'Verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf, maar laat ik aan mijn zaakwaarnemer over'

'Verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf, maar laat ik aan mijn zaakwaarnemer over'

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 11:30wo 12-12-2018 om 11:30

Noussair Mazraoui verwacht ook na dit seizoen speler van Ajax te zijn. De verdediger kreeg in november een nieuw contract aangeboden bij Ajax en verwacht ook volgend seizoen in de Johan Cruijff Arena te spelen.

"Ik verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf, maar dat laat ik allemaal aan mijn zaakwaarnemer over", zegt hij in gesprek met de NOS. Door de goede prestaties van Ajax in de Champions League worden veel van zijn ploeggenoten, waaronder Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt, in verband gebracht met andere clubs. "Door onze prestaties groeit de belangstelling. Het is leuk om te horen, maar we moeten ons er niet door laten afleiden."

De rechtsback van Ajax hoopt woensdagavond met Ajax groepswinst in de Champions League te bewerkstelligen door Bayern München te verslaan. "We willen ook verder kijken. En als je eerste wordt in de groep, maak je het jezelf veel makkelijker", stelt hij.

Poll

Is Mazraoui al klaar voor een stap hogerop?

(5067 stemmen)

Plaats een reactie

JonathanAjax +8629
woensdag 12 december 2018 om 11:34
Wat een held!
Samen met Dumfries verreweg beste rechtsback die ooit in ED heeft rondgelopen...
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 11:34
Overdrijven is ook een vak.
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 11:42
Klopt. Dan ben je schipper
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2739
woensdag 12 december 2018 om 11:45
Heerlijk
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:46
Hatem Trabelsi
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
woensdag 12 december 2018 om 12:16
Reiziger
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 12:24
Een schipper is ook een reiziger
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
woensdag 12 december 2018 om 12:45
Was een reactie op tom Patrick eigenlijk
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
woensdag 12 december 2018 om 12:45
Je hebt gelijk dat wel
Vind ik leuk
Meneer Smith +3333
woensdag 12 december 2018 om 12:16
Oh nee reiziger stond links
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:50
😂😂😂
Vind ik leuk
DeanJayden +10724
woensdag 12 december 2018 om 12:43
Van een veerpont dan ben je een veelvuldige overdrijver
Vind ik leuk
dhrwobo +35654
woensdag 12 december 2018 om 12:46
drijf jij nu een wig tussen ons?
Vind ik leuk
DeanJayden +10724
woensdag 12 december 2018 om 12:50
Geen wig maar een pedel
Vind ik leuk
mcmodd +24992
woensdag 12 december 2018 om 13:53
Ja dhrwobo, of dobbertje.
Vind ik leuk
JonathanAjax +8629
woensdag 12 december 2018 om 13:50
Dank vriend.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:35
Hoe oud ben je dan als je zo iets durft te stellen?🤔
Vind ik leuk
rexxo +5498
woensdag 12 december 2018 om 11:38
Het is woensdag wat denk je? Dan mogen ze van moeders de middag op de computer.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:44
Oh, hij is dus dat kleine manneke op de foto!😜
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:08
Hahaha schitterende opmerking. Meen ik.
Vind ik leuk
pos +8959
woensdag 12 december 2018 om 11:38
Zat meer te denken aan de hoogte van zijn IQ.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:49
Laagte van het IQ lijkt me meer van toepassing ;)
Vind ik leuk
Neuzekneus +2055
woensdag 12 december 2018 om 12:56
IQ?!?
😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 15:18]
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 11:45
Leeftijd Onbekend
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:46
Waarschijnlijk niet zo oud. Als je rechtsbacks als Hatem Trabelsi niet hebt meegemaakt.. (neem ik aan :))
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:42
Ooit?
Serieus?

Of je bent een jaar of 5 of je bent blind.
Vind ik leuk
Rabarber +1624
woensdag 12 december 2018 om 11:43
Jij hebt Trabelsi nooit gezien dus.
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
woensdag 12 december 2018 om 11:44
En Aan de andere kant Maxwell, dat was leuk voetbal kijken.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 11:44]
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:22
Wat een held was dat hé!
Vind ik leuk
Marco S +6533
woensdag 12 december 2018 om 11:57
Reiziger en suurbier?
Vind ik leuk
Orphen89 +2992
woensdag 12 december 2018 om 12:03
Suurbier? Reiziger?

EDIT: terwijl ik zat te lezen heeft Marco S al hetzelfde gepost.
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 12:03]
Vind ik leuk
UpOne +727
woensdag 12 december 2018 om 12:04
Nee, vergeet Manolev niet !!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:17
Trabelsi??
Vind ik leuk
Alibaba +589
woensdag 12 december 2018 om 12:44
Begin van het seizoen kon hij er, volgens velen, niks van.
Vind ik leuk
Ari as +368
woensdag 12 december 2018 om 14:11
Jullie hebben ook orejuela en kristensen nog. Dus geen man overboord.
Vind ik leuk
Springbok +1332
woensdag 12 december 2018 om 11:34
Dat moet je aan jezelf over laten, niet aan je zaakwaarnemer. Als je wilt blijven, dan blijf je toch?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:47
Vind ik dus ook
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1434
woensdag 12 december 2018 om 12:05
Hij bedoelt dat hij graag wil blijven, dat hij het aanbod van Ajax te laag vindt, maar dat hij verwacht dat zijn zaakwaarnemer daar met Ajax wel uitkomt.
Vind ik leuk
UpOne +727
woensdag 12 december 2018 om 12:05
Zegt al genoeg toch, laat het lekker aan zijn zaakwaarnemer over die zijn toekomst mag plannen. Nou, dan ga je er zeker komen.
Vind ik leuk
DeanJayden +10724
woensdag 12 december 2018 om 12:47
Geloof je toch niet echt, ze verschuilen zich graag erachter das iets heel anders
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:35
Nog 2-3 jaar onze vaste RB zijn en het verdedigen wat meer onder de knie krijgen.
We got you, Nous. 💪
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
woensdag 12 december 2018 om 11:35
Moet minstens nog een jaar of 2 blijven.
Vind ik leuk
HJR +8296
woensdag 12 december 2018 om 11:35
´Ik verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf, maar dat laat ik allemaal aan mijn zaakwaarnemer over´

Ik hoop dat hij dit niet letterlijk bedoelt. Hij zal toch zelf ook wel een mening hebben of hij blijft of niet :).
Vind ik leuk
rexxo +5498
woensdag 12 december 2018 om 11:36
Die jongen speelt nog geen half jaar in de basis en de media is weer bezig met het uitoefenen van de nationale sport. Hoe snel praten en pushen wij spelers, ongeacht de club, naar het buitenland. En vervolgens klagen al die analisten hoe slecht de vaderlandse competitie is.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1553
woensdag 12 december 2018 om 12:07
Dat zijn toch gewoon zijn eigen woorden. VP maakt er in dit geval alleen een melding van.
Vind ik leuk
rexxo +5498
woensdag 12 december 2018 om 12:51
VP is toch ook media? ook al is een knip en plak site.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1553
woensdag 12 december 2018 om 13:02
Klopt, maar zij pushen of praten Mazraoui toch niet in deze?
Vind ik leuk
windforce11 +2975
woensdag 12 december 2018 om 11:36
Komt net kijken en nu al bezig met een transfer....leuke jongen
Vind ik leuk
Zico Ali +495
woensdag 12 december 2018 om 12:19
Er wordt hem een vraag gesteld en die beantwoordte hij. Volgens mij geeft hij juist aan er NIET mee bezig te zijn...
Vind ik leuk
windforce11 +2975
woensdag 12 december 2018 om 12:43
Zo praten ze nu eenmaal in de voetbalwereld. "wij staan volledig achter de trainer" vervolgens staat hij een week later op straat. "Ik focus me volledig op mijn club" maar vervolgens zijn ze druk bezig om een transfer te regelen
Vind ik leuk
pos +8959
woensdag 12 december 2018 om 11:37
Hoezo dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer over ? Die zaakwaarnemer moet alleen maar uitvoeren wat jij aangeeft. Weer zo'n labiel figuur.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:37
Wat een onzin zeg. Dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer over. Je bent zelf architect van je carrière en vertelt de zaakwaarnemer wat je van hem verwacht.

Een zaakwaarnemer verdient het meest aan transfers. Dus als je het aan hem overlaat, dan weet je nu al dat hij alles op alles zet om je lucratief elders te stallen.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 12 december 2018 om 11:38
Goeie back, maar hij zal toch als voormalig middenvelder in zijn rol moeten groeien. Het wordt steeds gekker. Voor Frenkie 75 miljoen, nog geen 2 volledige seizoenen gespeeld bij Ajax. (60 wedstrijden)
Vind ik leuk
Come on Utreg +28369
woensdag 12 december 2018 om 11:51
Nog veel te leren als rechtsback. Jaar of 2 Ajax nog is niet verkeerd voor hem.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:52
Als ze een tijdje in het 1e spelen denken ze gelijk dat ze wereldtop zijn
Vind ik leuk
mcmodd +24992
woensdag 12 december 2018 om 14:05
Zolang de kreet wzawzdb klinkt moet dat toch (volgens eigen waarneming althans) kloppen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 14:06]
Vind ik leuk
Bijgoochem +1553
woensdag 12 december 2018 om 11:57
Staat net een blauwe maandag in 1 maar hij 'verwacht' wel dat hij blijft.

Spreek gewoon uit dat je bij Ajax blijft ipv achter je zaakwaarnemer te schuilen en te speculeren over een transfer.
Vind ik leuk
MojoRisin +13501
woensdag 12 december 2018 om 11:58
Die blijft wel.. Heeft Ten Hag trouwens goed gezien, hem als aanvallende middenvelder om te vormen tot rechtsback.. En hij speelt nog heel goed ook..

Ben echt benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren komende zomer.. De Ligt, De Jong en Ziyech vertrekken sowieso.. Onana, Tagliafico en Neres waarschijnlijk ook.. Huntelaar en ook Schone raken op leeftijd..
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 12:09]
Vind ik leuk
Friend +255
woensdag 12 december 2018 om 11:58
Met andere woorden hij wil meer geld en dat laat hij aan zijn zaakwaarnemer over !
Overigens prima back voor Ajax deze speler.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:58
Niet te geloven dit: Hij laat het aan zijn zaakwaarnemer over. Als hij moet schijten vraag hij dan ook aan zijn zaakwaarnemer of dat mag?
Vind ik leuk
stratumseind +185298
woensdag 12 december 2018 om 12:00
Heeft tenslotte ook al bijna een half seizoen als basisspeler in de eredivisie achter de rug........................
Vind ik leuk
plein19 +2508
woensdag 12 december 2018 om 12:03
Stomme gelul over de zaakwaarnemer. Hij is ingehuurd om zijn belangen te behartigen. Niet om de eindbeslissing te nemen.
Vind ik leuk
Wilhelmus +493
woensdag 12 december 2018 om 12:03
Snap niet dat hij zegt: laat ik aan mijn zaakwaarnemer over... Nee Mazroui, jij bepaalt zelf waar je wel/niet heen gaat.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:11
Het kan m.i. niet zo zijn dat een zaakwaarnemer bepaalt of een speler het volgende seizoen bij een andere club speelt of blijft. De wens van de speler is hierin leidend, dus: spreek je uit Nous!
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1434
woensdag 12 december 2018 om 12:17
Dat doet hij toch. Hij wil blijven, maar hij is niet tevreden met het aanbod van Ajax.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1565
woensdag 12 december 2018 om 12:25
Dus het aanbod is te laag...speelt 6 goede potjes en wil meer geld.

Ontwikkel jezelf eerst eens.
Laat het eens een seizoen zien.

Oftewel ik wil geld anders ben ik weg

Zijn ook echt met ajax bezig die gasten. Wat een omhoog gevallen joch zeg .
Vind ik leuk
RenW +2063
woensdag 12 december 2018 om 13:12
Leuk die verhalen hier over iemand anders zijn loopbaan.
Terwijl iedereen, echt iedereen! hier naar een andere baas zou overstappen voor een beter salaris.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1565
woensdag 12 december 2018 om 13:53
Overstappen voor geld prima.
Maar laat dan een tijdje zien dat je je vak beheerst.
Hij staat er net 15 potjes in.
Is een aantal keren dol gespeeld.
Genoeg te leren voor t mannetje lijkt me.
Vind ik leuk
RenW +2063
woensdag 12 december 2018 om 14:03
Ja maar als dat ook ergens anders kan voor het driedubbele salaris, zou jij ook gaan.
Dat is menselijk en normaal.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1565
woensdag 12 december 2018 om 14:26
Dan moet ie eerlijk zijn.
Vind ik leuk
RenW +2063
woensdag 12 december 2018 om 14:56
Dat is zo, maar het zijn allemaal spelletjes waar de clubs ook deel van uitmaken. Die gaan ook voor het meeste.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:27
Waarom is vertrekken altijd zo'n groot ding in de interviews met voetballers. Het lijkt wel of al die journalisten de goede voetballers het land uit willen lullen. Vragen stellen over onderwerpen waar ze helemaal niet mee bezig zijn, waar slaat dat op. Het mag allemaal wel een beetje positiever.
Vind ik leuk
markie +1737
woensdag 12 december 2018 om 12:41
Meneer staat ook 1 seizoen in de basis...
Vind ik leuk
Knollie +443
woensdag 12 december 2018 om 12:43
"Ik verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf, maar dat laat ik allemaal aan mijn zaakwaarnemer over", zegt hij in gesprek met de NOS.

Laat ie z'n zaakwaarnemer nu beslissen of hij weggaat bij Ajax?
Vind ik leuk
MOKUM*** +1749
woensdag 12 december 2018 om 12:48
Domme reactie, de speler moet willen, die zaakwaarnemer vult alleen zijn zakken.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:49
Noussair Mazraoui je bent een prima gozer en goede speler, maar loop niet te snel naast je schoenen, want je kan mee varen op de topspelers naast je. Ajax ziet echt potentie in je en je bent één van de beste rechtbacks die Ajax heeft gehad, maar meer nog niet er zit zeker nog veel groei in je hoop ik
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:03
Zelf niets te vertellen.
Vind ik leuk
Svenn020 +78
woensdag 12 december 2018 om 13:16
Doe eens even lekker normaal. Het stijgt een beetje naar je hoofd, vriend.
Vind ik leuk
14forever +8871
woensdag 12 december 2018 om 13:30
Leuke ploegen kan je treffen,zelfs als je de poule wint. Liverpool, As roma, Lyon etc
Vind ik leuk
Korm +37976
woensdag 12 december 2018 om 13:34
gewoon lekker nog ff bij ajax blijven!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:52
Is goed en meer dan dat. Echter speelt die nog geen eens een half seizoen basis. Als die slim is blijft die nog 2 seizoenen en vertrekt die als een man ipv als een jongen.
Vind ik leuk
ajaxdev +525
woensdag 12 december 2018 om 13:58
Volgens mij moet je dat soort zaken nooit aan je zaakwaarnemer overlaten. Die heeft naast nobele bedoelingen veelal een groot eigen belang. Maar ik neem aan dat ie zelf wel snapt dat ie nog heel veel moet leren en minstens nog twee jaren ajax nodig heeft
Vind ik leuk
torinofc +622
woensdag 12 december 2018 om 14:12
wara moet je anders gaan spelen
Vind ik leuk
BCHT9 +474
woensdag 12 december 2018 om 14:26
'Ik verwacht dat ik gewoon bij Ajax blijf' het is pas je eerste seizoen vriend. Ga eerst even paar seizoenen op een constant niveau voetballen voordat je een stap gaat maken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws