FC Groningen dreigt basisklant kwijt te raken aan Celtic: Er is contact geweest

FC Groningen dreigt basisklant kwijt te raken aan Celtic: "Er is contact geweest"

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 10:09ma 10-12-2018 om 10:09

Laatste update: maandag 10 december 2018 om 10:09ma 10-12-2018 om 10:09

Samir Memisevic staat in de belangstelling van Celtic. De verdediger van FC Groningen bevestigt in gesprek met The Daily Record dat hij contact heeft gehad met de kampioen van Schotland. 

Memisevic, international van Bosnië en Herzegovina, heeft in Groningen nog een contract tot medio 2019. Zijn werkgever heeft een eenzijdige optie en kan de aflopende verbintenis met één jaar verlengen. Op de achtergrond speelt de interesse uit Glasgow. Memisevic (25) en zijn management hebben contact met Celtic, bevestigt de stopper. "Er is contact geweest, ja -  maar er is nog niets concreet."

"FC Groningen wil me graag behouden, de club heeft me zelfs een nieuw, driejarig contract aangeboden. Er zijn meerdere club geïnteresseerd", wordt Memisevic geciteerd in The Daily Record" Voor mij is het nu vooral belangrijk om de tijd te nemen en heel goed na te denken over wat de beste optie is voor mijn carrière."

Memisevic is bezig aan z'n derde seizoen in het hoge Noorden. Eerder speelde hij voor onder meer FK Teleoptik en FK Bežanija Belgrado. 

Plaats een reactie

floormunges +1565
maandag 10 december 2018 om 10:12
Lat ligt bij Celtic niet hoog in ieder geval
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:17
Hij is best een goede verdediger. Grote fysieke speler die veel duels wint, qua postuur vergelijkbaar met van dijk. Bovendien nog redelijk technisch aangezien hij het best goed doet op het middenveld dit seizoen. Maar een mannetje uitschakelen, zoals verwacht wordt van een verdediger in schotland, is hij echt best goed in
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:53
Ik denk dat Celtic echt een mooie club is voor hem .
Daar zou ik echt niet lang over na hoeven denken .
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
maandag 10 december 2018 om 10:18
misschien kan hij ze zelfde weg belopen als van Dijk deed en kijk waar hij nu is.
Vind ik leuk
G.Kopf +4995
maandag 10 december 2018 om 10:22
Bij Groningen.
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
maandag 10 december 2018 om 10:22
heb het over van dijk
Vind ik leuk
G.Kopf +4995
maandag 10 december 2018 om 10:23
Oja
Vind ik leuk
henkmeijer +3366
maandag 10 december 2018 om 10:39
Denk gewoon op zo'n 2,44 meter zoals bij elke club.
Vind ik leuk
100%facts +17
dinsdag 29 januari 2019 om 21:17
je weet het maar nooit, kijk maar naar de carriere van virgil vn dijk
Vind ik leuk
Almaniak +238
maandag 10 december 2018 om 10:13
Wat zo’n aanvoerdersband al niet met je kan doen
Vind ik leuk
Post Malone +1997
maandag 10 december 2018 om 10:13
Prima verdediger!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:14
Ga maar naar Celtic.
Was voor van Dijk ook geen slechte stap.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
maandag 10 december 2018 om 10:37
Ze laten bij Celtic er geen snel gras over groeien doe zijn snel
Vind ik leuk
pietprecies +11729
maandag 10 december 2018 om 10:46
Goeie clickbait foto
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:48
Hahah ja precies, piet
Vind ik leuk
Raptor +195
maandag 10 december 2018 om 11:43
Niks voor Feyenoord i.p.v Van Beek of die Braziliaan?
Vind ik leuk
Cantona +1354
maandag 10 december 2018 om 12:31
Botteghin was bij FC Groningen ook goed, bij Feyenoord is hij ook geen vaste waarde.
Ik denk niet dat Feyenoord daar goed aan doet
Vind ik leuk
El Cazador +8916
maandag 10 december 2018 om 12:57
Er is een andere speler die succesvol de route Celtic, Southampton heeft gevolgd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws