Spel ADO leidt tot onvrede: 'Slechtste wedstrijd die ze in tijden hadden gezien'

Spel ADO leidt tot onvrede: 'Slechtste wedstrijd die ze in tijden hadden gezien'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 07:18zo 09-12-2018 om 07:18

Aaron Meijers vindt dat ADO Den Haag lange tijd niet meer zo slecht heeft gespeeld als tegen De Graafschap. De Hagenezen speelden op eigen veld met 0-0 gelijk tegen de Superboeren en beide ploegen maakten weinig indruk.

De teleurstelling bij ADO na de wedstrijd was enorm. "Dit was echt een hele matige wedstrijd", baalt Meijers in gesprek met Omroep West. "Ze zeiden al dat dit de slechtste eredivisiewedstrijd was die ze sinds tijden hadden gezien. Voor mij staat dit duel zeker in de top drie. Ik kan me voorstellen dat het vanaf de kant nog slechter leek dan wij in het veld zagen."

"Dit voelt als een nederlaag", vervolgt Meijers. "We zitten zeer teleurgesteld in de kleedkamer. We gaan met volle moed de wedstrijd in en we denken kans te hebben met onze gevaarlijke buitenspelers, maar we hebben uiteindelijk maar één echte kans gehad."

"We hadden deze wedstrijd gewoon moeten winnen, dat mag je best uitspreken. Die druk hebben we onszelf opgelegd en dat is niet zo gek. De Graafschap is een tegenstander waar wij van moeten winnen."

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 07:28
El Khayati naar Feyenoord. Dat is het beste.... kampioen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:06
Wat was dit een slechte wedstrijd, maar dan nog mort je winnen.
Vind ik leuk
Fcdhfc +47
zondag 9 december 2018 om 08:20
Az thuis was niet om aan te zien Groningen thuis was niet om aan te zie maar die winnen we nog met geluk dus daar hoor je niemand meer over
Verder zit er geen idee achter immers shockt over het middenveld el kayati doet het alleen leuk als het een beetje lukt Meijers al weken slecht becker loopt naast zijn schoenen die wil hoger op maar zie hem eerder een stap naar de amateurs maken hooi kan niet beter Necid wacht op voorzetten maat die komen er niet door dat eeuwige gebrei
Vind ik leuk
Antikunstgras +13597
zondag 9 december 2018 om 08:23
Dit voelt zeker niet als een nederlaag hoor meijers..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:24
Ajax uit. Dramatisch een kinderlijk team geen ADO De Haag schoffies meer die altijd voor de strijd gaan om te winnen. Dag Trainer. Hij is precies wat ADO nou niet mist
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:05
Tsja. Ik was er gisteren bij en ik vond, eerlijk gezegd, het moment met die pleerol op het veld best wel spannend. We hebben ook nog met een bal gespeeld op de tribune. Kennelijk hadden ze op het veld het beginsignaal gemist. Wij, de supporters, konden althans niets ontwaren wat ook maar leek op voetbal. Misschien is het beter als er vanaf volgende week het achteraf betalen wordt ingevoerd. Deze partij was in ieder geval het aangluren niet waard en al helemaal geen 20 euro.
Vind ik leuk
J de Wit +1965
zondag 9 december 2018 om 09:22
Groenendijk OUT. In tegenstelling tot jou heb ik gelukkig mijn €20,- bespaard!
Vind ik leuk
HanV +4850
zondag 9 december 2018 om 10:30
Wel jammer dat ze de ballenjongen die zorgde dat de supporters konden blijven spelen met de bal hebben weggehaald. Ook al komt die een keer door een ongelukje op het veld, dan is het alleen maar een scheidsrechtersbal.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:48
Gaat niet lekker met ADO jammer .
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:53
Kunnen ze tegen Willem2 weer heerlijk de draad oppakken met het tactisch onbenul van een Koster.
Vind ik leuk
El Cazador +8081
zondag 9 december 2018 om 12:14
Als voetballiefhebber heb ik me gruwelijk aan de arrogantie van diverse Haagse spelers geërgerd. Ik begrijp het prima dat Fons enorm boos is!!
Advies; smijt er een paar oudere voetballers uit de selectie en ga voor de jeugd.
Vind ik leuk
allround +1709
maandag 10 december 2018 om 08:59
Het lijkt me er meer en meer op dat F.G. de mannen niet meer kan prikkelen. Hij heeft - enkele weken geleden - aardig in het elftal gesnoeid. Die actie heeft hij zelf verzwakt door de "mindere" spelers er naast te zetten. Maar wanneer je thuis tegen de super boer'n Hooi, Beckers, Falkenburg inzet. En Goossens en Necid laat invallen, dan geef je juist het verkeerde signaal. Dit was een uitgelezen mogelijkheid om spelers een kans te geven, die honger naar de bal hebben. Zang in de spits, Goppel voor Hooi. Helaas is Khisna nog niet wedstrijd fit, want dat is HET alternatief voor die Beckers.
Daarbij praat F.G. al maanden lang dat ADO een team is wat moet knokken voor de punten en zeker bij een thuis wedstrijd. Nou...... Dat hebben we gezien. NIET DUS!!!!!!
Vind ik leuk
allround +1709
maandag 10 december 2018 om 12:01
Meijers werd ook helemaal gek van die acrobaten trucjes van Beckers. Wat een vreselijke persoonlijkheid is dat zeg. Hopen dat Khisna snel wedstrijd fit wordt, dan kan beckers bij het oud papier.
Vind ik leuk
Tiemen +82
maandag 10 december 2018 om 21:24
Dit soort verhalen horen we elke week, het was slecht, we balen er van, volgende wedstrijd vechten, er voor gaan, de schuld van Var en de arbitrage, gewoon pech, de ballen wilde er niet in. Foute terug speelballen enz. enz. Groenedijk ziet elke wedstrijd kansen, zelfs tegen de top 3, maar steeds verliezen we, of we halen met geluk een gelijk spelletje, 17 tegen doelpunten tegen de top 3, niet een team die het zo slecht doet. Publiek kijkt naar wedstrijden die het aanzien niet waard zijn. Ga lekker zo door dan zit er straks geen kip meer in het stadion, het is een schande dat je voor dit stelletje jokers moet betalen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws