'Piqué ziet droom werkelijkheid worden en wordt eigenaar van eigen club'

'Piqué ziet droom werkelijkheid worden en wordt eigenaar van eigen club'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 11:06wo 12-12-2018 om 11:06

FC Barcelona-verdediger Gerard Piqué staat op het punt om de club FC Andorra te kopen. Die club is actief in de Primera Catalana, het vijfde niveau van Spanje, maar speelde in het verleden al eens op het derde niveau.

Volgens Diari d'Andorra maakt Piqué via zijn bedrijf Kosmos gebruik van een nieuwe sportwet die hem in staat stelt om de eigenaar van de club te worden. Vorige maand ontkende de Spaans international berichten dat hij de Spaanse club Reus ging kopen.

In november bevestigde Pique in gesprek met L'Équip Magazine wel met een project bezig te zijn. "We werken aan twee projecten, een daarvan is een team kopen. Sorry, maar meer kan ik niet zeggen", zei de Barcelona-verdediger toen. Pique is 31 jaar en heeft bij FC Barcelona nog een contract tot medio 2022. De kans dat hij zich op de korte termijn al vol op zijn eventuele nieuwe club zal storten, lijkt dan ook klein. 

Plaats een reactie

AllAdIn +20745
woensdag 12 december 2018 om 11:09
Leuk joh!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:51
FIFA in real Life, dikke prima hah
Vind ik leuk
Knollie +443
woensdag 12 december 2018 om 11:11
Lijkt me geweldig om te hebben. Een eigen club. Maar dan liefst in Engeland.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:13
Ik ook maar dan het liefst in Rotterdam......;-)
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:09
Toch niet Feyenoord dan mag ik hopen?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:13
En waarom mag jij dat dan wel niet hopen?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:59
Omdat ik vind dat Feyenoord een veel te mooie club is om van een eigenaar te zijn.
Vind ik leuk
fedor2501 +5322
woensdag 12 december 2018 om 13:41
En zeker als deze zeikerd de eigenaar zou worden.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 16:11
Zou toch niet eeuwig zonde zijn dan haha heel die club de afgrond in..
Vind ik leuk
M477Y +1295
woensdag 12 december 2018 om 15:02
Kan maar zo eens eerder gebeuren dan je denkt;-)
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:16
Doe mij in dat geval maar Liverpool of zo..
Vind ik leuk
fdev86 +784
woensdag 12 december 2018 om 15:01
Doe mij maar Heerenveen ofzo Alle Ballen op Henkie
Vind ik leuk
Metal +2736
woensdag 12 december 2018 om 11:30
Daar hebben ze het spel FIFA toch voor ontwikkeld? Leef je uit :)
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 11:59
Zeker haha.

Ga je trouwens ook naar MetallicA komend jaar?
Vind ik leuk
Metal +2736
woensdag 12 december 2018 om 14:08
Niet in NL, ik zit die periode in het buitenland. Mogelijk dat ik elders een concert kan meepikken
Vind ik leuk
M477Y +1295
woensdag 12 december 2018 om 15:04
"hardwired" to self destruct......Yes wat kan ik daar van genieten!
Vind ik leuk
Johnny Cash +7941
woensdag 12 december 2018 om 11:15
Ik zou als eerste een nieuwe shirt ontwerper inhuren. Wat een lelijk tenue zeg
Vind ik leuk
zoroman30 +105
woensdag 12 december 2018 om 11:44
https://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Andorra#/media/File:FC_Andorra.jpg

voor de mensen die nieuwsgierig zijn .
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:03
Albert Ferrer is coach/voorzitter.
Oh nee toch.
Vind ik leuk
repeP +1506
woensdag 12 december 2018 om 14:51
Zijn dat wellicht kleuren die lokaal een bepaalde betekenis hebben? Zo ja, dan lijkt mij dat niet echt handig.
Vind ik leuk
Henkings +776
woensdag 12 december 2018 om 11:15
Het clublied wordt gezongen én gedanst door Shakira!! Ik ben fan!!!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:22
Ik stem voor😂
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 11:31
Ik zou achilles 29 kopen, en een kut trainer, kut keeper, aanstellen. :D
Vind ik leuk
Bizzy +22366
woensdag 12 december 2018 om 12:05
In dat geval zou investeren in een bordeel een beter alternatief zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 12:05]
Vind ik leuk
repeP +1506
woensdag 12 december 2018 om 14:56
Doe mij dan maar lieven de plaatselijke harmonie of fanfare 😛
Vind ik leuk
Bizzy +22366
woensdag 12 december 2018 om 15:21
Niks mis met Carnival in Rio. Kan het je aanbevelen
Vind ik leuk
repeP +1506
woensdag 12 december 2018 om 15:31
Vriend van me gaat er elk jaar steevast heen, samen met zijn Surinaamse vriendin. Is daar ook helemaal gek van.
Vind ik leuk
Bizzy +22366
woensdag 12 december 2018 om 16:03
En nog iets dichterbij Carnival Parade London :)
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
woensdag 12 december 2018 om 11:42
Je moet wat met je geld en als je daar veel van hebt dan worden de hobby's ook duurder.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 11:43]
Vind ik leuk
Ale Carrus +111
woensdag 12 december 2018 om 11:42
Alsof deze man niet vervelend genoeg is als speler, moeten we hem misschien ook nog aanhoren als voorzitter. Gaat ie het dan ook de hele tijd over Real Madrid of Real spelers hebben?
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
woensdag 12 december 2018 om 11:46
Moeten ze eerst ff paar keer promoveren
Vind ik leuk
zoroman30 +105
woensdag 12 december 2018 om 11:43
Albert Ferrer is blijkbaar voorzitter van Fc Andorra
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2920
woensdag 12 december 2018 om 11:43
Andorra?
Belastingtechnisch handig om daar een cluppie te kopen misschien en niet de route van Xabi Alonso, Messi, Ronaldo en nog een paar op te gaan?
Vind ik leuk
HJR +8296
woensdag 12 december 2018 om 11:45
Is hij dan ook gelijk eigenaar van het nationale team van Andorra ;)?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:42
Reus, die andere club heeft wel een passende naam
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws