Zlatan trekt zelf stekker uit AC Milan-deal: Ibrahimovic komt niet

Zlatan trekt zelf stekker uit AC Milan-deal: "Ibrahimovic komt niet"

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 23:30zo 09-12-2018 om 23:30

Een tegenvaller voor de supporters van AC Milan. President Leonardo bevestigt zondagavond aan Italiaanse media dat Zlatan Ibrahimovic niet terugkeert naar Europa. LA Galaxy is toch akkoord gegaan met de voorwaarden van Zlatan.

Een terugkeer van Zlatan naar de club die hij twee seizoenen lang diende leek op een haar na rond, maar er is toch een kink in de kabel gekomen. Volgens Leonardo is LA Galaxy toch bereid om de voorwaarden van Zlatan te accepteren, waardoor een rentree in de Serie A er niet komt.

"Ibrahimovic komt niet. Hij heeft ons vanaf het begin verteld dat hij bij LA Galaxy zou blijven als ze zijn voorwaarden zouden accepteren", aldus Leonardo tegen Sky Sport Italia. "Dat doen ze, dus hij komt niet naar AC Milan." Het is niet duidelijk wat Zlatan eiste en waarom de Amerikaanse club in eerste instantie niet akkoord wilde gaan.

Het zou aanvankelijk gaan om een huurdeal voor één seizoen met een optie op nog een seizoen. In Italië lag naar verluidt een salaris klaar van twee miljoen euro per jaar.

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 23:33
Jammer hoor.
Ik had hem graag weer aan het werk gezien in Europa.
Vind ik leuk
Pietje2015 +15525
zondag 9 december 2018 om 23:34
De wens die hij ooit uitgesproken heeft.
Zou het dan toch waar zijn.
Zlatan naar Ajax?
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 23:37
Zou een mooi stunt zijn.. plaatsen we ons met een beetje mazzel weer voor een finale
Vind ik leuk
firewire2 +618
zondag 9 december 2018 om 23:49
Amstel Cup ;)
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:05
Wat denk je nou zelf, LA of Ajax. Ik zou 't wel weten dan
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 23:36
Overmars zet hem op!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:37
Slapjanus
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:38
Zlatan had anders vanavond makkelijk meegekund of bij Boca Juniors of bij River Plate........
Vind ik leuk
Bijgoochem +1553
zondag 9 december 2018 om 23:40
Sylvie zit op de eerst volgende vlucht?
Vind ik leuk
buddha +9859
zondag 9 december 2018 om 23:43
2 miljoen per jaar maar ?
Vind ik leuk
stratumseind +185310
zondag 9 december 2018 om 23:48
geen wonder dat ie er niet in trapt
Vind ik leuk
The Iceman +12818
maandag 10 december 2018 om 00:04
Meer dan hij bij LA Galaxy krijgt.
Vind ik leuk
Pds010 +1310
maandag 10 december 2018 om 00:24
Qua salaris wel maar qua sponsordeals niet ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +12108
maandag 10 december 2018 om 05:04
Hij speelt voor een belachelijk laag bedrag, wellicht heeft hij een deal gemaakt dat hij de rest van de vergoeding in opties / aandelen krijgt, soccer zit qua toeschouwersaantallen in de lift in de USA.........en fiscaal niets mis mee.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 23:57
Zlatan en Suarez halen en Ajax heeft 2 topspitsen de komende tijd...
Vind ik leuk
Sideburnn +3131
maandag 10 december 2018 om 08:16
Misschien dat Sjaak swart ook weer wil gaan spelen ;-)
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:13
Voor 2 miljoen terug zal de reden wel zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 00:59
Zlatan en ajax in vogelvlucht
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 02:10
Het zal weer om geld gaan. Die zlatan is echt misselijk ventje om Naar te kijken. Echt irritant hond is dat
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
maandag 10 december 2018 om 06:27
Een irritante hond die meer in zijn leven heeft bereikt dan jij ooit zal doen vent.

Zinloze reactie.
Vind ik leuk
DeanJayden +10724
maandag 10 december 2018 om 09:57
Hij kan enkel maar voetballen hoor, mensen doen maar net of deze mensen buitenaards zijn. Steve Jobs om maar wat te noemen die heeft wat bereikt. Al is het natuurlijk ook een gegeven talent wat deze mensen bezitten.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 06:05
Ik heb genoeg bereikt in mijn leven. Je zegt iets over mij terwijl je mij niet kent typisch PVV er . Racistische hondvlees dat je bent
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
maandag 10 december 2018 om 02:34
Echt zonde dit AC Milan zou hem echt ook heel goed kunnen gebruiken ze missen een echte leider .
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
maandag 10 december 2018 om 06:27
Beter zo. Vooral voor milan.
Vind ik leuk
Leozao +6083
maandag 10 december 2018 om 07:44
De laatste stuiptrekkingen van een zelfbenoemd fenomeen...
Vind ik leuk
Jan Guevara +9545
maandag 10 december 2018 om 08:16
Er komt binnenkort een groot standbeeld in la van Zlatan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws