Operatie voor Toornstra na FC Emmen-uit, St. Juste onzeker voor Fortuna-thuis

Operatie voor Toornstra na FC Emmen-uit, St. Juste onzeker voor Fortuna-thuis

Gepubliceerd: dinsdag 11 december 2018 om 13:45di 11-12-2018 om 13:45

Jens Toornstra heeft in het competitieduel met FC Emmen een duimbreuk opgelopen. De middenvelder wordt daar deze week aan geopereerd.

Feyenoord meldt dat dinsdagmiddag via de officiële kanalen. Toornstra viel in de eerste helft uit en werd vervangen door Orkun Kokcü. Naast een duimbreuk heeft de middenvelder ook hamstringklachten. Die zijn echter beperkt gebleven tot een lichte verrekking. Feyenoord verwacht op korte termijn weer een beroep op Toornstra te kunnen doen, zo meldt de club.

Naast Toornstra viel ook ploeggenoot Jeremiah St. Juste uit in Emmen. De verdediger liet zich wisselen met schouderklachten. Feyenoord weet niet of St. Juste zondag tegen Fortuna Sittard van de partij is. Bart Nieuwkoop verving St. Juste en zal hem bij afwezigheid logischerwijs vervangen tegen Fortuna. 

Plaats een reactie

Blindsy +18689
dinsdag 11 december 2018 om 13:48
Kökcü!
Vind ik leuk
voebtalie +2238
dinsdag 11 december 2018 om 13:56
Had Juste vorig seizoen geen problemen met zijn schouder?
Vind ik leuk
Blindsy +18689
dinsdag 11 december 2018 om 13:59
Om eerlijk te zijn: geen idee waar hij toen last van had...
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 15:13
Je kan je beter afvragen waar hij geen last van heeft! Zelfs Robben kan meer hebben!
Vind ik leuk
Julio-dvd +2998
dinsdag 11 december 2018 om 16:12
Schouder ging vorige week thuis tegen VVV volgens mij ook uit de kom
Vind ik leuk
Guusman +1232
dinsdag 11 december 2018 om 15:45
St Juste had inderdaad geen last van zijn schouder, Berghuis ook niet trouwens.
Vind ik leuk
The Rock +1910
dinsdag 11 december 2018 om 14:12
Ja klopt, was uit de kom en had wat complicaties daaromtrent
Vind ik leuk
Guusman +1232
dinsdag 11 december 2018 om 15:43
ok
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 15:45]
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 16:15
Ik zeg gewoon doen Van Persie ervoor in de spits!
Vind ik leuk
Blindsy +18689
dinsdag 11 december 2018 om 19:25
Dan moet hij Vente laten vallen. Ben benieuwd..
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 13:48
Weg met dat kunstgras, moet je kijken je kan zelfs duimen breken op dat plastic lapje grond.....

Op gewoon gras was dit nooit gebeurd en had Toornstra aankomende donderdag gewoon zijn opwachting kunnen maken in de Europa league.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 13:49]
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 11 december 2018 om 13:50
EL voor welke club dan
Vind ik leuk
John M. +5136
dinsdag 11 december 2018 om 14:09
Hij bedoelt wachten op het nieuwe seizoen, dus niet "zijn opwachting maken". Is cynisch bedoeld.
Vind ik leuk
Guusman +1232
dinsdag 11 december 2018 om 15:47
Ha die piet niet zo precies.
Vind ik leuk
Kaar +2998
dinsdag 11 december 2018 om 14:25
Het is weer schuddebuiken hier op VP met al die leuke grappen.
Vind ik leuk
Guusman +1232
dinsdag 11 december 2018 om 15:47
Heb je je dependslip al bij de hand? ;)
Vind ik leuk
Kaar +2998
dinsdag 11 december 2018 om 15:49
Jaaaa zeker, ik ben tegenwoordig voorbereid, dat moet wel hier op VP. Nu weer zo'n geweldige kwinkslag naar het feit dat Feyenoord dit jaar geen Europees speelt....kom echt niet meer bij.
Vind ik leuk
Guusman +1232
dinsdag 11 december 2018 om 15:53
Moeten we dus zelf maar de moppentrommel open trekken.
Vind ik leuk
Kaar +2998
dinsdag 11 december 2018 om 15:57
Ja ik denk dat het dan al snel een stuk leuker wordt :-)
Vind ik leuk
Guusman +1232
dinsdag 11 december 2018 om 16:00
Ik hoor al tromgeroffel in de verte.........
Vind ik leuk
HanV +5444
dinsdag 11 december 2018 om 14:42
Ik vond de opmerking van de verslaggever dat Berghuis struikelde over een kunstgraspolletje wel veelzeggend. Na de herhaling moest hij bekennen dat hij Berghuis struikelde over Toornstra. Je ziet het verschil tussen Toornstra en een kunstgraspolletje bij een fobie dus pas in de herhaling.
Als je dezelfde fobie hebt, tegen wie speelt Feyenoord donderdag dan?
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 15:35
De correcte naam is kutgras!
Vind ik leuk
Eric 1966 +184
dinsdag 11 december 2018 om 17:09
Hahaha dit noem ik nu humor van de bovenste plank.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 13:48
T#ring hey, ken er ook nog wel bij. Beterschap Jens.
Vind ik leuk
LIO7 +1768
dinsdag 11 december 2018 om 13:48
👍🏻
Vind ik leuk
mcmodd +26843
dinsdag 11 december 2018 om 13:50
Die Toornstra, dat zal moeite geven bij het autorijden, maar daarentegen valt hij wel op als hij met een goed ingepakte duim moet gaan liften. Hij kan ook gewoon met de trein reizen, maar zal dan nooit aan een conducteur moeten vragen of die wel weet wie hij voor zich heeft. Dat kan raar aflopen namelijk.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5375
dinsdag 11 december 2018 om 13:58
Toornstra is een bikkel.
Die komt gewoon zo naar De Kuip:

https://www.reebok.co.uk/contentassets/c333741cef9c45fb81046d6572d678e6/headphone---handstand-walk.gif
Vind ik leuk
Nel Smol +20
dinsdag 11 december 2018 om 13:59
Tjonge jonge dat kunstgras wat een ellende zeg...stoere Jens die is niet kinderachtig
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 14:06
Man man, wat een ellende toch dat kunstgras. Nu veroorzaakt het zelfs duim en schouderblessures. Weg met die meuk.
Vind ik leuk
Lady Sam +172
dinsdag 11 december 2018 om 14:45
Gelukkig hebben we een fitte Nieuwkoop en Kokcü..dus we missen niets...
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 14:49
Nou hoop ik dat hij Kokcu zn basisdebuut laat maken. Tegen Fortuna kan je riskeren dat hij een mindere wedstrijd speelt
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
dinsdag 11 december 2018 om 15:01
fortuna thuis moet wel lukken,

kocku opstellen aub
Vind ik leuk
Deck010 +9812
dinsdag 11 december 2018 om 15:25
Ben bang dat Gio het dan weer omgooit en deze keer Ayoub de kans krijgt. Die speelde afgelopen zondag niet omdat hij tijdens de training geblesseerd is geraakt. Ik zie Kokcu ook graag in de basis, maar heb er een hard hoofd in.
Vind ik leuk
Smithsonian +43114
dinsdag 11 december 2018 om 15:29
gio kennende heb je 100% gelijk
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 21:43
Gio kan niet meer om Kokcu heen die moet spelen en als Jorgensen niet speelt beginnen met v.Persie in de spits.!! Vente kan e.v. invallen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws