik leuk
    De fries +984
    vrijdag 7 december 2018 om 19:01
    Scherp !
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16855
    vrijdag 7 december 2018 om 19:03
    Ik begrijp overigens volledig wat je bedoelt, maar het is niet mijn schuld dat er 9 minuten lang niemand gereageerd heeft.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4221
    vrijdag 7 december 2018 om 21:50
    Dat komt omdat het negatief nieuws is over cambuur dan hoor je ze niet. Ook de grootste cambuur kwal cookee reageert niet. Alleen als er negatief nieuws over mijn club is.
    Vind ik leuk
    HuizemWest +294
    zaterdag 8 december 2018 om 16:54
    Ik denk dat Cookee op fekansie is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4221
    zaterdag 8 december 2018 om 19:29
    Nope, kijk maar op de Heerenveen topics. Alleen als t negatief nieuws is dan komt ie onder zijn steen vandaan.
    Vind ik leuk
    Andre As +3027
    vrijdag 7 december 2018 om 18:47
    Derde straf in korte tijd.
    Hand in eigen boezem...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:49
    Geen zuivere koffie .
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:50
    Die zien we nooit meer, terug
    Vind ik leuk
    Peterfc +2217
    vrijdag 7 december 2018 om 19:00
    Om hem nou met het tweede te laten meetrainen. Hij is niet te benijden
    Vind ik leuk
    Marco S +5627
    vrijdag 7 december 2018 om 19:06
    Dus een stadionverbod voor een speler.. apart..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    vrijdag 7 december 2018 om 20:56
    3x in anderhalf jaar????

    Toch eens met iemand gaan praten Justin en kijken of het niet aan jezelf ligt.
    Je bent al op weg door te zeggen dat je dingen verkeerd hebt gedaan.
    Vind ik leuk
    HanV +4592
    vrijdag 7 december 2018 om 21:12
    En ook nog door verschillende mensen, eerst de trainers Dijkhuizen en Hake en nu door de TD Booy.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:34
    Wat een snoeshaan alias oetlul is het me daar toch ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 13:31
    Justin is geen vervelend mannetje,integendeel een super lieve jongen.
    Bij Top Oss was er nooit niks aan de hand met die jongen.
    Mss toch eens kijken hoe met die jongen om te gaan.
    Van mij mag ie meteen terug naar Top komen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws