Hekkensluiter brengt Real Madrid bijna in de problemen: volley Bale beslissend

Hekkensluiter brengt Real Madrid bijna in de problemen: volley Bale beslissend

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 18:01zo 09-12-2018 om 18:01

Real Madrid heeft zijn inhaalrace op de Primera Division-ranglijst een vervolg kunnen geven. De Koninklijke behaalde op bezoek bij La Liga-debutant SD Huesca een krappe overwinning, de derde op rij in officiële wedstrijden.

De enige goal van de avond viel al na acht minuten spelen. De Welshman nam een voorzet van Alvaro Odriozola ineens uit de lucht en schoot fraai tegendraads binnen: 0-1. Een makkelijke middag werd het echter niet voor de regerend Champions League-winnaar. Bale dwong doelman Aleksandar Jovanovic nog tot een fraaie redding, maar aan de andere kant werd Thibaut Courtois tot het uiterste gedreven door Huesca-aanvaller Ezequiel Avila.

De Primera Division-hekkensluiter kreeg ook na de rust meerdere kansen om te scoren: Gonzalo Melero miste alleen voor Courtois, die ook een inzet van David Ferreiro over de lat moest tikken. Bale was nog twee keer kansrijk namens Real Madrid, maar wist Jovanovic niet nog eens te passeren. De 0-1 stand bleef dus op de borden staan.

Dankzij de zege op de rode lantaarndrager komt De Koninklijke op 26 punten en springt het over Alavés heen naar de vierde plek. De achterstand op nummers twee en drie Sevilla en Atlético Madrid bedraagt twee punten, koploper FC Barcelona staat vijf punten voor op de aartsrivaal.

Plaats een reactie

stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 18:05
Alle real fans hebben weer 90 minuten lang geen windje durven te laten.

De CL winnaar is geworden tot een middelmatig ploegje...hoe snel kan t gaan
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:06
Ze missen een type ro... nee
de jong
Vind ik leuk
stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 18:07
ze missen wel meer , om te beginnen met een beetje zelfvertrouwen .
asensio isco zijn onherkenbaar geworden .
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:09
Je hebt wel een punt. Zou schelen als ze de spelers op hun favoriete stekkie zouden zetten.. isco is toch een geweldenaar maar het is zoek
Vind ik leuk
stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 18:10
het is een chaos sinds het vertrek van zidane.
Ze hebben prima spelers zat maar het gaat steeds slechter zo lijkt t wel (ondanks de winst vandaag)
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:12
Zizou is wel de man met de meest fantastische timing ooit.. weten wanneer je in en uit moet stappen. Hij had Koeman vroeger reisadvies moeten geven met de trein..
Vind ik leuk
stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 18:14
haha tja die heeft het allemaal prima ingeschat ja
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:17
Uiteindelijk is het goed gekomen met hem. Hij doet het goed. Zo zie je wat er kan gebeuren met een tienertour arrangementje richting Barcelona..
Vind ik leuk
ay42 +1008
zondag 9 december 2018 om 18:37
Ze waren beiden echt slecht zeg niet normaal
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
zondag 9 december 2018 om 20:58
Door de coach worden ze slecht bejegend, zeker Isco ligt in de onderste schuif , zonde eigenlijk een goede speler.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:21
Hebben geen echte spits meer. Als er een doelpuntenmachine bij komt dan zijn ze zo weer de oude. Genoeg creativiteit.

Denk dat een goede trainer ook wel heel goed zou zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 18:21]
Vind ik leuk
stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 18:22
ook die creativiteit laat het dit seizoen afweten isco asensio modric kroos bale zijn allemaal geen schim meer van vorig jaar
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:25
Idd! Daarom miss ook een goede trainer. Ik heb miss ook wel het idee dat de Real spelers Lopetegui en Solari helemaal niet serieus nemen. Denk dat Guti bijv wel een goede trainer was geweest.

Zidane is natuurlijk gewoon een legende die wordt ook serieus genomen.
Vind ik leuk
stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 18:27
precies ik had ook voor guti gekozen maar ja
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:29
Real is een beetje aan het klooien.
Vind ik leuk
Stuiter +368
zondag 9 december 2018 om 19:35
Was inderdaad veel logischer geweest om guti daar neer te zetten. Die kent de club ook behoorlijk goed.
Vind ik leuk
Stuiter +368
zondag 9 december 2018 om 19:34
Zeker waar, die geniet natuurlijk veel respect.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 9 december 2018 om 18:50
😂😂😂 ik durf het toe te geven ja😂😂
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
zondag 9 december 2018 om 21:01
Inderdaad het is echt van huilie huilie, goed gezien , dit jaar zeker geen beker met grote oren !
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 9 december 2018 om 21:33
Dat zullen we nog wel eens zien 😏
Ze hebben de status van beste CL
Winnaar aller tijden de grootste prijs van alle Europese clubs ter wereld daar kan Barcelona alleen maar buikgriep van krijgen omdat ze dat nooit meer gaat lukken omdat in te halen.
Die schijt club heb ik geen medelijden mee koninklijke Voor Eeuwig de beste.😏
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
maandag 10 december 2018 om 16:16
Als er al een schijtclub is , is het de koninklijke van u wel 's jong 'sjonge gisteren scheten ze allemaal in hun broek en jij erbij , en waren ze maar wat blij dat ze onze Belgische Courtois tussen de palen hadden , of was weer van dattem huilie huilie, was het zowiezo gisteren ook al heeft Bale de enige treffer gemaakt , tegen de allerlaatste , ik zou mij kapot schamen , Real is Real niet meer zonder Ronaldo, wees zeker uw schijtclub pakt dit jaar GEEN beker met grote oren
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
maandag 10 december 2018 om 16:46
Ik zou mij als jij zwaar achterlijk Barcelona fan schamen dat jullie gewoon. Status loos zijn ondanks je Messi in je team hebt lopen.
Ook als hij vertrokken is of stopt heeft barcalona geen Ruk bereikt.
Op europees gebied dan een paar prijsjes in eigen land .
Schandalig uitverband gerukt kut club.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
maandag 10 december 2018 om 18:09
Beste club ter wereld , zie het jaarlijks wat een fantastische sfeer er heerst, ongelooflijk , prijzen hebben wij genoeg gehad, en nog zullen krijgen, telkens bijna 100000 die naar dit spektakel want dat was het zaterdag toch wel even op Espangnol , dat frivole spel , dat is bij uw achterlijk clubje lang geleden sinds CR7 echt genoeg had van uw schijtclub.
IK mij schamen ?? man fier en trots ben ik over deze bangelijke super goede club , waar de beste speler op dit ogenblik de scepter zwaait, neen man ik moet mij zeker niet schamen , jij daarentegen ….. met dat KUT KONINKLIJK clubje van u huilie huilie?
Viva Barça el meyor club del Mondo!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
maandag 10 december 2018 om 18:13
PS Het is Barcelona niet Barcalona , dit even terzijde, ruk moet dat met hoofdletter in het midden van een zin? Europees dat begint met hoofdletter .
Ik ga u hier nu niet gratis Nederlands onderwijzen hoor sukkel!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
maandag 10 december 2018 om 20:29
Kan mij geen reet schelen Hoe die kut club naam schrijft desnoods veeg ik de naam op een stuk wc papier mijn reet af.
Is goed dat je zelf zegt dat jullie prijzen gehad hebben maar de mooieste prijzen en status houder op langer termijn gaan jullie nooit krijgen.
Met die stelletje club mongolen in dat stadion al helemaal niet inclusief jouw erbij.
Fuck Barcelona
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
dinsdag 11 december 2018 om 10:10
Man wat ben jij een debiel persoon, hoeveel keer gebruik jij KUT😰 ruk je eens goed af zal je goed doen.
Die sfeer in die tempel daar kunnen die witte clowns die in Bernabeu achter de goal zitten een lesje van leren.
Messi is kampioen vrijtrappen en die moet geen 5 stappen achteruit lopen , noch zijn short optrekken en is al helemaal niet buiten adem zoals er ene is die vlak voor hij een strafschop neemt staat te hijgen alsof hij net de 400 meter horde heeft gelopen
Mongools nog een prettige dag en vergeet niet te rukken seffens 🖕🤣
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
dinsdag 11 december 2018 om 10:42
Jij bent uit het achterwerk geboren een kut is tenminste nog lekker en normaal .
Wtf maakt het nou uit hoeveel keer de naam kut gebruik heerlijk jongen Gelukkig heb ik een vrouwtje naast mij liggen elke avond waar ik van geniet en hoef ik niet te rukken dat scheelt.
Jij neukt en pijpt Messi inclusief iedere Barcelona fan in dat varkensstal stadion.
Waar elk jaar varkenspest uitbreekt elk jaar.
Heb jij blijkbaar met jouw domme argumenten ook last van .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 10:43]
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
dinsdag 11 december 2018 om 15:00
Ben jij in een paardenstal groot gebracht? man uw taalgebruik zum kötzen , ofwel heb je in een instelling gezeten voor moeilijk handelbaar, zou best kunnen ?
Ofwel zit je in de prostitutie de kutten , neukpartijen en pijpen vliegen bij u in het rond , liefst zou ik nu willen dat jij niet meer reageert op mij ik zit al volledig in de winning mood modus binnen exact 6uur en 3 min kan mijn avond niet meer stuk en ga ik met volle teugen genieten van de allerbeste club ter wereld Barça?
Adios sukkel!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
dinsdag 11 december 2018 om 17:03
Je bent gewoon achterlijk debiel het Riag zit vol met zulke idioten zoals jouw.
Je wIst allang Hoe ik over die kut club denk is niet de eerste keer dat we deze discussie hebben.
En toch komt zo een achterlijk hersenloze weer mij met aan de haal gaan .
En dan had ik niet iets slecht over Barcelona gehad maar jij met je zieke geest kon het niet laten om toch weer bij mij terecht te komen.
Zie je niet in dat je in een gesticht thuis hoort ofzo je valt mensen hier zomaar lastig tief aub op hier man en blijf van de drugs af man.
Jij bent duidelijk uit een kont gat geboren .
Val mij niet lastig nooit meer heb je begrepen.
Achterlijk strontvlieg
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
dinsdag 11 december 2018 om 20:13
Ik heb jóu gevraagd mij gerust te laten teringlijder dus stop met mij lastig te vallen met uw zinloze topics niets raakt kop noch staart van alles wat jij typt nada niente als ge een buitenaards wezen wil zien zet dan uw t v op binnen 45 minuten en geniet van deze prachtige , overweldigende club , waar de Spurs gaan proberen om de allerbeste van deze generatie in de luren te leggen . Il wens u veel kijkgenot en supporter een beetje mee voor mijn club hoor, ik weet dat Barça nauw aan uw hart ligt , amusement he💋💋💋💪💪💪💪
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
dinsdag 11 december 2018 om 21:17
Ik laat jouw pas met rust al je mij met rust laat gast vergeet niet dat je als eerste bij mij kwam ouwehoeren.
Ik zal bij deze stopen maar kom nooit meer bij mij begrepen.
Vind ik leuk
Jaap124 +53
zondag 9 december 2018 om 19:40
Een middelmatige club die jantjes uitdeeld aan AS Roma
Vind ik leuk
stratumseind +185307
zondag 9 december 2018 om 19:43
in de cl gaat het inderdaad nog tot nu toe redelijk maar het spel is werkelijk niet meer te vergelijken met afgelopen jaren
Vind ik leuk
Nummer Diez +3062
zondag 9 december 2018 om 20:56
Een subtopper, dit jaar zeker geen beker met de grote oren!
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:05
Bale staat op
Vind ik leuk
pietprecies +9408
zondag 9 december 2018 om 18:10
Het zou pas nieuws zijn als Neymar een keer opstaat.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:12
HaHa, de beste tot nu toe van vandaag.
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:13
Hahaha zou nieuws zijn als hij blijft staan als je naar hem blaast..
Vind ik leuk
Stuiter +368
zondag 9 december 2018 om 19:35
Hahaha lekker deze. Plus 1.
Vind ik leuk
power +6480
zondag 9 december 2018 om 18:10
Zeer matige real niet normál Huesca was betere ploeg
Vind ik leuk
Bdog +6661
zondag 9 december 2018 om 18:13
Gareth staat er een beetje alleen voor, bale.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:14
Volleybal(e) ??? 🤔
Vind ik leuk
Snoun +302
zondag 9 december 2018 om 18:16
Zakelijke overwinning.
Vind ik leuk
Alex Koopman +1201
zondag 9 december 2018 om 20:10
Niks zakelijks aan, zakelijk is het te noemen als je op zijn minst aan je doelsaldo werkt getuige de positie op de ranglijst. Real Madrid is gewoon matig/slecht niks meer niks minder.
Vind ik leuk
Snoun +302
maandag 10 december 2018 om 16:41
Gewoon 3 punten gepakt met slecht spel, dat kun je ook zakelijk noemen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:22
Echt niet nodig dit waar gaat het heen .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws