LIVE-discussie: Drie nieuwe backs bij Utrecht-Heracles, wéér geen Venema

LIVE-discussie: Drie nieuwe backs bij Utrecht-Heracles, wéér geen Venema

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 11:35zo 09-12-2018 om 11:35

FC Utrecht en Heracles Almelo zullen om 12.15 uur de Eredivisie-zondag in beweging brengen. De Domstedelingen proberen hun ongeslagen thuisstatus onder Dick Advocaat vast te houden, terwijl Heracles al vier uitwedstrijden lang op een overwinning wacht.

De thuisploeg moet zijn beide backs missen vanwege een schorsing. Mark van der Maarel en Sean Klaiber liepen tijdens de 3-3 tegen Excelsior tegen respectievelijk één gele kaart en twee gele kaarten aan: zij worden vervangen door Nicolas Gavory en Emil Bergström, die zijn eerste Eredivisie-minuten maakt sinds 1 september. Nick Venema was er als invaller medeverantwoordelijk voor dat FC Utrecht een 0-3 achterstand tegen Excelsio omboog in een 3-3 gelijkspel, maar begint weer op de bank.

Heracles-trainer Frank Wormuth hoeft niet veel te veranderen na de overtuigende 4-1 zege op VVV-Venlo. Alleen aanvoerder Tim Breukers ontbreekt: de rechtsback staat op het punt om vader te worden en moet zijn plek afstaan aan Wout Droste.

De opstellingen:

FC Utrecht: Jensen; Bergström, Janssen, Letschert, Gavory; Gustafson, Van Overeem, Van de Streek, Emanuelson; Kerk, Tannane.

Heracles Almelo: Blaswich; Droste, Rossmann, Van den Buijs, Van Hintum; Osman, Merkel, Duarte; Kuwas, Dalmau, Peterson.

Plaats een reactie

Echt? +5243
zondag 9 december 2018 om 11:43
Zij wel..... De Ligt niet, maar Ajax wordt nooit bevoordeeld.....
Vind ik leuk
appeltje +3547
zondag 9 december 2018 om 11:50
Werkelijk waar, is dat nou weer het hekelpunt? Scheidsrechter, VAR, dader én slachtoffer geven allemaal aan dat het geen rood was.
Vind ik leuk
Edenees80 +501
zondag 9 december 2018 om 11:52
Jammer dat die Venema niet start, wil dit talent wel eens 90 minuten zien.. Gok op een kleine overwinning voor Fc Utrecht.
Vind ik leuk
la galaxy +1041
zondag 9 december 2018 om 11:54
ONE SEASON WONDER
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:03
Benieuwd of Heracles ook eens buiten Almelo goed kan presteren.
Logische opstelling, dus daar kan het niet aan liggen !
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:06
Peterson: het enige wat ik mis uit mijn Utrecht-periode, is het gras.

Duidelijk toch ! En dat als Heracles-speler
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:54
Dan heb je niet goed geluisterd.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:16
Jazeker wel
In het interview na de wedstrijd gaf hij het nogmaals aan !
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:27
Hij houdt van het stadion, de supporters......
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 12:07
Come on Utreg! 3 puntjes pakken en de 4e plek!
Vind ik leuk
Janste +351
zondag 9 december 2018 om 12:20
Wat een verschil tussen heracles thuis of uit
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 12:22
Tussen gras en kunstgras? ;-)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:53
Dat kan toch niet het enige zijn ?

Dick heeft het weer aardig op de rit !
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 13:07
Verdediging staat steeds beter. Dat heeft Dick als eerste gerapareerd. Leuk als Venema straks zijn minuutjes nog krijgt en wellicht een goaltje kan meepakken.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +954
zondag 9 december 2018 om 12:22
Was dat nou een te makkelijk gegeven penalty, of zag ik het verkeerd?
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 12:35
Yes! Kerk 2-0.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:54
Zo die ging er lekker in !
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 12:37
Nog geen minuut later 3-0.
Lekker!
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 12:38]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 12:44
Gaat lekker. Heracles heel aanvallend maar wel naief..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:57
3-0 ojee in de Warmuth 😉
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:59
Urby speelt een lekkere eerste helft 💪
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 13:25
Beste man van de eerste helft aan Utrechtse zijde
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:27
Is echt beter gaan spelen onder Dick
Speelt vaak goed wanneer Utrecht beter is dan de tegenstander
Vind ik leuk
Come on Utreg +29689
zondag 9 december 2018 om 13:34
Klopt. Geen kartrekker. Maar dat kan ook niet iedereen zijn. Venema er nu in. Mooi dat hij per week meer speeltijd krijgt.
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 13:06
Na de rust zal Venema voor nog een goal gebracht worden.
Tannane mag er wel voor uit.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:26
Zo veel wedstrijden in de Eredivisie die na een kwart wedstrijd al beslist zijn Ook nu zelfs de wedstrijd tussen de nummer 4 en 5 al na 20 minuten beslist
Moeten we ons zorgen maken over de spanning in de Eredivisie ???
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 13:48
Utrecht verkloot de clean sheet, 3-1.
Na de omzetting Van der Streek i.p.v. Tannane geeft het veel ruimte weg.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:49]
Vind ik leuk
Kaar +3002
zondag 9 december 2018 om 13:56
Mooi doelpunt zeg👌🏼
Vind ik leuk
broedkip +2206
zondag 9 december 2018 om 14:02
Utrecht maakt 3 prachtige doelpunten maar speelt verschrikkelijk slecht over Heracles hoeven we het over het voetbal helemaal niet te hebben.
Vind ik leuk
Rood&wit +4470
zondag 9 december 2018 om 14:07
Uuuuuuuu
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 14:08
3-1 eindstand.
Utrecht staat nu lekker op 4.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:08
Helaas het shot van de regenboog was het hoogtepunt van de tweede helft En dat na zo'n leuke eerste helft !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws