LIVE-discussie: Foor keert terug bij Vitesse; Fernandes nog op de bank bij NAC

LIVE-discussie: Foor keert terug bij Vitesse; Fernandes nog op de bank bij NAC

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 16:36zo 09-12-2018 om 16:36

Navarone Foor keert zondagmiddag terug in de basis bij Vitesse in de uitwedstrijd tegen NAC Breda. Trainer Leonid Slutsky herstelt daarmee het middenveld van de Arnhemmers in ere. 

De rentree van Foor gaat ten koste van Roy Beerens, die op de bank plaatsneemt. Matus Bero en Thulani Serero zijn de andere middenvelders bij Vitesse, terwijl Martin Ödegaard en Bryan Linssen de vleugels bezetten. Oussama Darfalou staat opnieuw in de spits. 

Mashart is bij NAC niet op tijd fit voor de wedstrijd tegen Vitesse. Leigh begint daardoor als linksback. Mets speelt in plaats van Palmer-Brown, die vorige week tegen FC Groningen (5-2 nederlaag) geen goede indruk maakte. Fernandes is terug van een blessure, maar begint nog op de bank.

Na het gelijkspel van De Graafschap is het voor hekkensluiter NAC zaak om een goed resultaat te pakken. De ploeg van trainer Mitchell van der Gaag heeft momenteel twee punten minder. Vitesse kan bij een zege naast nummer vier FC Utrecht komen.

Poll

Wat wordt de uitslag bij NAC-Vitesse?

(84 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 16:41
Slutsky wat een held! You have a great tradition with black Pete! 😂
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:44
Kom op Vitesse en zorg ervoor dat er tenminste een kunststofgras club direct degradeert.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 16:55]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:01
Wow, dit is niet echt een hele slimme opmerking. NAC speelt op natuurgras....
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:02
He? Sinds wanneer dan? Dacht echt uit m,n hoofd dat ook Nac op dat kunstgras speelde.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:19
er heeft nog nooit kunstgras in breda gelegen pannenkoek
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:20
Ben blij dat ik mij ook eens ken vergissen want stel je voor.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:34
is ook niet op te zoeken. hebben nooit op kunstgras gespeeld dus wel een hele rare vergissing
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:22
Ik ken geen NAC op kunstgras eigenlijk...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:32
Neemt gelijk een knappe penalty
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
zondag 9 december 2018 om 17:33
Er staat een leuk filmpje van Slutskiy over ons Sinterklaasfeest.
Met een gemiste Panenka van Vitesse en de goal van NAC nu, lijkt het wel of Vitesse voor Sinterklaas speelt.
Vind ik leuk
VA1 +2906
zondag 9 december 2018 om 17:38
Lachwekkend. Zoveelste wanprestatie van de diva's dit seizoen. Overschat zooitje. Je kunt toch wel een penalty tussen de palen schieten?! Had trouwens de tweede penalty al moeten zijn maar goed.
Vind ik leuk
Baco1511 +1741
zondag 9 december 2018 om 17:39
Niemand de elleboog gezien?
Vind ik leuk
Vak-DD +12420
zondag 9 december 2018 om 17:46
Nee die zien ze nooit als het om ons gaat.
Vind ik leuk
Baco1511 +1741
zondag 9 december 2018 om 17:59
Precies, en die handsbal wordt ook gewoon overgeslagen
Vind ik leuk
Eimersweide +9128
zondag 9 december 2018 om 18:05
Baco begint jouw woonplaats met een S?
Vind ik leuk
Baco1511 +1741
zondag 9 december 2018 om 19:14
Nope wel met een E
Vind ik leuk
Vak-DD +12420
zondag 9 december 2018 om 18:29
Darfalou gaat alleen op de goal af en word neergehaald, alleen geel voor zijn tegenstander !?
Vind ik leuk
pico323 +7535
zondag 9 december 2018 om 18:14
Wat speelt Vitesse slecht. Heel heel matig
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws