Kraay jr. heeft nieuwtje tijdens eindtune: 'Barça heeft zich gemeld voor De Ligt'

Kraay jr. heeft nieuwtje tijdens eindtune: 'Barça heeft zich gemeld voor De Ligt'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 11:52zo 09-12-2018 om 11:52

FC Barcelona heeft zijn interesse voor Matthijs de Ligt doorgezet en heeft inmiddels bij Ajax aangeklopt, beweert Hans Kraay junior zondagochtend bij De Tafel van Kees. Terwijl presentator Kees Jansma al bezig was met de afkondiging, kwam Kraay plotseling met het nieuwtje op de proppen.

"Barcelona heeft zich officieel gemeld bij Ajax voor De Ligt. Onder andere FC Barcelona heeft zich gemeld", aldus Kraay junior, met de eindtune van de FOX Sports-talkshow op de achtergrond. De Catalanen lijken zich bewust te zijn van de grote concurrentie voor De Ligt. "Die gaan echt niet wachten tot februari. Dus ie hebben haast. Marc Overmars (directeur spelersbeleid, red.) zal het ontkennen, maar ze hebben zich gemeld."

De interesse van FC Barcelona in De Ligt sluimert al meerdere maanden. Vrijdag doken er ineens transfergeruchten op vanuit Parijs: Paris Saint-Germain wil volgens De Telegraaf 75 miljoen euro neerleggen voor Frenkie de Jong, maar zou ook De Ligt in de deal willen betrekken.

Plaats een reactie

Smithsonian +37998
zondag 9 december 2018 om 11:55
Hansie, begin jij nou ook al?

Ga trainen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
zondag 9 december 2018 om 12:01
Tot de zomerse transfers zullen we dit soort nieuws gaan lezen. Gewoon accepteren. Wij Nederlanders mogen er ook best trots op zijn. Na de Jong en de Ligt , zullen ook Ziyech, Onana, Tagliafico, Neres, Bergwijn, Lozano en wellicht zelfs Luuk en Daley volgen in de transfergeruchten.
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 12:11
Frenkie en De Ligt samen voor de bieden af prijs van: €150 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:15
Daley gaat nergens heen als Ajax al drie sterkhouders verkoopt. Ik ben er van overtuigd dat Ajax er niet meer dan drie laat gaan en dan is het echt een beetje wie het eerst komt wie het eerst maalt. Anders is het sportieve zelfmoord en gegarandeerd een kustseizoen volgend jaar. Je ziet dat je nu al een dikke selectie nodig hebt om mee te doen op meerdere niveaus, dus de hele bios verkopen zal onmogelijk zijn
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:18
Frenkie de ligt en ziyech en onana. De rest blijft.

Uit iedere linie mag er ieder jaar 1 vertrekken. Dat is op te vangen gaan we vanuit.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:19
Onana gaat niet voor de jong, de ligt en ziyech. Die houden ze gewoon nog een jaar. Aan de andere kant zie ik het liefst wel onana als een van de eersten vertrekken want een keeper is veel makkelijker om te passen.
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:22
Ligt er bij onana maar aan of iemand die zich meldt...dan meteen jasper terug halen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:47
Ja of de beste keeper na hem en zoet uit de ED ophalen
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 13:50
Geld aan psv geven....ze gaan er maar voor werken :p
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 9 december 2018 om 12:23
Eens, maar De Ligt, De Jong en mogelijk Ziyech, zie t maar op te vangen.

Al pak je dan, inclusief CL campagne, zo’n €250m, je elftal wordt hoe dan ook serieus uitgehold.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:25
En dan... na 1/2 finale of finale CL blijven ze allemaal nog een jaar bij Ajax.
Vind ik leuk
Wilveld +69
zondag 9 december 2018 om 12:36
heb je al aan het sap gezeten ?
Vind ik leuk
RenW +2090
zondag 9 december 2018 om 12:16
Hansie heeft ook plaats genomen in de Telegraaf kar.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:58
Hansie ga emigreren
Vind ik leuk
rexxo +5823
zondag 9 december 2018 om 11:56
Wat een primeur Hans of ze de prijs gaan willen betalen die hij waard is in de huidige markt is een ander verhaal.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:59
Barcelona schijnt nogal op de centen te moeten letten dus het is indd de vraag of ze het willen betalen..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:05
Barca is wel de club met het meeste geld. Zelfs de enige club met 1 miljard, dus die kunnen De Ligt wel betalen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:09
Ik ben benieuwd ik zie de ligt en de jong graag daar spelen, ze weten hoe ze moeten spelen kunnen het daar voortzetten en verder ontwikkelen ik hoop dat ze het willen betalen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:12
Ik hoop dat ze bij Ajax blijven of naar Spurs gaan. Miss 100 miljoen neerleggen en dan krijgen ze Vertonghen en Alderweireld erbij? Dan heeft Ajax en on passeerbaar centrum en 100 miljoen en Spurs de 2 hele grote talenten. Dan ben ik een hele blije supporter.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:00
KutSpurs
Vind ik leuk
Fissah14 +354
zondag 9 december 2018 om 13:03
Zo mooi zijn, maar ik denk dat de ligt voor ongeveer 60 miljoen gaat vertrekken naar Barca
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:15
Ze hebben helemaal niet het meeste geld beschikbaar. De omzet was wel bijna 1 miljard maar er bleef niet veel over omdat ze bijna alles kwijt zijn aan alle kosten die ze jaarlijks maken.
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 12:15
Dan gaat het Barça niet worden. Ajax verkoopt aan de hoogstbiedende sowieso in overleg met Matthijs en/of Frenkie.
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:20
Barca moet een verbouwing betalen. Daar gaat knap geld in zitten. Zijn niet veel teams die een biedingsoorlog kunnen ontketenen. Real city en psg..
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 12:23]
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 12:23
City en psg maken financieel de meeste kans mits Fairplay het toelaat.
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:28
Ergens denk ik, doe psg. De pl is rennen en vliegen, die inhoud is er nog niet. Maarja, wie wil niet naar guardiola..
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 13:05
PL is vermoedelijk niet zo geschikt voor Frenkie. Psg heeft in Frankrijk relatief weinig weerstand. Hebben wél de ambitie de CL te winnen én kunnen dat óók. Buiten dat kan Ajax de hoofdprijs ontvangen en Frenkie een megasalaris. Alhoewel dat laatste voor hem niet het belangrijkste zal zijn.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:57
Ik hoop dat de ligt naar bayern gaat of naar barcelona. Liverpool mag ook maar ajb niet naar paris. Wat een lelijke club is dat zeg.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:57]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:06
Spurs kan ook...

Als Spurs nou gewoon 50 neerlegt en ruilen voor Alderweireld ben ik blij voor bijde clubs alleen weet niet of Alderweireld naar Ajax wil.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 12:07]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:12
Staat hij voor open, maar nu nog niet heb ik hem ergens horen zeggen
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:26
Spurs moet je niet heen als je een tussen station zoekt. Die levy is stijfkoppig genoeg je niet te laten gaan bij een goed bod.

Bayern is imo ideaal. Maar die hebben het geld niet. Psg is op zich geen slechte keuze. Direct naar de pl en de overlopen worden...dan liever een competitie onder de top.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:36
Hzo is Spurs een tussen station? Gewoon al jaren absolute top.
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:41
Dat zie ik net even anders...goed beleid. Goede trainer. Goed seizoen gehad. Maar die zitten onder de absolute top, is mijn mening dan..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:44
Ze zitten al jaren gewoon in de top 3 en deden de afgelopen jaren vaak mee om het kampioenschap.
Vind ik leuk
chicken +13327
zondag 9 december 2018 om 12:50
Dat wel. Maar dat is iets van laatste 3 seizoenen. Daarvoor was het plek 5 of lager, iets in die geest.

Top zijn ze als ze serieus meedoen om de titel tot de laatste dag of hem liever nog winnen.

Heb niks tegen spurs, prachtige club, aleen op dit moment vergelijkbaar maar liverpool voorgaande seizoenen. Goede ploeg, maar ergens ontbreekt een schakel..liverpool schijnt die gevonden te hebben..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:36
Spurs is ook een zeer mooie club ja, dus zou ik ook niet vervelend vinden. Wel veel concurrentie achterin met sanchez, en de belgen. Allemaal voormalig ajax haha.
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 12:22
Zéker lelijke club dat psg! Maar zal Ajax een worst wezen..Als zij verreweg het meeste betalen en de spelers willen is dat voor Ajax de beste deal!
Vind ik leuk
Wilveld +69
zondag 9 december 2018 om 12:37
de speler zal toch ook wat te zeggen hebben ook al betaalt Barcelona minder ?
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 12:59
Uiteraard speler én club. Uiteindelijk kan iedere club zijn spelers aan hun contract houden. Maar ja zovéél geld is een winwin-situatie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:36
Ja maar ik beredeneer ook niet vanuit ajax maar meer voor oranje en mijn persoonlijke gevoel ;-)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:57
Zoveelste verhaal over de ligt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:19
Welkom op vp .
Maar de verhalen over Frenkie heb je nog niet meegekregen hier ???
Die verhalen zijn ongeveer 3 op 1 ten opzichte van de Ligt .
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:57
Die Kraay zit er goed boven op .
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:57
Gewoon wachten tot eind van het seizoen waar deze jongens naartoe gaan
Vind ik leuk
Koalabeer +473
zondag 9 december 2018 om 11:57
Als Hansie Hansie het zegt dat is het waar ook!
Vind ik leuk
rexxo +5823
zondag 9 december 2018 om 12:09
Wat een primeur, je hoeft geen rocket science te hebben gestudeerd dat grote clubs zich officieel gaan melden. Hans deed net alsof hij een app heeft gehad van aliens.

Hans kan beter af en toe aanschuiven bij RT Boulevard.
Doet af en toe net alsof hij een vagina heeft met dat geroddel / sensatiegeleuter.

Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:20
Misschien heeft Hansie wel een vagina , en heeft v/d Gijp met Hansie in bed gelegen ipv met zijn zus ....
Vind ik leuk
El Cazador +8111
zondag 9 december 2018 om 11:58
Marc Overmars we houden je aan jou woorden; tot aan de zomer vertrekt er niemand!!!! Eerst gaan we met z'n alle naar Madrid!!!
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zondag 9 december 2018 om 12:08
Kerstborrel in spanje dit jaar?
Vind ik leuk
El Cazador +8111
zondag 9 december 2018 om 12:28
Wij gaan eerst het marktaandeel USA opkrikken. De CL finale medio mei in Madrid word een gezellig feestje voor de Amsterdammers!!!
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zondag 9 december 2018 om 12:33
Kijk dat klinkt bekent in de oren vanuit amsterdam : eerst knaken en dan lekker met zijn allen een cl finale kijken.

Wel op tijd je tickets bestellen ,het is uitverkocht voordat je het weet.
Vind ik leuk
Wilveld +69
zondag 9 december 2018 om 12:39
al aan de snevel gezeten vanmorgen ?
Vind ik leuk
Wilveld +69
zondag 9 december 2018 om 12:38
wat is er in Madrid te doen ?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:58
Alweer gemeld jonge jonge
Vind ik leuk
Henkings +788
zondag 9 december 2018 om 11:58
Hans Kraay😂 De Ligt naar Barcelona zou best een MOOIE combi zijn. Naast BIG Sam
Vind ik leuk
Johnny Cash +8060
zondag 9 december 2018 om 11:59
Lekker bij ajax blijven !! Daar kan toch geen barca bayern juve of wie dan ook tegen op
Vind ik leuk
Plattekar bv +28860
zondag 9 december 2018 om 12:04
Dat is een mooi streven Johnny, maar Overmars en de aandeelhouders vinden jouw achternaam ook niet zo slecht
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zondag 9 december 2018 om 12:14
Je naam zegt het al CASH, zie de Ligt liever bij Liverpool naast van Dijk dan hebben we in Nederland de best ingespeelde verdediging ter wereld en worden ze PL kampioen ipv die vieze olie club City
Vind ik leuk
Johnny Cash +8060
zondag 9 december 2018 om 12:19
Hoezo mijn naam zegt het al. Ik hoef geen cash te zien heb liever dat hij bij ajax blijft. En frenkie ook. Aan miljoenen op de bank heb ik als supporter niets aan.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:23
Hehe , een Ajax supporter die het snapt .
De enigen wie opschieten met grote transfers zijn de aandeelhouders .
Een de Ligt of de Jong ga je niet terugkopen , hoeveel geld je ook op de bank hebt staan .
Dus je gaat er als team altijd op achteruit .
In Nederland lopen zulke spelers niet meer rond , en degenen die je uit het buitenland gaat halen zullen een stuk minder zijn .
Vind ik leuk
Johnny Cash +8060
zondag 9 december 2018 om 12:29
Helemaal gelijk in. Alleen weet je gewoon dat spelers toch de stap naar het buitenland gaan maken. Beter salaris betere competitie betere spelers en tegenstanders om je heen. Trainen met messi en suarez en tegenstanders als griezmann en bale en zo trekt toch veel meer aan dan wedstrijdjes tegen vvv en willem 2
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:36
Inderdaad , maar ik kan begrijpen dat je daar niet blij mee kan zijn als Ajax supporter .
Je slaat de spijker op zijn kop met de woorden ;aan miljoenen op de bank heb ik als supporter niks aan .
Of ze moeten het bier en de seizoenkaarten goedkoper gaan maken .

Met dit team kan Ajax ook de cl winnen over een paar jaar , met enkele versterkingen nog .
Ik denk dat Ajax kampioen wordt , en ik maak deze opmerking niet om te provoceren , maar stel dat Ajax dit jaar geen kampioen , dan hebben ze echt een gouden generatie gehad die geen prijzen heeft gepakt , en dat zou echt zonde zijn .
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zondag 9 december 2018 om 12:29
Àntwoord op je vraag waarom ze weggaan, van mij hoeft het ook niet idd, zou liever hebben dat hij mister Ajax werd. Helaas gaan die jongens allemaal en steeds jonger.
Vind ik leuk
Vak-DD +11661
zondag 9 december 2018 om 12:00
Kraay heeft een rechtstreekse verbinding met Barcelona, hou toch op met die gladjakker en zijn praatjes.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
zondag 9 december 2018 om 12:05
Hansie haalde nog ff een briefje uit zijn binnenzak.. Lekker Hansie!
Vind ik leuk
pico323 +7067
zondag 9 december 2018 om 12:07
Kraay is echt naast Jan Joost van gangelen een van de grootste idioten op tv. Domme opmerkingen enz enz
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:10
Het spijt me Kraaij, maar je bent verkeerd ingelicht. Het is al zeker namelijk dat De Ligt komend seizoen bij Liverpool zal spelen. Hij gaat samen met Virgil het hart van de verdediging vormen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10841
zondag 9 december 2018 om 12:15
Dat zou echt te gek zijn! maar helaas denk ik het niet
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:12
BREAKING: ik meld me morgen om 7:00 weer op het werk!
Vind ik leuk
FISH +466
zondag 9 december 2018 om 12:17
Voel een zeker griepje aankomen......
Vind ik leuk
stratumseind +187318
zondag 9 december 2018 om 12:50
LIGGING : ik niet
Vind ik leuk
FISH +466
zondag 9 december 2018 om 12:16
Na het zien van PEC-Ajax heeft Barcelona zich afgemeld.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:22
Kraay jr. heeft totaal geen idee van wat er op dat niveau speelt. Hij zit graag interessant te doen, maar zijn connecties liggen zo'n beetje op het niveau van Leon, de snackbarhouder uit Draadstaal.
Vind ik leuk
Sanuk +3416
zondag 9 december 2018 om 12:25
Hahaha, Kraai junior , straks komt er ook nog een artikel met Blind senior zeker.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:29
Ach ga toch heen Kraay jr je probeert ook een beetje interessant te doen maar het gaat je niet lukken. Wat zijn je bronnen dan ?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:30
Die man zakt naar het niveau vd gijp en die andere malloot. Goed vezig hansie pansie klein kevertje.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:50
Net als alle topploegen in Europa. Wat een nieuws.
Vind ik leuk
Dharmpie +816
zondag 9 december 2018 om 13:13
Ik gun Ajax, Frenkie en andere Ajax spelers het beste maar alles hier gaat maar over hun, dag in dag uit het begint inmiddels echt irritant te worden. En dit is geen Calimero gedag of afgunstig bedoeld. Dat de genoemde spelers getransfereerd gaan worden is inmiddels geen geheim of nieuws meer.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2046
zondag 9 december 2018 om 13:42
Ik hoop echt dat deze jongen niet naar Parijs gaat. Hij verdiend een zo veel mooiere club.
Vind ik leuk
FSCeara +8759
zondag 9 december 2018 om 14:14
Beide , de Ligt en de Jong, blijven tot einde van het seizoen maar zullen in de winterbreak ergens gaan tekenen. De Ligt zal waarschijnlijk Barca worden en ik denk zelf dat de Jong bij City gaat tekenen tenzij Real zich nog in de strijd gaat mengen.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zondag 9 december 2018 om 14:54
Kraaij lult onzin, dat van gistere was teminste geen gerucht
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 15:47
Matthijs de Ligt, op dit moment beste Ajax speler. Vraagprijs minimaal 100 miljoen. In de toekomst beste verdediger in de wereld, nu al goed genoeg voor Barcelona. Al zal hij ongetwijfeld nog wel eens, een klein foutje maken.
Vind ik leuk
Zilt +38
zondag 9 december 2018 om 15:47
Kijk naar de ogen van de Ligt: die wil helemaal niet weg. Luister naar Frenkie: die ook niet.
Toe maar Mark. Waardeer hun contract op tot het nieuwe salarisplafond voor de komende twee jaar.
Vind ik leuk
Vak 129 +1067
zondag 9 december 2018 om 15:51
Hans Kraaij, Feyenoorder en blaaskaak van beroep, wil ook even de aandacht op zichzelf hebben.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:12
Breaking news de ligt voor 31 miljoen euro naar Dortmund .
Vind ik leuk
Vooruit +147
zondag 9 december 2018 om 22:10
De Ligt en Frenkie zijn goed vervangbaar. De vervangers lopen al bij Ajax rond. Dus snel verkopen die jongen tegen elk aanvaardbare prijs.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 19:12
Hij kan beter voor Barcelona kiezen dat is de beste club voor hem
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws