Fenomenale Cillessen maakt fans gek: 'Eén van de beste optredens ooit'

Fenomenale Cillessen maakt fans gek: 'Eén van de beste optredens ooit'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 08:44wo 12-12-2018 om 08:44

In bloedvorm was-ie dinsdagavond, Jasper Cillessen tijdens het Champions League-duel tussen FC Barcelona en Tottenham Hotspur (1-1). De nummer één van Oranje verrichtte de ene na de andere fabelachtige redding. Fans van Barça prijzen zich gelukkig met hun doelman, die normaal gesproken nooit speelt. Concurrent Marc-André ter Stegen krijgt de voorkeur van trainer Ernesto Valverde. 

Poll

Moet Cillessen komende zomer bij Barça vertrekken?

(3243 stemmen)

Plaats een reactie

Vak 129 +1067
woensdag 12 december 2018 om 08:46
Met afstand Nederlands beste keeper. Held!
Vind ik leuk
peesjeevee +2735
woensdag 12 december 2018 om 08:49
En dadelijk passeert hij terstegen en dan hebben we voor het Nederlands elftal ook gewoon de eerste keeper van barca.
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 08:57
Laten we het hopen, want als je hem gister zag keepen, dan is het echt belachelijk dat hij wekelijks het bankje warm houdt. Je wilt hem gewoon wekelijks zien keepen bij een topclub. Ik blijf jeuk krijgen van z'n uitstraling, maar hij is met afstand de beste Nederlandse keeper van het moment.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:00
Alles Is waar in je comment. Zelfs over die uitstraling. Die kop..bah. maar idd klasse doelman die niet op de bank hoort te zitten. Zelfs niet bij een grote club als Barça
Vind ik leuk
Guusman +1020
woensdag 12 december 2018 om 09:30
Die kop..bah. klinkt of je walgt van zijn hoofd..

Jeuk krijgen van iemands uitstraling vind ik dan toch wat aardiger klinken al bedoelen jullie misschien hetzelfde.




Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:41
Cillessen moet zo snel mogelijk vertrekken bij Barca, hij moet toch gewoon wekelijks spelen!? Dan kan hij zomaar een van de beste keepers worden.. Is voor geen een club een dure optie lijkt me, dus ben benieuwd wie er toe gaat slaan..
Vind ik leuk
Guusman +1020
woensdag 12 december 2018 om 09:47
Ja eens, ik ook.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12108
woensdag 12 december 2018 om 12:06
Heb je wel eens naar je eigen kop gekeken ?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:55
Zeker. Jouw vriendin heeft er ook geen problemen mee. Ze kust mn kop graag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 13:56]
Vind ik leuk
rpaulp50 +12108
woensdag 12 december 2018 om 19:32
Daar zal ik mijn vriendin eens streng over aanspreken, wat krijgen we nou !?
Vind ik leuk
Guusman +1020
woensdag 12 december 2018 om 20:30
Heb jij zitten jokken dan toen je vertelde dat jij haar al een tijdje in de ban hebt gedaan
ivm haar soa? ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +12108
woensdag 12 december 2018 om 20:49
Sssssst, vertel dat nou niet tegen iedereen.....!
Vind ik leuk
Guusman +1020
woensdag 12 december 2018 om 21:17
Die altijd gelijk heb van hierboven, komt er vanzelf wel achter haha
Vind ik leuk
rpaulp50 +12108
woensdag 12 december 2018 om 21:53
We houden het onder ons ! afgesproken ?
Vind ik leuk
Guusman +1020
woensdag 12 december 2018 om 22:05
Oops.. ja sorry ok.
Vind ik leuk
chicken +12980
woensdag 12 december 2018 om 09:08
Raar genoeg denk ik van zoet hetzelfde qua uitstraling..dat vieze baardje eraan. Zoet is toe aan een nieuwe stap en cillessen moet ergens wekelijks onder de lat.
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 09:39
Ik heb eerlijk gezegd liever iemand die eruit ziet als een sullige boer dan iemand die eruit ziet als een verwend arrogant pestkoppie. Maar dan hebben we het puur even over de uitstraling, los van keeperkwaliteiten, want dat is geen discussie meer ;-)
Vind ik leuk
Gearry +1283
woensdag 12 december 2018 om 10:32
Ik heb liever iemand die geen uitstraling heeft en elke onmogelijke bal tegenhoudt, dan een keeper met een geweldige uitstraling die alle ballen door laat gaan. (in het algemeen bedoelt)
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 12:19
'in het algemeen' alle ballen door laat.. ja want dat is Zoet.......

Ik snap je punt en uiteindelijk willen we de beste keeper, maar je begint wel aardig wat bagger te produceren ;-)
Vind ik leuk
Gearry +1283
woensdag 12 december 2018 om 12:29
Ik zet er juist 'in het algemeen' achter om aan te geven dat ik het hier niet specifiek over Zoet en Cillessen heb.
Maar goed, gezien je laatste opmerking ben ik verder klaar met reageren op je, aangezien je dat niet normaal schijnt te kunnen doen.

Edit: of ik moet je bericht verkeerd begrepen hebben.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 18:31]
Vind ik leuk
chicken +12980
woensdag 12 december 2018 om 10:35
Sullige boer en arrogant vind ik niet can toepassing. Onverzorgd de een. De ander een babyface
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 12:56
Onverzorgd en babyface.. in beide gevallen heb je het over Zoet denk ik? Cillessen is meer een boze hagedis
Vind ik leuk
chicken +12980
woensdag 12 december 2018 om 13:00
Ff beter lezen wobo...ben er niet om je uit de tent te lokken..
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 13:04
en ik maak gewoon een grapje chicken ;-)
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:08
Dat laatste zeg je redelijk goed. Niet met grote afstand, maar toch.
Maar heb je de ere divisie al eens bekeken?

Haha. Padt ... 3e keeper. Ja, zo kan ik het ook.
Vind ik leuk
rexxo +5498
woensdag 12 december 2018 om 09:46
Wat? Wat ? Wat?

Ik zit in deze klote trein weet je wel wie ik ben ????? 😠
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:42
Top reactie !
Vind ik leuk
rpaulp50 +12108
woensdag 12 december 2018 om 12:05
Je kan beter op de bank zitten bij Barca dan spelen in de ED...je ziet de vooruitgang die Cillessen boekt in het Spaanse....
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369
woensdag 12 december 2018 om 10:09
Nee, ter Stegen is nog een stapje beter. Helaas. Jasper moet vertrekken!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:50
Tegen Duitsland niet.
Vind ik leuk
Vak 129 +1067
woensdag 12 december 2018 om 08:51
Jouw Bijlow kan Jong Oranje en Ajax niet eens handelen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:53
Dat mag jij wel zeggen, als Ajaxfan. Dat zou ik andersom ook zeggen.

En daarom zei ik het ook.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:03
Ja die discussie moet toch ook eens en voor altijd klaar zijn. Als je zo kunt keepen terwijl je weinig ritme hebt, dan sta je mijns inziens altijd een streepje voor op de second best (ook al keept die wekelijks).
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:05
Maar ... maakt dat Cillessen tot een goede keeper?
Had Cillessen 15 jaar geleden bij de Oranje selectie gezeten?
Ik gok van niet.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:08
Je bedoelt achter van der sar? Makkelijk ja.
Of gaan we nu doen alsof waterrat en westerveld een stuk beter waren? Dan moet je je feyenoord brilletje ff af doen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:09
Cillessen is een zenuwenpees en een bange wezel.

Dat denk ik ervan.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:47
Uit al je comments hier blijkt keer op keer dat je er maar weinig kijk op hebt. Vooral je laatste comment irt de wedstrijd van gisteren en het niveau dat hij doorgaans bij het NL elftal haalt laten toch het tegendeel zien.
Vind ik leuk
Mistered +450
woensdag 12 december 2018 om 10:04
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:49]
Vind ik leuk
rexxo +5498
woensdag 12 december 2018 om 09:52
Jammer dat jij oordeelt met je clubbril op waardoor een normale discussie voeren niet mogelijk is.

Typisch voor veel fans van jouw club die slecht tegen de waarheid kunnen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:32
Ja dat je niet helemaal bij je pepernoot bent was al duidelijk.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
woensdag 12 december 2018 om 15:27
Zenuwepees dat zijn alle goedekeepers. Ed de Goeij, Pim Doesburg, Jan van Beveren, Jan Jongbloed. Echetr bang is Cillesen zeker niet, weet nog hoe zijn kop werd open geschopt tegen ADO, en Feijenoorders lipen te juichen, maar Cillisen toonde geen angst of emotie.
Vind ik leuk
jochempje +3686
woensdag 12 december 2018 om 09:50
Toen zaten Van der Sar, Waterreus en Westerveld in de selectie.

Dus ja.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
woensdag 12 december 2018 om 15:28
15 Jaar terug, was Van der Sar onbesproken, en had van niemand concurentie, maar ik weet zeker dat Bijlow 15 jaar terug ook niet onder de lat bij Feijenoord had gestaan.
Vind ik leuk
Gerro +7932
woensdag 12 december 2018 om 09:48
Discussie bij oranje is nu toch hoop ik wel een keer voorbij na deze klasse pot.
Vind ik leuk
Gearry +1283
woensdag 12 december 2018 om 10:34
Zoet deed het tegen Inter anders ook niet slecht.
Vind ik leuk
rexxo +5498
woensdag 12 december 2018 om 08:48
Genoeg over gezegd, Jasper is veel te goed om op te bank te zitten. Vergeleken met huidige keepers kan die zo mee bij een topclub in een grote competitie.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:53
Dan word je makkelijk 'de beste reservekeeper van de wereld' genoemd. Hij is veel te goed voor de bank...
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:48
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:50]
Vind ik leuk
Vak 129 +1067
woensdag 12 december 2018 om 08:52
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:55
Jij maakt er een flater van. Ik ... een overtreding, die de scheids in het voordeel van Ajax beoordeelde.
Maar daar gaan wij niet uitkomen, heb ik nu al het idee.

Ajax en Feyenoord fans, zien hele andere dingen.

En daarom vertel ik het ook ff.
Vind ik leuk
plein19 +2508
woensdag 12 december 2018 om 09:09
Bijlow zag het als flater.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:10
De 1e actie idd.
Vind ik leuk
Vak 129 +1067
woensdag 12 december 2018 om 09:11
Bijlow huilde zelf om zijn flater. Net zoals in Jong Oranje. En tegen Trencin. Alleen Feyenoorders zien het talent. De rest van Nederland ziet alleen uitstraling wat geen beste keeper is.
Vind ik leuk
Rabarber +1624
woensdag 12 december 2018 om 09:44
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:12
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
Just Nuts +356
woensdag 12 december 2018 om 10:13
Je gaat Bijlow toch niet vergelijken met Cillessen dan moet je kijken naar de Cillessen van NEC die probeerde ook wels een speler uit te spelen wat in praktijk iets minder ging. Maar Cillessen heeft zich prima omtwikkeld en zit keept voor zijn klasse veel te weining. Wie weet hoe Bijlow zich ontwikkeld laten we hopen dat het een toppertje wordt
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 08:54
Je wordt ook met de dag zuurder zeg, hallo.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:56
En jij steeds vrolijker.
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 08:58
Ik lach m’n hele leven al, vriend.

Daar doet n voetbalpotje weinig aan af.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:03
Ach ... we hebben met veel plezier naar Feyenoord-PSV gekeken.
Dat scheelt toch weer drie puntjes. Of niet dan?
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 09:06
Absoluut 👍🏻

M’n broer is al sinds ‘70 voor Feyenoord dus t is jullie van harte gegund.

Sowieso altijd meer dan PSV en in dit scenario al helemaal haha.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:55
Klopt voor de rest kan hij er weinig van. Had je je ogen dicht gister?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 08:57
Ik beoordeel spelers liever over een heel seizoen.
Iedereen heeft wel eens een leuke dag. Het gaat om de rest van de dagen.
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 09:03
Maar je rekent Cillissen wel af op een foutje tegen Duitsland?

Oh wacht, je gaf t antwoord eerder al, jij, als Feyenoorder, kijkt anders naar voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:11
Cillessen keept altijd fantastisch in de beker bijv! Ook bij het Nederlands Elftal doet hij het naar behoren!
Vind ik leuk
Korm +37976
woensdag 12 december 2018 om 09:16
Cillessen is de beste nederlandse keeper die we hebben en ik ben ook echt van mening dat hij bij een topclub gewoon onder de lat staat
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:19
Denk ik ook!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:06
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 10:53]
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 09:13
Je weet toch dat alle media gecontroleerd wordt door de Illuminati?

En die zijn, net als Ajax, joods.

Meer sluitend krijg je het niet.
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
woensdag 12 december 2018 om 10:59
Het antisemitisme is dichterbij dan je denkt en dat zijn niet de mensen met een moslimachtergrond zoals vele denken.
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 11:02
Nee, die kan je beter in de zionistische hoek zoeken, hoe strijdig dat ook zal klinken voor de meesten.
Vind ik leuk
Huisie +253
woensdag 12 december 2018 om 08:50
Mooie opvolger van Onana @overmars
Vind ik leuk
pos +8959
woensdag 12 december 2018 om 08:55
Nou ja je hoort nog steeds niemand bij Barcelona roepen dat hij eerste keeper zou moeten worden. Ter Steegen vinden ze duidelijk beter blijkbaar.
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 09:01
Tja, t duurde ook even voordat vd Sar in t doel mocht voor Menzo.

Maar zonder gekheid, toch vreemd.
Ter Steegen draait nou niet echt n goed seizoen.
Dat-ie intrinsiek de betere keeper is lijkt mij ook maar hij is nu gewoon niet goed.
Vind ik leuk
volharding +1052
woensdag 12 december 2018 om 08:59
Zijn optredens zijn toch aan de magere kant, als je werkelijk zo goed bent dan speel je toch gewoon elke week..
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:02
Lekker terug naar Ajax als Onana weg gaat. Nee geintje. Hij gaat naar een Engelse topclub.
Vind ik leuk
Nbl +702
woensdag 12 december 2018 om 09:05
Mooi terug halen naar ajax voor volgend seizoen .
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
woensdag 12 december 2018 om 11:01
Het zou een enorme stunt zijn als Ajax hem wist terug te halen. Cillissen is veruit de beste keeper die we in NL hebben.
Vind ik leuk
Nbl +702
woensdag 12 december 2018 om 15:06
En wilt zelf ook nergens anders keepen dan bij Ajax in Nederland dan hè 😆zou echt super zijn maar we zullen het zien .
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 15:07]
Vind ik leuk
BT410 +256
woensdag 12 december 2018 om 09:15
Weer super overdreven, kut Hollanders!
Vind ik leuk
jochempje +3686
woensdag 12 december 2018 om 11:25
Want de fans van Barcelona zijn namelijk allemaal Nederlanders. Misschien even je oogkleppen afzetten, knulletje.
Vind ik leuk
Nbl +702
woensdag 12 december 2018 om 15:12
🤣🤣🤣 echt grappig jij
Vind ik leuk
Korm +37976
woensdag 12 december 2018 om 09:15
Cillessen hoort thuis in de basis, kan het niet bij barca dan is er echt wel een topclub die hem wilt hebben
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:20
Mooi om te constateren dat Nederland achter Jeroen Zoet een back-up heeft. Jeroen Zoet schept een concurrentieklimaat waaraan de reservedoelman cq bankzitter van Barcelona zich kan optrekken. Hij keepte niet onverdienstelijk.
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 09:28
Schwalbe, schwalbe, schwalbe toch.

Is dit je nieuwste troll poging?
Zoet de lucht in promoten?

Magertjes hoor, heel magertjes.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 19:42
Het kan mij uiteraard niet kwalijk genomen worden dat mijn persiflage op de Ajax-sekte op vp buitengewoon geslaagd is.

Fijne wedstrijd straks. Ik zeg 1-2.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:43]
Vind ik leuk
Emnu +6490
woensdag 12 december 2018 om 19:45
Buitengewoon geslaagd in your mind.

Voor de rest ben je weinig meer dan n clown, wordt ook alleen maar om gelachen als-ie faalt omdat-ie telkens dezelfde dommigheid voortzet en daarbij zich duidelijk niet bewust is van zijn aandeel daarin.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 19:45]
Vind ik leuk
donderdag 13 december 2018 om 10:52
Parbleu! Het flamboyante en clowneske aspect van mijn waarlijk hilarische en buitengemeen rake persiflerende parodie op de vp-lemmingen uit de kleffe ajax-sekte, die menen dit platformpje te moeten monopoliseren met hun ziekelijke gehengel naar aandacht en (h)erkenning is werkelijk verbluffend aangenaam leesvoer.

Een prachtige save van Ederson. En wat komt er hinnikend het topic binnengegaloppeerd op het ajaxstokpaardje met bokitogeblaat over Onana?

Cheer up en fijne dag nog!
Vind ik leuk
DaanH +93
woensdag 12 december 2018 om 09:35
Geef die man een sticker, is ie ook weer blij. Nederlandse nuchterheid!
Vind ik leuk
Laliga +2473
woensdag 12 december 2018 om 09:42
Gewoon lekker tot de zomer wachten , denk niet dat er plekken vrijkomen bij de grote clubs en als je hem steeds ziet spelen ( de minuten die hij krijgt ) zowel bij barca als bij oranje is dat toch wel waar hij thuishoort.
Vind ik leuk
Bizzy +22366
woensdag 12 december 2018 om 09:42
Samir Handanovič is in middels 34 jaar. Wellicht is Inter iets voor Cilissen.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
woensdag 12 december 2018 om 09:57
Stuivertje wisselen met ter stegen
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 10:05
Zonde dat hij niet de eerste doelman is daar.

Moet toch echt eens vaker gaan spelen.
Vind ik leuk
pietprecies +9405
woensdag 12 december 2018 om 10:22
Als hij dit blijft doen dan staat die Ter Stegen er na de eerstvolgende ketser gewoon naast. En ja, Ter Stegen maakt nogal eens een ketsertje..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2453
woensdag 12 december 2018 om 10:46
Als Onana vertrekt moet Ajax er alles aan doen om hem terug te halen, een goede keeper is echt een prioriteit als je Europees wil mee blijven doen!
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
woensdag 12 december 2018 om 11:33
Wat heb je aan de titel de beste nr.2 ter wereld als je iedere week onder de lat wil staan? Salaris is geen probleem meer, als Onana vertrekt moet Ajax er werk van maken om Cillissen terug te halen.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:47
Terstegen weg in de winter en Cillessen eerste keeper. Barca opzoek naar 2e keeper
Vind ik leuk
Yass +138
woensdag 12 december 2018 om 11:51
Sommige zeggen dat zoet veel beter is ????!!!!!!😵
Vind ik leuk
Jaap124 +53
woensdag 12 december 2018 om 12:26
Beste nummer 2? Navas bij Madrid is beter hoor
Vind ik leuk
El Cazador +8080
woensdag 12 december 2018 om 12:29
Een deal tussen Barca en Ajax zie ik helemaal zitten. Onana naar Spanje en Cillessen terug naar Amsterdam en dan Maarten Stekelburg terug als reserve keeper.
Vind ik leuk
Vinnie J +1932
woensdag 12 december 2018 om 12:39
Gelukkig is ter steghe vrle malen beter.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:53
De ligt naar barca voor 40 mil + cillessen
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:00
Eerlijk is eerlijk, hij keepte een fantastische wedstrijd, voor ons wel erg frustrerend, want eigenlijk had Spurs er wel een stuk of 5 moeten maken in Camp Nou (deels ook door pech of een slechte afronding), uiteindelijk gelukkig toch nog goed gekomen, indrukwekkend.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 13:01]
Vind ik leuk
bert +272
woensdag 12 december 2018 om 13:04
Daarom komt zoet nooit in de buurt van cillessen
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:23
Kennen jullie die mop? Welke? "Zoet in Oranje"
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 15:35
Hij moet gewoon in de basis staan dan hoeft hij niet weg hij is beter dan Terstege . En dan groeit hij nog uit ook als 1 van de beste keepers.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
woensdag 12 december 2018 om 21:39
En komend weekend gewoon weer op de bank omdat een of andere Duitser persé moet keepen... be-la-che-lijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws