Vader van De Jong over 'luxeprobleem': 'Afwachten of Barça het financieel redt'

Vader van De Jong over 'luxeprobleem': 'Afwachten of Barça het financieel redt'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 12:21zo 09-12-2018 om 12:21

Van ASV Arkel naar Paris Saint-Germain? Volgens De Telegraaf kan het zomaar gaan gebeuren voor Frenkie de Jong. VoetbalPrimeur reisde af naar Arkel en peilde de stemming in het geboortedorp van de 'man van 75 miljoen'.

Bennett van Fessem
ARKEL

Voormalig jeugdtrainer Jan van Vliet zag al vroeg het talent bij de huidige Ajacied. "Wat ik dacht toen ik het nieuws hoorde? Ik dacht: Frenkie je mot nog niet gaan, want je hebt nog meer in je mars dan Paris Saint-Germain. Maar ik sta er wel van te kijken dat zo'n jongen uit Arkel weggaat voor zo vreselijk veel geld."

Vader John, nog regelmatig te vinden in de kantine van ASV Arkel, tast nog in het duister over de toekomst van zijn zoon. "Hij moet het zelf beslissen, daar is hij pienter genoeg voor. Waarschijnlijk doet hij dat ergens in het voorjaar", aldus De Jong senior, die stelt dat zijn zoon een 'luxeprobleem' heeft. "Dat hij weggaat, is wel voor 95 procent zeker. Wat het beste bij hem zou passen? Een voetballende ploeg. En alle clubs die belangstelling hebben, zijn voetballende ploegen. Barcelona zou qua klimaat het beste zijn, maar het is nog maar afwachten of die het financieel op kunnen brengen."

Bekijk hieronder de volledige reportage vanuit Arkel:

Poll

Maakt Frenkie de Jong de goede keus met PSG?

(13719 stemmen)

Plaats een reactie

Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 12:26
Daar gaan we weer. Ik heb totaal niks tegen de Jong, maar kan VP eens ophouden over berichtgeving van hem. Schrijf eens wat anders over andere clubs of spelers.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:29
Zijn er nog andere clubs dan Ajax , en andere spelers als de Jong in de wereld dan ??? ;-)
Vind ik leuk
Marco S +6554
zondag 9 december 2018 om 12:33
De ligt?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:42
Nee de Ligt is een b speler als ik hier het aantal artikelen over de Jong moet lezen .
Terwijl ik de Ligt beter vind als de Jong , en ik denk ook dat de kans groter is dat de Ligt meteen een basisplaats heeft bij een topclub , dan de Jong .
Vind ik leuk
Sigma +2846
zondag 9 december 2018 om 12:47
Hoe kan je de Ligt en de Jong met elkaar vergelijken het zijn totaal verschillende spelers en type voetballers...en spelen ook niet op de zelfde plek...het feit is wel dat er voor middenvelder en aanvaller relatief meer betaald dan voor een verdediger.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:51
En waar vergelijk ik ze dan precies ???
Ik zeg alleen dat ik denk dat de Ligt eerder een basisplaats krijgt bij een topclub als de Jong , omdat ik de Ligt veel verder vind .

En ga anders ff klagen bij al die voetballer van het jaar verkiezingen .
Daar vergelijken ze namelijk elk jaar middenvelders , verdedigers en aanvallers , als ze een winnaar moeten kiezen .
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 12:59
Hier vergelijk je ze, incl taalfout: Terwijl ik de Ligt beter vind als de Jong
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:04
Weet jij wat mij die taalfout interesseerd ?????
Helemaal geen fuck , ik ben gelukkig maar een mens , en ik woon al 30 jaar niet meer in Nederland .
En als jij je dan stoort aan mijn taalfout , dan lees je mijn reactie's toch niet meer pannekoek .
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 13:07
zooo koekoek!
Vind ik leuk
Pimman +7881
zondag 9 december 2018 om 13:18
Hahaa!
Vind ik leuk
TheLobster +1529
zondag 9 december 2018 om 13:27
Ben je verder nog tevreden met jezelf?
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 13:55
panneNkoek.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:35
Pannekoek mag ook hoor , tot 1995 was dat namelijk de officiele Nederlandse spelling , en toen was ik al weg uit Nederland .
Maar fijn dat je ff hier laat zien wat je deze week allemaal geleerd hebt op school .

Maar ik laat het in ieder geval gewoon staan , jij maakt een spellingfout en wijzigt dan vlug je reactie .
Vind ik leuk
RenW +2090
zondag 9 december 2018 om 14:28
daar is ie weer.
Nooit gelijk toegeven en gelijk beledigen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:37
Daar is ie weer , het stalkertje .
En wat geef ik niet toe dan .
Ik geef het wel degelijk toe dat ik een spellingfout maak , maar het interesseerd me niet , want ik ben ook maar een mens .

Fijne dag nog knul .
Vind ik leuk
Sigma +2846
zondag 9 december 2018 om 13:05
Daarom zal een verdediger die prijs bijna nooit winnen....
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:08
Bij elke thuiswedstrijd van Ajax word de man of the match verkozen .
Daar vergelijken ze dus ook de Ligt met de Jong .
Ga jij dan ook klagen bij Overmars dat ie die spelers niet mag vergelijken ??
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 12:58
*beter dan.
Verder vergelijk je een verdediger met een middenvelder. Appels en peren.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:02
Als ze de speler van de wedstrijd kiezen , elke thuiswedstrijd bij Ajax , vergelijken ze toch ook een middenvelder met een verdediger .
Dus ga dan ook voortaan bij elke thuiswedstrijd van Ajax klagen .
Als je ooit naar de Arena gaat tenminste ...
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 13:08
Fijne zondag. Verkeerde been uit bed gestapt? Het klopt gewoon niet wat je stelt. Fijne dag.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:09]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:11
Nee maar jij hoeft hier niet het schoolmeestertje uit te hangen , en mij bijv 2 keer op een taalfout te gaan wijzen .
Want taalfouten staan hier genoeg op deze site , kijk maar ff naar je eigen reactie bijvoorbeeld .

Vlug ff je reactie gewijzigd knulletje , jij bent echt een held
Eerst iemand 2 keer wijzen op een taalfout , dan maak je er zelf ook 1 , en die ga je dan vlug wijzigen .
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 13:13]
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 13:56
Heerlijk heetgebakerde user. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven. *bloossmiley*
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:57
Dan kom ik wel na 7 uur online , want dan moet jij naar bed ..
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 14:37
Fijn.
Vind ik leuk
ErikAjax +944
zondag 9 december 2018 om 12:57
Nee
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 14:14
Ja kijk maar op de ranglijst en topscorers pagina op teletekst! ;)
Vind ik leuk
Gerro +7966
zondag 9 december 2018 om 12:31
Vroeger ging het altijd over Cruijff nu dus over de Jong daar zul je je denk ik bij neer moeten leggen.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 12:32
Ja want toen Cruyff speelde zat jij al op internet he ?
Vind ik leuk
Gerro +7966
zondag 9 december 2018 om 12:33
Nee toen was ik net geboren heb ik van horen zegge dat de kranten er altijd vol.mee stonden.
Vind ik leuk
FSCeara +8759
zondag 9 december 2018 om 14:18
nee maar gebruikte hij wel al postduiven denk ik ;)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:34
Je kunt ook gewoon niet reageren en geen aandacht trekken met xielig gedrag
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 12:35
Zeg dan gewoon niks als je niks nuttigs te melden hebt.
Vind ik leuk
HJR +8335
zondag 9 december 2018 om 12:41
Ik vind het ook teveel. Maar als elk De Jong bericht clicks en reacties oplevert, zal het echt niet minder worden.
Daarnaast in elk topic wat niet over De Jong gaat, reageren er wel mensen waarom het niet over de Jong gaat. Dus het is een uitstekend commercieel onderwerp.
Enige wat helpt: niet op de berichten klikken en niet over De Jong praten.
Helaas gaat dat dan ook ten kosten van Luuk, Nigel, Henk, John en Siem ;)
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 12:57
Klopt je hebt deels gelijk, maar ik begin steeds meer te twijfelen of ik niet een andere site voortaan moet bezoeken door al dat getroll en onzin berichtgeving hier.
Vind ik leuk
power +6534
zondag 9 december 2018 om 12:43
Mee eens,,,, maar als VP over andere club schrijf veel fanboys beginnen weer over Ajax en Frenkie.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 12:43
Je hoeft de topics toch niet te openen en te lezen?
Waarschijnlijk heb je deze topic alleen maar geopend om erop te reageren en te roepen dat het te vaak over Frenkie gaat.
Als het je niet interesseert dan open je de topic toch lekker niet, heel simpel hoor. Als je vind dat het op VP te vaak over Frenkie of Ajax gaat, dan ga je toch lekker op een andere site kijken.
Je maakt zelf de keuze om op VP te kijken en om de topics over Frenkie te openen, dus het probleem ligt bij jou en niet bij VP. Maar gelukkig kun je dit probleem zelf ook heel simpel oplossen en/of voorkomen.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 13:00
Waar je ook op klikt, je stuit steeds weer op Frenkie of De Ligt die erbij gehaald wordt. Daar kan VP dan weer niks aan doen, maar gaat het percentage wel van 70% naarr 95% FM gehalte. Zum kotsen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 13:21
Ja, maar meestal zijn dan de mensen die altijd lopen te zeiken over te veel Frenkie topics, juist degene die over Frenkie beginnen.
Voor mij hoeft het echt niet zoveel over Frenkie te gaan hoor, maar die lekker originele sarcastische opmerkingen bij andere topics en dat constante geklaag over het aantal Frenie topics komen nu ook wel mn strot uit.
Wat verwachten ze nou, dat VP nu geen Frenkie topics meer plaatst omdat hun het teveel vinden? En waarom beginnen ze in andere topics constant over Frenkie, dan vraag je er toch om?
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:03
Ik open het wel om dit dus aan te kaarten. Veel topics over hem open ik ook niet eens, het heet hier voetbalprimeur en geen ajaxprimeur. Dus hoeft het niet telkens om frenkie te gaan. Totaal geen haat naar frenkie of Ajax, maar dit gaat nergens meer over. Je hebt gelijk ik kies er zelf voor om naar VP te gaan, maar krijg steeds meer een afkeer voor deze site door trollen en die kleine kinderen hier die over en weer over elkaar clubs lopen te bitchen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 13:25
En wat verwacht je nou dat VP hieraan gaat doen? Denk je dat ze nu iets gaan veranderen omdat jij commentaar hebt op het aantal topics over Frenkie?

Nogmaals, je hoeft deze site niet te bezoeken, dus doe jezelf een plezier en blijf gewoon lekker weg als je je irriteert aan van alles en nog wat hier op VP.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:38
Dat ze misschien niet meer van die onzin berichten moeten schrijven.
Het is hier Voetbalprimeur en geen frenkieprimeur.

Maar ff andersom geredeneerd. Dus jij zal het dus heel fijn vinden als er 1001 berichten per dag op VP zouden staan over een willekeurige voetballer van een willekeurige club?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 14:06
Het nieuws rondom Frenkie heeft toch ook met voetbal te maken?

Ik zou me er in ieder geval niet zo druk om maken. Als die berichten mij niets interesseren dan open ik ze ook gewoon niet, als er op een dag 100 topics over Messi gaan dan kan ik me daar echt niet aan storen hoor.
Ik open VP om te kijken of er nog berichten zijn die mij interesseren, zo niet dan druk ik VP weg en kijk ik later op de dag opnieuw.

Maar het is ook alleen maar gezeik zodra er veel Ajax gerelateerde topics zijn, als het veel over Barca of PSV of wat dan ook gaat dan zie ik niemand klagen.

Uiteindelijk is het jullie probleem en niet die van VP.
Als jij het AD als lievelingskrant hebt en helemaal niets met de Telegraaf hebt, dan ga je toch ook niet de Telegraaf lezen en er vervolgens commentaar op geven? Dan lees je toch lekker het AD.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 14:14
Je zal mij dan ook horen klagen hoor als het een speler van Barca of PSV betreft.
Als niemand er iets van zegt dan zal er sowieso niks veranderen hier op de site.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 14:26
Ja maar waarom dan? Waarom maak je je hier zo druk om?
Het zou mij echt een zorg zijn als het heel de dag over PSV of Barca zou gaan, dan ga ik toch ergens anders kijken, als het daar dan precies hetzelfde gaat dan kijk ik toch lekker niet ;-)

Dit gezeur is hier altijd al geweest en er is nog steeds niets veranderd.
En terecht, ze mogen bij VP zelf wel bepalen wat ze doen toch? Als jij of ik daar problemen mee hebben dan is dat niet hun pakkie aan.
Als alle mensen die hier een probleem mee hebben nou gewoon de topics niet openen dan is het probleem opgelost. Hoeven wij niet telkens dat gezeik aan te horen en kunnen jullie een keer ophouden met gejank. Win-win toch?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 14:30
Overigens zijn er vandaag maar 2 topics die specifiek over Frenkie de Jong gaan en een stuk of 30 topic die niet specifiek over De Jong gaan.
Dus ik zou zeggen, ga daar dan lekker naar kijken ;-)
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 15:40
Hebben ze waarschijnlijk al geluisterd naar de mensen die erover klagen ;)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 16:02
Ja maar blijkbaar weerhoud dat die mensen niet om alsnog te gaan klagen ;)
Vind ik leuk
TheManager +558
zondag 9 december 2018 om 12:47
Er is nu ook een bericht over Peterson lees je dat toch, hoe minder kliks op berichten van Frenkie hoe minder zullen posten, zo werkt het nu eenmaal. Het moet immers ook iets opleveren. Daarbij hoef jehet niet te lezen als het je niet interreseert.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:50
Als een PSV'er voor zo'n bedrag verkocht zoud kunnen worden zoud hij ook zoveel aandacht krijgen.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:06
Als dat zo was geweest dan had ik dat ook aangegeven. Nogmaals mij maakt het niet uit om welke club of speler het gaat.
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 9 december 2018 om 12:58
Daar gaan we weer. Weer zo’n calimero.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:08
Hey jochempje, lekker de fles al gehad zojuist zo te lezen. Leg eens uit waarom je me calimero noemt.
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 9 december 2018 om 14:46
Omdat je zelf met je volle verstand op deze post klikt, en vervolgens gaat huilen dat VP te weinig over andere clubs post.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 15:45
Dus je moet maar ja knikken als je het ergens niet mee eens bent en als een schaap achter elkaar aanlopen?
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 9 december 2018 om 17:01
Lekker boeiend of je het er wel of niet mee eens ben, of ben je de eigenaar van de site? Voor zover ik weet is VZ geen democratie, en ben je volkomen vrij om een andere site op te zoeken. Bevalt een topic je niet, dan klik je er niet op. Scheelt weer advertentie-inkomsten.
Vind ik leuk
Analist +281
zondag 9 december 2018 om 12:58
Is toch logisch. Hij gaat historie schrijven, omdat ie waarschijnlijk de duurste speler wordt dat verkocht gaat worden in de eredivisie
Vind ik leuk
Bullet +3260
zondag 9 december 2018 om 13:18
Is het zo moeilijk om alle berichten over Frenkie de Jong over te slaan? Je leest de titel, scrolt door, kiest wat je wil lezen. Ik irriteer me meer aan onzinnige reacties. Die probeer ik ook zoveel als mogelijk te mijden.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:23
Echt snugger ben je volgens mij niet, aangezien je vindt dat je zoveel mogelijk onzinnige reacties wil vermijden (ook de mijne) en toch erop reageert. Koekoek.
Vind ik leuk
Bullet +3260
zondag 9 december 2018 om 13:26
Ik ben niet zo snugger nee. Bedankt.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 14:06
Sorry trouwens dat ik zo op je reageerde, mijn excuses.
Vind ik leuk
Bullet +3260
zondag 9 december 2018 om 14:25
Sportief van je! Oprecht! :)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:25
Hey snapdegij da nog niet? VP = Ajax , de rest is opvulling
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:40
Gaat me echt niet om Ajax en ook niet om frenkie, maar om zoveel berichtgeving om hem.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:36
Ja inderdaad, word er flauw van. Tijd voor iets anders. Een stukje over Dembele v Barcelona bijvoorbeeld...
Vind ik leuk
Kinkladze +95
maandag 10 december 2018 om 00:15
Ooh, want voor welke club ben jij ook alweer..?? Dat durf je niet eens op je profiel te zetten. Liever een diehard Feyenoord of PSV supporter dan dat anonieme gedoe van jou.
Vind ik leuk
frank1971 +2304
zondag 9 december 2018 om 12:29
Tip voor Vp. Vraag ook ff het schoonmaakpersoneel wat zij ervan vinden.
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 12:29
Ja en wat zijn vriendin er van vindt.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 12:33
Zijn postbode ?
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 12:34
Haha ja dat kan ook nog.
Vind ik leuk
Guust +5885
zondag 9 december 2018 om 12:44
Je vind het aardig interessant, je blijft aardig lang hangen in dit topic, best fijn hé.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13990
zondag 9 december 2018 om 12:56
Hahaha ... touché ...
Vind ik leuk
Mirkoff! +518
zondag 9 december 2018 om 13:05
Nee vind het niet interessant, ben aan het reageren op mensen die op mij aan het reageren zijn.
Vind ik leuk
Gerro +7966
zondag 9 december 2018 om 12:29
Zijn jeugdtrainer zegt dus eigelijk Frenkie blijf nog een jaar.
Vind ik leuk
2cents +57607
zondag 9 december 2018 om 12:30
Lijkt me een zeer goed idee.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 12:30
Serieus VP maak een tabblad Transfers scheelt een hoop gezeik en irritatie
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 9 december 2018 om 12:58
Of je klikt er gewoon niet op.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 13:01
Zie eerdere reactie, bijna elk topic draait hier uit oo een FM topic.
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 9 december 2018 om 14:47
Waarom klik je er dan op?
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 15:12
Goochempje
Vind ik leuk
El Cazador +8111
zondag 9 december 2018 om 12:30
Nieuwe Barca successen onder het nieuwe Hollandse jasje met o.a. De Ligt en Frenkie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:31
Als je kunt kiezen uit Barcelona (dat een betere versie van Ajax is en ik een beter klimaat), Manchester City (met de beste trainers en condities ter wereld) en je gaat dan naar nep club PSG, dan begin ik toch te twijfelen aan de intelligentie van Frenkie.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41747
zondag 9 december 2018 om 12:32
Leuk dat er nog mensen zijn die hun mond voorbij ouwehoeren.
Frenkie lijkt het liefst naar Barca te gaan.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 12:34
Je kan maar iets leuk vinden. In de 6.420 topics per dag over Frenkie en Matthijs staat nogal licht iets 'voorbij gepraat'.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41747
zondag 9 december 2018 om 12:38
In de regel vind ik het wel boeiend wat een vader van dit soort dingen zegt. Jij hoeft dat natuurlijk niet te vinden.
Vind ik leuk
Maauwert +913
zondag 9 december 2018 om 13:03
Ik vind dat normaal gesproken ook wel interessant, als het een van de eerste meningen is. Maar pa de Jong sluit aan op nummer 14.432.
Dan interesseert het mij niet meer zoveel. Maar ieder zijn mening.
Vind ik leuk
FISH +466
zondag 9 december 2018 om 12:37
Ajax, Willemll en RKC, graag een 'fee' naar Arkel!
Alleen Jumbo-Frank is wel jammer.
Vind ik leuk
Emnu +6479
zondag 9 december 2018 om 12:37
Ik voorzie n bidding war.

Gezien de verstandhoudingen tussen Barça en PSG, zal beide clubs er veel aan gelegen zijn met Frenkie aan de haal te gaan.
City doet nog ff mee maar haakt bij de 90 af.

Ik zeg €112m.
Vind ik leuk
diekertjedap +5074
zondag 9 december 2018 om 12:37
het zal wel aan mij liggen maar ik krijg langzaam de kots van die artikelen over frenkie...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:40
Heerlijk man ! Om eindelijk weer zo'n jonge Nederlandse topper te hebben.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:44
Dat heb ik nou helemaal niet hoe meer Frenkie nieuws hoe beter, Eens in de zoveel jaar heb je zo'n super talent in Nederland lopen dus dat daar veel over geschreven word is normaal denk ik.
Vind ik leuk
jochempje +3704
zondag 9 december 2018 om 13:00
Waarom klik je er dan op? Ik twijfel aan jouw intelligentie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:39
Voorkeur van Frenkie lijkt dus duidelijk Ajacieden horen naar Barca te gaan En Barca heeft het ook nodig op dit moment En dan lekker samen mét Messi Real Bitterbal een genadeloze afstraffing geven
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:42
Toch hoop ik ook dat Frenkie bij Barca gaat spelen veel leuker om na te kijken dan die Franse competitie en zou hem ook wel graag zien spelen met Messi samen dus hoop dat Barca de portemonnee gaat trekken want ze krijgen spijt als ze het niet doen denk ik.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1615
zondag 9 december 2018 om 12:46
Hij kan ook gewoon zeggen ik wil naar barca..andere clubs hoeven niet te komen.
Maar ook in huize de jong word niet altijd pienter nagedacht .

Blijkbaar gaat t dus over het salaris wat frenkie wil verdienen en niet over het voetballende gedeelte.
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
zondag 9 december 2018 om 12:51
Als ik frenkie was dan was ik nog een jaar gebleven.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:56
PSG: een kwestie van tijd en geld tot ze de beste worden. Gaan.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:57
2 druppels water 😄.
Vind ik leuk
Bizzy +22451
zondag 9 december 2018 om 13:09
Vind Arsenal wel een mooie club voor Frenkie. Grote kans dat hij 90 min zal spelen. Moet nog maar zien of Frenkie bij een topclub meteen basisspeler wordt. Doodzonde toch
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2949
zondag 9 december 2018 om 13:23
Als Barca hem zo graag wil hebben dan verkopen ze een speler of 2 en dan is het opgelost!
Vind ik leuk
JanTa48 +6751
zondag 9 december 2018 om 13:36
Kunnen we er mee stoppen, alle spelers die Ajax niet kwijt wil gaan toch niet tussentijds vertrekken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2949
zondag 9 december 2018 om 13:46
Krijgt ASV Arkel niet een beetje geld?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 13:55
Stop is met steeds Barcelona. Allemaal heel leuk Barcelona dit dat, hij kan de bank daar warm houden. Ben je nou gewoon stom of achterlijk als je denkt dat ie ff Coutinho uit de basis speelt, of Rakitic of Busquets.
Vind ik leuk
fritsie +627
zondag 9 december 2018 om 14:33
Er Gaan geruchten dat Rakitic weggaat. Busquets wordt minder. Vandaar dat ook die speler van Espanyol genoemd wordt bij Barça.

Mocht je de wedstrijd gemist hebben, kijk hem dan nog even terug. Heerlijke wedstrijd, 2 prachtige goals van Messi en Sierd was weer eens hilarisch!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:24
Dan gaan ze nog niet voor hem. Denk je nu echt dat ze hem als vervanger halen voor Rakitic of zelfs Busquets? Dan zijn er een paar spelers die toch nog heel wat beter zijn
Vind ik leuk
fritsie +627
zondag 9 december 2018 om 22:36
Nou blijkbaar zijn er veel mensen - die overigens meer verstand van voetbal hebben - die daar anders over denken.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:55
Die persoon ben jij zo te horen niet. Je bent waarschijnlijk een Ajaxied die hem zo snel mogelijk bij de grootste club ter wereld wil zien spelen en niet bedenkt of hij daar überhaupt wel speelt. Die onzin dat Rakitic "misschien" weg wil, PSG bood afgelopen zomer 100 miljoen en nog is een dik salaris van 3x meer dan ie nu verdient en hij is niet vertrokken. Hij zei duidelijk dat hij wilde blijven. En Busquets word "minder" ik weet niet welke wedstrijden jij kijkt. Waarschijnlijk dat ie een keer knullig bal verlies leed en dat ie daarom ineens minder en minder word volgens jou. Zoals ik al zei wil je hem daar zien spelen en ga je allemaal dingen verzinnen waarom hij daar wel even gaat spelen. Totaal geen besef hoe hoog dat niveau daar is, en hoe snel dat gaat. Je prijst hem de hemel in alsof ie het niveau van Messi of Neymar heeft. Maja wie weet, jij bent de kenner toch fritsie. Ajaxied till I die of wat
Vind ik leuk
Jaco50 +0
zondag 9 december 2018 om 20:21
Leuk interview! De interviewer zorgt voor spontane reacties, stelt iedereen op zijn gemak.
Vind ik leuk
Vooruit +147
zondag 9 december 2018 om 21:47
De stap van Ajax naar Barcelona is véél te groot voor Frenkie. Daarom zal Barcelona nooit € 75 miljoen neertellen. PSG heeft veel minder klasse en wil blijkbaar een CL winnaar samenstellen waarbij de kosten geen rol spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws