Schlemiel Foor: 'Vroeg naar bed en mijn FOX-abonnement opzeggen'

Schlemiel Foor: 'Vroeg naar bed en mijn FOX-abonnement opzeggen'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 20:43zo 09-12-2018 om 20:43

Navarone was de grote schlemiel tijdens NAC Breda-Vitesse. De middenvelder mocht vlak voor rust een strafschop nemen en besloot te gaan voor een panenka: de bal eindigde echter in de tribunes en Vitesse verloor uiteindelijk van de Bredase hekkensluiter.

Foor was eerder deze week nog de winnaar geworden van de penaltywedstrijd tijdens de Vitesse-training. "Ik wilde mijn verantwoordelijkheid nemen, maar het ging wel mis, ja... Of ik tijdens de training ook panenka's had genomen? Nee, ik had dit één keer eerder gedaan. Dit is natuurlijk dom, een nachtmerrie", reageert hij vanuit de catacomben van het Rat Verlegh Stadion in gesprek met FOX Sports.

NAC-doelman Benjamin van Leer probeerde Foor uit zijn concentratie te halen. "Hij begon tegen mij te praten. Ik dacht nog: hij gaat vol voor de hoek. Ik wilde de bal daar plaatsen waar hij niet was. Maar het ging helemaal mis..." Dat de middenvelder er geen feestelijke zondagavond van gaat maken, is een understatement. "Nee, ik ga vroeg naar bed. Samenvattingen kijken? Nee, ik ga mijn abonnement opzeggen", lacht hij als een boer met kiespijn.

Lees ook: VAR grijpt hoofdrol in Breda: NAC profiteert maximaal van hopeloze panenka Foor

Plaats een reactie

Arvin +6176
zondag 9 december 2018 om 20:46
Gewoon een vent zijn en die wedstrijd kijken. Het was je eigen idee om het zo te doen, dan mag je ook zelf op de blaren zitten.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:47
Als je belangrijk wil zijn had je hem gewoon moeten nemen .
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 20:47]
Vind ik leuk
Roeptoeter +9555
zondag 9 december 2018 om 20:47
Foortaan maar een andere laten nemen.
Vind ik leuk
HJR +8335
zondag 9 december 2018 om 20:54
Haha, ja inderdaad. Laat de andere maar foor.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:37
En Fooral geen panenka’s meer doen.
Vind ik leuk
Mr bien +4584
zondag 9 december 2018 om 22:55
Misschien was die wel Foor Nac
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:50
Hij is welkom bij LA ons middenveld is niet best
Vind ik leuk
VA1 +2278
zondag 9 december 2018 om 20:50
Lachertje. Zo'n bal schiet je gewoon zakelijk hard en geplaatst tussen de palen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:31
is het puur toeval dat een Vitesse supporter voor Chelsea kan zijn?😜
Vind ik leuk
VA1 +2278
maandag 10 december 2018 om 11:38
Als kind zijnde was ik al voor Chelsea. Vitesse verkeerde toen in financiële problemen en ik kan me nog herinneren dat ik na een verloren wedstrijd van Vitesse op de terugweg in de auto tegen mijn vader zei dat ik hoopte dat Vitesse net als Chelsea opgekocht zou worden door een of andere rijke oliesjeik of zo.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:41
Haha! Was een grapje, fijn dat het gewaardeerd word met een informatieve uitleg.
Nu alleen nog hopen dat een Abramovich er wat in ziet om zijn geld in Nederland uit te geven. 😁
Vind ik leuk
VA1 +2278
maandag 10 december 2018 om 12:02
Ik ben al blij dat we geen schulden meer hebben en financieel weer de nummer 4 van Nederland zijn zoals het was onder Karel Aalbers. Nou moeten de dames zich vermannen en punten gaan pakken.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:51
Eén keer eerder gedaan, en dan nu weer bij een 0-0 stand, dan ben je niet goed met je vak bezig !
Vind ik leuk
Verratti +2199
zondag 9 december 2018 om 21:06
Ongelooflijk. Hij was zo vol zelfvertrouwen dat hij een Panenka uitprobeerde. Één maal eerder zo'n soort penalty genomen (waarschijnlijk op een training en jaren geleden). De leukste thuis. Wat een gek.
Vind ik leuk
Erik-Vites +401
maandag 10 december 2018 om 07:45
Vorig seizoen nog om de Johan Cruijff schaal tijdens de penalty serie in de kuip.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
zondag 9 december 2018 om 20:51
Fox moet je sowieso opzeggen. Draak van een zender.
Vind ik leuk
pico323 +7067
zondag 9 december 2018 om 21:05
Klopt van Gangelen laat duidelijk zijn voorkeur weten en H Kraay is een los geraakteidioot
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
zondag 9 december 2018 om 21:11
Van Gangelen is een jankerd en verschrikkelijk nep. Dat zie je aan zijn hele manier en doen van laten.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:06
Nu Helene niet meer in de studio zit kan dat !
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
zondag 9 december 2018 om 21:54
Heb je rechterhand ook eens rust 😉
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 22:08
Ben linkshandig 🤗
Vind ik leuk
Mr. O +1400
maandag 10 december 2018 om 01:42
Omdat rechts versleten is? 😉
Vind ik leuk
Dee 7 +1
maandag 10 december 2018 om 07:41
😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:52
Gewoon heel erg dom. Scoor je die penalty dan ga je die wedstrijd gewoon winnen. Nu zag NAC de kans om het af te straffen. Dat gebeurde ook,en hoe
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:20
Vreemd genoeg was NAC al de hele eerste helft de betere ploeg
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:22
Daarom. Als je de 1-0 maakt via een penalty dan breekt dat de lans van NAC. Ik zal foor gelijk niet meer opstellen,want door hem verloor je
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:27
Ja precies.

Nou je had Foor vorige week moeten horen toen hij gepasseerd was. Hij denkt inmiddels dat hij een dragende speler is. Hij is niet slecht, maar in het rijtje Bero, Musonda, Ødegard, Serero, Bruns, Ali heeft hij alleen die laatste twee niet voor zich in de pikorde.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:28
Ja deze jongen denkt echt dat hij het is. Ik zag hem 1 keer in Arnhem lopen, een maat van mij kent hem. Hij was arrogant niet normaal. Hopelijk gaat hij banken
Vind ik leuk
Sil95 +11672
zondag 9 december 2018 om 20:54
Dom.. De score op dat moment laat het sowieso al niet toe. Dan moet je die bal gewoon gedecideerd binnenschieten.
Vind ik leuk
luccerd +3058
zondag 9 december 2018 om 20:55
Ik wilde de bal daar plaatsen waar hij niet was.... Nou, dat is hem dan goed gelukt! Toppertje!
Vind ik leuk
Verratti +2199
zondag 9 december 2018 om 21:07
Die is goed.
Vind ik leuk
Barry Engels +31961
zondag 9 december 2018 om 20:59
Karma....
Vind ik leuk
NACnz +145
zondag 9 december 2018 om 21:00
Bedankt
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:01
Dit doe je alleen als je 0-3 Foor staat.
Of heel goed bent.

Beide niet het geval
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14380
zondag 9 december 2018 om 21:04
Kan er altijd slecht tegen als spelers dit proberen en uiteindelijk missen, neem zo’n strafschop gewoon normaal en schiet die bal snoeihard in een hoek.
Zelfde als die korte corners, vreselijk. Slinger die bal gewoon voor het doel verdomme, al dat moeilijke gedoe.
Vind ik leuk
HansVites +5700
zondag 9 december 2018 om 21:06
Met zo'n waardeloze instelling spelen hopelijk krijgen ze een flinke straftraining
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 21:06
Slutsky had hem meteen moeten wisselen, dan leert-ie het wel af.
Vind ik leuk
NvC +6839
zondag 9 december 2018 om 21:14
Wel een mooie aanloop naar de penalty 😋
Vind ik leuk
El Cazador +8111
zondag 9 december 2018 om 21:36
Dat voornemen zouden er meer moeten doen!!
Vind ik leuk
VA1 +2278
zondag 9 december 2018 om 21:48
Beter je PlayStation Plus account verwijderen. Amateur.
Vind ik leuk
gerard.. +579
zondag 9 december 2018 om 21:58
het was schandalig van vitesse. Slysky aardige man maar deze tactiek tegen de onderste was schandalig. Op de counter spelen tegen Nac. Ploeg met weinig kwaliteit zeker achterin en dan geen druk zetten op die zwakke spelers. Zelfde als tegen Willem2 spelen. Maar nac is verre van willem2. echt eerlijk schandalig
Vind ik leuk
Mr. O +1400
maandag 10 december 2018 om 01:45
Jij woont precies op de grens van Breda en Tilburg neem ik aan?
Vind ik leuk
gerard.. +579
maandag 10 december 2018 om 10:07
Nee woon in midden van het land
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 06:49
Gewoon hoog in de hoek. Een keeper valt toch altijd naar beneden ... en kan nooit bij de hoge hoek.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:24
Ja! Hij zegt het net alsof een panenka de enige optie was als de keeper vol onderin de hoek gaat duiken. Je kunt idd ook gewoon hoog in de hoek schieten. Maar meneer Foor meende wel de kwaliteiten voor een panenka te hebben, maar niet om m gewoon in de bovenhoek te knallen.
Vind ik leuk
Smithsonian +38000
maandag 10 december 2018 om 07:31
Geen fifa meer spelen.
Vind ik leuk
LIO7 +1532
maandag 10 december 2018 om 11:20
Ontzettende sukkel. Met z’n arrogante kop. Helemaal klaar met dat lamlendige Vitesse. Iedereen speelt zonder drive. Mateloos lopen ergeren gisteren.
Vind ik leuk
Kiwi +228
maandag 10 december 2018 om 11:26
Wat een drama was het weer.. En Foor dan, vorige week in alle mogelijke media kanalen janken dat hij op de bank gezet was. Nou, nu weet je dus waarom. En dan was hij nog niet eens zo slecht als Bero. Die loopt ook al 3 wedstrijden de kantjes er vanaf. Hoe slecht moet Bruns dan wel niet zijn, dat die er niet meer in komt? Ik zeg volgende wedstrijd Bruns op centraal, Odegaard op 10, en Beerens op rechts buiten. Veel slechter dan afgelopen twee weken kan het niet gaan..
Vind ik leuk
wil +1227
maandag 10 december 2018 om 22:56
Op de bank terug zetten. Laat hem daar maar zitten totdat hij een ons weegt. Wat een oelewapper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws