LIVE-discussie: Willem II mist rechtsback, smaakmaker ontbreekt bij Heerenveen

LIVE-discussie: Willem II mist rechtsback, smaakmaker ontbreekt bij Heerenveen

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 17:31za 08-12-2018 om 17:31

Laatste update: zaterdag 8 december 2018 om 17:43za 08-12-2018 om 17:43

Bij het treffen tussen Willem II en SC Heerenveen in het Koning Willem II-Stadion staat een plaats in het linkerrijtje op het spel. Bij een overwinning van de Tricolores nemen zij namelijk het plekje van hun tegenstander over op de bovenste helft van de ranglijst.

De Tilburgers moeten het zaterdagavond stellen zonder Fernando Lewis. De rechtsback is geblesseerd, waardoor Damil Dankerlui twee linies terugzakt om zijn plek in te nemen. De rechtsbuitenpositie is dan voor Aras Özbiliz, diens vijfde basisplaats sinds zijn terugkeer op de Nederlandse velden. Op het middenveld is Atakan Akkaynak de vervanger van de geschorste Pol Llonch.

Arber Zeneli is de belangrijkste afwezige bij de Friezen. De Kosovaarse vleugelaanvaller is ziek geweest en nog niet fit genoeg om te spelen. Nemanja Mihajlovic speelt in zijn plaats. De Friezen treden ook aan zonder aanvalsleider Sam Lammers, die nog steeds met een beenblessure kampt. Zijn plek in de punt van de aanval wordt net als vorige week ingenomen door Pelle van Amersfoort.

Ook op het middenrif kent Heerenveen de nodige problemen. Morten Thorsby was vorige week geschorst, maar kan deze week alsnog niet meespelen. Hij haakte deze week af op de training met een voetblessure. Achterin krijgt de van een schorsing teruggekeerde Dave Bulthuis geen basisplaats. Kik Pierie mag na vorige week gewoon blijven staan van Olde Riekerink.

Willem II: Wellenreuther; Dankerlui, Meissner, Heerkens, Palacios; Anita, Akkaynak, Crowley; Özbiliz, Sol, Avdijaj.

SC Heerenveen: Hahn; Floranus, Hoegh, Pierie, Woudenberg; Rienstra, Kobayashi, Vlap; Van Bergen, Van Amersfoort, Mihajlovic.

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 17:35
Come on Willem 2!
Vind ik leuk
De Liefhebber +11673
zaterdag 8 december 2018 om 17:49
Noh!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:11
Rood voor W2 en 1-2 voor. Moet wel goed komen dit.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 19:12]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11673
zaterdag 8 december 2018 om 19:22
Zou je wel zeggen. Al valt die gelijkmaker van W2 wel weer heel knullig!
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
zaterdag 8 december 2018 om 18:05
Hup Willem II stoere kerels!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 17:45
Come one Heerenveen
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 18:05
Sjonguh jonguh waarom Pelle van amersfoort erin? Zet hornkamp erin man! Die jongen heeft speel minuten nodig en Pelle gaat toch weg aan het eind van het seizoen! Ik snap hier helemaal niks van. Die Riekerink zei nog dat hij jongens uit de opleiding de kans wilde geven voordat ie bij SCH begon. Nou ik zie het. Geen Bruijn en geen hornkamp in de basis. Man man man.
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 18:34
Nou die floranus begint al weer sterk aan de wedstrijd man man man. Kopje er bij joh! Focus!
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 19:19
Wat een onconsequente ... die Mulder. Als je 1 keer voor gevaarlijk spel fluit doe dat dan altijd
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:28
Dat zal allemaal wel maar die 1-2 is gewoon een terechte tussenstand op dit moment.
Rode kaart overigens ook gewoon terecht.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 19:29
Rood terecht zeker maar hik moet daarvoor al fluiten. Dit deed hij 30 minuten eerder bij Sol wel namelijk kan je niet ontkennen
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:32
Heb het eerste kwartier gemist. In dit geval leek er mij niet zo veel aan de hand.
Als dit gevaarlijk spel is, dan is elke keer gevaarlijk spel wanneer een been een metertje los komt van de grond.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 19:46
Precies wat ik bij Sol ook dacht ik vind dat je dan consequent moet zijn maarja helaas
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:49
1-4. Nu is het wel klaar.
De puntjes mee naar Friesland en we haken gewoon weer ouderwets aan bij de subtop.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 19:50
Gefeliciteerd
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:57
Danku danku.
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 20:08
Lekker pik! Dit hadden we even nodig zo'n wedstrijd. Maakt onze avond weer goed of niet?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 20:09]
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:15
Absoluut.
Straks maar snel aan de pils.
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 20:17
Juist das praat.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:21
Rood is gewoon terrecht
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:34
Inderdaad!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 8 december 2018 om 19:41
Hoppa 1-3😁
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:43
Ik zag het.
Dit mag niet meer mis.
Lekker om weer eens te domineren op het veld. (tijdje geleden)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 8 december 2018 om 19:45
Dit moet je gewoon uitspelen en eventueel de score uitbreiden.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 8 december 2018 om 19:46
Ben nog niet uitgesproken en ze geven er gehoor aan-:) 1-4!!!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:50
Roep anders nou even dat het 5-1 wordt!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 8 december 2018 om 20:17
Heb ik gedaan alleen niet hier, maar wat geeft dat-;)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 8 december 2018 om 19:43
Het Willem II publiek keert zich tegen Mulder. Gewoon terechte beslissingen naar mijn idee.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 19:47
Tis anders 50/50
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 19:47
Die gele kaart voor Avdijaj sloeg ook nergens op
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:58
Anders had hij hem later voor die Schwalbe wel gekregen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 8 december 2018 om 20:06
Daar kwam die goed weg ook. Had gewoon 2e gele kaart moeten zijn.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
zaterdag 8 december 2018 om 20:07
De grens vlagde voor een overtreding haha
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 19:58
1-5
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 20:00
Wie is die tob grensrechter. Zit er iedere keer naast wat een clown
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 20:07
Klopt ja wat een aap.
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 20:07
Jalla lala wij zijn Heer en Meester Veen!!
Vind ik leuk
Tilburgia +414
zaterdag 8 december 2018 om 20:11
lange zit hierzo
Vind ik leuk
mason +2408
zaterdag 8 december 2018 om 20:22
Willem 2 dacht we hebben az verslagen dus pakken we Heerenveen ook wel ff. Nou dacht het niet. Lekker man!!!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 23:10
Tja hoeveel geluk kun je als trainer hebben ? 🤗
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:36
Heb de wedstrijd zitten kijken vanavond op fox. Maar wat een slap willem2. Ook tactisch na de rust erg slecht van koster en vink. Zit totaal geen power in willem2 als ze achterkomen. Als ik de fora’s van Willem2 supporters lees staat het technische gedeelte van willem2 er niet goed en zijn ze we eigenlijk wel klaar mee. Verdiende overwinning heerenveen maar het had ook 1-8 kunnen worden als heerenveen een beetje has had gegeven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws